X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Yay-tråden


Svar
jaesjaesSkrevet 05/10-06 23:38, rettet 05/10-06 23:51 
Hvis vi skal have en aaargh-tråd, så skal vi også have en yay-tråd :)

Der kan siges meget negativt om tilstanden i spilbranchen, og om de spil den spytter ud - og vi gør det også.

Men nogle gange, bliver jeg oprigtig glad for at have en fritidsinteresse, der omhandler en kulturform, der rent faktisk er i rivende udvikling. Modsat fx filmbranchen, der, udadtil i det mindste, er nået et punkt, hvor udviklingen sker i kravletempo.

Egentlig er jeg lidt spiltræt i øjeblikket, men det er da super spændende at læse om crowd control i Assasins Creed, total ødelæggelse i Stranglehold og Peter Molyneux' "Jeg kan ikke tale om Dimitri uden at vise jer spillet, for ellers tror I, at jeg er rablende vanvittig."

Og så er det egentlig relativt ligegyldigt, at mange af de spændende løfter udviklerne kommer med, mest ender med at være gimmicks. For gimmicks kan godt gøre et spil sjovere at spille, og i det mindste bevæger spilbranchen sig fremad hurtigere end de fleste andre underholdningsbrancher. Yay.

Og nu skal jeg til at spille et spil, hvor man kan klone sig selv med et får. I hvilken film, på hvilken kulturudstilling eller i hvilket teaterstykke kan man lige få lov til det. Yay :D
SephirothSephirothSkrevet 05/10-06 23:39 
FFXII om en måned. YAY!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JAAJAASkrevet 06/10-06 20:49, rettet 06/10-06 21:09 
PSU om mindre end en måned, YAY!!
FFIII Remake om lige om snart, YAY!
FFXII om en måned, YAY!
Xenosaga III nu, YAY!
HankyHankySkrevet 07/10-06 09:43 
Jeg kom pludselig til at stå uden arbejde, og sendte min første ansøgning ind for lige godt en uge siden. Var til samtale i torsdags, og i går fik jeg jobbet - yay :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
EchoEchoSkrevet 07/10-06 10:27 
Wii om 63 dage - Yay!!!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
dRxLdRxLSkrevet 07/10-06 10:46, rettet 07/10-06 10:52 
Funktions programmerings eksamen om 2 uger, yay! Datalogi er i sandhed "easy mode" ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/10-06 11:21, rettet 07/10-06 11:24 
Alan Wake til 360. Jeg tror oprigtigt talt, at det bliver et fantastisk spil! Twin Peaks, Resident Evil og GTA i én... Det skal nok blive stort!

AlanWake.com
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KamekKamekSkrevet 03/11-06 17:42 
Letterman returns! Yay! :-D

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
CronossCronossSkrevet 03/11-06 18:40 
FFXII i dag = Yay!!!
KLTKLTSkrevet 03/11-06 20:55 
Vil også lige udtrykke min glæde over Letterman vender tilbage på Zulu! :D
9/11 Was An Inside Job
SephirothSephirothSkrevet 03/11-06 22:22 
Cronoss>
FFXII i dag = Yay!!!

JA!
Men kan først spille det til jul! ARGH!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/11-06 23:33 
House M.D. ...Hugh Laurie er en sjov mand :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig