X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gør hvad jeg siger lorte-Live


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 19/08-06 11:20 
Nu blir Palsgaard hidsig! er der ikke en der kan fortælle min xbox360 at den bare skal virke normalt og gå på live når jeg sætter netværkskabel mellem konsol og pc.. min pc kører over trådløs netværk.

Eller så fortælle mig hvordan jeg skal gøre for at få det til at virke :)

På forhånd mange tak!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
NaieraNaieraSkrevet 19/08-06 11:28 
Du bruger vel et krydset kabel?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
lkzlkzSkrevet 19/08-06 11:29, rettet 19/08-06 11:32 
Ud fra din beskrivelse antager jeg følgende opsætning: Din PC kører på trådløst netværk og du har et netkort i din PC, hvor du har sat din 360'er i og kan nu ikke forstå hvorfor Live ikke virker på din 360'er.

Svaret er simpelt, det kræver specielt opsætning/software for at dele forbindelsen.

Jeg antager desuden at du kører med Windows XP og dertil kan du bruge den guide til opsætning af Internet Connection Sharing (ICS) : http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/icsxp/

Edit: Og som Naiera pointere, skal du bruge et Cross-Over kabel, hvis du ikke ved om du har et Cross-Over kabel, kan du sætte en statiske IP på din PC og 360'er , f.eks. 192.168.0.2 og 192.168.0.3 og prøve at pinge 360'er fra din PC.
McLovin
PalsgaardPalsgaardSkrevet 19/08-06 11:39 
puha... jeg har ikke et krydskabel, og resten... ja det forstår jeg ikke meget af, magter genrelt ikke særlig meget teknologi der ikke tar imod, forstår og reagere på verbale ordrer og skideballer...

jeg anskaffer mig såen et kabel og vender frygtløs tilbage efter en der kan tage mig i hånden og føre an.

hva hedder kablet hvis man skal søge på nettet?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
lkzlkzSkrevet 19/08-06 11:44 
Bare ind på edbpriser.dk og skrive krydskabel i søgeboksen og derefter vælg net-netkabler kategorien, så er der et bredt udvalg.
McLovin
Zzap!Zzap!Skrevet 19/08-06 13:27 
Ville det ikke være lettere at bide i det eddikesure æble og lægge 500kr. til en trådløs adapter.
PS. hvis det er et crossoverkabel du har, står det mange gange på selve kablet.
Born to kill space
HankyHankySkrevet 20/08-06 15:29 
Zzap!>
PS. hvis det er et crossoverkabel du har, står det mange gange på selve kablet.

- Og mange gange står det der ikke.

For selv at tjekke det, så hold fatningerne op mod hinanden - er de identiske, har du med et "alm." netværkskabel at gøre.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 01/09-06 19:13 
Det er nu lykkedes mig med et crossover kabel, uden ekstra software.. så palsgaard hærger igen Live drenge :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig