X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af bærbar


Svar
SumezSumezSkrevet 29/08-06 10:41, rettet 29/08-06 10:43 
Jeg sidder pt. og overvejer at købe en bærbar.
Jeg er ikke særlig meget inde i det, så vil gerne have noget feedback fra eksperterne.

Det skal primært være en arbejds/hyggecomputer, og ikke nødvendigvis superkraftig.
Men jeg vil gerne kunne arbejde forholdsvist effektiv med grafisk arbejde i store opløsninger (InDesign CS1, til plakater, osv) og musik (Reason 3), ellers s... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
147 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
jaesjaesSkrevet 29/04-14 21:18, rettet 29/04-14 22:29 
Da stabilitet også var et krav, kan det nok betale sig at sortere lidt i mærker og modeller også :)

Da jeg købte bærbar for et års tid siden råbte alle Asus efter mig, så det ville jeg nok gå efter - endte selv med en Acer, men havde også nogle lidt specielle krav, så valgte at gå et skridt ned på kvalitets-stigen. Dog en fin bærbar til prisen. Asus er kun smule dyrere og det burde være til at finde noget til 4-5k.
JuggernautJuggernautSkrevet 29/04-14 21:20 
Så Asus er vejen frem? Hvordan er Lenovo sammenlignet?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 29/04-14 21:35 
Jeg havde tidligere Asus og har også købt Asus denne gang (for et par md. siden). Personligt ville jeg kun vælge Lenovo som virksomhed, grundet deres onsite service.
j/k
JmogJmogSkrevet 29/04-14 21:54 
Juggernaut>
Så Asus er vejen frem? Hvordan er Lenovo sammenlignet?

Kender ikke så meget til Asus, men her er min vurdering af Lenovo baseret på at jeg sidder i mit firmas tekniske support og at der udelukkende bruges Lenovo i koncernen:

Build quality: rigtig god og bestemt over gennemsnittet. Forholdsvist holdbar overfor vold i forhold til flere andre mærker. Keyboardet er rigtig godt at skrive på. Eneste reelle minus er touchpadden på de nyere modeller. Separate højre/venstre knapper er skrottet til fordel for et lidt større touchpad som er klikbart (venstreklik). Højreklik kan kun laves ved at røre med to fingre samtidigt, ligesom på en Macbook Pro. Det var en ekstremt dum ændring, da der er stor forskel i den tekniske kvalitet i forhold til Mac. Den reagerer langt dårligere på højreklik, hvilket giver anledning til at man ofte kommer til at venstreklikke ved en fejl. Havde der været dedikerede knapper ville det være nemmere at tilgive, men det er der jo desværre ikke.
slk486slk486Skrevet 30/04-14 10:01 
Juggernaut, de har et snedigt tilbud på en nogenlunde HP, som åbningstilbud i elefanten i Slagelse imorgen - 1999,-. Virker ret fornuftigt til prisen.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 20/11-14 13:11 
Jeg skal med lidt kort varsel have fat i en bærbar pc til brug på et kursus (jeg kører ellers stationær + tablet). Dvs. at den ikke skal være for dyr (skal ikke spille på den), men omvendt vil jeg gerne have det bedste køb til prisen. Hvordan ser denne Acer Aspire E5-571 15.6" laptop med et slankt og let kabinet, en effektiv Intel i3 Dual Core processor, integreret Intel grafik og lang batteritid på op til 7 timer fra Elgiganten ud? 2499,-

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNXMLTED002/acer-aspire-e5-571-15-6-barbar-computer-gra

Største minus for mig er, at den kun har 1366x768 skærmopløsning - jeg ville gerne have en med højere opløsning.

Det er flere år siden, jeg sidst har shoppet pc, så gode råd modtages med kyshånd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 20/11-14 13:16 
Hvad må den max koste? Kunne du overveje at købe brugt?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 20/11-14 13:20 
Nyere brugt i meget god stand eventuelt. Budget er nok "så billigt som muligt, hvor det stadig giver mening". I og med at Elgiganten har flere til 2000-2500 vil jeg helst ikke over det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 20/11-14 13:34 
Tror bare at det bliver bare svært at finde en bærbar med højere opløsning til de penge.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 20/11-14 13:35 
Det har du givetvis ret i. Jeg tror, økonomien vejer tungere end opløsningen :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 20/11-14 13:40 
Ok, så er det ikke et dårlig bud du kommer med selv. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/11-14 14:58 
Wehner>
Dvs. at den ikke skal være for dyr (skal ikke spille på den).

Det behøver jo heller ikke kun at være gaming-kræfter, man giver lidt extra for.

I mit tilfælde er det altid build quality og lav vægt, jeg kyler hovedparten af pengene efter.

Sidst jeg havde noget at gøre med reparation af laptops, der havde begået selvmord, var det stort set kun modeller fra Acer, der kom væltende ind. Dengang var det tydeligt, at firmaet skar så mange hjørner som muligt for at holde prisen nede. Det er ganske vist 4-5 år siden, men jeg gætter på, at de ikke har ændret strategi sidenhen.

Man får, hvad man betaler for. Men hvis det bare er en "engangs-laptop" til et kursus, er det vel okay :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 20/11-14 15:04 
Hvilke mærker er bedst at gå efter nu om dage?
Personligt har jeg kun positive erfaringer med Asus og Toshiba.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 20/11-14 15:06 
Den måtte godt holde lidt længere end til kurset, når jeg nu skal købe :p Faktisk har jeg også en dårlig erfaring med Acer, men den ligger helt tilbage til 2007 eller 2008.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/11-14 17:22 
Hvis jeg skulle købe ny bearbar så ville jeg også vægte build-, skærm og tastatur-kvalitet over specs. Synes Lenovo laver nogle maskiner med skide gode keyboards sammenlignet med mange andre. Hvis du har mulighed så prøv at tage ned i en fysisk butik og mærk forskellen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 20/11-14 17:52 
Sagen er nemlig, at i lige præcis Elgiganten har de rigtig mange stående fremme, som man kan befamle, men de fører ikke Asus.

Pt. er jeg faktisk ved at forsøge at låne en :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 24/12-14 12:16, rettet 24/12-14 12:18 
Det er ved at være den tid på året igen. :)
Min bærbar har det ikke så godt, og i stedet for at prøve at få fikset skærmen, tror jeg en generel opgradering ville være en god idé, men igen skal det ikke være alt for dyrt.

Jeg fik øje på to i min pris-range der så gode ud på ElGigantens juletilbud. Er der nogen der har nogle tanker omkring disse to?
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/SATL50B1R1/toshiba-satellite-l50-b-1r1-15-6-barbar-pc-sort
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE80EC0086MT/lenovo-ideapad-z50-75-15-6-barbar-pc-sort

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal kigge efter, men umiddelbart set det positivt ud for mig at Toshiba'en har en form for Core i7 processer, mens Lenovo'en til gengæld har 2GB dedikeret GPU ram.


edit: Uanset hvad jeg ender med, er planen at sætte en ekstra SSD i, som jeg allerede har.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 25/12-14 11:30 
Der er ingen konkurrence, Lenovoen vinder. Mere RAM, bedre GPU, mere GPU RAM, højere opløsning.

Om man kører i5 eller i7 betyder meget mindre end om grafikkortet er bedre.
fumfumSkrevet 25/12-14 12:44 
Men den der amd der er i Lenovoen. Er der ikke noget med, at amd ikke er voldsomt gode til at lave cpu'er til bærbare? Eller er det et gammelt problem, der for længst er blevet løst?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JmogJmogSkrevet 25/12-14 20:48 
Det er vist mere desktop CPU'er, hvor de sakker bagud. De bruger mere strøm end tilsvarende clockede Intel CPU'er. Ved ikke om det samme gælder deres bærbare. Deres Jaguar CPU'er er vist ret energieffektive.

Strømforbrug i en bærbar er selvfølgelig ikke så relevant hvis den primært skal bruges derhjemme i sofaen eller ved et skrivebord.
PapandPapandSkrevet 28/11-15 14:15 
Min mor ønsker sig en ny bærbar computer i julegave og norske Elkjøp har ganske belejligt i dag 23% rabat på en valgfri model. Behovet er ikke større end lidt internet surf og vanlig tekstbehandling. Er der en speciel model der stikker ud som folk har ekstra god erfaring med?

23% rabat på valgfri laptop
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkenDarkenSkrevet 29/11-15 00:08 
Jeg har primært kendskab til de dyrere Lenovo maskiner, men min personlige erfaring med Acer igennem arbejdet er ikke særlig god. Ikke model specifikt blot mærket generelt. Men med hvad den skal bruges til og hvis der bliver passet ordenlig på den, sååå :)

Hold dig fra dem uden solid state disk, køber man en bærbar idag med en mekanisk disk, synes jeg man skyder sig selv lidt i foden og især da en af stederne der bliver sparet på er hastigheden 5400 rpm vs 7200 rpm. Samt med en SSD skal man ikke bekymre sig om at din mor smider rundt med den i sofaen.

Jeg har desværre ikke så meget ellers at byde på udover at HP/Lenovo ville være bedst.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WehnerWehnerSkrevet 17/01-16 14:09 
Nu så jeg desværre den her for sent, men havde den ikke været et godt køb, hvis man bare skal bruge en god kontormaskine, der bl.a. skal kobles til fjernsynet med HDMI?

https://www.power.dk/pc-og-tilbehor/barbare-computere/barbar-pc/asus-x552mj-sx036h-156-laptop-white/p-253556/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 17/01-16 14:38 
Kontormaskine, ja. Kobles til fjernsynet? Det kommer an på hvad det er du vil outputte til fjernsynet for krævende spil ville jeg være bekymret over processoren.
WehnerWehnerSkrevet 17/01-16 14:47 
Bare film.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 17/01-16 15:42 
Den har en rædsomt ringe og meget lavopløselig skærm (TN-panel i 1366x768), men burde fint kunne trække kontoropgaver, webbrowsing og spille film.
WehnerWehnerSkrevet 17/01-16 16:16 
Ja, jeg ved det godt, men mit behov for bærbar er meget lille, så det skal bare være en billig - helst til 2000 ca. Og det med skærmen sparker prisen op en del.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 18/01-16 00:00 
... og så er der før første gang en med full HD på tilbud til 2500,- i Elgiganten i denne uge. Desværre med SSD. Til mit formål, skal den have en gammeldags harddisk. Ellers havde jeg snuppet den.

Men det betyder, at jeg ikke kommer til at købe, før der er en 1920x1080 til under 2500 :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-16 00:03 
Køb en alm harddisk og sælg SSD'en? :)

Jeg forstår dog ikke hvorfor du ikke skulle ønske at have SSD i maskinen. Jeg ventede længe med at købe SSD, men jeg skal helt sikkert aldrig køre OS fra langsommere igen* :)

*Raspberry Pi undtaget naturligvis :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 18/01-16 00:06, rettet 18/01-16 00:08 
Den skal have et shitload af rippede film og DVD'er på. Jeg gider ikke have alle tingene stående fremme mere. Og der kommer man ikke langt med 128 GB.

EDIT: Det er den her http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNXMVHED101/acer-aspire-e5-573-15-6-barbar-pc-iron-grey
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-16 00:14 
Har du overvejet eksterne harddiske til det i stedet? Det er vel ikke det store problem at sætte den til når der skal ses film? :)

Jeg siger det kun for at hjælpe, da en SSD virkelig gør en enorm forskel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 18/01-16 00:17, rettet 18/01-16 00:17 
Tanken har bestemt strejfet mig. Helst som en form for netværks-hd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 18/01-16 01:59, rettet 18/01-16 01:59 
Gør det. Skulle jeg vælge mellem verdens største HDD og en SSD med ekstern HDD ved siden af ville sidstnævnte vinde. Eksterne harddiske er så små nutildags, at der intet besvær er med at finde plads til dem.

Med en NAS kan det faktisk tænkes du allerede har et device sluttet til dit TV, som kan afspille derfra. Sandsynligvis et lækrere interface med hurtigere opstart end en laptop.

Hvis du alligevel skal have en NAS, så skrot planen om laptop og køb en Apple TV/Fire TV/Shield og en tablet. Chancen for at du finder en laptop til under 3000kr med lige så god skærm som en moderne tablet er lig nul.
dchangdchangSkrevet 18/01-16 09:11 
Enig med Jmog. Hvis du ikke vil ud og ofre så meget så kig efter en brugt Qnap/Synology, man kan finde en 2-disk model til rimelige penge, også med diske. Der er fx en helt ny Qnap TS-212 med 2x 2,5TB til 1800 kr. på dba lige nu og der er mange andre muligheder derinde.

Og så evt supplere op med en Amazon Fire TV stick til 300 kr. inkl fjernbetjening, understøtter diverse streaming-tjenester men man kan også installere Kodi/XBMC på den. Har den selv, fantastisk køb til pengene.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 16/04-16 13:17 
Det endte med den her: https://www.power.dk/pc-og-tilbehor/barbare-computere/barbar-pc/asus-r517sa-dm055t-156-barbar-bla/p-254063/ - men på tilbud til 2800,- og gratis forsendelse.

Det er godt nok TN-skærm, men dog højopløst. Mit behov for bærbar er meget lille, og jeg kommer fra en gammel 17" Acer med Windows XP, 2 GB Ram og en rædsom WXGA+-skærm, der har en viewing angle på cirka to grader, så forskellen skulle være til at tage og føle på, selvom det er en discount-model.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 26/10-18 23:36 
Nogen der kan dele tanker om denne "gamer bærbar" på tilbud i Power denne weekend? https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/baerbar-pc/asus-tuf-gaming-fx504gd-dm141t-156-baerbar/p-894036/ Pirmært i forhold til prisen.

Har egentlig ikke behov for en gamer-computer, men det skader jo heller ikke hvis den dur til den slags, og min erfaring er at den slags hardware er ret godt til generelt brug, især når man som mig laver en del grafisk arbejde osv.

Den eneste bagside jeg kan se med min begrænsede viden, er at den ikke kommer med SSD, hvilket jeg ser som praktisk talt påkrævet nu om dage, men jeg satser på at det er muligt at få sat en i den på den ene eller anden måde(?), sideløbende med den 1TB HDD den allerede kommer med. Har en liggende, som har været brugt i mine sidste par bærbare, hvis den da stadig duer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 27/10-18 09:34 
Det er til prisen umiddelbart en helt okay maskine.
Man går selvfølgelig på kompromis med visse ting til den pris, og er helt enig i at det vil være en god idé at smide en ssd i.
Den har en fin CPU og nok RAM til at være god til spil. Grafikkortet ligger placeret et sted mellem upper-low end og lower-middle, så at sige. Det er nok realistisk set en 30p medium settings maskine for AAA spil, mens den til ældre spil og andet vil være helt fin til eksempelvis i online spil at nå 60fps.
Jeg ville ikke anbefale at smække den til en ekstern skærm på mere end 1080p grundet de 2gb VRAM. Det er nok den største flaskehals på sigt, men bør være fint til 1080p gaming i dag.
Men når det er sagt er jeg ikke i tvivl om, at det er en fin maskine. Ikke mindst til de ting du skriver.
Sidste ting er at du nok ikke skal forvente særlig god batteritid til den pris.
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 27/10-18 09:39, rettet 27/10-18 09:39 
Hov Sumez, kan se at de har den her, cirka magen til, til lidt flere penge.

Sen har et Intel Optane (ssd) modul indbygget. Så den absolut burde nærme sig SSD performance, med den som cache. Så hvis du ikke vil rode i en ny maskine, er det måske værd at betale lidt ekstra for

Same but different
Hvad sker der?
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 08/11-18 05:54 
Jeg skal bruge noget hjælp!

Jeg har fået en eller anden idé om, at jeg skal have en windows pc og den primære årsag er sådan set, at jeg gerne vil spille Heroes of might and magic III igen. Spillets alder taget i betragtning ville jeg nok kunne finde en meget billig løsning på dette.
Jeg er dog plaget en lille smule af hvad nu hvis jeg får lyst til at prøve nogle lidt mere nutidige spil, især turbaserede strategispil eller noget RTS ala Starcraft 2 eller noget andet lidt nyere som jeg ikke helt forstår ved bare at kigge på det. Mit simple spørgsmål er sådan set bare hvor billigt jeg ville kunne slippe af sted med dette, gerne i en bærbar løsning og gerne med konkrete eksempler for jeg har ikke den fjerneste anelse om den her del af verden. Jeg stræber ingenlunde efter en perfekt løsning, men leder nærmere efter noget mellem tåleligt og habilt.

Endelig har jeg ikke nogen særlig prisramme. Jeg gider bare heller ikke stå med noget hardware mellem hænderne hvor jeg aldrig kommer i nærheden af at udnytte hvad det kan.

På forhånd tak!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
jaesjaesSkrevet 08/11-18 19:45 
Noget i denne stil:

https://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/pc-gaming/gamer-pc/baerbar-gamer-pc/acer-nitro-5-156-gamer-pc-3?cid=pc_211205000000

https://www.dell.com/da-dk/shop/b%C3%A6rbare-dell-computere/dell-g3-15-gaming-laptop/spd/g-series-15-3579-laptop/cn35710
- Dell har konstant udsalg så hvis det ikke haster så vent evt. nogle uger.

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNXGT0ED002/acer-aspire-5-15-6-barbar-computer-sort?gclid=Cj0KCQiA2o_fBRC8ARIsAIOyQ-mWt3QJl4RfauDzeVOHWtuf8yhQNOmhrRXxcZhCR1zvpZDDlEw2zSgaAlq_EALw_wcB&gclsrc=aw.ds#
WehnerWehnerSkrevet 02/10-23 14:59 
Min mors pc er lige stået helt af, og jeg er blevet bedt om at købe en til hende i en fart. Hendes behov er små, og jeg ville umiddelbart tage en af de to flg. Nogen grund til at vælge den ene over den anden?

Asus i Power:

https://www.power.dk/computere-og-tablets/computere/baerbar-pc/asus-r565ea-ej3545w-156-baerbar-pc/p-2134727/

Acer i Elgiganten:

https://www.elgiganten.dk/product/computer-kontor/computere/barbar-computer/acer-aspire-3-i5-118512-156-barbar-computer-pure-silver/616150
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 02/10-23 16:02 
Er du sikker på hun har brug for så stor en skærm? Umiddelbart ville jeg sige Asus. Skal hun bruge batteriet en del ville jeg se om man via anmeldelser kunne få en idé om hvad der holder mindst dårligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 02/10-23 16:18 
Synet bliver ikke bedre med alderen - og den fungerer reelt set som en stationær.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 02/10-23 16:45, rettet 02/10-23 16:48 
Jeg har kun haft gode erfaringer med Acers Aspire modeller, inden jeg gik til Macbook.

Den Acer fra Elgiganten her - har den ikke bedre Wifi end Asus'en fra Power?

"Superhurtigt WiFi 6, Bluetooth 5.0"

Asus'en er Wifi 5, så vidt jeg kan se.
NaieraNaieraSkrevet 02/10-23 20:51, rettet 03/10-23 00:09 
Betyder den mulige forskel i wi-fi-protokol virkelig noget? For Wehners mor?

Med min fars gamle, meget billige bærbare in mente vil jeg foreslå at prøve maskinen før køb. Prøv at se om den rent faktisk har kræfter nok til at fungere. Min fars gamle har nok været 500-1000,- billigere, men uden at den er blevet brugt til noget videre (han har sikkert brugt den i mindre end fem timer) har den i dag svært ved blot at køre Windows, som ikke laver andet end Settings...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 02/10-23 21:53 
Asus har et USB-C. Ved ikke lige, hvad vi skal bruge det til, men det virker moderne, og min egen Asus har jeg været glad for. Det blev den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 03/10-23 09:09 
Naiera>
Betyder den mulige forskel i wi-fi-protokol virkelig noget? For Wehners mor?

Han spurgte, om der var nogen grund til at vælge den ene over den anden. Den ene har en bedre og nyere wifi protokol, hvilket signalerer at den kunne være en nyere maskine. De koster det samme, og allerede her bliver det en nobrainer for mig, i og med jeg kun har gode erfaringer med Aspire serien.

Apropos prisen, så koster de det samme nu, men førprisen på Asus var 4999 og Aspire var 5999, så jeg vil vove den påstand, at man får mere for pengene, ved at købe Aspire modellen.
147 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig