X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

US N64 strøm?


Svar
crushcrushSkrevet 20/07-06 23:13 
Jeg har fået fat i en US n64 hvor der på strømstikket er sat et normalt stik som passer i vores stikkontakter.

Jeg undre mig over om der ikke skal bruges en form for omformer, da US og EU ikke kører med de volt, eller jeg kan måske bare sætte den til stikkontakten og begynde at spille uden at der sker noget?
Spiller nu: Legend Of Zelda, The: T...
NaieraNaieraSkrevet 20/07-06 23:58 
Du skal bruge en stepdown converter, ellers futter maskinen af.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HolisticHolisticSkrevet 20/07-06 23:58 
hvis det er en US maskine skal der bruges en stepdown converter, da us kører 110 volt og vi kører 220 volt.

kan skaffes hos din lokale lys/el butik
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
JmogJmogSkrevet 21/07-06 10:41 
Hmm, men hele den interne strømforsyning i En EU N64 kan nemt tages ud. Hvis US-maskinerne er på samme måde kan man så bare indsætte en EU strømforsyning?

Det ville unægteligt være ret praktisk. En brugt N64 står jo ikke i mange penge.
QQSkrevet 21/07-06 14:35 
Du kan eventuelt tjekke de to forskellige strømforsyninger(US og EU) for det lille klistermærke bagpå... Der står hvilken udgangseffekt de seks små stik på strømforsyningen har... Jeg mener det er 12 volt og 3.3 volt... Er det det samme på dem begge, skulle der ikke være noget i vejen for at benytte EU strømforsyningen på US maskinen...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 21/07-06 15:43, rettet 21/07-06 15:44 
En EU N64 stromforsyning kan sagtens bruges i en US N64. Det gør jeg selv med min. Så no worries there!

Ku det tænkes at den N64, du (crush) har fået, allerede har fået indsat en EU strømforsyning? Eller er kan du se at den er blevet modificeret?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/07-06 20:31 
Jeg bruger også selv en NTSC powerfætter fra en JAP, så det virker bare :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/07-06 22:03 
Strømforsyningen konvertere bare fra vekselspænding (AC) til jævnspænding (DC). Og hvis bare der kommer det rigtige antal volt ud og den kan levere nok strøm, er det fuldstændigt ligegyldigt om det er US eller EU eller UK etc.
Nogle strømforsyninger er lavet så det kan modtage mellem 110 og 240 volt AC, så de kan bruges i alle lande. Jeg ved ikke om en N64 psu er lavet således, i så fald burde det nok stå på den, noget lign "110-240 V~".
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NaieraNaieraSkrevet 21/07-06 23:42 
Den er ikke lavet sådan. Hvis man ikke bruger den rigtige strømforsyning eller en stepdown converter, så futter maskinen af.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/08-06 14:37 
Sumez>
En EU N64 stromforsyning kan sagtens bruges i en US N64. Det gør jeg selv med min. Så no worries there!

Samme her. No problemo.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig