X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii release/pris


Svar
HankyHankySkrevet 09/08-06 12:01, rettet 09/08-06 12:02 
IGN skulle eftersigende, have postet en nyhed i går, som efter kort tid blev fjernet igen. Det kan enten skyldes, at nyheden var rygte, eller de har fået besked fra Nintendo om at fjerne den.

Ikke desto mindre, skrev de blandt andet en releasedate der lyder d. 2.november i USA, samt en pris på $229.

Link
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
649 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/12-06 18:33 
Bliver det overhovedet muligt at opsnuse en Wii i Kbh? EB Games på Fisketorvet fik 8 hjem, som selvfølgelig alle var "spoken for".
Home is where the hardware is..
QQSkrevet 01/12-06 18:39 
Stammer fra anden tråd:

Gå nu ned og tjek jeres lokale Fona/Merlin... De får alle sammen på dagen, har kun få forudbestillinger og får sandsynligvis flere maskiner end de fleste andre mindre butikker/kæder... Og de sælger til samme pris, 2.199... Desuden har Merlin netop startet et tilbud hvor man får 10% rabat på det første spil, hvis man forudbestiller maskinen...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JinkJinkSkrevet 01/12-06 18:55 
Det kan jeg kun give ret i. Hvis man er bange for ikke at få fat i en Wii, kan man også bare smutte til Hillerød. Jeg har ikke bestilt nogen Wii, men regner stærkt med at det ikke vil blive noget problem at få fat i en der den 8.
WikzoWikzoSkrevet 02/12-06 11:06, rettet 02/12-06 11:09 
Chrono>
Men så kan folk jo bare bytte VC spil eller hvad?

Fra IGN:

"Limiting the Functionality of the SD Card
Nintendo's Wii console features only 512 megabytes of internal flash RAM, which is a far cry from, say, the 60 gigabyte hard drive on PlayStation 3. But luckily, you can buy external SD cards - up to 2 gigabytes in size, according to official Nintendo documentation - to boost your memory. Unfortunately, Nintendo has put some limitations on how the SD cards can be used with Wii. Although it's possible to store Wii Channels, including Virtual Console games, on the cards, the classics can't actually be played from the SD format. Only Channels stored in Wii System Memory - that 512MBs, in other words -- are accessible by the console. So while you can indeed store your favorite games to SD Card, using the format as a backup for your library, you'll have to copy them back to the Wii System Memory before they'll become accessible in the Channels interface."

"Furthermore, every Channel you download, whether it's the Opera browser or Virtual Console games, is specifically linked to your console's Wii number and you will not be able to copy any of these offerings to an SD Card and play them on a different Wii. Had Nintendo created its network around user accounts and not Wii numbers, you simply could have signed in with your account name from a friend's Wii, at which point you could have temporarily accessed games and other data that you had purchased. We don't specifically understand the reasoning behind Nintendo's method, except that it was probably easier to realize, but it's nevertheless an area that could be improved upon."

Om Wii-menuerne på IGN
Zzap!Zzap!Skrevet 02/12-06 13:03, rettet 02/12-06 13:03 
Jink>
Det kan jeg kun give ret i. Hvis man er bange for ikke at få fat i en Wii, kan man også bare smutte til Hillerød. Jeg har ikke bestilt nogen Wii, men regner stærkt med at det ikke vil blive noget problem at få fat i en der den 8.

Hvis nu EB skulle glippe af een eller anden mærkelig grund, kan du så sige mig hvor du tror der er størst chance for at finde en i Hillerød? Elgiganten, Fona, Merlin?
Born to kill space
QQSkrevet 02/12-06 14:06 
Prøv at spørge i Fona og Merlin. Mit gæt er at Fona indtil videre ingen forudbestillinger har, og at Merlin har et par stykker, måske flere, da de reklamerer med et forudsbestillingstilbud.
Men uanset hvad, får de garanteret flere maskiner leveret end EB på dagen.
Mht. Elgiganten, vil jeg tro det er det samme som Fona, men jeg ved det ikke.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RJKRJKSkrevet 02/12-06 14:34 
Fremgår det der Merlin-bestillingstilbud et eller andet sted på nettet?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
QQSkrevet 02/12-06 14:46, rettet 02/12-06 14:48 
Sjovt nok kan man ikke finde Wii overhovedet på hverken Merlins hjemmeside eller i deres reklameblad, men udenfor butikkerne står der skilte med "forudbestilling af Wii giver 10% rabat på første spil".
Modsat i Fona, hvor der er slået stort op om Wii på deres hjemmeside og en smule i deres magasin, men intet spor af Wii i butikkerne eller ekspedienternes hoveder (ubegrundet generalisering)...

EDIT: Desuden holder Fona på Strøget faktisk en Wii-event ved midnat natten til den 8....
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ChronoChronoSkrevet 02/12-06 14:48 
Men kan det betale sig med de spilpriser Merlin plejer at føre?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 02/12-06 14:52 
Det er jo lige det... Har selv bestilt i Fona, selvom Merlin ligger 200 meter ved siden af og har tilbuddet... Jeg er jo nærmest bundet til at købe et spil der så... Og jeg skal ikke have andet end Wii Sports på dagen...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RJKRJKSkrevet 02/12-06 15:20 
Chrono>
Men kan det betale sig med de spilpriser Merlin plejer at føre?

Hvis man vil have noget med hjem på dagen, så er der vel ikke de store alternativer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/12-06 17:10 
Jeg kunne ikke forudbestille I Merlin på fisketorvet, da ekspedienten ikke vidste om de ville få 1 eller 50 maskiner :/
Home is where the hardware is..
CoreCoreSkrevet 02/12-06 18:17 
Forlydender (flere steder fra) siger at Merlin er den kæde der får absolut færrest maskiner. Hvilket bakkes op af at alle butikker ingen anelse har om hvor mange de får.

På trods af dette har de valgt at køre kampagne på dem...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
QQSkrevet 02/12-06 18:19 
Ifølge GAME i Odense, hvor jeg oprindeligt havde forudbestilt min Wii får de kun 6 maskiner, hvorimod byens Merlin får 26... Ifølge de oplysninger GAME har givet mig...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
badedyrbadedyrSkrevet 02/12-06 18:20 
Hølmkjær>
EDIT: Desuden holder Fona på Strøget faktisk en Wii-event ved midnat natten til den 8....

Ved du noget om hvor mange konsoller de får, og om kan stadig kan nå at pre-order? EBGames på strøget skulle ha stoppet deres nat åbent, da de ikke får nok konsoller, så leder desperat efter et andet sted i kbh området med nat åbent...
QQSkrevet 02/12-06 18:27 
Så vil jeg tro at Fona er et godt bud, men gå da bare ind og hør dem ad...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/12-06 19:57 
Jeg har sat ca. 800 kr. ind på en Wii forudbestilling - Kan man bare få de penge "lavet om" og bruge dem på spil og tilbehør hvis det er?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 02/12-06 20:30 
Hvis du vælger ikke at tage imod din forudbestilling mener jeg at du kan pengene igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 02/12-06 21:15 
badedyr>
Ved du noget om hvor mange konsoller de får, og om kan stadig kan nå at pre-order?

Jeg føler mig overset :p

Core>
Hvis de overhovedet er startet, så er det først nu de pre-booker, og de har efter sigende MASSER.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
badedyrbadedyrSkrevet 02/12-06 22:20 
Har lige læst lidt tilbage i den her tråd, det skulle jeg så ha gjort inden jeg spurgte :)

angående tidspunktet, de må jo ikke sælge før d. 8, derfor kan de vel ikke starte salget kl 00:00, men først 00:01?

Jeg forsøger mig med en pre-order hos Fona strøget.
JmogJmogSkrevet 03/12-06 13:08 
Elgiganten tager først mod forudbestillinger i morgen - mandag. Giver mening - de vil ikke tage forudbestillinger, før de er helt sikre på, hvor mange de får.
ChronoChronoSkrevet 03/12-06 13:32 
Vil det sige at maskinen går på lager hos butikkerne i morgen? Så skal jeg da rundt og plage nogle stakkels uvidende juleafløsere om at finde en frem til mig :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/12-06 14:02 
badedyr>
angående tidspunktet, de må jo ikke sælge før d. 8, derfor kan de vel ikke starte salget kl 00:00, men først 00:01?

Hvis du vil ned i detaljerne er klokken 00:00 +1 sekund vel også 8/12. Så der er ingen grund til at vente 59 sekunder mere, er der? :-)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/12-06 14:07 
Man kan nå meget på 59 sekunder - siger min kæreste...

Elgiganten får 10 maskiner per butik.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RaGeRaGeSkrevet 03/12-06 14:29 
Gad vide om det er muligt at få fat i et component kabel på udgivelsedagen, for ellers har det ingen interesse for mig før de er på lager. Det ser jo forfærdeligt ud på et HD tv med composhit.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-06 15:11 
Enig. Jeg har forudbestilt et component kabel i den EB hvor jeg arbejder, i håb om at hovedlageret kan fatte at smide i mindst ét kabel med når vi modtager maskinerne. Hvis jeg ikke kan få sådan et kabel med det samme så kan det godt være jeg venter med maskinen, også selvom vi måske får den i morgen ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FourDFourDSkrevet 03/12-06 18:02, rettet 03/12-06 18:04 
Very interesting, indeeeeed.

PalGN>
Nintendo of America boss Reggie Fils-Aime has confirmed that Wii gamers will be able to play games online from the second quarter of 2007. Reggie's pledge came in an interview with SpikeTV's Game Head show (which saw the Ninty president indulging in some bowling - of both the real-life and Wii variety), where he also let slip that more Wii channels were in the works.

So far, Japan is the only region with a Wii game [Pokémon Battle Revolution - Ed] that can be played online. However, that's set to change in the coming months, with Fils-Aime promising, "The multiplayer is coming. During the Japanese launch, there is Pokémon Battle Revolution, and that's really the first one. There will be titles that we'll be announcing in first quarter 2007, that'll be multiplayer-enabled. So during second quarter 2007, people will be able to have a multiplayer experience on Wii." In further good news for Wii fans, Fils-Aime revealed that Nintendo was hard at work developing more Wii channels, though revealed nothing about what they would involve.

He was also kept busy when it came to defending the Wii controller from accusations that it may be a tad gimmicky. "I've had the opportunity to play Zelda, Excite Truck, Wii Sports, a little bit of Red Steel, a little bit of Madden," said Reggie. "It doesn't get old. It really doesn't get old. Wii will only become a gimmick if it's marginalised in terms of the way the remote is used, and we have absolutely no indication that that's going to happen."

Aside from that, Fils-Aime also discussed the "Wii60" phrase coined by Microsoft's Peter Moore ("Can I endorse the 360? Honestly, no"), the prospect of Mario appearing in a GTA-style game ("You'll never see that") what game he thinks would be best online ("The ultimate one would be Mario Kart, on a multiplayer basis"), and generally came across as a fairly good egg.

Nye Wii channels! Det lyder godt. En film/musik-channel gad jeg godt at se på wii'en :)

EDIT: source

PALGN
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SqafemrSqafemrSkrevet 03/12-06 18:08, rettet 03/12-06 18:08 
Er der nogen der kender prisen på en Wii i elgiganten?

Jeg kan huske at de havde tilbud på Xbox360 da den blev lanceret sidste år, så det ville da være fedt hvis de gjorde det samme med Wii.
StarmanStarmanSkrevet 03/12-06 21:20 
Så vidt jeg har kunne trække ud af Bergsala, vil der i første omgang ikke blive solgt nogle component kabler i Danmark, havde selv bestilt 5 stk, men hun havde slet ikke nogen til nogen af butikkerne. De havde vist kun fået nogle ganske kabler til scandinavien, og der var vist ikke nogle af dem der kom til Danmark.

Nes Bozz
CoreCoreSkrevet 03/12-06 21:33 
Hmmm, så tror jeg nok at du skal til at skælde den kære Ruben ud. Vi får dem i butikken på Day 1, og det vil jeg da tro at de fleste andre også gør. Dog er der rigtig nok ikke særlig mange af dem, og selv i forhold til antallet på leverede konsoller er det stadig latterligt få.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 03/12-06 21:54 
Nu ved jeg ikke lige hvor du arbejder, Core, men er der ikke noget med at EB Games eller nogen derhenad får deres varer fra England?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 03/12-06 21:59, rettet 03/12-06 22:00 
EB har svensk centrallager, og får så vidt vides alt fra leverandørernes svenske lagre. De kan (og gør) dog godt få fra Irland, men det er vist kun som nødløsninger, bl.a. tog de fra Irland da der var mangel på danske versioner af Lego Star Wars II.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 03/12-06 22:34 
Kan det så ikke tænkes at de har adgang til kabler, der ellers ikke når til DK?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 03/12-06 22:41, rettet 03/12-06 22:42 
Joda, Your point being ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 03/12-06 22:57 
At du skal blande den kære Ruben udenom?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 03/12-06 22:57 
At hvis du arbejdede i EB, så ville det forklare hvorfor I kunne få 5 på dagen (fra det skandinaviske centrallager, der vel får til hele norden), og det ellers ikke er til at opdrive. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
sonicosonicoSkrevet 04/12-06 00:13 
Game i bruuns galleri får 12 hjem. Gæt hvem der er nr 12 i køen :P
3of193of19Skrevet 04/12-06 00:41 
Wii, mit component kabel bliver sendt fra Play-Asia i morgen. Med ekspress selvfølgelig :D
HeroldHeroldSkrevet 04/12-06 01:01 
Også mit, ser det ud til :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 04/12-06 06:59 
Herold>
At hvis du arbejdede i EB

Men det gør jeg jo ikke...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 04/12-06 07:55 
Nej, men hvis du gjorde, ville det forklare det. Det var derfor jeg spurgte :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 04/12-06 12:03 
Hvis der er nogen der vil se forskellen på Composite og Component, så er der en okay sammenligning - desværre ikke af "rigtige" spil.

Component ftw!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 04/12-06 13:47 
Bah jeg er i dårlig humør, kan ikke få Wii på releas. Nummer 33 på listen og de for kun lidt over 20. :(
Og da jeg brugte min gamle xbox + spil til at betale med, så kan jeg ikke få penge tilbage(kun xbox og spillene). Så kan heller ikke engang skifte butik. :(

Nå ja kommet en meget lille info om online.
Hmmmm så online ting kommer engang ved sommertid eller senere. Ved ikke om folk har set dette endnu, kan bare huske blev snakket kort om online her. :p

"So far, Japan is the only region with a Wii game [Pokémon Battle Revolution - Ed] that can be played online. However, that's set to change in the coming months, with Fils-Aime promising, "The multiplayer is coming. During the Japanese launch, there is Pokémon Battle Revolution, and that's really the first one. There will be titles that we'll be announcing in first quarter 2007, that'll be multiplayer-enabled. So during second quarter 2007, people will be able to have a multiplayer experience on Wii." "

kilde :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WikzoWikzoSkrevet 04/12-06 16:36 
Har netop modtaget en mail fra Bergsala. De ved ikke, hvornår de modtager den der USB adapter-ting, der gør det muligt at spille online med kabler.

sonico>
Game i bruuns galleri får 12 hjem. Gæt hvem der er nr 12 i køen :P

Gæt hvem er nr. 1 ... men pga. en dum ekspedient har jeg ikke lagt penge i depositum, så nu er jeg røget langt tilbage i listen. Argg!
Heldigvis har jeg også forudbestilt i EB overfor. Er nr. 8 :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/12-06 19:57 
Jeg er lidt nervøs for min forudbestilling, da EB endnu ikke har ringet. Skulle dog gerne være nr. 6 på ventelisten i butikken i Bruun's, så mon ikke jeg får den..? :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-06 20:11, rettet 04/12-06 20:24 
Er der en der har læst, eller vil give et bud på hvad der sker når man smider et GCN spil der ikke understøtter 480p i en WII med component kabel? Kører spillene så i 480p, eller skal vi skal døje med interlaced?

Og nu den har været ude et stykke tid i US og JAP land, så må nogen vel også vide om classic controlleren virker med GCN spil?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/12-06 20:40 
Ja, du kan kun spille GC spil med en GC controller.
RJKRJKSkrevet 04/12-06 20:43 
Blev det så opklaret hvad analog stick #2 skal bruges til på classic controlleren?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 04/12-06 20:45 
Næh... pynt? ;)
sonicosonicoSkrevet 04/12-06 20:45, rettet 04/12-06 20:45 
LTWW>
Gæt hvem er nr. 1 ... men pga. en dum ekspedient har jeg ikke lagt penge i depositum, så nu er jeg røget langt tilbage i listen. Argg!
Heldigvis har jeg også forudbestilt i EB overfor. Er nr. 8 :)

Det er jo så umiddelbart heldigt for mig, da jeg jo så er blevet rykket 1 frem i køen :P . Men heldigt nok at du så også har en bestilling i eb games.

Bare nitten at Game ikke holder natåben :(
649 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig