X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Windows explorer


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 30/08-06 00:02 
Er det muligt at hente en ny af slagsen? Den der er i min pc er lam, efter jeg skulle scanne den, har det/den ikke virket ordenligt. Den fryser efter et par minutter, og så kan man ikke gøre noget overhovedet andet end at slukke. Hvis jeg derimod lukker selve explorer programmet ned, kan jeg godt bruge min pc, men det er ikke så nemt at komme til alle de ting man har på den. Har hentet et program der er "en form" for et explorer program, dog ikke det fra M$, jeg kan af gode grunde ikke opdatere min pc derinde hos dem ;-)

Nogen der kender et sted hvor man kan finde/hente selve explorer delen og smiden den ind på sin pc?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SlothSlothSkrevet 30/08-06 01:49, rettet 30/08-06 01:52 
Det tyder på, at du har et eller andet lort der starter op sammen med explorer. Det nemmeste er, at find ud af hvad det er, og så eliminere det.

Et godt værktøj at begynde med er Hijackthis - et program der laver en detaljeret liste over ALT der starter op på din PC.

Kør programmet og scan din PC. Hijackthis laver en logfil i den mappe hvor programmet ligger.

Har du ikke selv overblik over at checke loggen, kan du poste den her. Har du ikke lyst til det (husk at man kan se alt), så send mig en privat besked, så får du min email - så checker jeg logfilen for eventuelle problemer.

(På trods af navnet er Hijackthis et kanon program, osm jeg kan stå 100% inde for).

Hijackthis
Kiss me, would you kindly?
BeanoBeanoSkrevet 30/08-06 07:29 
Explorer er og har altid været noget sløvt og ubrugeligt lort - pænt sagt :)

Prøv istedet Total Commander (tidligere kaldet Windows Commander)!

Lad dig ikke skræmme af programmets default udseende som er grimt og kedeligt, det kan du selv konfigurere om og programmet er proppet med så mange fede features at man hurtigt glemmer mangel på "pop" :)

Ghisler er min gud!
KTCKTCSkrevet 31/08-06 01:28 
Jeg kan også varmt anbefale de to nævnte programmer, som er på min all-time hitliste :)

Der er også muligheden at prøve at bruge Windows' reparations-funktion, som kan startes fra din installations-cd.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig