X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det falske Super Mario Bros 2


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/07-06 13:09 
Her er en artikel om US og EU versionen af SMB2, som i virkeligheden er helt andet spil.

Det ægte SMB2 udkom ikke udenfor Japan.

Se det vidste jeg da ikke noget om.

Super Mario Bros 2 hedder faktisk Doki Doki Panic
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 20/07-06 13:12 


Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 20/07-06 13:32, rettet 20/07-06 13:34 
Det er nu er forholdsvist kendt faktum. :)

Anskaf dig Super Mario All Stars, det inkluderer den rigtige, japanske udgave af Super Mario 2, som i bund og grund er en direkte fortsættelse af 1'eren, med langt højere sværhedsgrad! Ellers kun udgivet til disk systemet i Japan.
Som Runes link viser, hedder "vores" SMB2 Super Mario USA i Japan.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SaftenSaftenSkrevet 20/07-06 13:45 
Lidt off-topic, men det minder mig om Super Mario Land 2 til Gameboy, det var satme et godt spil, tror det var det spil jeg spillede mest på min Gameboy.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 23/07-06 16:42 
I et program på BBC Three var der en udsendelse på en times tid, der omhandlede Nintendo hvor de interviewed Shigeru Miyamoto der har været med til at lave Supermario & Doki Doki Panic...

Bare lige et lille input... :)
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
SumezSumezSkrevet 23/07-06 21:25 
Murray>
Lidt off-topic, men det minder mig om Super Mario Land 2 til Gameboy, det var satme et godt spil, tror det var det spil jeg spillede mest på min Gameboy.

Et af de fedeste Game Boy spil overhovedet, men jeg synes nu ikke det minder om Doki Doki Panic
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 23/07-06 21:49 
Heh, ja. Jeg tror at det at Doki Doki-Panic er SMB2 i Europa og USA er the worst kept secret ever. Jeg mindes at have læst det i Nintendo-klubbens eget medlemsblad tilbage i firserne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 23/07-06 21:58 
OMG!!!111 Somebody mentioned the eighties, quick do something!!!



:-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 23/07-06 22:01 
Haha, jeg fik dRxL til at føle sig gammel :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig