X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RtCW: Spawn camping


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/06-03 19:29 
Hvad er jeres synspunkt på spawn camping i RtCW?
Flere og flere crybabies brokker sig, når man pløkker folk, efter de er spawnet. Well, lad mig sige det sådan, at jeg personligt ikke har noget imod, at nogle folk spawn camper med f.eks. en Mauser eller en Panzer - jeg ville aldrig gøre det selv med sådan et våben, men jeg har ikke noget i mod det - heller ikke, når andre gør det mod mig.

Jeg kan dog sagtens finde på at 'hænge ud' omkring et spawnpoint (F.eks. på Beach Invasion) med min MP40 og nakker folk, når de spawner. Unfair? Nej:

1) Når man spawner, er man usårlig i 3 sekunder.
2) Man spawner i grupper.
3) Man spawner med fuld health og godt med ammo.

Jeg har oplevet MANGE gange, at folk bare styrter afsted når de spawner, uden at kigge sig omkring. Så følger jeg med og nakker dem uvidende bagfra, når deres usårlighed er løbet ud. At folk bliver sure over sådan en taktik, kan jeg ikke tage seriøst - så kan de sgu lære at kigge sig for.

I andre spil er spawn camping et seriøst problem - f.eks. med en tank i Halo - men nu snakker vi RtCW, hvor jeg ser det som en strategi på lige fod med alle andre, hvor spawn camperne har alle odds imod sig, men hvor folk simpelthen er for dumme til at slå fra sig.

Hvad siger I?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SoqratesSoqratesSkrevet 02/06-03 21:08 
Hmm, kommer an på hvem man spiller mod. Fks her for et par dage siden hvor jeg spillede mod en masse danskere og jeg var på hold med et par Englændere. Hold kæft hvor blev vi sure på Public enemy og de andre. Problemmet var at vi spillede på ice og vi var nazister. Som bekendt starter nazisterne oppe på et loft, og det er ret umugligt at komme ned når der står tre GI jane agtige typer og skyder på en med alt de kan finde.... My 2 cents.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/06-03 21:15 
Smid granater, hop ud gennem vinduet...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SoqratesSoqratesSkrevet 02/06-03 21:20 
.... Flame Public Enemy ;)
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/06-03 21:37 
Ohh gud:)


Mig og Banzai lavede en god strategi med at han var medic og jeg Lit..... på den måde hang vi sammen mens vi spawn campede:)

.... Hehe.... I krig og kærlighed gælder alle kneb:)


Dog har jeg fået et andet problem. Mit nickname "Jenkins", blev misbrugt i forgårs:( Jeg sad og spillede på en rigtig god 16 player server, da en person kaldet "The Janitor" ændrede sit navn til jenkins, tog en panzer og teamkillede os alle..... Folk blev sure for det var en one spawn server, og jeg blev næsten kicked ud og fik dårlig feedback, men da folk forstod situationen syntes de også at det var for langt ude at folk teamkiller og ødelægger folks navn!

Måske er online nicknames ikke så smart(som vi også har talt om på xbox-live.dks forum)!
Well crucify the insincere tonight...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/06-03 13:31 
Muhaha! Jeg har opdaget en morsom ting på Beach Invasion. Hvis man f.eks. kaster en airstrike eller bruger en artillery mod en sniper på stranden, og så der pludselig dukker nogle ny-spawnede allierede op i standkanten, så flyver de hele banen rundt, da de jo er usårlige. I dag var jeg så uheldig at nakke én hele vejen ind i vores base, hvorefter han bare luntede ned og transmitterede dokumenterne - selvom begge sea-walls var intakte...!
Mit hold måbede da også lidt, og jeg holdt bare min mund :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-03 13:38 
Jeg kender dog ikke det her spil... men jeg kan (ud fra den beskrivelse jeg fik af deluxe) ikke se hvad forskellen skulle være at spawn campe og at ligge på lur et hvilken som helst andet sted i banen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/06-03 13:43 
Som sagt har man alle odds imod sig, når man spawn-camper.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-03 14:17 
Ja netop, og hvis de alligevel har fuld health og ammo så burde de jo ikke brokke sig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig