X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

360 knaser og hakker?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 09/07-06 19:08 
Hej Drenge

Efter den nye update til 360 så kan jeg ikke gøre noget som helst på min xbox uden at det knaser og hakker i lyden for sindsygt, bare det at jeg bladre rundt på dashboardet så knaser lyden, så lige nu er min xbox360 stort set ubrugelig... nogle som kender til problemet, og ikke mindst løsningen?

Jeg syntes alle klager over den 360'er, eller er det bare mig?
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/07-06 19:34 
Det at alle klager over 360 er vist bare dig - der har været et par opblæste episoder ganske vist, men ikke noget der alvorligt.

Har du forsøgt at ændre på konsollenslydindstillinger eller dit fjernsyns?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 09/07-06 23:09 
Hmm.. Det viser sig at der er noget løs forbindelse i lysleder kablet, så hvis man trykker lidt ned på stikket så virker det... Så problemet er løst.. sgu aldrig noget som virker som det skal :-D
For The Love Of The Game
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/07-06 17:13 
Pas på dine kabler, de kan ikke klare hvad som helst. F.eks. at blive hårdt bøjet eller blive trådt på. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SoraSoraSkrevet 11/07-06 23:16 
jeg vil aldrig købe en 360 jeg har hørt den har problemer med at spille vm 2006 og det kan gøre det til et stor problem med de fremtidig spil!!
Per SPer SSkrevet 11/07-06 23:19, rettet 11/07-06 23:26 
Hvad med at holde sig til fakta og ikke andenhånds-påstande. Min fætter siger - og jeg har hørt/læst et sted, men kan ikke lige huske hvor. Det holder ikke.

Kommenter problemet hvis man selv har prøvet/løst det. Og svar derefter. På forhånd tak.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 11/07-06 23:25 
Sora>
jeg vil aldrig købe en 360 jeg har hørt den har problemer med at spille vm 2006 og det kan gøre det til et stor problem med de fremtidig spil!!

Det var pudsigt. Har spillet det en del og har aldrig oplevet nogle problemer med - eller for den sags skyld andre 360 spil -.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
SoraSoraSkrevet 11/07-06 23:29 
jeg har hørt nogle par folk klage over det og i dag opleved jeg en dreng der skulle have det bytted!
KTCKTCSkrevet 12/07-06 00:25 
Nu skal jeg lige forklare problemet, og så synes jeg vi skal lade den ligge, for det har ikke noget med denne tråd at gøre.

De første sendinger af VM-bundles med Xbox 360 havde det problem, at spillet ikke ville fungere på grund af en fabrikationsfejl. Dette problem skulle være løst nu, og kunder kan naturligvis få byttet de fejlpressede skiver.
Dette har intet at gøre med maskinens kvalitet eller noget andet, så jeg kan ikke se det har nogen relevans...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 12/07-06 09:10 
Selvretfærdig panik er da altid relevant.

Jeg mener... ellers ville folk jo bare købe maskinen istedet for at finde på halvkvalte undskyldninger for at lade være. ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig