X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead Rising til PS3?


Svar
VasquezVasquezSkrevet 25/09-06 13:17 
OPRÅB!
Til alle os, der ønsker Dead Rising til PS3 - Her er et site netop til dette formål i form af en underskriftsindsamling direkte til CAPCOM!

Tjek den, sign og kryds fingre!

Link...
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
69 emne(r).
« < 1 2

Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/09-06 23:05 
Det er meget sandsynligt at Dead Rising går til PS3. Såvel som med Lost Planet.

Nogen der kan huske Gamecubens... Capcom 5?

Yeah. lol:/
Well crucify the insincere tonight...
TLTLSkrevet 27/09-06 00:35, rettet 27/09-06 00:48 
Core>

Mig bekendt er der hverken forbud eller leveringsbesvær mod/med 360'eren, så det ville jeg da også mene at de har.

Da jeg købte min Playstation 1, havde jeg ikke råd til at købe en Xbox også, især ikke hvis det var for kun at spille ét spil på den. Jeg mener dem som har begrænsede midler og kun har valget at kunne købe én konsol og de spil der kommer til den, hvis ikke de skal gå glip af nye spil i 1 eller 2 år i fremtiden...


Jeg syntes at både det at købe en konsol "uden grund", og at være bitter over det, er lige så åndssvagt som at tude over at et bestemt spil ikke udkommer, til en konsol der først er på gaden om et halvt år.

Jeg tuder ikke over at Dead Rising kun er ude til Xbox. Jeg har bare spurgt om det evt. udkommer til andre platforme... Jeg er egentlig ligeglad med om det er PC, PS2 eller PS3. Bare jeg får muligheden for at spille det uden at jeg skal bruge 3000 kroner på det.

Jeg tror på at hvis der var mere integration i online spil (Cross platform, i f.eks. PES 6, så Xbox 360, PS2, PS3 og PC versionerne ville kunne spilles online i samme forum) og færre eksclusive-titler, ville der være flere penge at hente for hele spilbrancen og spil ville blive en mere social ting end det er nu. Bare et gæt :)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
CoreCoreSkrevet 27/09-06 06:58, rettet 27/09-06 07:46 
TL>
Jeg mener dem som har begrænsede midler og kun har valget at kunne købe én konsol og de spil der kommer til den, hvis ikke de skal gå glip af nye spil i 1 eller 2 år i fremtiden...

Så er vi tilbage ved: Hvorfor skulle de så vælge den konsol der først kommer om et halvt år til den dobbelte pris af den der allerede er ude?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SlothSlothSkrevet 27/09-06 12:30, rettet 27/09-06 12:32 
Fordi de forventer at den er prisen og ventetiden værd? Fordi de har en PS1 og en PS2? Fordi deres venner har Playstation? Fordi de mener at den i længden vil give dem mest valuta for pengene?

Der er da masser af grunde til at vente - find selv på flere.

Jeg kunne sagtens fise ned og købe en 360'er lige nu, vel vidende at jeg så ikke ville have råd til en PS3. Men det er PS3'eren jeg vil have!

Spillene der kommer til den tiltaler mig mere, og Blu-ray vil jeg også gerne have. Der er desuden også en del PS2-spil jeg gerne vil kunne spille.

Jeg kunne godt tænke mig begge konsoller, men ærligt talt finder jeg ikke XBox'ens spil ret specielle, hverken dem der er, eller dem der kommer. De er flotte, men de giver mig ikke "WOW-effekten".
Kiss me, would you kindly?
CoreCoreSkrevet 27/09-06 12:50, rettet 27/09-06 12:53 
Sloth>
Der er da masser af grunde til at vente - find selv på flere.

Det gør jeg gerne, de kommer her:

Killzone, Tekken, MGS4, Final Fantasy, Heavenly Sword, Singstar m.fl.

Alle sammen eksklusive titler der gør det værd at eje en PS3 ;)

Sloth>
Jeg kunne sagtens fise ned og købe en 360'er lige nu, vel vidende at jeg så ikke ville have råd til en PS3. Men det er PS3'eren jeg vil have!

Fra 360-launch til PS3-launch var/er der jo så halvandet år til at spare sammen til PS3'eren i.

Sloth>
Der er desuden også en del PS2-spil jeg gerne vil kunne spille.

Nu er det jo altså tilladt at beholde sin PS2, selvom en next-gen konsol også bliver en del af familien.

Sloth>
Jeg kunne godt tænke mig begge konsoller, men ærligt talt finder jeg ikke XBox'ens spil ret specielle, hverken dem der er, eller dem der kommer. De er flotte, men de giver mig ikke "WOW-effekten".

Hvilket burde gøre det en del lettere, at leve med at nogle af dem er eksklusive.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SlothSlothSkrevet 27/09-06 12:57, rettet 27/09-06 12:59 
Jamen jeg HAR ikke en PS2 længere ;o)

Og ja - jeg kunne godt have sparet sammen noget tidligere, men der har jo også været andre prioriteter end en PS3. Livet skulle jo også helst leves væk fra sofaen ;)
Kiss me, would you kindly?
VasquezVasquezSkrevet 27/09-06 15:47 
Hanky>


Ej, men så må man jo ligesom spænde hjelmen lidt. Går samtalen her ikke netop på eksklusive spil?

NEJ, nej og atter nej! Samtalen gik på at der var mulighed - for de der ville - for at joine en underskriftindsamling for at få Dead Rising til andre konsoller end Xbox på http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?PS3DR&1
Dette er ikke en tråd om eksklusive konsolspil - hverken for eller imod. Men nu da skaden allerede er sket, så tak TL og Sloth for at komme med de argumenter, jeg også selv ville hælde til - så behøver jeg ikke at gentage :) Men mand, denne tråd er da godt nok løbet af sporet. Hvad med en tråd a la "eksklusivespil - do or die?" eller "Microsukcs vs. alle andre firmaer"????
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/09-06 16:09 
Efter min mening burde langt flere spil være platformseksklusive.
Hvis jeg f.eks. kun måtte eje én konsol i denne generation, så ville det blive X360 - pga. Rare, som jeg stadig nærer den største tillid til.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CoreCoreSkrevet 27/09-06 19:25, rettet 27/09-06 19:27 
Vasquez>
NEJ, nej og atter nej! Samtalen gik på at der var mulighed - for de der ville - for at joine en underskriftindsamling for at få Dead Rising til andre konsoller end Xbox

Det er jo ikke en samtale, det er et link. Enten følger man det og skriver under, eller også gør man ikke. Herefter dør tråden jo, hvis man ikke må kommentere hvorvidt om det er eller ikke er i orden at det er eksklusivt.

Vasquez>
Men mand, denne tråd er da godt nok løbet af sporet.

Det er den jo ikke, det handler stadig om hvorvidt Capcom bør holde Dead Rising eksklusivt eller ej.

Vasquez>
Hvad med en tråd a la "eksklusivespil - do or die?"

Det ville jo være fjollet, når der nu var en tråd her, der alligevel ville dø, når nu skaberen ikke mener at der må debatteres i den.

Vasquez>
eller "Microsukcs vs. alle andre firmaer"????

Det ville bare lyde hadsk, fanboyagtigt, subjektivt og meget svært at tage seriøst ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Per SPer SSkrevet 27/09-06 21:19, rettet 27/09-06 21:56 
ADVARSEL! Tråden er låst, gået off-topic, fyldt med persontilsvininger. Ingen fortsætter med at svare før der er ryddet op!
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
TLTLSkrevet 28/09-06 00:14, rettet 28/09-06 00:14 
Hvordan ryddet op?

EDIT: Oh. Sorry.. Du ville rydde op i tråden ved at slette indlæg og rette i den osv.??
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 07/10-06 07:54 
blev tråden ryddet op i, eller var det bare en trusel?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 07/10-06 09:18 
Tråden er blevet ryddet gevaldigt meget op :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
TLTLSkrevet 07/10-06 19:57 
Okay. Hvis det er tilfældet så vil jeg godt svare på Core's spørgsmål sådan generelt.

Core.
Det er som om du ikke forstår hvorfor jeg ikke bare går ud og køber en Xbox 360 så jeg kan spille Dead Rising. Du har allerede en og kan derfor købe spillet og sætte dig ned og spille det, det er jo fint nok. Men at du så syntes at det skulle være utilgængeligt for folk som ikke har en 360'er, fordi de ikke syntes der er andre spil til maskinen der tiltaler dem, er fra mit synspunkt ret selvisk.

Hvad ville det skade dig at det udkom til PC, PS2 eller PS3?

Som jeg har sagt et par gange så har jeg ikke noget imod 360'eren, jeg ser bare ingen grund til at købe den. Det er muligt at der kommer en i fremtiden.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 07/10-06 20:13, rettet 07/10-06 20:20 
Ville du så synes det præcist samme med omvendt fortegn hvis jeg, forudsat at jeg ikke har en PS3, gik ud og "krævede" at et eller andet eksklusivt spil til PS3 blev gjort tilgængeligt på xbox 360?

Min personlige holdning er nok at det må være op til udviklerne at vurdere hvordan de bedst kan tjene penge på deres anstrengelser. Som forbruger skal man ikke forvente at have andre "rettigheder" end dem der står i købeloven.

Jeg må også indrømme at jeg finder udtalelser som "ret til spil X på min foretrukne konsol" og "at argumentere imod en ps3 version af spil X er selvisk" lettere anstødelige. Viljesløs krævermentalitet er aldrig smuk og slet ikke når det drejer sig om noget så banalt som digital underholdning.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TLTLSkrevet 07/10-06 21:17 
Hvorfor stoppe udviklerne i at lave en version til en anden konsol?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 08/10-06 11:28 
Hvorfor mene du har 'ret' til det?

Der er reelt mere fornuft i at få penge for at lade være, end at bruge penge på at gøre det. Selvfølgelig afhængigt af beløbsstørrelsen, men der er jo en grund til at visse spil forbliver eksklusive, når først pungen har været oppe af lommen.

Din 'ret' er sikret i at konkurrencen sørger for at der bliver lavet sjove spil. Du har jo 'ret' til at købe en Xbox 360 og spille Dead Rising lige så tosset du vil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 08/10-06 15:33, rettet 08/10-06 15:34 
har jeg på noget tidspunkt sagt at jeg har "ret" til at det skal udkomme på andet end Xbox 360? Jeg siger bare at det ville være rart så jeg ikke skal bruge over 3000 kr. på at kunne spille ét spil.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 08/10-06 15:56 
Drømme er gratis.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
69 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig