X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billig MP3 afspiller


Svar
KLTKLTSkrevet 19/09-06 21:23 
Jeg går med overvejelser om at investere i en billig MP3 afspiller, og ville derfor høre om der var nogle der havde gode og dårlige oplevelser de ville dele omkring dette.
Den MP3 afspiller jeg overvejer at købe, skal være lille og fiks og skal kunne klare 'lidt af hvert', da jeg vil kunne bruge den når jeg træner fx cykling og løb.
Samtidig skal den som sagt være billig, og behøver derfor slet ikke at være særligt avanceret da jeg jo faktisk i forvejen har en temmelig avanceret MP3 afspiller med mere i min PSP! :D

Jeg har selvfølgelig søgt efter MP3 afspillere, og det der ærgrer mig lidt er at alle de billigste afspillere fra fx Creative, ikke bruger genopladelige Lithium Ion batterier.
Er det alligevel værd at købe nogle af disse afspillere?

Og som sagt vil jeg ikke ud og bruge alt for mange penge, da jeg i forvejen har brugt alt for mange penge på det seneste på at købe bøger og bærbar computer, i forbindelse med start på videregående uddannelse på Handelshøjskolen i Slagelse.

Håber i kan komme med nogle gode anbefalinger! :D
9/11 Was An Inside Job
HeroldHeroldSkrevet 19/09-06 21:43 
Hvad er dit budget?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KLTKLTSkrevet 19/09-06 22:04 
Har i øjeblikket kun min SU at gøre godt med :/
Men jeg har pænt med penge skal det siges, men jeg kan selvfølgelig ikke blive ved med at spendere løs på den måde jeg har gjort på det seneste!
Iøvrigt ryger der mange penge i forbindelse med transport udgifter, men sådan er det så bare lige foreløbig.

Anyway, de MP3 afspillere jeg havde set på lå i prislejet på max 500,- og jeg vil ikke give mere end dette.
9/11 Was An Inside Job
HeroldHeroldSkrevet 19/09-06 22:25 
Hvis du var villig til at gå op til 650, så ville en iPod Shuffle være et godt bud.

Den nye Shuffle
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Zzap!Zzap!Skrevet 19/09-06 22:29 
Ærgeligt at du allerede har køb bærbar, da Apple har et studenter tilbud for tiden, hvor man får en "gammel" iPod Nano med for 200 kr. ekstra.
Ellers er der iAudios afspillere, som jeg varmt kan anbefale.
Born to kill space
KLTKLTSkrevet 19/09-06 22:44 
Havde faktisk kraftigt overvejet om det ikke skulle være en Ipod Shuffle jeg skulle købe.
Men faktisk tror jeg nu hvor jeg tænker mig lidt nærmere om, at det ender med jeg køber en ny mobil med MP3 afspiller istedet eftersom jeg alligevel skal have dette.
Er meget interesseret i at få fat på Sony Ericsson W810i som kan fås til under 500,-.
Men så skal jeg selvfølgelig også have abonnement, men det er måske heller ikke helt dumt...
Må lige overveje det lidt nærmere!
9/11 Was An Inside Job
TLTLSkrevet 20/09-06 00:32 
De fleste MP3 afspillere bruger normale AA, eller AAA batterier, og de skal selvf. sidde fast ordenligt, også når du træner. Jeg har et problem med min, for når jeg løber med den, hopper batteriet så den slukker, også selvom det er et millisekund, der ikke er forbindelse. Så dette burde du lige teste, hvis den skal bruges til sport. Det handler nok bare om at fjederen skal være hårdt nok, så den holder batteriet fast.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KLTKLTSkrevet 20/09-06 12:38 
Det var netop sådan noget som det, der bekymrede mig omkring MP3 afspillere uden Litium Ion batterier.
Og så også bare det faktum, at jeg synes det virker for upraktisk og gammeldags med almindelige batterier.
Jeg ved selvfølgelig godt man kan købe genopladelige AA og AAA batterier, men det er stadig i mine øjne forældet med alt andet end Litium Ion batterier.
9/11 Was An Inside Job
nerosnerosSkrevet 20/09-06 13:45 
Jeg har hørt at sådan en ipod shuffle skulle være noget være crap! Så hellere få fat i en ipodmini hvis de da egentligt stadig kan købes nu da nano'en er kommet på markedet.
Bashful Neophyte
tastasSkrevet 20/09-06 14:27 
Mini'en gik ud af produktion da Nano'en kom.
Men det er vel spørgsmålet om hvor meget man vil betale og hvor stor afspilleren skal være. Jeg har selv en Mini og min kæreste har en Shuffle.

Hvis man skal løbe med den osv, er det klart en Shuffle man skal have. Selvom mini'en ikke er så voldsom stor, er vejer den alligevel en "del".

Syntes begge er fine og vi har ikke oplevet nogle problemer med Shuffle - den spiller også ganske udemærket.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HeroldHeroldSkrevet 20/09-06 14:32 
Den gamle Shuffle er fin, men den er heller ikke mere end en afspiller med Play/Pause, Tænd/Sluk/Shuffle og Frem/Tilbage-knap. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/09-06 15:19 
Hvorfor i det hele taget kun fokusere på Apples Ipod modeller? Jeg har stort set udelukkende hørt dårlige ting om Ipod, dens kvalitet og Apples service, hvis uheldet er ude.

Jeg ville istedet gå efter en af Creatives produkter, jeg selv har masser af gode erfaringer med.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 20/09-06 15:30, rettet 20/09-06 15:30 
Echelon VI>
Hvorfor i det hele taget kun fokusere på Apples Ipod modeller? Jeg har stort set udelukkende hørt dårlige ting om Ipod

Haha! Ja det er virkeligt et dårligt produkt...sikke noget sikke noget. Nu er det også kun for at være smart at man har Apple produkter ;-)!
Bashful Neophyte
JAAJAASkrevet 20/09-06 16:59 
Hvis du kan få fat i en Axion her til lands, er den både meget billig, af glimrende kvalitet, lækkert designet og tager standard SD kort som hukommelse.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/09-06 17:04 
My point exactly :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KLTKLTSkrevet 20/09-06 18:41 
Jeg har som sagt i lang tid overvejet at købe en Sony Ericsson W810i, og jeg har nu bestilt den og kan nu kun vente på at modtage den.
Jeg har kun positive erfaringer med W810i og dens MP3 afspiller, så jeg ser meget frem til at modtage mobilen! :D
9/11 Was An Inside Job
KLTKLTSkrevet 27/09-06 21:40 
For lige at lave en opfølger på denne tråd, vil jeg lige rapportere om at jeg nu har modtaget min W810i mobil.
Det sjove ved det er, at det først var meningen at den skulle leveres til mig 4/10 altså i næste uge, men til min overraskelse kunne jeg hente den på posthuset i dag.
Jeg modtog ellers en mail fra Telia om, at mobilen var i restordre og at dette var grunden til den lange leveringstid!
Men jeg vil da helt sikkert ikke klage over at jeg modtog mobilen hurtigere end forventet! :D
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig