X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Co-op Spil Tråden


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-06 11:18 
Hej Boys

Er jeg den eneste som føler at der er kæmpe mangel på Co-op spil idag. Jeg savner co-op'en fra de gamle arkade spil, der var der jo stort set altid en player 2 som kunne "press start" og spille med. Det ser man ikke så tit mere.

Idén med denne tråd er, man kan poste nyt info om co-op delen i kommende spil, og når jeg siger co-op mener jeg ikke på samme... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
79 emne(r).
« < 1 2

Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 24/08-07 20:48 
har nogen nævnt at halo 3 har 4 player co-op? nåh, men det har det.
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 23/10-07 20:41, rettet 23/10-07 20:43 
Blacksite har mistet online co-op. Jeg kan dog ikke lige finde ud af, om det er alle versionerne, det gælder, eller om det kun drejer sig om PS3 udgaven. PS3 versionen mister under alle omstændigheder en del andet og er også udsat til næste år:

With the Xbox 360 version of the game, players will be able to play ranked and unranked matches, and voice support will have constant chatter for teammates while everyone will be able to hear each other if they're close enough, regardless of which team they're on. Unfortunately, the PlayStation 3 version will feature none of these options, and PC support is TBD.

It's also unfortunate that we must report that the online co-op that was promised for the game early on won't make it into the final release. Whether or not it could be added in a downloaded pack remains to be seen, though we're not holding our breath.

http://ps3.ign.com/articles/828/828904p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 24/10-07 09:04 
Sony kører med klatten :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
hand-xDhand-xDSkrevet 09/05-08 15:13 
'kane and lynch' og 'army of two' og 'rainbowsix vegas 1 og 2' har co-op. og jeg har hørt der vist er noget co-op i det nye gta IV. lyder meget fedt. der er også co-op i gears of war. :)
nerosnerosSkrevet 01/09-09 09:38 
Jeg vil gerne finde et fedt co-op spil som jeg kan spille med min bedste gamer ven ;D

Det skal helst være til X360 eller PS3. Genre er ligegyldigt, men nok ikke FPS'er bare skyd løs! Har i nogle gode forslag?
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 01/09-09 09:50, rettet 01/09-09 09:53 
Jeg kan anbefale Castle Crashers. Det er nok et af de co-op spil jeg har haft det sjovest med i mange år.
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-09 09:51 
GoW2! :-) Der er også stille og roligt co-op horde, ikke kun det kompetitive crap mod gudeseje spillere! :-)
SumezSumezSkrevet 01/09-09 09:54, rettet 01/09-09 09:54 
Castle Crashers!

edit: Castle Crashers OG GoW2 seconded. Begge to fænomenale co-op spil, GoW er derimod lidt kedeligt alene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/09-09 10:21, rettet 01/09-09 10:22 
Jeg havde faktisk glemt GoW2, men jeg ved ikke rigtigt med Castle Crashers! Jeg har altid synes det ser så grimt ud IMO. Bare The Warriors: Street Brawl var ude nu. Se det ville være ne anden sag :-)
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 01/09-09 20:51 
Earth Defence Force 2017 - sjovere underholdning kan man næppe finde!
[inspirational quote here]
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-09 22:55 
Ja, men det er jo kun offline co-op :-(
nerosnerosSkrevet 01/09-09 23:04 
Det gør ikke så meget.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/09-09 10:10 
Hyakotake>
Ja, men det er jo kun offline co-op :-(

GoW2 ellers Castle Crashers ville sguda heller ikke være halvt så sjove i co-op, hvis man ikke sad i samme rum. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 17/03-10 22:42, rettet 17/03-10 22:42 
Jeg sidder sammen med 4 venner og søger nogle udfordrende multiplayer spil med co-op til PC.

Pt spiller vi Borderlands og det er super sjovt, men det varer nok ikke længe før vi er gennem det.

Findes der andre spil, som minder om den måde dungeons fungerer på i WoW? Altså sådan at man er nødt til at arbejde sammen i en gruppe og hver person så har sin egen rolle (tank healer dps etc). WoW er desværre udelukket af flere årsager :p

Det skal helst kunne klares over LAN.
SumezSumezSkrevet 18/03-10 09:46, rettet 18/03-10 09:46 
Dungeon Siege måske?

Jeg kan også klart anbefale System Shock 2, det er virkelig fedt i co-op, og der er tre forskellige klasser som supplerer hinanden fint, da én person aldrig ville kunne blive ekspert i mere end få egenskaber og våben, og af sammegrund finder man altid en masse fede ting, man ikke kan bruge til noget, når man spiller alene. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 18/03-10 09:51 
Selvom det er i en helt anden boldgade; Left 4 Dead - begge to.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RuneSPRuneSPSkrevet 31/03-10 18:52 
Vi har prøvet dungeon siege, det var ikke den store succes.

Tror vi kaster os over Diablo 2, men kender I nogle steder hvor det kan købes billigt? På blizzards egen side koster det omkring $40 for diablo 2 + expansion, det er lige i overkanten :/

www.g2buy.com kan man købe cdkey til begge for $7.95, men er det nu også helt reelt?
nerosnerosSkrevet 31/03-10 19:32 
Synes bestemt jeg har set det til en 50-60 kroner i div. butikker som blockbuster og EB.
Bashful Neophyte
AmbyAmbySkrevet 31/03-10 19:35, rettet 31/03-10 19:35 
RuneSP>
Jeg sidder sammen med 4 venner og søger nogle udfordrende multiplayer spil med co-op til PC.


Lidt ude i tiden virker Lost Planet 2 som et ret godt bud.

Edit: Jeg er forøvrigt også igang med Borderlands med 3 andre venner. Og ja, det kan anbefales!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RuneSPRuneSPSkrevet 31/03-10 22:00 
Dark-Light>
Lidt ude i tiden virker Lost Planet 2 som et ret godt bud.

Kommer det også til PC?
AmbyAmbySkrevet 31/03-10 23:45 
Ja
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 30/11-13 12:38 
Danske Logic Artists - som tidligere i år udviklede SRPG'et Expeditions: Conquistador - er tilbage næste år med et ret fedt co-op-koncept. Clandestine er et spionspil, der foregår i 1996, og er baseret på "asymmetrisk" co-op, hvor den ene spiller er hacker, og skal guide den anden spiller gennem forskellige områder, ved at finde og uskadeliggøre overvågningsudstyr, finde ud af hvor vagterne befinder sig, osv. For den anden spiller er det et stealthspil i 3. person. Pc er eneste platform indtil videre.
http://www.pcgamer.com/2013/11/27/clandestine-asymmetrical-espionage-co-op-coming-to-pc-next-year/

Co-op Spil Tråden
Co-op Spil Tråden
Co-op Spil Tråden
la0sla0sSkrevet 30/11-13 20:45 
Fedt koncept.
Hvad sker der?
millenniummillenniumSkrevet 01/12-13 09:39 
Åh hvor fedt. Hvis bare andre major udviklere lavede den slags.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 02/03-17 09:15 
Har spillet _meget_ Overcooked den seneste uges tid, både med og uden børnene. Det er et særdeles anbefalelsesværdigt co-op eller vs local multiplayer. Op til fire spillere.

Først gribes man af spillets simplicitet. Alle kan kaste sig lige ind i det, uden at skulle bruge en høj glødepære. Der er virkelig ikke særligt mangle forskellige rekvisitter i spillet. I co-op mode skal man kun bruge to knapper udover styrepinden. Børn kan spille det såvel som voksne der aldrig har rørt en controller, og reglerne kender man nærmest fra sit eget køkken.

Dernæst gribes man af spillets dynamiske dybde - hvis man altså opdager det i køkkenets varme. I spillets sociale kontekst opstår der konstant ny arbejdsfordeling. Reglerne ligger ikke i selve spillets program, men i kommunikationen mellem spillerne. "Hey. jeg mangler stegepander", "Ok, du hakker salat og jeg ordner køddet", "Gider du lige klare lige de beskidte tallerkener??".... Og hvis man som medspillere skal have max stjerner i de senere baner, så skal man virkelig planlægge sit samarbejde godt. Måske god parterapi?
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 02/03-17 09:17, rettet 02/03-17 09:18 
Ja, Overcooked er virkelig, virkelig godt, men god parterapi? Snarere det modsatte ;)

Det er sårn et spil, hvor man kan blive mega irriteret på hinanden :D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 02/03-17 09:20 
Måske syreteste ægteskabets status? Kan mand og kvinde spille det sammen, uden at blive rivende uvenner?? :-D
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 02/03-17 09:25 
Ja, det er nok bedre beskrivende :D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 02/03-17 09:30 
Jeg kan ikke spille Scrabble mod fruen, uden hun bliver sur på mig. Så jeg spiller Overcooked med børnene.
The medium is the message.
79 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig