X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf P:R 6.2


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 28/06-06 19:41 
Traditionen tro afholder Play:Right sommertræf. Det foregår sidst i juli og byder som sædvanlig på konsoller og spil en masse.

Yderligere information kan findes i nedenstående link, hvorfra tilmelding til arrangementet også skal ske.

Vi ses.

Se arrangementet...
91 emne(r).
« < 1 2

Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/08-06 14:36 
Det er Dark Alliance 2 ja.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HankyHankySkrevet 09/08-06 19:00 
Så er der også lidt billeder herfra.

P:R 6.2 (Hanky)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 09/08-06 19:27, rettet 09/08-06 19:28 
Det var egentlig utroligt at noget så simpelt som bomberman kunne tiltrække så mange tilskuere, det var jo nærmest samtlige træfdeltagere!
HankyHankySkrevet 09/08-06 19:45, rettet 09/08-06 19:51 
Knight Keen>
Det var egentlig utroligt at noget så simpelt som bomberman kunne tiltrække så mange tilskuere, det var jo nærmest samtlige træfdeltagere!

Bomberman er jo et underholdende party-spil, som så mange andre spil, og så er der jo ikke noget underligt i, at dette tiltrækker tilskuere...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 09/08-06 19:53 
nej det kan du jo have ret i :)
HankyHankySkrevet 09/08-06 20:00 
Ja.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ckruseckruseSkrevet 10/08-06 11:38 
"Så blev grillmaden endelig færdig. I stedet for at spise grillpølserne, bruger de dem til alles overraskelse, til at genskabe kniv-scenen fra RE4."

Det er der vist kun LOL til overs for :-D
PalsgaardPalsgaardSkrevet 10/08-06 15:59 
Der blev hvis også indspillet en lidt alternativ version af spaghettiscenen fra lady og vagabonden, hvem der så var hvem af mig og Kristensen må I om.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dRxLdRxLSkrevet 10/08-06 16:03 
Ahahahah, totalt Return to Brokeback. Jeg kan virkelig se at jeg er gået glip af noget :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 13/08-06 15:13 
Billeder fra Palsgaard.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/09-06 17:08 
Bliver der monstro et P:R 6.3 i år? Og tør man håbe på, at det måske bliver i Kbh?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 23/09-06 17:16 
Du kan jo bare sætte det i gang.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/09-06 17:19 
Har skam leget lidt med tanken. De jyder kan jo ikke løbe med det hele tiden! ;) Ville bare høre, om der evt. var planer i støbeskeen?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JuggernautJuggernautSkrevet 24/09-06 09:34 
Held og lykke ;) Det har været oppe og vende et par gange før, men desværre er der jo nogle kriterier som skal overholdes. F.eks. må lokalet jo helst ikke koste noget særligt.
Det tætteste jeg har været på et træf her på øen, var da dRxL igangsatte et konsolseminar på hans daværende kollegium.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 18/10-06 15:10 
Hvad så, bliver der snart annonceret en dato? :) For mig, er det fuldstændig ligegyldigt, hvor det bliver henne af i landet...

Kom nu PlayRight'ers, inden julemåneden starter :D
Ting om dét og pis.
T.L.OT.L.OSkrevet 19/10-06 03:18 
Syntes også det kunne være herligt med noget træf nu når vejret er med os.
Også Dec. ville være fint med pebernøder og 2D spil med sne baner ^~^
HankyHankySkrevet 11/01-07 22:00 
Er næste træf på tegnebrættet :-D ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 11/01-07 22:19 
Ligner vist nok februar/marts i Århus.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 11/01-07 22:47 
Præcis. Regn med en dato i Feb.

Mere info kommer meget snart.
JuggernautJuggernautSkrevet 12/01-07 11:06 
Vrææl. Endnu en gang er Djævleøen gjort til skamme.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 12/01-07 12:56 
I kan jo bare arrangere noget, så kommer vi jo over til jer. Det ved I godt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 13/01-07 10:31 
Er godt klar over det. Der er jo bare nogle kriterier, som helst skal være opfyldt. Bl.a. prisen på lokalet.
Da størstedelen af herovre fra er kjøvenhavnere (tror jeg da:)), burde lokalet nok findes derinde. Er der overhovedet gjort et seriøst forsøg på dette i denne omgang?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FizbanFizbanSkrevet 13/01-07 12:35 
Nu ikke noget med at placere det den 9-11 feb.
For så kan Flemming og mig ikke komme da vi har SNG træf der. =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 15/01-07 00:05 
Juggernaut>
Da størstedelen af herovre fra er kjøvenhavnere (tror jeg da:)), burde lokalet nok findes derinde. Er der overhovedet gjort et seriøst forsøg på dette i denne omgang?

Det er jo også et spørgsmål om at have kontakterne, vil da meget gerne høre fra folk, der muligvis kan skaffe noget!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
McBrainMcBrainSkrevet 15/01-07 00:33, rettet 15/01-07 10:05 
Hvad er kravene til et evt. rum?

Snakker vi 128 amp. og 1000kvm eller hur?

***edit 1000kvm selvfølgelig :)***
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
QQSkrevet 15/01-07 00:38 
Nu har jeg ikke været med til konsoltræf før, men 128 amp er i hvert fald ikke for lidt ;) Det er jo ikke et PC LAN party... ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
McBrainMcBrainSkrevet 15/01-07 10:05 
Hølmkjær>
Nu har jeg ikke været med til konsoltræf før, men 128 amp er i hvert fald ikke for lidt ;) Det er jo ikke et PC LAN party... ;)

Hvad var der af strøm og plads sidste gang?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
dRxLdRxLSkrevet 15/01-07 10:25, rettet 15/01-07 11:11 
Slag på tasken:
Der plejer vel at komme en 20-30 stykker, så >80kvm og almindelige strømforhold burde kunne gøre det.
Der må så gerne være et seperat soverum og også gerne en smule køkkenfaciliteter (the køkken eller deromkring).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
scavengerscavengerSkrevet 15/01-07 19:55 
Til P:R 6.1 var der en speciel sikringstavle der kørte på kraftstikket fra ovnen var det vist og så fordelte ud til alle forlængerledningerne. Men om det var en Rune havde med, eller om den tilhørte skolen hvor vi var på, ved jeg ikke. Det skal i hvert fald være et lokale hvor der er mere en én strømgruppe, for ellers tror jeg sikringerne skal skiftes tit.
Nemo me impune lacessit
RJKRJKSkrevet 15/01-07 20:06 
Det er skolens. Ja, én strømgruppe er vist for lidt, men den slags steder (skoler, forsamlingshuse etc.) har normalt altid flere grupper/kraft i den slags opholdsrum.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
McBrainMcBrainSkrevet 15/01-07 22:53 
RJK>
Det er skolens. Ja, én strømgruppe er vist for lidt, men den slags steder (skoler, forsamlingshuse etc.) har normalt altid flere grupper/kraft i den slags opholdsrum.

er der et budget, eller kører det hele på tjeneste-basis?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
TLTLSkrevet 16/01-07 03:33 
Vi plejer normalt at betale 50 kr. for indgang til træf, så jeg går ud fra at det er de penge der går til strøm, leje osv... Det er jo så 1000 kr. hvis der kommer 20 mennesker.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HNHNSkrevet 20/01-07 16:31 
Har i fundet en dato??
T.L.OT.L.OSkrevet 27/07-07 12:59, rettet 27/07-07 13:01 
Kommer der mon et træf i sommerferien..?
Arrgghh.. forkerte tråd men alligevel, er der nogle som har tænkt dette eller lagt planer..
NaieraNaieraSkrevet 27/07-07 14:45 
Det er vist for sent at arrangere noget i ferien.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 27/07-07 15:13 
For mig, er det ligegyldigt hvornår det er, bare det er snart. Har gået og tænkt en smule på træf den sidste tid - jeg kunne virkelig godt bruge et snart :) Og det vil ikke gøre det mindste, hvis Hanky tog sin projekter med igen... Og det vil slet ikke gøre noget, hvis flere folk der holder af 2D fighters troppede op (der må da være et par stykker herinde?). Jeg trænger så meget til noget prylerens i noget 3'rd Strike og CVS.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/07-07 23:10 
Jeg tar VGA boxen med igen så ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Krans.KKrans.KSkrevet 31/07-07 16:32 
Ja jeg vil også snart mene, det er på tide, der er nogen der får banket et træf på benene. Ikke så meget for min egen skyld, men mere fordi jeg ved, der er mange, der er desperate efter at prøve det næsten splinternye Buzz! Junior: Robojam. Ja, Kristensen. Jeg har det. Det kan du tro, jeg har. Denne gang er der små robotter med.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
IqonIqonSkrevet 31/07-07 19:17 
Først aber, så robotter... hvad bliver det næsten? Aber OG robotter? Jeg tør næsten ikke tænke på det. Det ville være himmerige - opskriften på det perfekte spil.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
The DaneThe DaneSkrevet 01/08-07 00:16 
nej, aberobotter ;). Buzz manien må det vist også snak dykke igen.

Men bortset fra det kunne jeg da også godt trænge til en ny omgang.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/08-07 01:04, rettet 01/08-07 01:05 
Krans.K>
Ja, Kristensen. Jeg har det. Det kan du tro, jeg har. Denne gang er der små robotter med.

Jeg ved ikke om jeg ser frem til det, men det er da en åbenlys mulighed for, at jeg kan få lov til at brokke mig som en vanvittig over et spil. Det er trods alt en mulighed jeg sjældent siger nej til :p
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
91 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig