X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Den store fede X06-tråd


61 emne(r).
1 2 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 26/09-06 22:34 
I denne tråd kan X06 diskuteres.

Hvis jeg skal lægge ud, så håber jeg at se så mange af disse punkter som muligt opfyldt:

Halo 3-trailer.
Nyt projekt fra Bungie.
Annoncering af større HD til Xbox 360. Gerne i bundle.
Bubble Bobble til Arcade med online co-op.
Annoncering af ordentligt Arcade-stick til 360.
Prisvenligt Gears of War el. lign. bundle til julehandlen.
Nyt projekt fra Rare.
Gears of War har alligevel 4-player co-op.

Man kan jo drømme.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/09-06 22:40 
Jeg vil gerne høre om:

1)de har tænkt sig at lave prisfald?
2)Mass effect?
3)gratis live?
4)større harddiske?
5)fall update <- hvad den indeholder osv.
6)nye spil generelt

vi ser sikkert mere fra ting som stranglehold, army of two og den slags... Forventer ikke så meget. Man kan da altid håbe. Efter fiaskoen ved TGS, så er det lidt trist at være gamer i disse dage.

/emotear
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-06 22:47, rettet 27/09-06 00:36 
Så længe vi er ved drømmene...:

Banjo-Threeie - Hvis det annonceres, kan vi vist godt finde champagnen frem, ikke DeluxScan?

Nyt spil fra Bungie - De skal selvfølgelig vise lidt Halo 3, men de må også gerne begive sig i andre retninger.

Killer Instinct - Jeg er klar over, at meningerne er delte om spillet, men jeg vil have en ny version. Hvis de ikke kan give mig det, så kan de vel smide de gamle op på Live Arcade?

Flere spil til Live Arcade. Gerne nogle af de gamle co-op klassikere med Live gameplay. Og lidt nyt af samme kvalitet som Marble Blast Ultra og Geometry Wars.

Et Live Arcade joypad.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/09-06 23:02 
Bede-x>
Banjo-Threeie - Hvis det annonceres, kan vi vist godt finde champagnen frem, ikke DeluxeScan?

Uhhhh... det vil være ganske fremragende :)

Ellers; demoer! Gerne af PES, Sonic, Call of Duty 3 og Viva Piñata. Andet håber jeg ikke rigtig på.
SephirothSephirothSkrevet 26/09-06 23:13 
En Mass Effect demo ville være det ultimative (eller Blue Dragon og Lost Odyssey), men det sker vel næppe.

Forventer da osse en ny annoncering fra Rare.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-06 23:15 
Jeg tror ikke i skal regne med noget nyt fra Rare, de har alt for travlt med at lave ny kostumer til Kameo ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/09-06 23:30 
Rygterne går på Killer Instinct fra Rare, men vil nu meget hellere have Banjo-Threeie ;)
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-06 23:59, rettet 27/09-06 00:00 
Indtil Microsoft siger andet, er der håb. De har smidt flere billeder fra Banjo spillene op på markedspladsen. Banjo-Kazooies hovedtema kunne findes i Kameo og der er en Banjo statue med i det kommende Viva Piñata.

Måske er det bare Rare, som driver lidt gæk med deres fans. Alternativt kan man jo vælge og drømme lidt endnu...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/09-06 00:44, rettet 27/09-06 00:46 
Bede-x>
Banjo-Threeie - Hvis det annonceres, kan vi vist godt finde champagnen frem, ikke DeluxScan?

Uden tvivl! :)

EDIT: I øvrigt typisk, at Banjo sådan skal hintes hele tiden og 'mystisk-gøres'... Tænk bare på Stop 'n' Swop og al den ramasjang.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 27/09-06 09:21 
Nåja og så ville det være fedt, hvis de også erkender, at hvis man har Xbox 360, har man også HD, udfaser Core-pakken og giver programmørerne frie hænder til at programmere til maskiner med HD.

Fik jeg nævnt at alle mine øsnker ikke behøver gå i opfyldelse for at jeg vil betegne X06 som en succes :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 27/09-06 15:58 
"Vi viser DIREKTE billeder, når showet starter i Barcelona onsdag den 27. september kl. 19.00. Forbered dig på nogle STORE nyheder."

Live feed på Xbox.com
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/09-06 16:15, rettet 27/09-06 16:21 
Lidt nyt om Wolfenstein synes jeg vil være på sin plads.
En annoncering af enten Banjo-Kazooie 3, RalliSport 3 eller Diablo 3/WoW vil være super! Sidstnævne er dog nok ønsketænkning :)

EDIT: Det med STORE nyheder kunne godt tyde på en harddisk-upgrade... I dunno...?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KilroyKilroySkrevet 27/09-06 16:33 
Rygter vil vide at der bliver vist og annonceret et par ting...

Blandt andet en ny Halo 3 trailer, mens heldige udvalgte rent faktisk må prøve det.

Nyt Killer Instinct fra Rare på showgulvet.

Nyt om Zune og XBLA.

Ny dashboard opdatering.

Hvis bare nogle af de ting var sande, vil X06 være ret lækkert.
Kilroy Was Here
SephirothSephirothSkrevet 27/09-06 18:34 
En gut på GAF påstår, at han har modtaget en pressemeddelelse fra MS, hvor der står, at følgende bliver annonceret:

- peter jackson is developing two properties, starting wingnut interactive, one halo related, one not

- king kong hd will be packed with the dvd player

- doom to be 800 points on live TODAY

- next splinter cell exclusive to 360

- new banjo kazooie, pgr 4, sensible world of soccer, an amiga game for live arcade

- marvel universive online, from creators of city of heroes

- halo wars, an rts game from creators of age of empires

- and two eps of gta4 will be doanloadiable, offering many more hours of content

X06-konferencen begynder om en halv time, så der må vi jo se om der er hold i ovenstående.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dRxLdRxLSkrevet 27/09-06 18:40 
Den fyr må have en skrue løs. Hvis jeg skulle fabrikere løgne ville jeg i det mindste få dem til at være lidt mindre som en fanboys våde drømme for at de kunne virke bare lidt troværdige.

Kan være jeg tager fejl, men ovenstående stinker langt væk af fanboy uanset hvordan man vender det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 27/09-06 18:42, rettet 27/09-06 18:44 
Det er tydeligt en falsk liste. Enkelte ting på den, er dog ikke helt henne i vejret.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 27/09-06 18:45 
Jeg kunne godt fabrikere en endnu vådere drøm, men jeg gætter også på fake. Mens jeg sidder og tæller minutter ned til konferencen :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 27/09-06 18:47 
Wehner>
Jeg kunne godt fabrikere en endnu vådere drøm...

Kom bare med den mens vi venter Lasse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SephirothSephirothSkrevet 27/09-06 18:50, rettet 27/09-06 18:53 
Jeg synes egentlig ikke, det lyder så usandsynligt.
Doom blev allerede annonceret tidligere idag, et nyt spil fra Rare er forventet, PGR4 er uundgåeligt, det første Splinter Cell var tidseksklusivt på den originale Xbox, Micrsoft købte for længe siden rettighederne til spil baseret på Marvel-universet (http://www.gamepad.dk/indhold/nyhed.asp?id=4780&platform=) og et Halo-RTS har længe været rygtet.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalsgaardPalsgaardSkrevet 27/09-06 19:01 
.. og ekslusiv GTA4 contend blev vel allerede annonceret til E3
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
WehnerWehnerSkrevet 27/09-06 19:02 
Er jeg den eneste, der sidder og kigger på en Runtime Error?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 27/09-06 19:04, rettet 27/09-06 19:08 
Jeg er igennem nu. Bare prøv linket til det virker.

Edit: Hov! "Banjo is back!"

Edit 2: Endnu et link til live-feedet: http://dl.groovygecko.net/anon.groovy/clients/xbox/live/hb_1.asx
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KilroyKilroySkrevet 27/09-06 19:08 
Eurogamer har en text Live report.

Så Banjo er tilbage, eh?
Kilroy Was Here
SephirothSephirothSkrevet 27/09-06 19:13, rettet 27/09-06 19:15 
Doom og Sensible Soccer på Live! - Doom er klar i aften.

Pressemeddelelsen var vist ikke så fake - eller osse er der nogen, der er gode til at gætte ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 27/09-06 19:18 
Det nye link virker :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 27/09-06 19:34, rettet 27/09-06 19:40 
PGR4 traileren så fed ud :D
- og Assassins Creed kørende på Xboxen så da alt for godt ud.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 27/09-06 19:37 
Mmmmm Jade =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KilroyKilroySkrevet 27/09-06 19:39 
Indtil videre har Sephiroths liste været ret akkurat. Gad vide hvor meget mere de kan give os af spændende nyheder?
Kilroy Was Here
SephirothSephirothSkrevet 27/09-06 19:39 
Creed ser fantastisk ud! Det gør Jade osse!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ChronoChronoSkrevet 27/09-06 19:44 
Hvilket feed ser du? Jeg kunne kun se spillet - og ja, det ser fantastisk ud!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 27/09-06 20:01, rettet 27/09-06 20:10 
Fyren havde vist ikke nogen skrue løs - "King Kong HDDVD packed with the HDDVD-drive" samt den store remote.

*edit*
Hold kæft hvor er det ene af fantastiske trailers, nyheder, in-game footage m.m. vi får at se. Fantastisk.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 27/09-06 20:05, rettet 27/09-06 20:08 
Fuck nu sidder de også og snakker om superhelte.

Tør man begynde at tro på Halo-rts?

EDIT: Og nu kommer Peter Jackson vadende, så svaret er ja...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 27/09-06 20:06 
Forhåbenligt kommer der snart en Halo 3 trailer, eller annoncering af en art, ellers bliver jeg slemt skuffet :(
Spiller nu: Halo 3
dRxLdRxLSkrevet 27/09-06 20:08 
Sjældent har jeg taget så meget fejl, men det er vel egentli en god ting for det var jo mange lækre nyheder.

:-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 27/09-06 20:19 
Jeg tog også fejl. Det hele passede.

De overleverede. Det var en fantastisk præsentation - professionelt og flot udført - med et uovertruffent line-up.

Man ved, at de har givet mere end man forventede, når man inden showet siger, hvad der ligner en fanboy ønskeliste, er falsk, og den så viser sig at være sand!

Assasins Creed ser iøvrigt helt utroligt dynamisk ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/09-06 20:19 
Banjo og Creed made my day! Var der trailer af Banjo 3 først?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 27/09-06 20:20 
jeg nåede at se fra og med assisin creed og er helt målløs!

nogen der ved hvor jeg kan se det jeg glippede?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dRxLdRxLSkrevet 27/09-06 20:21 
Bede-x>
Assasins Creed ser iøvrigt helt utroligt dynamisk ud.

Det gør Jade i øvrigt også, jeg er overbevist om hun er noget af det smidigste :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SephirothSephirothSkrevet 27/09-06 20:24 


Ny Assassin's Creed trailer HER!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 27/09-06 20:35 
Var denne event det nye vendepunkt i konsolverdenens magtbalance? Den var fremragende.

Ja, jeg er måske lidt oppe at køre lige nu :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 27/09-06 20:36 
Sephiroth>
"Banjo is back!"

Yep, der sprang champagnepropperne :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 27/09-06 20:43 
Jeg tror ikke det kommer til at betyde noget i det store løb, men vi får i hvert fald mulighed for at muntre os med noget antageligvis fint software, mod betaling forståes.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 27/09-06 20:47, rettet 27/09-06 20:58 
Husk at tjekke http://www.halowars.com/

Edit: Også nyt hos Bungie selv: http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=bungieatx06
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/09-06 21:34, rettet 27/09-06 21:35 
Bede-x>
Yep, der sprang champagnepropperne :)

*Skåler med Bede-x*
Fantastisk! Banjo 3 kan jeg slet ikke vente på! Det var en af de bedste nyheder i lang tid.... Faktisk siden annonceringen af Banjo 2 :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KLTKLTSkrevet 27/09-06 21:47 
Jeg vil tilslutte mig til jer andre når det drejer sig om et nyt spil i Banjo serien, for jeg var også imponeret over de første spil i serien som jeg anser som noget af det bedste inden for platform genren.
Spørgsmålet er så bare om Rare kan holde det høje niveau fra de første spil i serien, for generelt anser jeg det ikke som en selvfølge at spil fra Rare er lig med kvalitet længere.
I de senere år har kvaliteten af Rare's spil været noget svingende for at sige det mildt.
9/11 Was An Inside Job
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/09-06 21:58, rettet 27/09-06 21:58 
Du har helt ret. Det er da også kun Rares platformere, jeg har holdt af - og til dels GoldenEye. Alt andet fra dem har jeg ikke interesseret mig for. Jeg tror dog Viva Piñata bliver et hit.
Anyway; jeg er helt rolig. Ingen laver bedre platformere end Rare.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 27/09-06 22:02 
Donkey Kong 64 var også fantastisk. Jeg venter dog ikke åndeløst på en efterfølger til 360 :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 27/09-06 22:35 
Det får du nok heller aldrig, medmindre Nintendo og Microsoft laver en Wii60 ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
GreaseballGreaseballSkrevet 27/09-06 23:17 
Der er godt meget af se frem til. Glæder mig til Guitar Hero II.
Håber at guitar controlleren er trådløs.

Nu med hvid guitar.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/09-06 15:42 
Wow, jeg lurede lige hos IGN og faldt over Alan Wake, som jeg slet intet har hørt om tidligere.
Det spil ser helt utroligt spændende ud! Nok en af de titler jeg glæder mig mest til!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
61 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig