X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Haha!


Svar
SoraSoraSkrevet 21/07-06 16:58 
i må se dette!!!

Link...
00Void00VoidSkrevet 21/07-06 17:12 
hah xD. pwnd!

Jeg faldt over dette link igennem dit.
Er dette mon møgunger med for rige forældre?
Jeg fanger den ikke helt.

smash some stuff dot com
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
SoraSoraSkrevet 21/07-06 17:21 
jeg har set nogle af ders videor de er syge up i hovedet vis de ikke spiller på ders x-box i 3 dage så smadre de den + de filmer det også!!!!
SumezSumezSkrevet 21/07-06 17:27, rettet 21/07-06 17:28 
Mega64 har lavet en del andre sjove videoer. Kan anbefale Metal Gear Solid, Shenmue og Paperboy. Katamari-videoen har vist allerede været linket herinde?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
00Void00VoidSkrevet 21/07-06 17:28 
faktisk smadrer de en splinterny xbox 360 i en episode >__<!
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
SoraSoraSkrevet 21/07-06 17:32, rettet 21/07-06 17:41 
ja de kunne godt give den til mig mangler en 360!
DarkenDarkenSkrevet 21/07-06 17:51 
nu da der er de andre tråde/vids omkring holdbarheden af gcs, check den vid de har lavet hvor de smadre gcen...
da han kaster den ned i jorden er den allerede der pænt gone... men den har nok bare ramt et hjørne eller noget.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SoraSoraSkrevet 21/07-06 18:03 
det her minder mig om den simpsons episode hvor bart kaster en ``gamestation´´ ind i en pejs så høre man gamestation at sige ´´no i could be fun!´´ undskyld at det her hvad lidt ude for tråden.
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 21/07-06 22:38 
Han snakker om at nakke mennesker mere end Dolph nogen sinde kunne drømme om :D

Ask a Ninja
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
The DaneThe DaneSkrevet 22/07-06 00:40 
mmh, lidt ot - men er det kun mig der står:

Forum > Off-topic > Resident Evil 4 > Haha!

ved øverst på siden?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 22/07-06 01:26 
Næeh, men hvad er problemet...? Du er i en off-topic tråd i forummet der handler om Resident Evil 4 og hedder "Haha!"
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Krans.KKrans.KSkrevet 22/07-06 02:01 
Jeg fatter heller ikke lige helt smashsomestuff - mest hvordan det lige er, det er finansieret, især fordi det jo bare er nogle små møgunger. Men som en sagde er det nok bare nogen, med forældre med for mange penge - bedømt ud fra det tv de slutter den X360 de smadrer til =) Hvorfor ødelagde de ikke fjernsynet i stedet?

Ud fra de to afsnit jeg så skal de tilsyneladende altid tilbage til forhandleren og prøve at bytte den, men det er da en ret tynd joke, der i hvert fald ret hurtigt bliver kedelig.

Mega64 er dog meget sjove, jeg kan ISÆR godt lide den med Resi 4, ikke mindst fordi han lyder så afsindigt meget som den ægte vare =D
Den lille dokumentar de har lavet om det første E3 i 1975 er også meget sjov.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
The DaneThe DaneSkrevet 22/07-06 13:54 
RJK>
Næeh, men hvad er problemet...? Du er i en off-topic tråd i forummet der handler om Resident Evil 4 og hedder "Haha!"

Virkede bare lidt underligt at gå ind under off topic og så også komme ind i en under afdeling kaldet Resident Evil 4. Påstod aldrig der var et decideret problem i det.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 22/07-06 14:01 
Jeg vil godt vove den påstand at emnet "Haha!" kunne have været mere beskrivende...

Men det kommer sikkert til den unge trådstarter når vedkommende når at stifte nærmere bekendskab med den øvrige høje standard indenfor beskrivende emnetekster her på forumnet.. :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 22/07-06 14:02 
Jeg sidder klar med førstehjælpskassen!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/07-06 14:15 
dRxL>
Men det kommer sikkert til den unge trådstarter når vedkommende når at stifte nærmere bekendskab med den øvrige høje standard indenfor beskrivende emnetekster her på forumnet.. :-p

Vidunderligt sagt :) Lige siden jeg selv så tråden, har jeg overvejet om jeg skulle løbe risikoen og sige det ;)
SumezSumezSkrevet 22/07-06 14:29 
The Dane>
Virkede bare lidt underligt at gå ind under off topic og så også komme ind i en under afdeling kaldet Resident Evil 4. Påstod aldrig der var et decideret problem i det.

Det er en del af den nyeste version af Play:Right. Fra nu af bliver alle tråde så vidt muligt kategoriseret ind under et spil i systemet. Det kæder siden bedre sammen og gør det muligt at finde relaterede diskussioner direkte via spiloversigten. Supersmart, ikke? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SoraSoraSkrevet 24/07-06 00:10 
kidcaffeine>
dRxL>
Men det kommer sikkert til den unge trådstarter når vedkommende når at stifte nærmere bekendskab med den øvrige høje standard indenfor beskrivende emnetekster her på forumnet.. :-p

Vidunderligt sagt :) Lige siden jeg selv så tråden, har jeg overvejet om jeg skulle løbe risikoen og sige det ;)

....
dRxLdRxLSkrevet 24/07-06 01:05, rettet 24/07-06 02:07 
Tag dig det ikke nær min ven, det er ikke tænkt som en ondskabsfuld tilsvining, men snarere som en optimistisk forventning om at du hurtigt vil være i stand til at fange stilen herinde og tage den til dig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/07-06 07:17 
Sådan er stilen her nu engang.. Jeg husker stadig mine "unge dage", hvor jeg fik en henstilling for den allerførste post jeg lavede :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig