X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der kender Lemans??


Svar Sortering
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/06-06 22:19 
Hvis der er nogen der kender ham(profil Lemans), så bed ham venligst om at kontakte mig ang. manglene betaling for et spil han fik for en måned siden. Han har ikke været online i to uger herinde, så jeg ved ikke om han er på ferie eller andet, men hvis der er en der kender ham, så bed ham som sagt om at kontakte mig.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WonderboyWonderboySkrevet 27/06-06 23:30 
Hvorfor sendre du spillet til ham inden du har fået pengene?, jeg synes tit du har problemer med det.
I love monster land
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/06-06 13:50 
Han stoler vel bare på folk.
Jeg sender også altid, inden jeg har fået pengene.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
TLTLSkrevet 28/06-06 17:28 
Han er da sikkert på ferie. Det er jo trods alt sommer, og de fleste elever har ferie nu.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Danny SallingDanny SallingSkrevet 30/06-06 00:36 
Ja han er herinde fra, så jeg regnede jo med at alt var cool, og ja, jeg har haft en del episoder med at jeg ikke har fået mønt for mine spil :-(
Jeg går også ud fra at han bare er på ferie, og så bliver det ordnet når han kommer hjem :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
dRxLdRxLSkrevet 30/06-06 09:56 
Det er den profil jeg aldrig har hørt om. Ikke for at være bagklog på dine vegne, men jeg tror aldrig jeg ville sende noget til nogen der ikke havde deltaget aktivt i forummet igennem et stykke tid.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig