X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlefield 2 klan


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/09-06 17:32, rettet 23/09-06 17:16 
Nogen herinde der er friske på at sammensætte en clan i BF2 til X360?

Yes, we're looking at you
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 16/09-06 19:58 
Er det famøse voice-problem blevet fikset?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/09-06 01:40 
Jeg har ikke haft problemer siden patchen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 17/09-06 11:07 
Det kunne jeg seriøst overveje at deltage i. Hvordan understøtter spillet organiseret gameplay?

Kan man f.eks. sætte "klan"-kampe op, eller handler det om at gå på den samme server for at "pwne"?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 17/09-06 12:40 
Tja... Det nu et meget sjovt spil:) Det ku' godt være man sku prøve for engangs skyld at spille organiseret :p
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 17/09-06 14:58 
Hvis du er med Nils, så tror jeg også Faxi er med. Og hvis Faxi er med, så er Nozi nok også med osv. osv. Men det forudsætter at vi kan snakke sammen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 17/09-06 16:46 
Hehe, vi har jo faktisk en klan i forvejen- så det kan være det samme... Ikke at der altså har været nogen aktivitet i den - I Battlefield vel at mærke...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/09-06 17:23 
dRxL>
Det kunne jeg seriøst overveje at deltage i. Hvordan understøtter spillet organiseret gameplay?

Fremragende! Vi havde det da også meget sjovt med demoen :)

Kan man f.eks. sætte "klan"-kampe op, eller handler det om at gå på den samme server for at "pwne"?

Klan-systemet er ganske godt, og man kan sagtens udfordre andre klaner eller blive udfordret.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 17/09-06 17:23 
Jeg tror man skal være lidt flere end fire, før en Battlefield-klan bliver fed for alvor :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/09-06 17:24 
Man kunne jo evt. lave en ny klan, der hed noget med PlayRight - I dunno... Bare for at komme i gang.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 17/09-06 21:08 
Hvis der er nok, som vil være med, kunne det være meget sjovt. Så kunne jeg godt finde på at købe spillet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 17/09-06 21:16 
Spillet er klart et køb værd - prøv at snakke med Zarfax om det. Mener det er i El-giganten, det kun koster 349,-
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/09-06 06:20 
Har også set det til 349 i Giganten.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/09-06 18:21 
299,- hos Merlin... synes jeg den stod til... dobbeltcheck selv ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/09-06 17:16 
*bump*
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/11-06 13:04 
*Tillader mig at bumpe endnu en gang*
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 06/11-06 13:07 
Tillader mig endnu engang at spørge om voice-problemet er blevet fixed?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 06/11-06 15:03 
Nu kommer Gears of War jo snart, så tillader jeg mig at jeg hoppe på den vogn... Desuden er jeg blevet træt af BF2.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/11-06 17:33 
Hm, ja, det kunne da godt være GOW ville være et bedre udgangspunkt...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/02-07 12:13 
BF2 er nede i 200-149 kr. rundt omkring. Join in!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
lightyear dklightyear dkSkrevet 07/02-07 16:48 
Og 80 kr i Bilka.
are you CHICKEN?
WehnerWehnerSkrevet 08/02-07 14:16, rettet 08/02-07 14:33 
Er det landsdækkende tilbud i Bilka? Andre, der har set det?

Edit: Til 360 altså.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig