X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Banjo-Kazooie 3


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/09-06 10:12, rettet 28/09-06 10:12 
Jeg synes vi mangler en dedikeret tråd til nyheder og information om dette spil.

Jeg har lige set traileren, og bortset fra Banjos pop-hår, så ser det jo nydeligt ud... Musikken og stemmerne er som i gamle dage, og det er tydeligt, at Spiral Mountain vender tilbage.
Tør man gætte på en release inden jul, 2007?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
80 emne(r).
1 2 > »

Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/09-06 10:12, rettet 28/09-06 10:12 
Jeg synes vi mangler en dedikeret tråd til nyheder og information om dette spil.

Jeg har lige set traileren, og bortset fra Banjos pop-hår, så ser det jo nydeligt ud... Musikken og stemmerne er som i gamle dage, og det er tydeligt, at Spiral Mountain vender tilbage.
Tør man gætte på en release inden jul, 2007?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 28/09-06 10:18 
Jeg håber i hvert fald. Har savnet de to. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 28/09-06 11:19 
Argh... De ser jo hæslige ud! Håber ikke det er det endelig character design!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KalicolaKalicolaSkrevet 28/09-06 14:09 
Ja de ser sgu lidt underlige ud, de er jo herre firkantede altså. Men jeg syntes at traileren er rigtig go, det godt fundet på.

Jeg er stor fan af det første spil, super grafik, rigtig god musik og lyd, og perfekt gameplay, og det slår de nye 3d mario spil hvis i spørger mig.

Jeg fik aldrig spillet 2'eren fordi jeg læste steder at det var uspilleligt med al den hakken og laggen. Men fortæl mig lige, hvordan er 2'eren i forhold til 1'eren? For jeg har måske i sinde at få fat i 2'eren, altså hvis det kan leve op til 1'eren.

Men helt sikkert jeg ser frem til 3'eren, er sikker på at grafikken bliver super lækker at se på :-)
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/09-06 14:38 
2'eren hakker en smule mere end 1'eren - men ikke noget særligt. Det er laaangt sværere og dermed mere underholdende. Kan absolut anbefales!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 28/09-06 21:32, rettet 28/09-06 22:08 
Darknon: Frameraten er ikke noget problem i Tooie. Det kører fint. Der hvor spillet efter min mening står svagere er i designet og i mængden af repetitive elementer.

Følelsen af frihed var en vigtig ting, for platformsspil i perioden og få spil fanger det bedre end det første Banjo spil. Jeg er stadig imponeret, når jeg hopper ind i Treasure Trove Cove og bare leger med spillet. Det øgede fokus på vertikalt design, minder til forveksling om Whomp's Fortress i Mario 64, men med den væsentlige forskel, at Banjo benytter spilområdet anderledes med sin lettilgængelige flyvemuligheder og kontrol. Det føles befriende.

Friheden er med i Tooie, men de har låst den inde, bag et endeløst bevægelses opgraderingssystem. Man kan nærmest intet i starten og der går lang tid - sammenlignet med det første spil - før man kommer så vidt, at man oplever den samme følelse af frihed. Lidt synd at det udsættes, når banerne er så åbne.

Der er også for meget backtracking i Tooie. Jeg er klar over, at jeg skal passe på her, da jeg kender folk(hej Wehner), som ikke mener, at Rare gik for langt på det område i Donkey Kong 64. Hvis du hører til den gruppe, er det ikke noget problem, for det er ikke værre end i det spil. Men har du det nu ligesom mig...

Der er heller ikke en ligeså veldesignet bane som Click Clock Wood i Tooie, selv om det kommer tæt på.

Til trods for min kritik, er det nu ikke sådan, at jeg ikke holder af spillet. Det er stadig et af de bedste 3D platformsspil, som er lavet. Humoren er fortrinlig som i det første og børne eventyrsstemningen allestedsnærværende.

Hvis bare Banjo 3 bliver så godt som Tooie, vil jeg anse det for en stor succes.

Her er et par billeder fra teaseren, som godt nok ikke var ingame:

http://img142.imageshack.us/img142/8085/11620013mz8.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/2893/11620012vp7.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/6222/11620002dy0.jpg
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KLTKLTSkrevet 28/09-06 22:13 
Som sagt var jeg også meget glad for de oprindelige spil i Banjo serien, og hos mig var det også oplevelsen af stor frihed jeg satte pris på i specielt Banjo-Kazooie.
Jeg synes det var fantastisk at flyve rundt, og kunne skue ned på de veldesignede fjender som løb forvildede rundt nede på jorden.

Jeg kan så tilgengæld huske at jeg var lidt skuffet over størrelsen på de fleste af spillets levels, som jeg syntes ofte var alt for små eftersom man nærmest kunne stå og kigge fra startpunktet til slutningen af banen.
Men selvfølgelig skal man huske på at vi sad med en N64, som ikke ligefrem var i besiddelse af den bedste hardware.
Samtidig er det værd at bemærke at draw distancen i spillet var imponerende god, og i det hele taget var grafikken efter datidens standarder meget høj.

Anyway jeg håber sådan set bare at Rare får bibeholdt noget af magien fra specielt det første spil i serien, og hvis dette lykkes kan vi stå med et nyt højdepunkt når det kommer til spil i platform genren.
9/11 Was An Inside Job
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-06 22:24 
Rigtig god nyhed. Jeg var helt vild med 1'eren, men fik dog aldrig fornøjelsen af at spille Tooie. Ser virkelig frem til denne titel. Nogen der har et anelse om hvor man kan se traileren henne?

PS: Wee (misforstå det nu ikke - ingen i'er i det ord!)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/09-06 23:03 
På Xbox Live Marketplace eller på linket nedenfor.

Banjo halløj trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/09-06 00:06 
Bede-x>
Der er heller ikke en ligeså veldesignet bane som Click Clock Wood i Tooie, selv om det kommer tæt på.

Enig. Banerne i Kazooie er bedre end i Tooie - måske lige med Grunty Industries som det sorte får.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/09-06 00:22 
Ja, den trailer bringer glade minder tilbage.

Jeg påkræver at Kazooie er ligeså rapkæftet og direkte sindssyg som hun altid har været.


Jeg er klar til at samle Jiggies, nodes og alt det andet lir som i de gamle dage. Jeg savner så gevaldigt at få mit platform instinkt tilbage.
Føj, hvor har jeg brugt meget tid på BK og BT.

I sidste ende følte jeg at de var bedre end Donkey Kong 64 og Jet Force Gemini!
Well crucify the insincere tonight...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/09-06 00:29 
DK64 har nu også sin charme, men ja, BK er lige en tand bedre.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/11-07 04:32, rettet 26/11-07 04:36 
Hvorfor Banjo-Kazooie 3 bliver den ultimative platformer:

Eurogamer - http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68284
"Team sizes are so different now and we have more animators now than the full Banjo 1 team, but the key core team is really the same."

"Banjo has never seen another platform." "The original gameplay ideas were on this box and that's where they'll ship."

Gametrailers – http://www.gametrailers.com/player/17131.html
"It's still gonna be the same characters, and it's still gonna be the same thing. It was just so many years ago that Banjo was around and we've got a lot of technology and a lot of new things to pour into that world. It's a game for all the people that appreciated the game years ago, and also for new people coming to the 360."




Rare - http://www.rareware.com/extras/scribes/30aug07/index.html
"You'll be pleased to know that we have gone for the 'last-gen' option – no fancy speech for us”

"Banjo's new look will not change. When you see the rest of the game and what it's about, the look will make more sense


RetroGamer (Stop'n'Swop)
"[...]I'm going to say nothing yet again, although we are considering revealing the truth somewhere in the third game, as some kind of anniversary treat. For reasons I can't explain I doubt if all the details could ever be revealed on this, but in the meantime I guess you'll have to wait for the Xbox 360 game to see.”

Lyder rigtig godt!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 21/03-08 10:13 
Så har spillet fået sin egen officielle side:

http://banjo-kazooie.com/

Der er ikke meget der endnu, men der skulle snart komme mere info ifølge Rare:

http://rare-elite.com/blog/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-08 19:16 
Billeder!!! Yes sir!

Please lad gameplayet være der!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KalicolaKalicolaSkrevet 12/05-08 21:55 
tja. De kvajede sig jo med perfect dark zero, så mine forventninger til banjo 3 er ikke ret høje.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/05-08 23:13 
Men tilgengæld gjorde de det ret godt med både Kameo og Conker: Live & Reloaded, så jeg tror nok at forventningerne tilbage!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 12/05-08 23:22 
Det, de kvajede sig med, hvad angår Perfect Dark Zero, var at lave et svært tilgængeligt spil med uanet dybde, der skulle gøre det ud for lettilgængelig mainstream launchtitel. Spillet indeholder den klassiske Rare-kvalitet, hvis man sætter sig ind i det, så de skal nok levere med Banjo - forudsat at man antager, at platformgenren stadig kan levere...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/05-08 08:33, rettet 13/05-08 08:34 
Det må være online delen i PDZ der har "uanede dybde" for singleplayer delen var noget sjusket hø. Kameo var jeg dog vild med og kan stadig anbefales for dem som ikke har spillet det endnu. Det bar dog meget præg af old-gen design med lidt next-gen tech klasket på - var trods alt også et spil der havde startet sit liv på N64. Og Conker var jo en genudgivelse af et gammelt N64 spil så det klarede de heldigvis heller ikke at fucke helt op.

Rare er tydeligvis en tom skal som MS købte og har slet ikke leveret den samme kvalitet som de gjorde i "de gode gamle N64 dage". Så jeg er meget forsigtig optimist over det nye BK spil da jeg syntes det to første spil på N64 var sjove - håber da på et comeback da vi har brug for flere platformers :)
dpldplSkrevet 13/05-08 08:51 
Viva pinata er et af de bedste 360 spil der er ><. Så Rare kan stadig finde ud af lave spil. Hvilket gør VP2 er mere vigtig for mig end banjo

Det jeg har læst om banjo 3 lyder spænende, mere nok mere fordi jeg aldrig fik spillet de første 2. Så kigger nok lidt anderledes på det. (spillet lyder mere som en slags lego platformer med bruge af køretøj!)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 13/05-08 09:02 
Ja der er godt nok mange fartøjer på de billeder men Rare siger heldigvis at det ikke er et racingspil :)

Banjo-Kazooie 3 "not a racing game"
dpldplSkrevet 13/05-08 09:13 
Gameinformer
- RARE says they didn't want to make a hi res version of the old Banjo platformer.

- You create vehicles with parts you find around the levels.

- GI says their first vehicles was a 4 wheeled kart with a spring attached to the bottom that allowed them to jump things. They later found a helicopter blade that allowed their kart to fly. Later they added balloons to the vehicle and put the blade on the back and created a hovercraft.

- RARE showed them a vehicle that was a monster truck that was able to detach its chasis to become a mini bike. When the bike ramped off a cliff it revealed collapsible glider wings and started flying.

- There will be 1,600 parts including weapons that you'll be able to attach to the vehicles.

- The town is called Showdown Town.

- GI says that despite the large focus on vehicles it still features platform elements from the previous games like traditional platforming, tight rope walking and jiggy piece collecting.

- Showdown Town is 16 times larger than anything RARE has created before.

- Every level has a different intro. Nutty Acres begins with a credits spoof of 80's soap opera's like Dallas.

- Note collecting is back and will act has currency that'll allow you to bu vehicle blueprints.

- RARE says there are 15 different challenges spread across 6 different levels. There will also be side mission


NeoGaf bruger:
Banjo (slated for November):

- Building vehicles is basically like playing with LEGO. You can <i>always</i> jump in and out of the vehicle editor and come right back to the game with the new design.

- Parts are easily placed and moved around. You don't have to worry about connecting the motor with the wheels for example. Just place everything so they stick together and don't get in the way.

- Vehicle designs can play a large role in missions. We saw one where you had to collect coconuts from a field and got a small truck that could suck them up. Unfortunately you couldn't fit all the coconuts in the truck and had to back and deliver them in a large barrel. We were then shown how you could create a helicopter with a hook, that could pick up this large barrel, fly to the coconut field and fly low to scoop the coconuts in the barrel.

- Physics are awesome in this game and everywhere! With one design I placed the foot-in-a-box weapon behind a propella, and when I tried to use it, the foot/boot couldn't get past the propella... well, until I used it enough times to actually kick the propella off the vehicle!

- Pixel art... imagine the possibilities (Rare already had an example of this, paying homage to a certain plumber)

- Multiplayer is great fun with the ability to either chose from pre-fabricated or own vehicle designs. It still needs some polish here and there, but showed great promise.

Det er hvorfor jeg kaldt det en lego platformer med køretøj
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 13/05-08 09:20 
Lyder da ikke helt uinteressant :)
KalicolaKalicolaSkrevet 13/05-08 09:54 
jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til deres fokus på vehicles. Det lyder som et andet spil end banjo, men nu må vi se. Og med hensyn til Rare, så deler jeg samme mening som Beano. De havde deres storhedstid i N64 dagene, og nu er de vigtigste drenge fra Rare hoppet fra, og dermed også den gamle Rare kvalitet. Conker remake'en var meget vellykket, men det var jo også en remake. MEN den nye multiplayer del af Conker var jo ret dårlig, og det var jo noget den "nye Rare" havde lavet. Sååhh...
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 13/05-08 09:58 
Beano>
Det må være online delen i PDZ der har "uanede dybde" for singleplayer delen var noget sjusket hø.

Nej, multiplayerdelen er dårlig. Jeg talte om kampagnen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/05-08 20:47 
Wow! Jeg er spændt!

BK3
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
seebergseebergSkrevet 13/05-08 21:03 
Eeeeeeeek! Det dér har jo intet med Banjo-Kazooie at gøre. Jeg er fornærmet.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BeanoBeanoSkrevet 13/05-08 21:58 
Flabet at skyde hovedet af Mario :!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/05-08 22:57 
Ej hvor skægt.. det havde jeg ikke lagt mærke til :D

spændende at høre Dev. teamet begrundelse til at han skal være med..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SonicSonicSkrevet 13/05-08 23:25 
Hvad skulle det spil gå ud på? Var de gamle ikke platformer?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WikzoWikzoSkrevet 14/05-08 17:28, rettet 14/05-08 17:29 
Mange (fanboys) er meget sure over, at Mario skydes ned. Derfor har Microsoft/Rare nu lavet en ny trailer, hvor han ikke bliver skudt.

Desuden har en fyr lavet et modsvar i Boom Blox, hvor han skyder Banjo og Kazooie ned :p
http://gonintendo.com/?p=42969

Der er også lavet en webcomic på baggrund af hele affæren:
http://gonintendo.com/wp-content/uploads/1210722068538ll7.jpg

Banjo-Kazooie 3

Det var bare for sjov - Rare har intet mod Mario
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/05-08 17:35, rettet 14/05-08 17:35 
Spilindustrien og folket der følger den tæt er nået langt hvad kultur angår :o
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/05-08 17:42 
Hvor emsig har man lov til at være... ??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 14/05-08 17:48 
Ja helt ærligt :)
HulleHulleSkrevet 14/05-08 17:55, rettet 14/05-08 17:58 
Heh :) Det er da en meget sjov lille affære. Minder mig i øvrigt om at jeg skal have fat i Boom Blox, det ser ret underholdene ud.

Jeg vil da håbe at Banjo & Kazooie ender med at være et fantastisk spil, de hedengangne til N64 var jo cool. Umiddelbart ser det dog ud til at der er alt for meget fokus på at køre bil og flyve.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 14/05-08 18:53 
Ja, det ligner ikke meget en platformer. Nok derfor de har valgt at kalde det Banjo-Kazooie: Nuts And Bolts og ikke Banjo-Kazooie 3 ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 14/05-08 19:24 
spillet ser jo ikke sjovt ud :(

Men jeg kan godt designet, det ser jo ud som om at man er inde i sådan en sne kugle man ryster og så kommer der sne :)
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/05-08 19:29 
Darknon>
spillet ser jo ikke sjovt ud :(

Så længe man kan plaffe knolden af Mario, så er jeg klar!! ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/05-08 23:53 
Lige en tanke.. Den der kæmpe Dino der også ses i starten.. kunne vel godt minde lidt om Yoshi så?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/05-08 00:16, rettet 15/05-08 00:20 
I mine øjne har Rare aldrig leveret. I N64 tiden var kun Diddy Kong Racing ganske godt. Perfect Dark har jeg kun prøvet kort, intet der fangede der... Conker har jeg kun spillet Xbox versionen af, men da det er et remake af N64 spillet tør jeg godt sige at det bestemt ikke er nogen vinder. Humoren er dog ret speciel og grafisk var spillet kanon flot da det kom (Xbox).
Goldeneye var ret sjovt da det kom, men er bestemt ikke ældet med ynde, og virkede da jeg spillede det sidst som noget værre makværk.

Kameo, PDZ og VP rangerer IMO alle på vurder skalen til en 4-6 stykker. Bestemt heller ikke noget at råbe hurra for.

Banjo spillene er svjv. de eneste af deres spil jeg ikke har prøvet til N64.* Men med det andet lort de har most ud kan jeg ikke forestille mig at disse var noget særligt.

MEN! Jeg synes dog at det nye Banjo spil ser uhyrre interessant ud. Ikke nok med at det er helt enormt flot så synes jeg også det ser ganske sjovt ud. Håber bare ikke at der bliver for meget fokus på races i spillet.
Det ser jeg frem til og det på trods at Rare IMO er et af de mest overvurderede firmaer nogensinde. Men det siger vel mest om spiludvalget på N64 siden nogen kan fremhæve deres? :)

*EDIT: Næ de lavede da vidst også noget Donkey Kong halløj...
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 15/05-08 01:02 
Konsolkongen>
I mine øjne har Rare aldrig leveret.

Forestil dig Banjo-Kazooie og Donkey 64 på sorte konsoller og med blå pindsvin i hovedrollen - det vil hjælpe :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/05-08 01:05 
Hvis spillene havde været gode og lavet af et andet firma, så måske ja.

Som sagt har jeg aldrig spillet Banjo eller Donkey Kong 64.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/05-08 08:20 
Så se at komme i gang. Banjo-Kazooie er et fantastisk platformsspil på højde med de allerbedste i genren.

DK64 er ikke i nærheden af samme høje niveau, men stadig "udmærket". Conker kan jeg dog slet ikke forstå at du ikke kan lide, det er jo genialt.

DKC-spillene er også gode, selvom især 1'eren virker lige lovlig skrabet. 3'eren er perfekt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/05-08 11:34 
Sumez>
Conker kan jeg dog slet ikke forstå at du ikke kan lide, det er jo genialt.

På hvilken måde da? Det var ret overfladisk og uden noget der virkelig fangede. Det må ha' været brugen af alkohol i et spil der har fået Nintendo folket til at falde på halen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/05-08 12:03 
Altså humoren er jo ganske fed, omend umådeligt plat, og derudover er gameplayet rigtig gennemført, alle puzzles er godt udtænkte, og ekstremt varierede, der er ikke to steder i spillet der minder om hinanden, og alligevel fungerer det hele vejen igennem. Første gang jeg spillede det, overraskede det mig virkelig hvor stort det faktisk er, på baggrund af hvor meget der er kælet for hvert enkelt område.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 28/05-08 23:12 
Ifølge et nyt video-interview, er BK3 stadig grundlæggende et platformspil, Rare vil blot gerne videreudvikle lidt på konceptet, deraf samlesæt-køretøjerne:
http://www.gamersyde.com/news_6542_en.html

Lyder da som en fin nok combo. En del af fremtiden er vel også brugerstyret indhold, og brugerstyret manipulation med spilverdenen. Samme gren som fx LittleBigPlanet og Spore dingler på.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/09-08 03:03 
Hvad sker der for Rare? Lave BK3 om til et halvhjertet racing/robot wars spil!? Det er for lamt. Giv os nu bare en platformer - dem er der ikke mange af for tiden!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/09-08 23:53 
Det er vel i den forbindelse at Banjo Kazooie kommer på xbox live Arcade til November :D (26 november??)

http://kotaku.com/5054277/banjo+kazooie-hits-xbla-in-november-tooie-next-year
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
dpldplSkrevet 25/09-08 12:21 
Det er det. Med nummer 2 på XBLA næste år.

Lige selv bestilt Banjo fra game.co.uk for at få Banjo Kazooie XBLA version gratis med. Samt brugt en 3£ off voucher, så den blev lidt billiger ><

Link til game.co.uk og deres banjo tilbud
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 28/09-08 21:51 
engang for alle...

Forudbestillinger = "gratis" Banjo Kazooie på Arcade:
http://kotaku.com/5055981/pre+order-specifics-for-claiming-free-banjo-kazooie

(Også i Danmark)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
80 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig