X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LEGO Star Wars II


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/10-06 12:47 
Hentede lige demoen af dette spil i dag, og sikke en positiv overraskelse jeg fik: Det spil er da hylesjovt! Co-op er som sendt fra himlen og alle de sjove secrets hjælper fint på den lidt lave sværhedsgrad.
Dét løber jeg fluks ud og køber i næste uge, så jeg kan more mig med det i efterårsferien.
Ærgerligt, at jeg aldrig stiftede bekendtskab med etteren.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PalsgaardPalsgaardSkrevet 07/10-06 13:07 
Har lisså lige spillet demoen igennem og lidt free-play, og er helt enig! Yderst positiv overrakset, morede mig gevaldigt hele vejen i gennem og det kører perfekt. Masser af ting at lave og det virker til der er bunker af ekstrating at pille ved!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/10-06 17:25, rettet 09/10-06 18:20 
Nu har jeg så fået købt dette spil, og jeg er glad for at kunne sige, at det er et af mine bedste køb i lang tid. Jawohl, selve Story Mode er ikke så forfærdelig svær, men der er da vise steder, hvor jeg sad en smule fast. En 8-10 timer vil jeg skyde på, det tager.
Meeen, der er MEGET mere! For det første er der jo co-op, der er rigtig, rigtig sjovt! Derudover er de bunkevis af ekstra ting at finde. Vil man have spillet gennemført 100% (Og den Achievement vil jeg ha'), så kan man godt afsætte et par dage med intentivt spil. Sidst men ikke mindst er der den fede humor, der gør respektfuldt nar af Star Wars. Nogle gange griner man højlydt af et eller andet sjovt. Fedt!

Jeg må i øvrigt ikke være den eneste, der har set spillets dyder - det er nemlig så godt som umuligt at opdrive, selv i Kbh. Jeg ledte hele Lyngby igennem, og alle steder meldte de helt udsolgt - til alle formater, selv X360. EB, Merlin, 2xFONA og Bog & Ide havde udsolgt. Til sidst fandt en flink ekspedient i Merlin et udstillingseksemplar til mig... Nice. Jeg havde dog aldrig drømt om, at det ville kræve så meget renden rundt at købe? Men ok, spiller ligger nr. 1 i England i øjeblikket, så hvorfor skulle det ikke være populært herhjeme i Legos hjemland?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/10-06 17:43 
Tilsyneladende kom det bag på Activision... igen!
HeroldHeroldSkrevet 09/10-06 19:18 
Jeg så også en stakkels knægt, der gik forgæves med sin mor i både EB Games og GAME, for at få en sølle PS2-udgave.

Jeg kan godt huske hvor meget man kunne komme op at køre over spil dengang, og hvor skuffet man så blev, når man ikke kunne få det. Stakkels knægt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 09/10-06 20:37 
... og dog kan han regne med nok at spise, tag over hovedet og en gratis uddannelse af en rimelig kvalitet.

Send ham da ud og kravle i nogle træer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 09/10-06 20:42 
Man kan sgu da ikke blive hypet over træer! Helt ærlig, dRxL! ;P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 09/10-06 22:00 
Til orientering.

Spillet kan købes hos Play-away.dk for 315,- + 20,- i forsendelse.

Spillet står til 449,-, men Play-away giver lige nu 30 % på alt i deres shop, da de er ved at lukke grundet konkurrence.
What is the Matrix?
tastasSkrevet 12/10-06 15:48, rettet 13/10-06 11:58 
Går lidt halv-OT:

Nogle der ved hvordan Lego Starwars 1 X-box udgaven kører på en 360'er?

Har haft halv dårlige erfaringer med andre titler så tør ikke købe det uden lige at hører nogle som har prøvet det på én 360'er.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/10-06 07:11 
Det vil jeg også gerne vide...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ElgenElgenSkrevet 13/10-06 08:30 
Ved i hvert fald at den kører fint på GC.

Er der iøvrigt nogen der har fundet ud af hvordan man kan spille med de figurer man selv har konstrueret i cantina'en?

Synes ikke rigtigt der noget sted man kan vælge, - eller skal det være i free-play? vi er ikke nået så langt endnu (min søn er 5år og vi har ikke haft så meget tid til at spille på det sidste }:-( )
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
MarcusMarcusSkrevet 13/10-06 11:36 
etteren var også ret underholdende.
GatmanGatmanSkrevet 13/10-06 11:44, rettet 13/10-06 12:23 
tas>
Går lidt halv-OT:

Nogle der ved hvordan Lego Starwars X-box udgaven kører på en 360'er?

Har haft halv dårlige erfaringer med andre titler så tør ikke købe det uden lige at hører nogle som har prøvet det på én 360'er.

-

Matias Stuven fra Geek Culture skrev >

Xbox-udgaven fungerer også upåklageligt på 360-konsollen, dog tager det af uransagelige årsager en smule længere tid at starte spillet, når det bliver emuleret end, hvis det kører på den gamle Xbox-platform.

EDIT: Oh....

Læs her
WehnerWehnerSkrevet 13/10-06 11:55 
Jeg ville bare lige bemærke, at Tas umiddelbart spørger til nummer 1 mens Gatmans link henviser til nummer 2.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
tastasSkrevet 13/10-06 11:59, rettet 13/10-06 11:59 
Jeps. - har lige rettet i mit indlæg, så det fremgår lidt mere tydeligt :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/10-06 10:16 
DeluxScan>
Vil man have spillet gennemført 100% (Og den Achievement vil jeg ha'), så kan man godt afsætte et par dage med intentivt spil.

Hvor langt er du nået med det Delux?

At klare alle banerne (én ad gangen) uden at dø, virker relativt svært. Mange steder mylrer der jo stormtroopers ind, uden for kameraets vinkel.

Er der iøvrigt nogen, der har slået "Adaptive difficulty" til, og ved hvordan det virker?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/10-06 12:22 
Jeg er lige omkring 90% nu, men jeg kan ikke få de sidste klodser - f.eks. gider jeg ikke Super Story, og flyvemissionerne er umulige uden at dø.
At klare banerne uden at dø er næsten umuligt, men køb Enten Anakin, Obi eller Yoda som ghost (Ca. 1.000.000) - de kan nemlig ikke dø. Derefter er det let at gennemføre banerne UDEN extras på. Flyvebanerne hjælper ghosts selvfølgelig ikke på, og de er de sværeste.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/10-06 12:26 
Ja jeg synes godt nok også, at de har valgt at implementere flyvemissionerne på en rimelig underlig måde (har kun lige prøvet Death Star trench, eller hvad den nu hedder her)

De kunne godt have lavet en mere "flyve fremad" agtig version, uden at gøre det for svært eller alvorligt for børnene.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
The DaneThe DaneSkrevet 18/10-06 13:11 
Så det i Elgiganten igår (hvor de havde nogen spil tilbage), så ganske sjovt ud :). Prinsesse Leia voldsmadre en anden figur med de bare næver :p - og med et slag for den sags skyld.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/10-06 16:25, rettet 18/10-06 16:26 
Det sjoveste er at Leia giver lussinger - næsten alle figurer har sine egne særpræg i nærkamp og når man f.eks. bare lader dem stå stille i længere tid.
Et godt grin er Chewbacca, når han river Lego-Stormtroopernes arme af... Pop, pop!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/10-06 16:44 
På et tidspunkt i går havde C-3PO mistet den ene arm. Også med fuld energi :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/10-06 17:26 
Prøv at aktiver en knap, når han har mistet en arm og et ben... :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 26/10-06 22:49 
Det er jo rigtig, rigtig sjovt :) Har lige spillet de tre første baner igennem og glæder mig til at gennemføre resten. OG prøve etteren, der har samlet støv på hylden siden det blev købt :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
tastasSkrevet 27/10-06 11:16, rettet 27/10-06 11:35 
Har du 1'eren til X-box og har du en 360'er stående?

I såfald vil jeg værdsætte meget hvis du ville se hvordan X-box udgaven af Lego Starwars 1 kører på en X-box 360'er. Jeg har haft dårlig erfaring med de fleste andre BC titler (pånær Halo 2), så har ikke rigtig mod på at købe Lego Star Wars 1 hvis det kører sucky på 360'eren.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
WehnerWehnerSkrevet 27/10-06 11:21 
Det har jeg faktisk, men det er lånt ud. Dog planlægger jeg at få det hjem her i weekenden. I så fald skal jeg nok lige skrive.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/10-06 12:15, rettet 27/10-06 12:16 
Jeg ville også være meget taknemmelig, hvis du gad undersøge det. Bruger du VGA-kabel, Wehner?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 27/10-06 12:23 
Ja det gør jeg, men jeg købte faktisk en Component/VGA-boks i London sidste weekend, så det skulle være muligt at komme omkring 60/50 hz problemerne, hvis det er. Har dog ikke prøvet boksen endnu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 27/10-06 19:30 
Har lige prøvet med VGA-kabel og det dur ikke, men det er jo de færreste spil, der gør. Prøver med component senere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 27/10-06 21:26 
Lego StarWars 1 køre fint på 360'eren. Det eneste jeg har lagt mærker til at musiken bliver meget svag når ens "end of level score" gøres op. Men det var vist også et problem på den gamle Xbox så vidt jeg husker.
WehnerWehnerSkrevet 29/10-06 17:54 
To spørgsmål til toeren:

Vedr. alle de karakterer, man kan købe i Mos Eisley Cantina, er det den eneste måde at få dem på, eller bliver nogle af dem låst op ad sig selv sidenhen, hvis man er tålmodig?

Jeg har lige låst op for en dør, der giver mulighed for at spille Episode IV som Super Story. Hvad betyder det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KilroyKilroySkrevet 29/10-06 18:52 
Alle personerne der kan købes kn så vidt jeg ved kun købes. De dukker ikke sådan op.

Superstory er, svjh alle episoder spundet sammen til en superepisode på tid. Ret mig hvis jeg tager fejl, har ikke gidet og spille den endnu;)
Kilroy Was Here
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/10-06 23:40 
Super Story giver mulighed for at spille en hel episodes baner på under en time samt samle et vist antal studs undervejs. Det kan være ret svært... Succes giver en guldblok.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
tastasSkrevet 30/10-06 12:31, rettet 30/10-06 20:43 
Greaseball>
Lego StarWars 1 køre fint på 360'eren. Det eneste jeg har lagt mærker til at musiken bliver meget svag når ens "end of level score" gøres op. Men det var vist også et problem på den gamle Xbox så vidt jeg husker.

Jeg siger mange tak :)

Så må jeg hellere finde et sted hvor det sælges billigt - en skam Play.com har udsolgt, de har lige haft det til 10£!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
WehnerWehnerSkrevet 30/10-06 19:21 
Jeg har lige købt Boba Fett for alle mine 175.000 studs.

Er der nogen der har fundet en god freeplay-bane at farme?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 31/10-06 21:27 
Så blev det gennemført, men jeg føler ikke, at jeg er færdig med det. Har ret meget lyst til liiiige at låse lidt mere op :)

Nysgerrige kan læse min anmeldelse på Gamesector
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/11-06 13:14, rettet 02/11-06 13:16 
Jeg blev også færdig med selve Story Mode i går.

Jeg må indrømme, at det irriterer mig lidt, at efter at have spillet hele "hovedretten" så har jeg kun 250 GP og 7 achievements af 29 mulige.

Story Mode er altså kun en fjerdedel af "at have gennemført".
Godt nok er min procent på 48,8% men jeg har også købt en del figurer og fået "Perfect Jedi" i Freeplay på en bane.
Hvorfor skal spil absolut tvinge én til at spille det samme igen og igen?

Ovenikøbet vil jeg påstå, at det er fuldkommen umuligt, at gennemføre flyvebanerne uden at dø.
I den sidste hvor man styrer Tusindårsfalken rundt i Dødstjernen, søde jeg ustandseligt, fordi jeg blev skudt af TIE's og turrets jeg slet ikke kunne se.

EDIT: og er det i øvrigt ikke pisse irriterende, at så mange spilsider er begyndt at liste achievements som cheats???
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 02/11-06 13:17 
SeventhSun>
Hvorfor skal spil absolut tvinge én til at spille det samme igen og igen?

Er det ikke bare at ignorere det, hvis man ikke synes, at det er sjovt?

Så kan dem som godt kan lide udfordringer, gå efter de resterende achievements.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ElgenElgenSkrevet 02/11-06 13:32 
Hørt hørt, jeg synes også spillet (har kun prøvet GC, men regner med at det rimelig ens over alle konsoller) er perfekt som det er }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 02/11-06 14:11 
Det her spil kunne have været SÅ fedt, hvis der var noget konsekvens i det. Man har jo uendelig liv! Dør man, så mister man bare lidt mønter. Det er sikkert også årsagen til, at leveldesignet er så halv-kedeligt som det er, for uanset hvor ringe man er, så gennemfører man på et eller andet tidspunkt, spillet - man kværner jo bare løs igennem alt og alle, uden at tænke på hvor meget energi eller liv man har tilbage. Det bliver alt for kedeligt i længden.

Jeg havde ikke rigtigt noget incitament til at fortsætte med spillet, pga. de uendelige liv, så jeg returnerede det hurtigt til butikken.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/11-06 14:18 
SeventhSun>
Jeg blev også færdig med selve Story Mode i går.

Jeg må indrømme, at det irriterer mig lidt, at efter at have spillet hele "hovedretten" så har jeg kun 250 GP og 7 achievements af 29 mulige.

Ja, man burde få ca. 500 GP for at gennemføre spillet. Men charmen er jo netop, at der så meget andet at gå i gang med.
De fleste platformere er jo afsindigt lette, når først man har afkodet de små fælder første gang. Super Mario 64 kunne man da også drøne igennem på ingen tid, hvis man altså ikke tog sig tid til at finde alle de skjulte ting. Det samme med Banjo-Kazooie/Tooie, DK64 m.fl. Sådan er det nu engang.
At 'gennemføre' som i at klare alle baner er jo egentlig kun en udfordring for mindre børn.
Det bliver straks sværere i Super Story og Freeplay, hvor man netop ikke må dø mere end 2-3 gange, før det er umuligt at samle nok studs til at klare banen.

Og jo, flyvebanerne er urimelige ikke at måtte dø på!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/11-06 14:21 
Rooney>
Det her spil kunne have været SÅ fedt, hvis der var noget konsekvens i det. Man har jo uendelig liv! Dør man, så mister man bare lidt mønter. Det er sikkert også årsagen til, at leveldesignet er så halv-kedeligt som det er, for uanset hvor ringe man er, så gennemfører man på et eller andet tidspunkt, spillet - man kværner jo bare løs igennem alt og alle, uden at tænke på hvor meget energi eller liv man har tilbage. Det bliver alt for kedeligt i længden.

Som sagt: Enhver idiot kan gennemføre spillet, det er slet ikke svært. Men at gennemføre det 100% vil jeg næsten påstå er umuligt. Det er under overfladen at spillets dybde ligger. At man så ikke er til den slags, bevares, det er da i orden.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 02/11-06 14:25 
Jeg er skam til den slags. Syntes spillet var rigtig sjovt til at starte med, men da jeg opdagede at der ingen konsekvens var i spillet, så gad jeg ikke fortsætte med det. Det blev for kedeligt og uinspirerende.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/11-06 16:02 
Bede-x>
Så kan dem som godt kan lide udfordringer, gå efter de resterende achievements.

Nu er det jo ikke altsammen "udfordringer" - men mere bare at man er tvunget til at spille de samme baner flere gange, med forskellige figurer. Det er jo ikke svært i sig selv.

Og jeg er da klart lidt for fokuseret på gamerpoints, ellers kunne jeg jo bare takke for 9 gode timer og lade spillet ligge :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/11-06 16:25 
Uden achievements, så havde jeg heller ikke tilbragt så mange flere timer med spillet.
Achievements er nu en genial ide.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 02/11-06 18:20 
SeventhSun>
Det er jo ikke svært i sig selv.

Det er så hvad jeg kalder tidsspilde. Og så er jeg for så vidt enig med dig.

DeluxScan>
Uden achievements, så havde jeg heller ikke tilbragt så mange flere timer med spillet.

Personligt betyder de ikke det store for mig, men der er godt nok efterhånden en del på min friendsliste, som er begyndt at spille efter dem. Både på normal vis, men også ved hjælp af boosting i fx multiplayermodes. I enkelte tilfælde bliver spil også købt efter, hvor lette der er at unlocke spillets point.

Microsofts idé om en highscore på tværs af spillene er fortrinlig - både for spillere og producenter - og er spillene sjove, kan de også være rigtig fedt at gå efter achivements. Ellers er de - for mig - ligegyldige.

Ud fra hvad jeg har hørt, så benytter Lego Star Wars sig fornuftigt af dem. Spillet skulle være uendelig let at gennemføre for børn, men stadig indeholde en udfordring for de ældre, hvis de går efter achievement kravene. Det er en fornuftig opsætning til et børnespil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 04/11-06 12:18 
Hov jeg bemærkede lige, at der står "Download content" på æsken. Nogen der har hørt noget om, hvad det kommer til at blive for noget?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-06 15:00 
Det er noget med figurerne fra det første spil.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KilroyKilroySkrevet 04/11-06 15:05 
Det er ganske rigtigt figurerne fra første spil. Meget lækkert, da man så endlig kan få det ældgamle spørgsmål besvaret: Hvem er sejest, Darth Maul eller Darth Vader?
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 04/11-06 18:06 
Alle ved da at Darth Vader er sejest. Maul er en n00b.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 05/11-06 11:18 
De er faktisk allerede tilgængelige - jeg kunne bare have kigget efter. 200 points koster de. Tror jeg springer over - der er egentlig karakterer nok :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig