X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf P:R 6.2


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 28/06-06 19:41 
Traditionen tro afholder Play:Right sommertræf. Det foregår sidst i juli og byder som sædvanlig på konsoller og spil en masse.

Yderligere information kan findes i nedenstående link, hvorfra tilmelding til arrangementet også skal ske.

Vi ses.

Se arrangementet...
91 emne(r).
1 2 > »

Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 28/06-06 19:41 
Traditionen tro afholder Play:Right sommertræf. Det foregår sidst i juli og byder som sædvanlig på konsoller og spil en masse.

Yderligere information kan findes i nedenstående link, hvorfra tilmelding til arrangementet også skal ske.

Vi ses.

Se arrangementet...
The DaneThe DaneSkrevet 29/06-06 15:32 
hehe - fedt billede.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
FizbanFizbanSkrevet 02/07-06 10:23 
Ser vi til at vi bliver et pænt antal også denne gang =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 02/07-06 15:50 
Jeg er tilmeldt =)

Med lidt held har jeg enten en ny dRxLaX version eller et "proof of concept" til mit nye DS/webbrowser spil med =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 04/07-06 11:49, rettet 04/07-06 11:52 
Er vi virkelig allerede nået til det, der svarer til KT12?


Rigtig rigtig rigtig dårlig weekend for mig iøvrigt, men i andre må have det sjovt. :) Håber vi allermindst når at få et tredje træf med i år.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/07-06 11:54, rettet 04/07-06 11:54 
Tjaeh, det er faktisk syvende år vi holder konsoltræf, og med næsten to hvert år så er det altså løbet derop :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 04/07-06 12:25 
KT1 (i Silkeborg, eller var det Ballerup?) var da ikke så længe siden, var det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 04/07-06 12:31 
Det var i Silkeborg (Vestergade)...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 04/07-06 13:01 
Sorry, sjette år :) Vi startede i december 2001.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Krans.KKrans.KSkrevet 05/07-06 19:13 
Hehe, selvom jeg ikke har været med fra starten, ved jeg hvordan det er at føle sig som et gammelt røvhul, når man synes, at 6 år siden nærmest var som i går - også selvom man kun lige er trådt ind i tyverne.

Men jeg glæder mig også til træffet, jeg havde en glimrende oplevelse med min debut til Århus-træffet for et par måneder siden, så jeg håber, det bliver lige så godt denne gang med lige så mange behagelige mennesker.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
dRxLdRxLSkrevet 22/07-06 11:09 
Jeg er afmeldt :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Krans.KKrans.KSkrevet 25/07-06 22:19 
Jeg kom egentlig lige til at tænke på... der er da overhovedet ikke nogen mulighed for badfaciliteter er der?
Ja ja, jeg ved godt det er meget unørdet at stille spørgsmål om den form for hygiejnisk galimatias, men det er specielt her i sommervarmen jeg tænker =) for her tager det ikke mig meget mere end 12 timer fra sidste bad før jeg lugter af daggammel ørred, og vel også er nogenlunde lige så klistret og slimet (af sved altså... hmhm).
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
FizbanFizbanSkrevet 25/07-06 22:38 
Desværre. Ingen muligheder for at tage et bad.
Man må klare sig med et par håndvaske =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
Krans.KKrans.KSkrevet 26/07-06 00:43, rettet 26/07-06 00:59 
Ja det var det, jeg forestillede mig.

Edit: Lige en anden ting... jeg kan ikke finde nogen busplaner (der virker) på jeres link til "Silkeborg lokaltrafik"... men hvis man kommer med toget, ligger busterminalen så lige i nærheden af banegården, hvis man skal med en af de busser I nævner, der kører lige forbi lokalerne hvor træffet bliver afholdt? Eller hvordan finder jeg i modsat fald hen til bybusserne?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
FizbanFizbanSkrevet 26/07-06 09:40 
Jeg har lavet et kort. På kortet er både stationen, og det blå er bus terminalen.
Håber at det er til at forstå =)

Krak kort
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
PalsgaardPalsgaardSkrevet 26/07-06 17:21 
Jeg triller derned i kareten og tager gerne folk med på vejen fra aalborg :) jeg kører fredag eftermiddag en gang de passer :)

Siden sidst har jeg haft adskillige timers træning i bilkørsel så ingen undskyldninger denne gang.

er der nogen der er frisk på et FF chornicles multiplayer game?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Krans.KKrans.KSkrevet 26/07-06 19:37 
Fizban>
Jeg har lavet et kort. På kortet er både stationen, og det blå er bus terminalen.
Håber at det er til at forstå =)

Yes, tak for det.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
RJKRJKSkrevet 30/07-06 18:24 
Tak til alle for et godt (og meget varmt ;)) træf.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 30/07-06 18:52 
Det var rigtig hyggeligt. Med Palsgaards gigant-TV som det naturlige omdrejningspunkt :p

Der blev vist ikke taget mange billeder, men jeg synes jeg så et kamera en enkelt gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 30/07-06 21:36 
Tak for et super træf ja og håber alle fik set det de ville på tv'et! ellers er døren altid åben i Aalborg!

Rigtig fedt at se at man roligt kan tage dyre ting uden at være bekymret, selvom man lige er "væk" en 8-9timer :D

Meget intimt træf i forhold til sidst synes jeg, men igen synes jeg det var lækkert at prøve en masse nyt gejl. Denne gang var jeg nok mest begejstret over puyo og daxter... nå ja og så lige Bruce Lee som gaku på imponerende fik fremvist.

En lille opfordring til at "aalborg-banden" snart mødes igen til lidt lir vil jeg lige komme med til sidst.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
WehnerWehnerSkrevet 30/07-06 23:30 
Jeg synes det var ekstra imponerende, at såvel Amstrad som C64-versionerne af Bruce Lee så superflotte ud på et 40" widescreen.

Med undtagelse af GameCubens lidt skuffende billede, så var det jo svedigt ligemeget hvad, vi puttede i - fra retro til Xbox 360.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 31/07-06 00:08 
Nu var GameCuben jo vist også sat til med composite, så det er jo forventeligt at det ser dårligt ud, på så stort et LCD display.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 31/07-06 08:49 
Gamecuben var sat til med rgb-kabel :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Bede-xBede-xSkrevet 31/07-06 09:13, rettet 31/07-06 09:14 
Tak til alle for et godt træf. Et rigtigt hyggetræf.

For mig var højdepunktet at se KTC spille Tetris. Hold K... hvor går det hurtigt.

Ellers var det rart at få prøvet det charmerende Loco Roco, samt Knuckles Chaotix. Også selv om det sidste var en ret skuffende oplevelse.

Palsgaard>
En lille opfordring til at "aalborg-banden" snart mødes igen til lidt lir vil jeg lige komme med til sidst.

Skal nok prøve at få stablet noget på benene.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 31/07-06 10:23 
Palsgaard>
nå ja og så lige Bruce Lee som gaku på imponerende fik fremvist.
Ah, der var selvfølgelig det jeg hørte!
Jeg har været plaget af den melodi i min underbevidsthed lige siden, for jeg vidste jeg havde hørt den før mange gange :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 31/07-06 10:40, rettet 31/07-06 10:40 
Palsgaard>
Gamecuben var sat til med rgb-kabel :)

I den rigtige port? For det så virkelig skidt ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 31/07-06 12:07 
jeps for jeg ku se at jeg havde brugt den forkerte port derhjemme, det er seriøst 10 gange så slemt hvis man tar den forkerte port.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HNHNSkrevet 01/08-06 19:18 
Tak for et godt træf.

Kommer der snart nogle billeder? (-:
HankyHankySkrevet 03/08-06 19:39 
Ja, tak for et (igen) rigtig hyggeligt træf.

Lækkert fjernsyn du har dig Palsgaard - mere er der vist ikke at sige til dét. Det var en fryd for øjet, at opleve nogle af de Xbox 360-demoer jeg endnu ikke havde set, køre på TV'et.

Desuden fik jeg vist Konsolkongen, at Rival Schools rent faktisk indeholder kvaliteter :)

Film af Cronoss og Kristensen, i deres mange SingStar-dueller kommer så snart jeg har fået konverteret dem.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 03/08-06 20:35 
Rival Schools til Dreamcast eller PSX?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-06 20:57 
PSX. Så Dreamcast versionen er sikkert heller ikke værst.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 04/08-06 01:27 
Og lidt billeder fra mig. Var der ikke en anden, der tog nogle også (Palsgaard, måske)?

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/08-06 02:14, rettet 04/08-06 02:28 
Det Effektiv Rengøringshold TM. Kristensen holder en fejebakke, mens Konsolkongen fejer mindst halvdelen af den million saltstænger (han selv har væltet udover hele gulvet) op...

...KTC havde væltet udover hele gulvet.

Desuden har det gulv aldrig været så rent som da vi var færdige med det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 04/08-06 05:34 
Konsoltræf P:R 6.2

I like to call this "The Brokeback".
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/08-06 11:01, rettet 04/08-06 11:03 
Det SKAL åbenbart skæres ud i pap :)

Konsolkongen var gammel og træt.
På gulvet lå et tæppe, så der lagde han sig.
Tæppet tilhørte åbenbart Kristensen, og det ville han ikke gå med til.
Så Kristensen gjorde hvad han kunne for at genere den rare Konsolkonge, og lagde sig halvvejs oven på ham.
Konsolkongen gjorde hvad han kunne for at komme væk, han tog endda en stol og stillede oven på ham, men intet hjalp.
"For Søren da også", tænkte den rare Konge, og faldt snart i søvn.
Og de levede lykkeligt til deres dages ende...

Så kan alle vidst være med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 04/08-06 11:10, rettet 04/08-06 11:15 
P:R 6.2 (RJK)>
Sidste kamps stilling efter mange runders Bomberman. Og ALLE har glemt hvem der var Black Bomberman...
Som en ninja vælger jeg naturligvis sort :)

P:R 6.2 (RJK)>
Klar til Speedball 2-revanche mod KTC. Endnu et resultat som ALLE har glemt.
Hvem er ham "ALLE", og hvorfor skal han glemme hver gang jeg vinder? ;)

P:R 6.2 (RJK)>
Det Effektiv Rengøringshold TM. Kristensen holder en fejebakke, mens Konsolkongen fejer mindst halvdelen af den million saltstænger (han selv har væltet udover hele gulvet) op...
Rent faktisk blev saltstængerne fordel i en radius af 10 meter eller sådan noget, da Konsolkongen på mesterlig vis fik kassen placeret i vejen for mit jeg-har-lige-strukket-mig-karateslag.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 04/08-06 11:48 
Til gengæld kan ALLE huske, at du tabte i Shrek ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 04/08-06 12:32 
Konsolkongen>

Så kan alle vidst være med.

Det er da utroligt at så snart jeg smutter, går Betjent Larsen og Kristensen i gang med usmagelige scener. Man havde ligesom gættet det når man så hvordan i kiggede hinanden i øjnene, men ligefrem midt på gulvet er måske at gå en anelse over stregen!
la0sla0sSkrevet 04/08-06 13:18 
Også en ganske rørende og smuk sovepose. Fantastiske farver, en ren kærligheds collage ;)
Hvad sker der?
KTCKTCSkrevet 04/08-06 13:24 
RJK>
Til gengæld kan ALLE huske, at du tabte i Shrek ;p
ALLE ved jo også at bare en smule holdindsats i Shrek, kan ødelægge selv den bedste spillers sejr :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Krans.KKrans.KSkrevet 04/08-06 14:14, rettet 04/08-06 14:16 
Jeg har også lidt billeder, jeg skal nok lige se, om jeg kan få min dovne drengekrop overtalt til at tage sig sammen til at få dem uploadet...

Desuden så var det "uidentificerede spil" jeg spiller sammen med Iqon og Geo Busk på side 2 Burnout Revenge. Så ved I lige det, allesammen! Er jeg i øvrigt den eneste, der umiddelbart finder det fjollet, at man nu bare skal forsøge at køre ind i så mange biler som overhovedet muligt i det spil?

EDIT: Nårh ja, og tak for endnu et godt træf =)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
KeenKeenSkrevet 04/08-06 16:03, rettet 04/08-06 16:04 
Sidste kamps stilling efter mange runders Bomberman. Og ALLE har glemt hvem der var Black Bomberman...

Jeg synes godt at man kunne have valgt en andet billede med bomberman ...et hvor jeg rent faktisk havde vundet en gang ;)
NaieraNaieraSkrevet 08/08-06 17:36 
Krans.K>
Jeg har også lidt billeder, jeg skal nok lige se, om jeg kan få min dovne drengekrop overtalt til at tage sig sammen til at få dem uploadet...

Kom nu med de billeder ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Krans.KKrans.KSkrevet 08/08-06 23:55 
Så så, ikke hundse sådan, man kan da også knapt nok nå at komme hjem og lige lande igen, inden alle I griske gribbe straks kaster sig skånselsløst over mit stakkels lille kroppekadaver.

Nå men som sædvanlig er mit hjertes godhed jo alligevel endt med at løbe af med mig, så her har I billederne (Ja, alle ni. Jeg havde åbenbart alligevel ikke taget helt så mange, som jeg huskede =D Jeg er altid en klovn til at huske at få det kamera frem):

http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/PRsekskommato/P7280397.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/PRsekskommato/P7280398.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/PRsekskommato/P7280399.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/PRsekskommato/P7290400.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/PRsekskommato/P7290401.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/PRsekskommato/P7290402.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/PRsekskommato/P7290403.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/PRsekskommato/P7290404.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/PRsekskommato/P7290405.jpg

Gad vide, om det egentlig ikke ville være nemmere, hvis jeg bare kunne sende billederne til en eller anden (Rune?), så de kunne blive tilføjet til det store, officielle, bad boy PR galleri?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
RJKRJKSkrevet 09/08-06 00:00 
Joeh, det plejer de fleste da at kunne finde ud af ;p men nu har jeg jo fået det, så jeg finder selv ud af det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 09/08-06 09:43, rettet 09/08-06 10:40 
Konsoltræf P:R 6.2

Her synes jeg man ser et godt eksempel på ægte maskulinitet fra Kristensen og mig selv!

Behøver jeg fortælle at jeg stadigvæk er ubesejret i Singstar ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/08-06 10:05 
Jaja, Cronoss... næste stop er vel en Broadway musical ;-D
Krans.KKrans.KSkrevet 09/08-06 10:35 
Hvad mener du? Du måtte da bukke under for Kristensens skønne fortolkning af chamachamemaachamachamamamechamaemameleon.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
CronossCronossSkrevet 09/08-06 11:23 
Dét nederlag accepterer jeg ikke, da Kristensen snød og sang som Betjent Larsen. Hvilket for uindviede betyder en snøvlet mumlen, hvorefter Singstar åbenbart giver op og vælger at bedømme dette som skønsang.
KeenKeenSkrevet 09/08-06 13:11 
Er det Dark Alliance 2 jeg kan skimte på sidste billede?
91 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig