X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dansk PS3 pris


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/08-06 13:39, rettet 11/08-06 15:46 
Hører fra en troværdig kilde (en forhandler) at PS3 prisen i DK bliver lige over 5200,- inkl. moms.
Det er forhandlerprisen så vejl. butikspris bliver lidt højere (5395,- eller 5496,- måske?)
Det er for "premium" udgaven og den lille model er ikke listet for DK endnu.

Hørte også at spilpriserne bliver endnu højere end på Xbox 360 hvilker lyder helt vandvitting -... Se hele indlægget
90 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 19/08-06 12:26 
De burde bare slette den pris, til de er klar til at melde noget officielt ud. Nisser!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 19/08-06 18:28 
Jeg har på jobbet fået bekræftet at prisen bliver 4999,-
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 19/08-06 19:49 
Hvilket reelt er ubrugelig info, da det er "bekræftet" flere andre steder fra at prisen er en anden...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/08-06 20:07 
Det må ihvertfald være slået fast nu at forhandler prisen er 5200,- (inkl. moms). Hvad vejl. udsalgspris så bliver helt nøjagtigt og hvad butikkerne har tænkt sig at tage er så en anden sag :)
CoreCoreSkrevet 19/08-06 20:11 
Herold>
Hvilket reelt er ubrugelig info, da det er "bekræftet" flere andre steder fra at prisen er en anden...

Det er det jo så ikke, når meldingen er at VI sælger den for 4999,-
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 19/08-06 20:29 
Hvem er "vi" egentligt?

:)
CoreCoreSkrevet 19/08-06 20:37, rettet 19/08-06 20:41 
Fona ;)

Jeg skal dog ikke lægge hovedet på blokken, og love at det ikke bliver ændret, men denne pris blev fastsat og udmeldt i Torsdags, og da det ikke er nogen hemmelighed er det den pris alle Fonas spilsælgere kan oplyse, hvis ellers de gad at følge med i tingene, spilsælgere der gider det er vi desværre ikke så mange af ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 19/08-06 21:35 
Beano>
Det må ihvertfald være slået fast nu at forhandler prisen er 5200,- (inkl. moms). Hvad vejl. udsalgspris så bliver helt nøjagtigt og hvad butikkerne har tænkt sig at tage er så en anden sag :)

Ikke nødvendigvis. Der kan være mange grunde til at det står på NFIs side, men jeg tager det ikke for gode ord, før det står i en regulær pressemeddelelse :)

Jeg er en bitter gammel mand, jeg ved det, men erfaring har lært mig at forhandlerpriser ikke er meget bedre end rygter - det kan nemt ændres fra en dag til en anden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/08-06 21:46 
Herold>

Jeg er en bitter gammel mand, jeg ved det...



WTF! For mig vil du altid være en glad lille pixie!
dRxLdRxLSkrevet 19/08-06 21:53, rettet 19/08-06 21:54 
Ah nu kommer der kærlighed på banen, godt at se =)

Jeg vil fejre det med at se den sjove "GTA/Coca Cola" reklame igen =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 19/08-06 21:57 
King Chaos>
WTF! For mig vil du altid være en glad lille pixie!

Jeg har lært det af de bedste!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 20/08-06 00:39, rettet 20/08-06 12:06 
Herold>
Ikke nødvendigvis. Der kan være mange grunde til at det står på NFIs side, men jeg tager det ikke for gode ord, før det står i en regulær pressemeddelelse :)

Jeps - men nu er prisen den "nye pris" som jeg fik fra min kilde og ikke den gamle som Palle først så på deres side og som de siden rettede (forvirret?, så se næste afsnit af "PS3 pris-spekulation").
Men ja, de kan jo nå at ændre prisen endnu før der kommer en pressemeddelelse ;)
3of193of19Skrevet 20/08-06 09:33 
Alt det her er endnu en grund til at Euro'en endelig burde indføres i DK, så ville vi kende prisen allerede (599€) og samtidig slippe for "Danmarkstillægget" på 530 kroner (hvis 4999kr kan gøre det).
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/08-06 12:35 
Øhm, hvordan skulle euro-indførsel gøre det muligt at slippe for underlige danske åger-afgifter? Nu er jeg ingen økonom, men jeg kan ikke se logikken.
dchangdchangSkrevet 20/08-06 18:09 
Det bliver sgu spændende at se hvordan PS3'eren kommer afsted fra starten. På jobbet (Stereo Studio) har vi haft pre-order på maskinen siden tirsdag. Mange folk har spurgt, men når de så hører prisen er de fuldstændig lamslåede. Den pris vi opererer med, indtil videre, hedder mellem 5200 og 5500.

Min spil-chef spurgte mig også hvor mange maskiner jeg forventede at kunne sælge fra releasen og henover julen, og der måtte jeg ærligt indrømme at jeg ikke engang havde et bud.

Jeg har på fornemmeren at den er alt for dyr, og at det kun bliver de hardcore gamere/fans der køber den. Jeg tror at det er de færreste børnefamilier der har råd til at købe den. Hvem ville også turde have en flok unger udstyret med boomerang-joypads sidde og tæske løs på en maskine til over 5000 kr? ;-)

Hvad tror i?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 20/08-06 18:19, rettet 20/08-06 18:21 
Det var heller ikke børnefamilier der købte PS2 til 4000,-, men den solgte alt der kunne produceres uden problemer alligevel.

Desuden er controllerens design blevet ændret...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 20/08-06 18:30 
Det er svært at se meningen med at PS3 skal koste så meget i forhold de andre maskiner på market.
Sony må virkelig havde meget tiltro til deres PS brand nå de tør sætte prisen så høj. Men igen det er vel samme grund til de rent faktisk kan sælge den til den pris, det første stykke tid.

MS og nintendo behøves ikke engang at lave pris nedsættelser på deres maskiner så længe PS3 ligger i det prisleje.
BeanoBeanoSkrevet 20/08-06 18:31, rettet 20/08-06 18:34 
Naiera>
Desuden er controllerens design blevet ændret...

LOL... ja, man må da håbe at Stereo Studio's øvrige medarbejdere følger lidt bedre med :)


Greaseball>
Det er svært at se meningen med at PS3 skal koste så meget i forhold de andre maskiner på market.

Det er fordi Sony er grådige dæmoner og ikke pga. hardwaren eller Blu-Ray som rygterne ellers siger.
WehnerWehnerSkrevet 20/08-06 18:47 
Ændret og ændret...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 20/08-06 18:50, rettet 20/08-06 18:50 
Hvad er det du mener? Du mener ikke, at der er forskel fra dette:

Dansk PS3 pris

til dette:

Dansk PS3 pris

?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 20/08-06 18:58 
Det sidste billede ligner da meget godt en PS2 kontroller. Måske er det denne lighed Wehner hentyder til?

Det eneste jeg er interesseret i at vide er om den nye kontroller får nogle ordentlige triggers?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 20/08-06 18:59, rettet 20/08-06 19:00 
R2 og L2 er så vidt jeg ved analog "flippers".
dchangdchangSkrevet 20/08-06 19:07 
Beano>
LOL... ja, man må da håbe at Stereo Studio's øvrige medarbejdere følger lidt bedre med :)

Ja helt vildt lol. Man må da håbe at andre mennesker generelt kan forstå en joke. Båtnakke.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 20/08-06 19:10, rettet 20/08-06 19:11 
Det Daniel sagde. At benytte et 10 år gammelt bastarddesign er en udviklingsmæssig falliterklæring efter min mening. Vi har snakket om det mange gange før, og jeg har egentlig ikke noget nyt at sige.

Edit: Jeg forstod den godt dchang :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 20/08-06 19:18 
dchang>
Ja helt vildt lol. Man må da håbe at andre mennesker generelt kan forstå en joke. Båtnakke.

Spis nu skovsneglen, Mulle. Nu ikke så følsom mht din arbejdsplads :)
NaieraNaieraSkrevet 20/08-06 19:23 
dRxL>
Det sidste billede ligner da meget godt en PS2 kontroller. Måske er det denne lighed Wehner hentyder til?

Ja, men det var ikke denne lighed der blev diskuteret...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 20/08-06 19:43 
Nu ikke så []'et
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 20/08-06 20:17, rettet 20/08-06 20:17 
Wehner>
Det Daniel sagde. At benytte et 10 år gammelt bastarddesign er en udviklingsmæssig falliterklæring efter min mening.

Jo, men ellers er det bedste, de kan finde på en boomerang :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 20/08-06 20:46, rettet 20/08-06 20:47 
Det kan godt være at det kommer som en overraskelse for Wehner og Bede, men det er helt ufatteligt mange mennesker der har valgt og stadig vælger Xbox'en helt fra udelukkende p.g.a. controllerne. Sony har da i det mindste formået at designe en controller de ikke behøvede at lave markant om på 3 gange... ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 20/08-06 21:09, rettet 20/08-06 21:14 
Core>
det er helt ufatteligt mange mennesker der har valgt og stadig vælger Xbox'en helt fra udelukkende p.g.a. controllerne.

Den gamle store, måske, men de to andre? Der må du lige bakke din påstand op med nogle facts. De fleste steder jeg har set, er ret vilde med 360 controlleren.

Sony har da i det mindste formået at designe en controller de ikke behøvede at lave markant om på 3 gange... ;)

Nej, de behøver ikke, men det er ikke ensbetydende med, at den er perfekt. Kan ikke forstille mig nogen, som spiller konkurrence præget og kræver præcision, vil være tilfredse med de analoge sticks på PS2'en.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/08-06 21:16, rettet 20/08-06 21:17 
Core>
Det kan godt være at det kommer som en overraskelse for Wehner og Bede, men det er helt ufatteligt mange mennesker der har valgt og stadig vælger Xbox'en helt fra udelukkende p.g.a. controllerne. Sony har da i det mindste formået at designe en controller de ikke behøvede at lave markant om på 3 gange... ;)

Sony har da det ringeste pad af alle - lige pånær den perfekte D-pad. I sin oprindelige digitale form var PS-pad da dejligt, men med de to dual-shock sticks synes jeg der er for lidt plads til fingrene på undersiden. At man samtidig kan blive forhindret i fuldt udslag på det ene eller begge analog-sticks, fordi ens fingre rammer hinanden, det generer åbenbart ikke Sony. Desuden sutter Sonys analog-sticks da nummi. MS er en tand bedre, mens Nintendo altid har styret i den afdeling.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dahliadahliaSkrevet 20/08-06 21:42, rettet 20/08-06 21:43 
Bede-x>
Kan ikke forstille mig nogen, som spiller konkurrence præget og kræver præcision, vil være tilfredse med de analoge sticks på PS2'en.

Hos os er vi ellers yderst tilfredse med vores PS2, og de høje ranks vi får i Gitaroo Man. A og derover, kræver høj grad af koncentration og præcision.

Det samme gælder for mine egne evner, i Gradius V osv.
SlothSlothSkrevet 20/08-06 21:58 
Jeg er forelsket i Sonys pad...

Det skal dertil siges, at PS1/PS2 er de eneste konsoller jeg har ejet, men jeg får spasmer når jeg står med andre controllere.

Jeg er et vanedyr, og det er muligt, at jeg ville kunne lide de andre controllere, hvis jeg bruger mere tid med dem, men Sonys ligger perfekt for mig.
Kiss me, would you kindly?
jaesjaesSkrevet 20/08-06 22:03 
DeluxScan>
mens Nintendo altid har styret i den afdeling.

Du er åbentbart ligeglad med, at når du skal lave noget, der minder om en cirkelbevægelse, så bliver det til en ottekant? ;)
CoreCoreSkrevet 20/08-06 22:48, rettet 20/08-06 23:13 
Bede-x>
Den gamle store, måske, men de to andre? Der må du lige bakke din påstand op med nogle facts.

Det er hvad jeg hører fra utallige kunder i det daglige, og fra en relativ stor vennekreds som jeg forgæves har forsøgt at åbne sindet hos.

Og det er i høj grad også S-modellen, rigtig nok har jeg ikke hørt noget dårligt om 360'erens controller, men det er nok mere fordi at de mange stædige PS2-spillere ikke har prøvet den endnu.

Jeg siger overhovedet ikke at det er min egen mening, tværtimod kunne jeg ikke selv finde på frivilligt at spille en FPS'er på PS2 efter at have prøvet andet. Men når Sonys tusindevis af tilhængere alle er ovenud tilfredse med controllerens design, ville det da være idioti at risikere noget ved at ændre på det.

DeluxScan>
mens Nintendo altid har styret i den afdeling.

Tager du pis på mig?

Et velfungerende analog-stick på en Nintendo-controller findes ikke. Hvis ikke de er "ottekantet", så er de en latterlig lille gul knap. Jeg kunne aldrig finde på, heller ikke under tvang, at spille en FPS'er, på en Nintendo-controller.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PlaykidPlaykidSkrevet 20/08-06 22:57 
Core>
Det kan godt være at det kommer som en overraskelse for Wehner og Bede, men det er helt ufatteligt mange mennesker der har valgt og stadig vælger Xbox'en helt fra udelukkende p.g.a. controllerne. Sony har da i det mindste formået at designe en controller de ikke behøvede at lave markant om på 3 gange... ;)

Imo behøvede de ikke at have haft lavet den org. Xbox controller om. S-controlleren var for lille, og 360 controlleren var bare mindre.
Den store er stadigt bedst imo, men selv 360'eren er bedre end PS2 controlleren :P
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 20/08-06 23:15 
Så fik den én på controller-hatten, men den her tråd handler nu engang om den formodede pris på PS3 i Danmark. Venligst flytte controller-diskussionen et andet sted hen.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/08-06 10:00 
Jeg elsker den her tråd :)
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-06 14:55, rettet 11/10-06 14:55 
Sony Australia's Michael Ephraim has questioned the price point of rival next-gen hardware, stating the Wii is "a lot to fork out" for the intended family audience, while branding the Xbox 360 as "pricey".

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=20299

Så Sony synes, at 360 og Wii er for dyre. Det synes jeg er god humor :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 11/10-06 15:27 
LOL... han skulle nok lige checke prisskiltet på deres egen konsol først :)

Ville dog give ham lidt ret i at Wii er relativ dyr hardwaren i betragtning.
90 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig