X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Min lille Halo-film :)


Svar
RaGeRaGeSkrevet 26/06-06 23:08, rettet 26/06-06 23:09 
Har bixet lidt med sony vegas for første gang og kunne derfor ligeså godt lave en lille HALO/slayer film.

74 mb stor og ca. 8 minutter lang.

For at downloade den, skal i indtaste nogle bogstaver oppe i højre hjørne, og så tæller den ned til download.

Enjoy

s0ads halo movie :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
TLTLSkrevet 27/06-06 02:24 
Er der noget specielt ved filmen?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DevcorDevcorSkrevet 27/06-06 12:25 
Cool "lille" film, og skide godt spillet.
RaGeRaGeSkrevet 27/06-06 14:20 
TL>
Er der noget specielt ved filmen?

nej ville bare vise lidt af mine halo skills :P og så er der nogle vilde rocket kills.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
TLTLSkrevet 27/06-06 16:43 
Skrev det lige før jeg så filmen :p. Har set den nu og det er da meget godt gået ;). Er det på PC?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RaGeRaGeSkrevet 27/06-06 17:31 
ja pc udgaven.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
WehnerWehnerSkrevet 27/06-06 19:34 
Rigtige mænd poster hele kampe. Alle kan jo få en montage til at se imponerende ud :) Men fint lavet ellers.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 27/06-06 20:06 
Jeg kan godt lide musikken, men er ellers ikke SÅ imponeret...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 27/06-06 20:17 
det er os min første montage. Den næste bliver med plasma granater og close range sniper kills.

hele filmen er optaget på en dag, så den næste tager jeg mig god tid med.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 27/06-06 20:18, rettet 27/06-06 20:19 
Wehner>
Rigtige mænd poster hele kampe. Alle kan jo få en montage til at se imponerende ud :) Men fint lavet ellers.

der er ingen der gider glo hele kampe, for jeg har skam optaget hele clanwars med flotte kills.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 27/06-06 20:26 
Du skal vist se Ogre 1's 41-0 kamp. Godt nok i Halo 2, men en fuld kamp:

http://www.halo-pro.com/h2movies.html

Den er lidt nede(10 february): "H2: Ogre1's Rape Fest!"
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 27/06-06 20:29 
RaGe>
der er ingen der gider glo hele kampe, for jeg har skam optaget hele clanwars med flotte kills.

Jeg gør. Bede gør. Playkid gør. Zarfax gør. Chanozi gør. Etc. etc. :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RaGeRaGeSkrevet 27/06-06 20:33, rettet 27/06-06 20:40 
Så er det nok den halo community jeg er i, der har en anden smag.. for der er ingen der gider se hele kampe selvom man kan lære meget igennem det.

Men hvis der kommer en video mere fra mig og clanen, så skal jeg nok sørge for alle parter er tilfredsstillet :D

der er desuden ikke særligt mange HALO pc spillere, der bryder sig om HALO 2 pga. den utrolige autoaim bla. derfor jeg ikke spiller det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 27/06-06 21:07 
Jeg er for længe siden holdt op med at glo montager, der er nogle virkeligt gode finde fra Halo 2, men jeg ser dem kun pga. underholdnings værdien, da de meeeget sjældent siger noget om en persons evner.

Fuldlængds kampe ser jeg derimod, men IKKE Halo PC, og stort set ikke Halo til Xbox. Jeg så selv, og optog, hele kampe fra/i Halo 2, men er mere eller mindre stoppet fordi jeg ikke spiller seriøst mere. Dog synes jeg altid det er sjovt at se en optaget BTB kamp :)
Men jeg gider ikke bruge tid på at glo Halo PC kampe, så er det sagt ;)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 27/06-06 21:12 
Undtagelsen er naturligvis den legendariske "Nummi Montage".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 27/06-06 21:16 
Tja, hvad skal man sige. Nød din film lidt fordi jeg ikke har set Halo på PC og fordi nogle rockets var vilde. Musikken var også fin, men kvalitet og editing var desværre ikke så god ;(
RaGe>
Så er det nok den halo community jeg er i, der har en anden smag.. for der er ingen der gider se hele kampe selvom man kan lære meget igennem det.

Forskellen ligger i at på Xbox, har de ikke demoer. Det er vel derfor de gerne ser hele film, istedet fra fragmovies.
WehnerWehnerSkrevet 27/06-06 21:34 
Jeg forstår ikke dit sidste udsagn. Gider du forklare?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 27/06-06 21:43 
Så vidt jeg ved har man ikke demoer/replays i halo2/xbox360? Derfor fortrækker i hele kampe når i ser film.

På PC bliver der downloadet ligeså mange demoer som fragfilm, men det er to vidt forskellige ting, og måske derfor Rage er forvirret :)

Det eneste tidspunkt man laver film over hele kampe, er hvis man skal have shoutcast med og så kan alle se dem.

Håber da mit udgangspunkt om at der ikke er demoer på xbox360 er sandt :>
WehnerWehnerSkrevet 27/06-06 22:03 
Jeg ved ikke præcis, hvad dit "demo" dækker over, men jeg vil se hele kampe, så jeg kan se spillerens generelle strategier, løbemonstre osv. Ydermere så er imponerende ting mere imponerende, når de ikke er taget ud af en kontekst.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RaGeRaGeSkrevet 27/06-06 22:06, rettet 27/06-06 22:09 
Jink>
Tja, hvad skal man sige. Nød din film lidt fordi jeg ikke har set Halo på PC og fordi nogle rockets var vilde. Musikken var også fin, men kvalitet og editing var desværre ikke så god ;(
RaGe>


Kan kun give dig ret, men angående kvaliteten af filmen kan det sagtens ændres på, men valgte en lav opløsning for ikke at gøre videon for stor i mb. Editing er også meget dårligt, men jeg har øvet mig en del med det nu, så næste film skal nok blive fin :) Det er sgu lidt svært, når jeg sådan helt spontant ville bixe noget sammen for første gang, men rart med noget positiv kritik.

Vil også have større variation af baner, så det hele ikke er bloodgulch, selvom jeg elsker denne bane.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JinkJinkSkrevet 27/06-06 22:13 
Okay, nu skærer jeg det ud i pap :) Demoer er noget man har på PC. Man ser et slags replay af kampen. Replay er en funktion der er i spillet, som tillader en at optage kampene. De fylder sjældent mere end 3mb og kvaliteten er den samme som når man selv spiller det. Den eneste måde man kan se dem på, er ved at bruge selve spillet. Dvs, hvis du vil se en demo fra quake4, skal du have programmet quake4.

Jeg tror mere det er fact at en fragfilm ikke viser ens skill niveau.

Ydermere så er imponerende ting mere imponerende, når de ikke er taget ud af en kontekst.
Det er jo noget fis. Tror jeg forstår hvad du mener, men fragfilm har aldrig været til for at vise ens skillniveau.
WehnerWehnerSkrevet 27/06-06 22:35, rettet 27/06-06 22:35 
Øhm, hvad har de så været til for hvis ikke ren blær?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 27/06-06 22:47 
Til at vise fede frags. Det er det samme som folk der laver målkavalkader. Nødvendigvis ikke de bedste spillere, men hvis det er flotte mål kan det være underholdende.
Bede-xBede-xSkrevet 28/06-06 01:07 
RaGe>
der er desuden ikke særligt mange HALO pc spillere, der bryder sig om HALO 2 pga. den utrolige autoaim bla. derfor jeg ikke spiller det.

Skillsene ligger bare et andet sted. Fx er der lagt mere vægt på at hoppe.

Ikke sådan at forstå, at man ikke kan se forskel på en god og en dårlig spiller, når det kommer til sigte skills...

Jink>
Det er vel derfor de gerne ser hele film, istedet fra fragmovies.

Mit indtryk er faktisk, at der er flere montage film, end fulde film i Halo miljøet. Det er bl.a. grunden til at Playkid og mange andre blev lidt trætte af at se dem.

Selv synes jeg, at de kan være ganske underholdende, selvom de ikke viser egenlige skills.

Der er øvrigt en ganske god, omend gammel montage fra Ogre brødrene i linket fra før(February 13, 2005):

http://www.halo-pro.com/h2movies.html

Den har selvfølgelig en del måneder på bagen, men er stadig værd at se. Også selv om den er fra før updaten.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JinkJinkSkrevet 28/06-06 01:39 
Bede-x>
Mit indtryk er faktisk, at der er flere montage film, end fulde film i Halo miljøet. Det er bl.a. grunden til at Playkid og mange andre blev lidt trætte af at se dem.
Meningen med det jeg skrev var, at fordi det er en latterlig måde man skal lave "hele kampe"/demoer, så bliver der ikke lavet mange af dem. Fordi der ikke bliver lavet så mange af dem, har de mere interesse for jer.
WehnerWehnerSkrevet 28/06-06 08:37 
Nopes, der er mange flere hele kampe, end jeg har set. Vi er mere interesserede i dem, fordi de er mere interessante. Forstået således, at de kan give indsigt i diverse strategier på en helt anden måde en en montage kan.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 28/06-06 09:30 
RaGe>
der er desuden ikke særligt mange HALO pc spillere, der bryder sig om HALO 2 pga. den utrolige autoaim bla. derfor jeg ikke spiller det.

Der er omvendt ikke så mange konsolspillere, der bryder sig om Perfect Dark Zero pga. den manglende autoaim. Forskellige systemer kræver forskellige justeringer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DevcorDevcorSkrevet 28/06-06 10:48 
I er sgu sjove, I andre. I har travlt med at disse RaGe´s skills og kills i hans film, og så sidder I og hyler op om at I hellere vil se film af hele kampe, for så kan man se det hele meget bedre. Øh klart nok. Nej, egentligt ikke.

Hvad med om I postede nogle film af jeres egne såkaldte skills, så vi kunne få lidt syn for sagen? Men det handler selvfølgelig om at være mænd nok til at turde det.

RaGe: Din film er virkelig flot, og det er godt spillet. Halløjet med rocket launchers og Warthogs var ret cool.
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 28/06-06 11:36, rettet 28/06-06 11:36 
Det er da klart at man ser alt bedere, når man ser kampen fra start til slut, end at se et udpluk på 5-10 sek...

Vi (Bede, Playkid, Zarfax etc.) har ikke nogle klan kampe på video, men hvis du vil se skill's kan du bare tjekke vores stats på Bungie.net, selv om ingen af os spiller Halo 2 mere...
Evt. kan du bare spørge en vilkårlig dansker, med bare en smule viden inden for Halo 2, og jeg er sikker på at de vil ha' hørt om os, eller vores klan: Level 1, netop pga. vores evner...

Til montagen... Jeg synes den er fin, og du får vist at du kan skyde en hog ned fra lang afstand med en rocks.
Dog, viser du det samme kill flere gange, viser meget spildtid hvor du bare løber rundt, og så er der ALT for mange ligegyldige sniper kill's hvor du sniper intetanende noobas. Det kan vi alle gøre. Der er også lidt for mange ligegyldige pistol kill's, tit hvor du ingen gang laver 3-shots.
Men jeg synes det lyder som en god idé med nogle noscopes, lad os se dig lave nogle noscope-sweep-headshot mens du bliver fyret ned af en AR, pistol etc. :)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
DevcorDevcorSkrevet 28/06-06 12:09 
RaGe's film varede 8 minutter. Ved ikke hvor du får 5-10 sekunder fra.

Jeg er ikke så interesseret i stats på en tavle, som kun fortæller mig hvor mange kampe I har vundet og tabt. Jeg er mere interesseret i at se jer matche det jeg ser i RaGe's film.

Hvis I kunne matche det, så havde I postet links til jeres egne film, for at vise hvor stolte I selv var, over jeres formåen.
HeroldHeroldSkrevet 28/06-06 12:25 
Nøgleordet er vist "udpluk" mht. de 5-10 sekunder ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-06 12:45 
Devcor>
I er sgu sjove, I andre. I har travlt med at disse RaGe´s skills og kills i hans film, og så sidder I og hyler op om at I hellere vil se film af hele kampe, for så kan man se det hele meget bedre.

Hvem disser?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DevcorDevcorSkrevet 28/06-06 12:53 
De der ikke er synderligt imponerede, og hellere vil se hele kampe.

Det er nemt at kritisere, hvis man ikke kan gøre det bedre selv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-06 12:54 
Devcor>
...I har travlt med at disse RaGe´s skills og kills i hans film...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 28/06-06 13:30, rettet 28/06-06 13:35 
Devcor>
Hvad med om I postede nogle film af jeres egne såkaldte skills, så vi kunne få lidt syn for sagen?

Hvad har vores skills at gøre med vores kommenterer til filmen?

Når vi(mig)udtaler os om montagen, er det ud fra sammenligninger med andre lignende montager. Så bedømmes der hvordan den er klippet sammen, hvor højt niveau det fremviste forgår på, om der er tale om "lucky shots" osv.

Det har intet med vores personlige skills at gøre.

Devcor>
Ved ikke hvor du får 5-10 sekunder fra.

Guardians taler om klip længden, ikke længden af filmen.

The Guardians>
Vi (Bede, Playkid, Zarfax etc.) har ikke nogle klan kampe på video,

Med mindre Playkid stadig ligger inde med nogen. Han optog forskellige kampe fra tid til anden. Er der nogen tilbage, Playkid?

Men det handler selvfølgelig om at være mænd nok til at turde det.

Lige netop med den her sætning, lyder du som en anden...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DevcorDevcorSkrevet 28/06-06 13:32 
Præcist.

De har meget svært ved at tilkendegive deres respekt, for det han har lavet. Det synes jeg er ringe.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/06-06 13:37 
Der er vel reelt set kun een person der har skrevet noget i den retning?

Men ellers har du da en pointe.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DevcorDevcorSkrevet 28/06-06 13:43 
Bede-x>
Hvad har vores skills at gøre med vores kommenterer til filmen?

Når vi(mig)udtaler os om montagen, er det ud fra sammenligninger med andre lignende montager. Så bedømmes der hvordan den er klippet sammen, hvor højt niveau det fremviste forgår på, om der er tale om "lucky shots" osv.

Der har det med det at gøre, at I sammenligner hans film med alle mulige andres, end jeres egne.

Vis dog lidt entusiasme for det han har lavet, og giv det den respekt det fortjener. Med mindre I virkeligt kan lave det bedre SELV.
RaGeRaGeSkrevet 28/06-06 15:19, rettet 28/06-06 16:02 
The Guardians>
Til montagen... Jeg synes den er fin, og du får vist at du kan skyde en hog ned fra lang afstand med en rocks.
Dog, viser du det samme kill flere gange, viser meget spildtid hvor du bare løber rundt, og så er der ALT for mange ligegyldige sniper kill's hvor du sniper intetanende noobas. Det kan vi alle gøre. Der er også lidt for mange ligegyldige pistol kill's, tit hvor du ingen gang laver 3-shots.
Men jeg synes det lyder som en god idé med nogle noscopes, lad os se dig lave nogle noscope-sweep-headshot mens du bliver fyret ned af en AR, pistol etc. :)



Der er bliver vist 1 gange den samme kill nemlig meleeen inde i basen pga dårlig klippet og så minder de andre bare om hinanden, men læg nu bare mærke til, at det ikke er de samme kills det drejer sig om..

Og at kalde de folk jeg spiller imod for noobs, hvordan kan du vide det? Jeg spiller for det meste kun med folk fra bla topclans som uti, veL osv. spiller desuden pt. nok i europas bedste clan, så jeg udvælger ikke tilfældige noobs i min film.

Jeg har bla. delet slag ud til en af europas bedste pistoller og sniper aka pa1n og Qop, så du er velkommen til at møde mig 1on1, hvis du har nogle tvivl :)

Du kan tjekke mere på clanbase.com under halo, men $7 finder du ikke mere på diverse ladders, da de officielt ikke spiller HALO mere, men kun en enkelt cup endnu.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 28/06-06 19:52 
Bede-x>
Med mindre Playkid stadig ligger inde med nogen. Han optog forskellige kampe fra tid til anden. Er der nogen tilbage, Playkid?

Ja, det er der.
Desværre er det fleste af dem gemt på en ekstern harddisk, som ikke er i nærheden. Dog fandt jeg en enkelt team skirmish video med dig, Zarfax, Solid og mig. Det er dog ikke den bedste, fordi vi spillede alternativt (svj. husker), da det andet hold standbyede.

Team Skirmish kamp på Beaver Creek
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 28/06-06 20:17 
dejligt, kan se i også bruger tp blocking + melee :) Må jeg hellere tage med i min næste film samt nogle blærerøvs tricks.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 30/06-06 10:00 
PS2 playkid>
Det er dog ikke den bedste, fordi vi spillede alternativt (svj. husker), da det andet hold standbyede.

Det kan jo lede til nogen alternetive taktikker.

Ser lige filmen senere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 30/06-06 11:45 
Chanozi optog, da han spillede sammen med Kamma, Playkid, Lil Playid og undertegnede den anden dag.

Vær opmærksom på, at det bare er fem mennesker, der joiner tilfældige 8 vs. 8 Team Slayer, så vi render bare rundt uden anden strategi, end at vi har spillet en del sammen før i tiden. Nozi får godt nok smadret nogle Hogs:

BTB Slayer Containment
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 15/07-06 16:35 
@Rage:

Naa jeg siger de er noobas, saa ved jeg det selvfoelgeligt ikke, de ser bare mindere gode ud, i at de gaar ned, SELV om du ikke tager dem ned paa 3 skud. (med pistolen altsaa)
Og selv om du nok spiller i EU's bedste klan, saa kan du vel stadigtvaek udvaelge noobs til din film.

Jeg suxx0r til Halo pc, og har dett afinstalleret, saa en 1 on 1 bliver det nok ikke til, men hvis du vil spille Halo 2, er jeg klar ;)

Desuden disser jeg heller ikke dine Halo skill's, mer' den maade de bliver fremvist paa :p
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
RaGeRaGeSkrevet 16/07-06 15:26, rettet 16/07-06 15:34 
Jeg tror du og andre sammenligner HALO med HALO 2, for de er meget forskellige.

Det er ikke noobs jeg vælger - derfor jeg spiller 1on1 og mod pros. Forresten talte jeg omkring 10 3sk i min video. Da HALO pc har en utrolig dårlig netkode, så er det altafgørende at kunne strafe godt og samtidig udregne forsinkelse/delay med pingen.

En god HALO spiller kan man let genkende ved god strafe og aim og selvfølgelig taktisk kunnen.

Derfor kan man overhovedet ikke sammenligne de 2 spil, da autoaimen ordner det meste af sig selv i HALO 2.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig