X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kingdom Hearts II EU info


Svar
Per SPer SSkrevet 28/06-06 23:38, rettet 28/06-06 23:40 
Ubeskåret pressetekst fra Ubi Soft. Inklusiv svulstig ordlyd.

Copenhagen, Denmark – June 28, 2006 – Today Ubisoft, one of the world’s largest video game publishers, announces that it has entered a distribution agreement with Square Enix Ltd. to bring KINGDOM HEARTS® II to France, Benelux, Australia, New Zealand and the Nordic territories including Iceland. KINGDOM HEARTS II will be available exclusively on the PlayStation®2 computer entertainment system in PAL territories in autumn 2006.

The world of KINGDOM HEARTS joins classic Disney characters and worlds together with characters and locations created by Square Enix®. The result is an immensely rich and original universe that appeals to fans around the world.

Since 2002 the KINGDOM HEARTS series has sold over 9.1 million units worldwide and continues to gain popularity with gamers and fans of both Disney and Square Enix across the planet. KINGDOM HEARTS II has already sold more than 2.4 million units in Japan and North America combined since its release in December 2005 and March 2006 respectively.

“KINGDOM HEARTS is the encounter of both Disney and Square Enix characters that brings together two different but complementary creative universes that has bewitched millions of players. Thanks to these unique settings, it is one of the rare games to be a blockbuster that appeals to a global audience” said Alain Corre, Executive Director for EMEA territories at Ubisoft. “Ubisoft is eager to bring this latest episode to European gamers.”

“We’re delighted with this collaboration to bring KINGDOM HEARTS II to key territories in Europe,” said John Yamamoto, President and CEO, Square Enix Ltd. “Ubisoft has strong distribution channels and they play an important role in getting our games onto shelves and into homes.”
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
The DaneThe DaneSkrevet 29/06-06 15:31 
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
heheheheSkrevet 29/06-06 22:34 
tak for nyheden... kan du give et link??
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/06-06 17:25 
Føj hvor jeg glæder mig...

Jeg syntes at KH var frustrerende svært. Jeg har hørt at 2eren er meget lettere, og har bedre kamera og kontrol. Det vil jeg helt klart se frem til...


Også er man vel en fan af den "gamle" Disney-ånd:)
Well crucify the insincere tonight...
Krans.KKrans.KSkrevet 01/07-06 11:44 
Ja jeg må indrømme, at jeg heller aldrig fik gennemført originalen helt, mit savegame er vist sat på standby ved en eller anden bog hvor man kan rende rundt på siderne... det var vist noget med 100-meterskoven. Jeg er enig i, at det kunne være lidt frustrerende af og til, men ikke desto mindre glæder jeg mig til 2'eren, det kan forhåbentlig være endnu mere poleret.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
SoraSoraSkrevet 02/07-06 13:52 
nu hvorjeg er lidt dårlig til engelsk hvad var det for et måned autum hvar (det hvor det vil komme)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/07-06 14:06 
Autumn = efterår
AV Intelligent Terminal
SoraSoraSkrevet 02/07-06 14:07 
Tak ;D
SumezSumezSkrevet 04/07-06 11:48 
Valkyrie>
Jeg syntes at KH var frustrerende svært. Jeg har hørt at 2eren er meget lettere, og har bedre kamera og kontrol. Det vil jeg helt klart se frem til...

Jeg synes klart 2'eren er sværere. Der var i hvert fald nogle bosser, der VIRKELIG frustrerede mig. Eller om ikke andet, er de to spil i hvert fald nok på samme niveau. Det skal nok nævnes at jeg spillede begge to på sværeste sværhedsgrad. Det nye spil har dog en easy mode, som ikke var i det gamle.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 04/07-06 13:49 
Tja, KH2 lægger i hvert fald ikke op til level-boosting i samme grad som det første. I det første har jeg været tæt ved level 90 de gange jeg har gennemført det. Det var jeg ikke i nærheden af i KH2.

Jeg vil desuden anbefale, at man gennemfører KH før man giver sig i kast med toeren. Hvis man har givet KH mere end et par timer, giver det næsten sig selv hvorfor...
Derfor vil KH2 nok heller ikke "omvende" nogen. Hvis man gik død i det første eller følte det var frustrerende, sker det nok også i toeren.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SoraSoraSkrevet 04/07-06 15:05, rettet 04/07-06 15:05 
man skal også har prøvet chain of memories for man overhoved ved hvordan spillet starter
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-06 15:16 
Chain of Memories er ikke så vigtigt. Det er rigtigt at man ikke fatter en disse af starten hvis man ikke har spillet det. Men det bliver alt sammen forklaret senere i spillet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/07-06 16:10 
Nej CoM kan godt springes over, der er alligevel forsvindende lidt historie i det spil.

Kristensen>
Tja, KH2 lægger i hvert fald ikke op til level-boosting i samme grad som det første. I det første har jeg været tæt ved level 90 de gange jeg har gennemført det. Det var jeg ikke i nærheden af i KH2.

Ja, jeg måtte tit vente med bossen i et område i KH1 og så vende tilbage senere efter at have kæmpet mig igennem et andet område. Men det synes jeg nu er en del af charmen, især fordi der alligevel altid er et nyt, spændende sted at tage hen i det spil. Er træt af RPG'er som man bare stryger lige igennem uden problemer. Desuden var det nu kun tilfældet for mig når jeg spillede på hard, på easy stryger man også lige igennem.
Gennemførte det på level 40-50 stykker på hard, så level 90 på hvilkensomhelst sværhedsgrad lyder RET overdrevet i mine ører. Det er trodsalt et actionspil, så ens level er ikke det vigtigste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 04/07-06 16:36 
Ja, level 90 er overdrevet, men når du har set den samme cutscene før en bosskamp fem gange i træk uden mulighed for at skippe den, så bliver jeg lidt smågal og småskør;)
Desuden er der da en enkelt kamp i KH jeg ikke tror jeg ville kunne klare uden at være minimum level 70.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 05/07-06 02:14 
Nej ham klarede jeg vist heller ikke før level 70.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 05/07-06 12:10 
Synes ikke KH var så svært efter det var gennemført én gang - eller også er det fordi det er så længe siden, at jeg husker det som en hullet si :D. Ved bare at jeg har fået alle på hard i det spil, og KH2 var ikke noget videre problem på hard - enkelte kampe var et problem (i de 15 timer jeg spillede det), men det pga. ren strategi mht. til fjenderne - hvilken form virkede bedst etc.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 05/07-06 13:08 
Nogle af de senere bosskampe kan helt klart forårsage grå hår, hvis i spørger mig. :)
Slutkampen er dog ikke så slem. Bare sindssygt lang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/07-06 16:53, rettet 05/07-06 16:55 
Den i toeren tog ikke ret lang tid at klare, og var ret nem. Sammenlignet med den i etteren som vel tog en times tid, og var sindsyg svær.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/07-06 18:31 
Den i toeren mener jeg da tager mindst en times tid, hvor etterens kan klares noget hurtigere? Måske husker jeg forkert. Synes dog heller ikke den er svær i etteren. Især hele den sidste del, hvor han ændrer form til et eller andet uidentificerbart er udelukkende fyld uden udfordring, i stil med de sidste lange kampe i FFX.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SoraSoraSkrevet 10/07-06 22:45 
nu hvor jeg har chip i min ps2 og skal til new york vil jeg købe det så kommer til at have det for jer lol
BaggyBaggySkrevet 10/07-06 22:47 
Sora>
nu hvor jeg har chip i min ps2 og skal til new york vil jeg købe det så kommer til at have det for jer lol

Vi nogen der har spillet det en rum tid.. Dog ikke så meget grundet diverse eksamener.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
CoreCoreSkrevet 11/07-06 00:15 
Sora>
nu hvor jeg har chip i min ps2 og skal til new york vil jeg købe det så kommer til at have det for jer lol

WOW! Det er da skarpt, at hovere over det, i en tråd hvor halvdelen af de skrivende allerede er, eller har været i gang med det...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 11/07-06 09:05 
Nåja, det går vel nok, det skal han have lov til. :P
Jeg gennemførte spillet for flere måneder siden, så kan han tygge lidt på den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/07-06 23:54 
Jeg syntes KH var let - men måske er det fordi jeg har "en ting" med at level mine figurer op i evigheder.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 16/07-06 08:13 
Hehe den "mani" har jeg også ;)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig