X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lost Planet til 360'eren


Svar
nerosnerosSkrevet 22/09-06 10:53, rettet 23/09-06 20:22 
Tjek lige disse gameplay movies ud det er nok noget af det bedste jeg har set til Xbox 360 indtil nu. Tror vi har et monster godt spil her :-)

Gamespot
Bashful Neophyte
121 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
HankyHankySkrevet 17/01-07 23:19, rettet 17/01-07 23:22 
enfen>
Styringen i demoen var udemærket efter min mening. Hvad er den væsentlige forskel på de to styringer, som du nævner?

Lost Planet til 360'eren
I demoen, eller som std. er aim'et ikke fastlåst centerpositionen på skærmbilledet. Der kan aimet bevæge sig frit, inden for en lille centreret ramme. Det gør bla. at kameraet ikke nødvendigvis bevæger sig, idet du flytter sigtet. Kameraet bevæger sig først, når sigtet når grænsen, som er rammen.

Lost Planet til 360'eren
Ændrer man aimet, som Rooney nævner man kan, så låser den aimet fast, og kameraet bevæger sig med aimet. Denne metode gør de fleste 3rd person shooters brug af, e.g. Gears of War.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
enfenenfenSkrevet 19/01-07 11:45 
Ok, så er jeg med.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 19/01-07 11:57 
Bemærk at den bedre styremetode ligger underlige semi-skjult. Den kan findes under sensitivity, hvis man bliver ved med at bladre. Der findes tre typer, og den ene er ok. Man kan dog stadig ikke skyde ret langt opad, hvilket er lidt træls. Men et godt spil bliver det, når man får den rigtige styring sat til.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 19/01-07 12:29 
Styringen er da ikke kun bedre eller ok; På Fixed 5 og uden hjælp af auto-aim, styres Lost Planet som de andre 3rd person shootere, der indeholder super styring. Tænk hvis det indeholdte EA styring, hvor man skulle låse fast på fjender, inden man kunne skyde, og generelt havde flere besværligheder med styringen end med fjenderne(!) (f.eks EA's nyeste par Bond spil i tredje person); Så var jeg formentligt sprunget over Lost Planet.

Eneste rigtige anke jeg har er, at man ikke kan sigte lige op i luften, men kun en slags skråt op ad.

Hvis man vil se lidt mere af slagmarken i Lost Planet, mens man spiller, så kan det anbefales at sætte view til Wide, i options. Man kan osse sætte view på Zoom, hvor kameraet kommer a la over the shoulder, men det fungerer ikke så godt i dette spil, da det er bedst at man ser så meget som muligt, for bedre at kunne orientere sig.

Og til sidst: Vælg Control B! Meget bedre at zoome med våben på denne måde, og man reloader samtidigt på RB, når man bruger Control B - som i GoW.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 19/01-07 13:17 
Hvorfor skal EA-styring nu blandes ind i det?

Efter min smag løber man for langsomt, det irriterer mig at han pauser efter hop, og at han ikke kan skyde opad. Dermed er kontrollen for mig ikke optimal om end godkendt. Fixed 5 eller ej.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 19/01-07 14:08 
Hvis alternativet til den lækre styring i Lost Planet var EA styring, så var jeg formentligt sprunget over Lost Planet. Dét var pointen.

Tja - man løber i sne, så man løber derfor lidt langsommere. Fjenderne er ikke hurtigere end dig, så det bliver egentligt aldrig et problem.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 19/01-07 14:13 
Rooney>
Hvis alternativet til den lækre styring i Lost Planet var EA styring, så var jeg formentligt sprunget over Lost Planet. Dét var pointen.

Så bare sådan en generel lille "stating the obvious" ud af kontekst. Fint, fint.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/01-07 17:13, rettet 19/01-07 17:14 
Wehner>
Efter min smag løber man for langsomt, det irriterer mig at han pauser efter hop, og at han ikke kan skyde opad.

Ja, jeg synes også han løber for langsom - og det gør man i øvrigt også når man ikke løber i sne, så det argument med at man automatisk løber langsom i sne, holder ikke.

Det er drønirriterende, at "falde animationen" lige skal spille færdig før man kan spille videre og forsvare sig selv - det er gammeldags og ret irriterende. Ellers et fint spil med de flotteste eksplosioner jeg nogensinde har set... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
IqonIqonSkrevet 24/01-07 02:47 
ARGH! Jeg havde stort set klaret Mission 8, hvilket vel havde taget mig omkring en time... lige før jeg skal til at vandre ind til bossen (går jeg ud fra) popper et vindue op om at jeg er logget af Xbox Live, og jeg bliver spurgt om jeg vil logge på igen. "Tjaa, hvorfor dog ikke det?", tænker jeg og vælger "OK". Problemet er bare at der åbenbart opstår en eller anden mærkværdig fejl: I stedet for at logge på Xbox Live bliver min profil logget ud, hvilket Lost Planet prompte straffer ved at fortælle mig at jeg nu bliver smidt tilbage til menuen, indtil jeg kan lære at blive på den profil jeg spiller med.

"Hm, heldigt jeg lige var nået til et Waypoint", tænker jeg og logger ind igen (efter at have genstartet Xbox'en, der valgte at fryse). Til min rædsel starter jeg ikke ved Waypointet som ventet; i stedet bliver jeg smidt helt tilbage i starten af missionen og skal nu til at kæmpe mig igennem det hele én gang til.

Hvorfor i al verden er det ikke muligt at gemme undervejs i en mission? De fleste kan trods alt nemt tage en time at komme igennem. Og når nu det ikke er muligt, hvorfor i al verden må der absolut kun være en ny mission efter man har mødt en boss? Den mission jeg nu skal til at spille igennem igen (hvis jeg da orker) havde halvejs både en lang mellemsekvens, en teleportation til et nyt sted, ligesom jeg her blev frataget alle mine våben, opsparet energi osv., præcis som var jeg startet på en ny mission. Forskellen var bare, at jeg ikke havde mødt nogen boss før mellemsekvensen, og derfor kunne jeg selvfølgelig ikke få lov til at gemme.

Æv.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/01-07 09:07 
Crapcom har åbenbart et eller andet med måden at strikke deres savepoint struktur sammen på, som er ret krævende. Først Dead Rising som var helt godnat og nu Lost Planet.

Jeg har dog ikke oplevet at Lost Planet savestrukturen har ødelagt noget for mig, men i dit tilfælde kan jeg godt se, at det er belastende.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 24/01-07 12:07 
PalleJensen>
Først Dead Rising som var helt godnat og nu Lost Planet.

I Dead Rising opdagede du altså aldrig, at når du savede, så kunne du bare quitte til dashboard vha. guide knappen, og når du startede spillet igen, så fortsatte du fra det rum du savede og quittede fra?

Hvad er det iøvrigt lige der er godnat ved savesystemet i Lost Planet? Når jeg spiller, så får jeg checkpoints når jeg kommer til et nyt område; Det er ligesom i RE4, når man går igennem en dør, til et nyt område. Nej - man får ikke checkpoints hver andet minut, men det er der heller ingen grund til.

Det Iqon har oplevet er noget bæ, men det er et problem med alle Xbox 360 spil, at når man logger ud fra sin profil (ved et uheld eller ej), så kan spillet ikke finde ud af nogetsomhelst, og så bliver man smidt tilbage til menu'en. Prøvede det engang i PGR 3, hvor jeg kom til at logge mig selv ud. Profil login / logud helvedet var endnu værre, når vi skulle spille PGR 3 i 2 player. I dag er jeg bare glad for at jeg kan huske hvad man skal gøre, næste gang jeg skal spille splitscreen i spillet; Det er et system der grænser til det idiotiske, for man kan ikke bare smide en ekstra controller i maskinen. Man er nødt til at logge ind på kryds og tværs af profiler, før man kan få et 2 player splitscreen spil i gang - og login af en profil, skal ske i en bestemt rækkefølge, ellers virker det ikke ordentligt :-O
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
enfenenfenSkrevet 24/01-07 12:45 
Jeg må give Rooney ret.

Hvis du bliver logget af Live, og forsøger at logge på igen, kan det nogle gange ske, at profilen bliver logget helt af.
What is the Matrix?
IqonIqonSkrevet 24/01-07 13:13 
Mit problem ligger ikke i, at spillet ikke kunne klare at jeg loggede af min profil. Nærmere at der tilsyneladende ikke gemmes ved checkpoints'ne, kun efter hver mission.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RooneyRooneySkrevet 24/01-07 13:29 
Der gemmes skam permanent, efter hvert checkpoint i Lost Planet.

Når man når et checkpoint, så prøv at quitte spillet. Når man vælger continue fra hovedmenu, så fortsætter man fra checkpoint.

Jeg er kommet til første checkpoint i mission 8, og når jeg vælger continue fra hovedmenu, så fortsætter jeg fra checkpoint.

Hey - jeg har lige skrevet checkpoint seks gange nu, i dette indlæg :-P
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
IqonIqonSkrevet 24/01-07 14:10 
Ok, det er et eller andet sted fair nok... men stadig irriterende for mig at den ikke autosaver, men først gemmer når man vælger at quitte spillet.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
McBrainMcBrainSkrevet 24/01-07 15:20 
Rooney>
Der gemmes skam permanent, efter hvert checkpoint i Lost Planet.

Når man når et checkpoint, så prøv at quitte spillet. Når man vælger continue fra hovedmenu, så fortsætter man fra checkpoint.

Jeg er kommet til første checkpoint i mission 8, og når jeg vælger continue fra hovedmenu, så fortsætter jeg fra checkpoint.

Hey - jeg har lige skrevet checkpoint seks gange nu, i dette indlæg :-P


Den gemmer hvis du logger ud ja; men den autosaver ikke.

Så hvis strømmem ryger eller lignende, så ryger du tilbage til sidste manuelle save.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-07 09:34 
Jeg købte limited edition brugt i Game igår (tak til ham som afleverede den).

Har brugt nogle timer på spillet indtil videre, og det når op på mine forventninger. Det er superfedt at kæmpe imod de der bugs, specielt dem som ruller og dem med de to lange forben. Deres animationer er i topklasse. Grafikken i spillet er super fed, og på nogle måder flottere end GoW, specielt deres particle systemer er unmatched, og jeg kunne blive ved.

Der er nogle problemer med spillet f.eks online hvor man næsten hele tiden mister connection og match lost and so on, meget irriterende at bruge 15 min på at komme ind i en kamp, når man kigger på GoW som kaster en ind i et spil i løbet af 2 minutter.

Plus, at hvis man skruger helt ned for musikken i spillet, så er der ingen lyd på cutscenerne, hvad fanden er nu det for noget?

Og så syntes jeg tit at figuren man styrer er i vejen når man skyder på noget.

plus at det er langt fra lige så sjovt at skyde pirater som det er at skyde bugs.

Men super fedt spil indtil videre, fed action!
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 02/02-07 10:30 
Dén med lyden bed jeg osse mærke i. Lost Planet har åbenbart samme lydproblem som GoW. I GoW er lyden nærmest altid på et højt niveau, selvom jeg skruer ned for f.eks effekter i options. Musikken kan osse pludselig finde på at stige i styrke, selvom jeg har skruet den ned under middel niveau. Fandt aldrig ud af hvorfor GoW opførte sig på den måde, og jeg besluttede mig for at det var sjusk i udviklingen.

GTA: Vice City har det i øvrigt også på denne måde. Sjusk.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-07 10:46, rettet 02/02-07 10:47 
Jeg er indtil videre også positivt stemt overfor Lost Planet. Jeg har kun lige spillet et par missioner, men det hele virker meget solidt. Det minder mig om Castlevania på en del punkter.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-07 12:36 
Rooney: Jeg bemærkede det også i GoW. Der var der en del lyde som ikke hørte under musik eller effekter, og de spillede så i samme styrke uanset hvad, og det er møg belastende, specielt den der fanfare hver gang man clear et rum var meget høj. Men det må vel være et valg de har gjort af en eller anden grund. Jeg kan ikke forstille mig at de ikke er klar over det.
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-07 12:44 
En lidt irriterende ting ved spillet er cutscenes. De er alt for lange mange gange. Jeg sidder med en Metal Gear-agtig følelse nogengange: Spillet er godt, når man spiller, men af en eller anden grund må man ikke få lov til det, da der pinedød skal fortælles en historie...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-07 13:31 
Jeg kan nu godt li cutscenerne, men mest fordi figurene er meget flotte at se på og har tilhørende go animation, stemmerne er også ok, men lidt cheesy nogle gange...

Desuden syntes jeg at starten i spillet er uber fed. Man bliver kastet lige ud i action, og det er fed action, meget lækkert sat op, at man allerede er på flugt helt fra starten.
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-07 14:05 
Det skal endelig ikke misforståes: Jeg synes Lost Planet er godt. Der er bare et par enkelte ting, som godt måtte være lavet anderledes.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 02/02-07 14:11 
Darknon>
Der er nogle problemer med spillet f.eks online hvor man næsten hele tiden mister connection og match lost and so on, meget irriterende at bruge 15 min på at komme ind i en kamp, når man kigger på GoW som kaster en ind i et spil i løbet af 2 minutter.
Jeg har det på samme måde, sjovt nok bare modsat. Altså, at det er GoW, som er sløvt at komme ind i og driller. Lost Planet virker noget mere kvikt og responsivt, og det er på trods af at man skal starte ny server efter hvert map...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 04/06-07 13:16 
Her er en directx 9 vs directx 10 comparison video. Jeg har set den i HD kvali på gametrailers, man kan ikke finde den, jeg aner ikke hvor de ligger deres ting henne... Pointen er at Jeg kan ikke se en dyt forskel whatsoever, Så det er en fuldstændig meningsløs sammenligning, da der ikke er nogen forskel. hul i hovedet.

Lidt det samme med sammenligningen af dx9 og 10 med crisis. Et underligt reklame nummer hvor de i 9'eren har fjernet nogle effekter som particler osv, for at få dx10 til at stå bedre. Det er plat.

Ved ikke helt om det her fortjener et nyt emne eller hvad, men det var jo et lost planet comparison jeg så.

Så vil jeg slutte med at sige at jeg lige har gennemført lost planet, og det var super fedt. Lyd, grafik, gameplay, historie, det hele holder. Lige bortset fra for meget mech-action til sidst og for komplexe ligegyldige historie elementer for at putte mere kød på. Keep it simple, den rå historie i sig selv er go nok.

lost planet dx9 vs dx10
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 05/09-07 20:19 
Jeg har lige et spørgsmål angående bane 8 og den sidste boss der.

Kan det virkelig passe, at man skal fise rundt og ødelægge alle de tønder med enegi for at holde sin lifebar oppe samtidig med, at man skal bekæmpe den store robot med larvefødder? Jeg mener, er der ikke et lille fif eller noget som kan gøre det lidt lettere ;-)?

Måske nogen kan huske noget så ville lidt hjælp være fint.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 06/09-07 00:07 
Ignorer alt andet end ham og angrib med vertikale sværdangreb.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 06/09-07 08:28 
Ok det prøver jeg ;-)!
Bashful Neophyte
kimmerkimmerSkrevet 18/10-07 15:33 
Har lige modtaget spillet... og er i gang med missionen, hvor man møder "Green Eye" (i sin fars mech). Har været utrolig irriteret på mange af Mech kampene inden denne, men synes godt nok lige den her er for latterlig. Overvejer kraftigt at stoppe med spillet her. Andre der sad med samme tanker da de var nået hertil?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
WehnerWehnerSkrevet 18/10-07 15:53 
Nej, jeg synes ikke spillet var særlig frustrerende, hvis vi ser bort fra den sidste boss. Hvis ikke jeg husker forkert, har alle bosserne ret faste mønstre. Prøv at se, om den ikke reagerer på samme måde, hver gang, og straf den for det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kimmerkimmerSkrevet 18/10-07 16:02 
Den har mønstre, men finder den stadig utrolig frustrerende... ^^ Har pakket Xbox'en væk... tid til lidt PS3.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KTCKTCSkrevet 18/10-07 16:12, rettet 18/10-07 17:13 
Pivskid ;)
Gå efter de lysende punkter, et efter et, og sørg så for at holde dig væk fra jorden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 18/10-07 16:22 
Jeg syntes at alle bosserne var super fede, lige bortset fra Dune ormen i sneen og sidste boss. Green eye testede også min tålmodighed, men det var stadig sjovt syntes jeg.
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 18/10-07 16:55 
Ormen er da næsten et af spillets højdepunkter.

Green Eye kan være frustrerende, men det går over. Det ville være synd at give op her, og SÅ svær er den altså heller ikke.

Men jeg giver alle ret i at den sidste boss er en kælling.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
kimmerkimmerSkrevet 18/10-07 17:07 
hehe, ja, jeg er en rigtig pivskid ^^ Har fundet de forskellige lysende punkter, men den får altid ramt på mig inden jeg får den helt ned i HP. Men den er da sikkert "let" nok, hvis bare man giver det tid. Tror bare denne frustration er kulminationen af alt for mange frustrationer i løbet af de første 3 timer af spillet.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
WehnerWehnerSkrevet 18/10-07 17:20 
Spillet illustrerer, at japanerne stadig har meget at lære, når (hvis?) det her er deres fps-flagskib, men frustrerende synes jeg ikke man kan kalde det - slet ikke rent sværhedsgradsmæssigt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-08 11:51, rettet 12/03-08 11:51 
Famitsu har ifølge Neogaf bekræftet, at Lost Planet: Colonies er på vej til 360(og PC):

Developer: Capcom
Game: Lost Planet: Colonies
Console: Xbox360/PC
Price: 6,290 yen

[thanks duckroll]
--90% of development is complete.
--New "Trial Battle Mode" and a "Score Attack Mode" for Campaign
--New character "female snow pirate".
--Four new maps (poor translation): "Lost Arena", "Area 921", "City of Artillery".
--Cross-platform play with PC and 360.
--Online features "AK Hunting" and "AK Egg Battle"
--Ten new weapons.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=254303
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/03-08 15:55 
Åbenbart ikke en rigtig 2'er...

"Sorry, but Lost Planet: Colonies is Lost Planet redux "
dpldplSkrevet 12/03-08 17:16 
altså vis den giver lidt mere liv i online delen(flere folk) så køber jeg denne version a LP. elske spille det online, især pågrund diverse mecha og med mennesker mod bugs online? I AM SOLD :P

Crossplatform mellem PC og 360, sikker jo flere folk. Samme tid kan jeg enlig nakke den svensker der spammer på min MSN hverdag(han spiller PC versionen). :D

Flere våben er altid dejlig.
Men vil nu ikke give fuld pris.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 13/03-08 22:37 
Det ser ærligt talt rigtigt fedt ud :)

Ny lost planet multiplayer
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 14/03-08 16:32 
Tro den her dækker mest info

Features :

* New modes for single player campaign
o Score Attack – Each enemy and destructible object has points assigned to them, with the player being awarded different points depending on how they defeat the enemy.
o Trial Battle Mode – Take on each of the game’s bosses, one after another.
o Off Limit Mode – Go wild with over-the-top, super-charged weapons with unlimited ammunition and increased speed of movement.
* New online modes
o Akrid Hunter – Get the chance to finally play as an Akrid as your opponents attempt to take you down.
o VS Annihilator – Each team attempts to destroy its opponent’s VS while defending its own.
o CounterGrab – The team with the longest data post activation time wins.
o Point Snatcher – Take down opponents and collect the most thermal energy points.
o Akrid Egg Battle – Steal Akrid eggs from the opponent’s team and bring them safely back to your own base.
o Egg Bandit – steal your opponent’s Akrid egg, with points awarded for longer capture times.
* Four new multiplayer maps
o Crossfire City – the wide streets provide an excellent opportunity for VS battles, while buildings provide great cover for sharp-eyed snipers.
o Area 921– Two industrial compounds located in a vast desert and linked by an underground pipe.
o Lost Arena – The central arena is ideal for VS pilots to act as futuristic gladiators, while those on foot can use the surrounding grandstands as their battleground.
o Assault Space – Set onboard a space ship and its supply vessel, zero gravity is sure to make for some interesting encounters.
* New playable characters
o Two female and two robot characters are added to the roster of choices for online personas to choose from, bringing the total to 11.
o Five new playable character models.
* New weapons (human)
o Hand Gun – weak in power, but very accurate and easy to use.
o Revolver – The expert’s one-shot kill weapon of choice at close quarters.
o Flame Launcher – Uses thermal energy to lay down a wall of fire.
o Hand Cannon – A handgun-like rocket launcher that is very effective against VS suits.
* New weapons (VS)
o Pile Bunker – A long spike fires out at immense speed.
o VS Rifle – VS-dedicated rifle which has the longest range and loses no power regardless of the distance.
o Rocket Pod – Shoot off a salvo of rockets to cause immense damage to a specific area.
o Laser Lance – Attack with a sweeping arc of devastation.
* New Environments
o Snowstorms, arctic winds, towering mountains of ice are all stunningly realised, creating a truly immersive and cinematic event of epic proportions.
* New perspectives
o Switch to first person view or the over-the-shoulder view from Resident Evil 4 for even more intense action.
* Cross Platform Play
o XBOX 360 and PC users can now compete on the same battlefield.

Og alt dette til platinum price! (rygter er den får skod platinum box art :(. Nå ja kan jo bare skifte det med fake boxart eller først LP box(skulle være billig når denne version rammer)). Havde planner om at genkøbe spillet engang, nu bliver den billig og tons af lækker ting added. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 02/03-09 22:36, rettet 02/03-09 22:36 
Nogen der ved hvor man kan købe den her LOST PLANET: COLONIES EDITION billigt på nettet? Helst en dansk side hvis det skulles findes.
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 02/03-09 22:44 
Classic-versionen ER Colonies Edition. Det er vist den eneste udgivelse der er af den til Xbox.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/03-09 22:59 


F.eks. her til 119,-
nerosnerosSkrevet 02/03-09 23:10, rettet 02/03-09 23:13 
Ok synes der står lager: Nej?

Jeg har selvfølgelig været langt bagefter og har været ude og købe det gamle spil i dag uden at vide, at der altså var kommet en ny version med ekstra ting :-/ Nu bliver jeg så bare nødt til at have den. Jeg har virkelig været underholdt her til aften af multiplayer delen :-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/03-09 23:13 
Du spurgte jo ikke noget til lager, vel? Som der også står:

Bestil den nu, producenten har i dag oplyst at de forventer at kunne levere varen inden for en uge.
Ved forsinkelse vil du straks blive informeret. Vi sender dig varen straks den ankommer til vores lager

Så hvis du kan vente lidt kan du jo roligt bestille. Jeg kan ikke tage hensyn til sygelige impulskøb. :-)
dpldplSkrevet 02/03-09 23:14 
Og multiplayer delen skulle kun være blevet bedre i colonies(Da nu er mennesker imod stor akrid(Hvilket spiller styre og ikke AI!))

Minder mig, fik aldrig købt colonies. Må heller få fat i det før LP2.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
IqonIqonSkrevet 02/03-09 23:18, rettet 02/03-09 23:19 
Edit: Til Hyakotake's copy'n'paste fra Coolshops beskrivelse af deres håndtering af varer, der ikke er på lager:

Hah, det er sådan en standard-løgnebesked Coolshop putter på alle deres produkter, de ikke har på lager. Jeg har flere gange prøvet at bestille en vare, de ikke havde på lager, og hvor den havde den dér fine besked om at de I DAG har været i kontakt med producenten og bla bla bla.

Langt oftest har jeg aldrig modtaget min vare, enten fordi Coolshop selv efter et par måneder har måttet meddele at de nok ikke får varen, eller fordi jeg selv har været så utålmodig at jeg efter et par måneder med ugentlige standardmails om at de er SÅ tæt på at have spillet på lager igen, har valgt at afbestille varen.

Magen til skodbutik skal man lede længe efter, det burde være ulovligt at have sådanne standardbeskeder på varer, der ikke er på lager. Det er jo direkte løgn (i hvert fald i de fleste tilfælde) - de har næppe været i kontakt med producenten i dag, eller også er de umådeligt dårlige til at kommunikere med producenten, for de formår jo åbenbart at misforstå hinanden DAGLIGT om hvornår spil kommer på lager.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
nerosnerosSkrevet 02/03-09 23:20 
Hyakotake>
Du spurgte jo ikke noget til lager, vel? Som der også står:

Bestil den nu, producenten har i dag oplyst at de forventer at kunne levere varen inden for en uge.
Ved forsinkelse vil du straks blive informeret. Vi sender dig varen straks den ankommer til vores lager

Haha nej nej ok jeg skal nok så. Vil bare ha det NU, NU, NU...! ;D
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/03-09 23:20 
Jeg kan heller ikke forestille mig at det anses for at være god markedsføring.

Jeg kan dog huske at jeg fik mit Yakuza til PS2 relativt hurtigt, med samme besked - så det kan altså lade sig gøre.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
121 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig