X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad spiller DU for tiden?


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 29/05-03 19:46 
ja, overskriften siger vist det hele...

jeg spiller selv sega soccer slam...hehe...og et enkelt spil fifa 2003 bliver det også til. desuden spiller jeg gta3 for første gang...bare kald mig n00b ;)

hvad med jer andre?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-06 23:23 
Det tar du lige med til træffet Core!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KamekKamekSkrevet 06/04-06 23:42 
GRAW
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
TLTLSkrevet 06/04-06 23:52 
Yeah. GuitarHero er for sjovt :D Det har jeg også fået mange timer til at gå med ^^
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
CoreCoreSkrevet 07/04-06 00:38 
Konsolkongen>
Det tar du lige med til træffet Core!

Det gør jeg ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KeenKeenSkrevet 07/04-06 01:19 
Oblivion, har allerede rundet de 100+ timer :)
ChronoChronoSkrevet 07/04-06 07:11 
Oblivion og Zelda: Majoras Mask.

Og så får jeg vist nok Animal Crossing til anmeldelse snart.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/04-06 09:11 
Oblivion (Xbox 360)
Blazing Angels (Xbox 360)
Daxter (PSP)
OutRun 2006: Coast 2 Coast (Xbox)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 07/04-06 09:45 
Outrun 2 til Xbox. Fandt det billigt og er blevet forelsket i sega igen
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/04-06 14:48 
Battlefield 2 demo.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Alf81Alf81Skrevet 22/04-12 01:12 
Jeg er måske en smule sent ude, men har det ret vildt over Dark Souls pt. Det minder mig sindssygt meget om Vagrant Story. Noget med stemningen og noget med "find-selv-ud-af-pisset". Hvis det ikke havde været for nogle personer herinde fra, havde jeg nok aldrig orket at smide det i maskinen. Fedt at blive overrasket på den måde :)

Har også lige downloadet Simon the Sorcerer (1) og 2 på min iPad. Jeg fik dem, af en eller anden underlig årsag, aldrig spillet 'dengang'. Måske var jeg bare ikke obs på dem (hvilket ikke giver mening). Men vil i hvert fald gerne anbefale dem bigggtyme!

PS. Det her er sjovere end at opdatere sin 'spiller nu' :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 22/04-12 02:22 
Simon The Sorceror er de bedste Monkey Island tribute-spil der er lavet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 22/04-12 02:38 
Ret godt sagt :) Men jeg synes nu alligvel at de er meget deres egne. Jeg har ikke tjekket op på det (kunne selvfølgelig google), men stilen minder mig på mange måder om den fra Hook... Nogle med nogen og noget?
Ting om dét og pis.
millenniummillenniumSkrevet 22/04-12 08:58 
Veksler mellem Crysis 2, Rage og SSX.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 22/04-12 09:10 
Jeg spiller primært Modern Warfare 3 og så lidt Mass Effect 2, Resistance og L.A. Noire.
What is the Matrix?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/04-12 10:09 
Spiller Dead Space. Jeg dør rimelig tit, fordi jeg ikke fatter det med, at jeg befinder mig en meter til venstre for mig selv. Men derudover er det virkelig et fedt spil. Er specielt vild med lyddesignet.
AV Intelligent Terminal
Bede-xBede-xSkrevet 22/04-12 10:12, rettet 22/04-12 10:25 
Jeg er kommet ind i en af de perioder, hvor jeg startet på lidt for mange spil på en gang. Sker engang i mellem :)

Er næsten færdig med Mutant Blobs Attack og selv om den gimmick tiltagene - der synes at være i mange Vita spil, i forhåbningen om at vise hvad hardwaren kan bruges til - irriterer og frameraten gør det samme, så har det været god underholdning, så længe man vælger at se på sværhedsgraden som hyggelig, frem for let. Det gav mig i hvertfald lyst til at tjekke PS3 udgaven ud inden længe.

Master of Orion 3 har jeg også brugt en del tid på og selvom det er forfærdeligt clunky og AI'en tangerer det håbløse, kan det godt være opslugende. Sideløbende har jeg kørt næsten igennem Eufloria, hvor jeg sætter pris på æstetikken og simpelheden for mig er en del af charmen.

Tactics Ogre: LUCT sluger også en del af min tid og det er noget af det bedste, jeg har spillet i genren. Forstår bare ikke hvorfor man ikke kan se og sammenligne med det udstyr man går med, når man står i en butik..

Oven i det hele kører jeg lidt Angry Birds Space, Rainbow Six Vegas 2 og Pizza VS. Skeleton, mens Fez og VVVVVV(for anden gang) er blevet gennemført i samme periode. Forhåbenligt kan jeg nå og afslutte lidt i løbet af ugen vi går ind i, så jeg kan komme igang med Journey og Legend of Grimrock :)

Alf81>
Jeg er måske en smule sent ude, men har det ret vildt over Dark Souls pt. Det minder mig sindssygt meget om Vagrant Story.

Det er nok ikke tilfældigt, for jeg sad med samme følelser, dengang jeg spillede det, ligesom det mindede mig om King's Field spillene . Selvom kampsystemerne ikke er ens, så er følelsen af at kæmpe sig frem skridt for skridt ret ens i spillene. Den melankolske stemning gav mig også Wizardry: TotFL flashbacks, selv om det fungerer helt anderledes.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/04-12 10:31 
Bede-x>
...ligesom det mindede mig om King's Field spillene . Selvom kampsystemerne ikke er ens, så er følelsen af at kæmpe sig frem skridt for skridt ret ens i spillene.

Du ved det sikkert godt i forvejen, men det er ikke tilfældigt at Demon's og Dark Souls minder om King's Field serien. FROM Software har genbrugt en del personer, lokationer og lore fra serien i de to spil :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 22/04-12 12:20, rettet 22/04-12 12:20 
Godt hånd i hånd med DS's "find selv ud af pisset" system, er også de konstante autosaves som gør det umuligt at "fortryde" en handling. Jeg har altid syntes at dialoger og andet med konsekvenser og al den slags i RPG'er har været temmelig ligegyldige når man altid bare kan loade sit sidste save. Den slags blødsødenhed gør Dark Souls også op med. :) Bare ærgerligt når ens kat går ind i den ene trigger på controlleren så man kommer til at angribe en NPC ved en fejl, selvfølgelig...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 22/04-12 14:42 
Bede-x>
Jeg er kommet ind i en af de perioder, hvor jeg startet på lidt for mange spil på en gang. Sker engang i mellem :)

Det kender jeg kun alt for godt. Har lige været haft en periode, hvor jeg blev nødt til at tvinge mig selv til at afslutte de "projekter" jeg havde sat i værk, inden jeg startede nye op. Luksusstress :)

Mht. alle de autosaves. Når man først har affundet sig med at det er en del af reglerne, så synes jeg også at det er med til at give en ro.
Ting om dét og pis.
jaesjaesSkrevet 22/04-12 16:14 
Alf81>
Men vil i hvert fald gerne anbefale dem bigggtyme!

SsS2's puzzles er lavet af bigggtyme onde mennesker.
TheDukeTheDukeSkrevet 22/04-12 20:35 
Jeg spiller Legend of Grimrock lige nu. Hvis man kan lide oldschool dungeon crawlers som Eye of the Beholder, så bliver man garanteret glad for LoG.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/04-12 21:41 
Jeg fedter lidt rundt med nogen forskellige spil og kan ikke rigtige bestemme mig for hvad jeg skal spille. Gik igang med The Last Story igår, men er også lidt igang med Rhythm Thief, Warriors Orochi 3, Ring of Red og en oversat version af Slayers til SNES.

Nu sidder jeg også lidt og kigger på Kid Icarus æsken og overvejer at starte på det...
millenniummillenniumSkrevet 22/04-12 22:20 
Darkbeat>
Jeg fedter lidt rundt med nogen forskellige spil og kan ikke rigtige bestemme mig for hvad jeg skal spille. Gik igang med The Last Story igår, men er også lidt igang med Rhythm Thief, Warriors Orochi 3, Ring of Red og en oversat version af Slayers til SNES.

Nu sidder jeg også lidt og kigger på Kid Icarus æsken og overvejer at starte på det...

He He, kender det alt for godt. Jeg har Arkham City, L.A. Noire og Heavy Rain liggende klar i skuffen, men jeg vil først afslutte noget af det igangværende. Dog fristende liiige at prøve.
The medium is the message.
CoreCoreSkrevet 22/04-12 23:18, rettet 22/04-12 23:19 
Jeg er startet HELT forfra på Mass Effect, og er nu i sidste tredjedel af første spil, og ELSKER turen.



SPOILER!!!



Er der andre der huskede/har bemærket, at både "The Conduit", Cerberus, Thresher Maws og en universel cyklus allerede er på tale i første spil? Det syntes jeg er lidt af en genistreg i sig selv.



SPOILER SLUT!!!


...og så MW3, nu hvor vi har dobbelt-XP-weekend. Sidst spiller jeg også stadig Uncharted på min Vita, men dette er stadig første gennemspilning (jeg er ikke så god til at få spillet på de håndholdte, når jeg alligevel er hjemme hos min Xbox).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 25/04-12 17:44 
TheDuke>
Jeg spiller Legend of Grimrock lige nu. Hvis man kan lide oldschool dungeon crawlers som Eye of the Beholder, så bliver man garanteret glad for LoG.

Det virker som om det får mange positive ord med på vejen, hvad siger folk herinde generelt til spillet??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 28/04-12 13:03 
Echelon VI>
Du ved det sikkert godt i forvejen, men det er ikke tilfældigt at Demon's og Dark Souls minder om King's Field serien.

Du har helt ret. Det vidste jeg godt i forvejen ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
TheDukeTheDukeSkrevet 28/04-12 13:34 
Sumez>
Det virker som om det får mange positive ord med på vejen, hvad siger folk herinde generelt til spillet??

Jeg er tæt på slutningen, og indtil videre er min eneste kritik at flere puzzles føles urimeligt svære.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/05-12 02:15 
Jeg spiller Monster Hunter 3 online med Konsolkongen for tiden. Det er ganske sjovt at give sig i kast med Monster Hunter, men der er godt nok ikke særlig meget der bliver forklaret.
Jeg kan rigtig godt lide den der bagvendte Japanske måde som alting er designet på i det spil.
nerosnerosSkrevet 10/05-12 06:50 
Hvad spiller i det på?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 10/05-12 07:07 
Findes det ikke kun på Wii? Det er altså også et spil jeg skal have ordenligt gang i igen, jeg kom slet ikke langt nok dengang jeg gik i gang med det ved udgivelsen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalsgaardPalsgaardSkrevet 10/05-12 07:13 
Spiller for tiden Xenoblade Chronicles igen efter jeg blev afbrudt i december sidste år, stadig en fantastisk oplevelse og det tog ikke længe før spilsystemet lå i fingrene igen :)

I weekenderne blir det til Final Fantasy XIII-2 og det er jeg også vildt tilfreds med, elsker kampsystemet og måden mad lvler op. Jeg er blevet super glad for det korte recap a historien der kommer her gang man starter op!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HulleHulleSkrevet 10/05-12 08:41, rettet 10/05-12 08:46 
Fedt at i spiller Monster Hunter Tri. En af Wiis absolutte toptitler, som flere og flere får øjnene op for. Skønt, for det fortjener serien.
Det er et fantastisk spil, ret hardcore som du nævner, men ikke helt så hardcore som sine forgængere. Spillene er blevet lidt lettere at gennemskue med tiden, hvor Freedom var ekstremt hardcore, er der løsnet lidt op gennem udgivelserne.
Selv smed jeg 300 timer i Tri inden jeg stoppede, og nød hver time.
PSP serien spiller jeg stadig jævnlig. Er på 500+ timer og er ikke færdig foreløbigt :) Det er min "har spillet de sidste 4 år" serie.

Jeg blev så bidt af serien at jeg startede www.monsterhunter.dk. Hvis i har brug for nogen at jage med, eller råd og vejledning, så tjek siden ud. På facebook gruppen får i nok hurtigst hjælp. Forum er ikke specielt godt, det skal jeg ha' lavet om ved lejlighed, så vi slipper for reklamer og det blive mere overskueligt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Alex-AndAlex-AndSkrevet 10/05-12 09:14, rettet 10/05-12 09:15 
Jeg har en af de der tider hvor jeg bare spiller alt for meget på en gang, jeg spiller både GoldenSun, Kingodm Hearts, Maui Mallard og Terranigma, selvom de er gamle, MapleStory, og alt muligt andet!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/05-12 12:46 
@Hulle: Tak for tippet og fedt med sådan en side. Ja, man finder hele tiden ud af noget nyt når man spiller det.

@Neros og Sumez: Jo det er på Wii. Der er et af PSP spillene der er portet til PS3 i et HD Remake men desværre er det kun i Jap. Det ku ellers været fedt at spille for Wii versionen ser lidt gnidret ud.
HulleHulleSkrevet 10/05-12 13:03 
Ja det kunne være fedt med 3rd og 3rd PS3 HD remaken i Pal land.. Desværre er den officielle historie at det kræver en opdatering af Adhoc programmet til PS3 og Sony vil have at Capcom betaler udgifterne, og vice versa. Kedeligt at det skal være en hindring for at spillet udgives her.
3rd har ellers solgt millioner i Japan.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
--Skrevet 13/05-12 08:01 
Er lige gået i gang med L.A. Noire
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 13/05-12 20:41 
Tror også jeg går i gang med LA Noire nu. Efter en masse Crysis og COD trænger jeg til en FPS pause.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 13/05-12 21:15 
Efter at have gennemført Resistance, er jeg nu gået igang med Uncharted. Førsnævnte var jeg ikke synderligt imponeret over. Har noget højere forventninger til Uncharted.

Og ellers står den på MW3. Men jeg venter lige til næste update udkommer, så jeg kan gå til næste prestige.
What is the Matrix?
JAAJAASkrevet 13/05-12 22:42, rettet 13/05-12 22:43 
Yu Gi Oh 5D Tag Force 4. Alt for fedt. Der er en hel del Persona 3/4 over det. Det har grebet mig på en måde som spil kun gør ca. en enkelt gang om året.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/05-12 00:07 
Need for speed 3: Hot pursuit (PS1 på PS3) og Quake 4 (Xbox360)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 19/05-12 22:48, rettet 19/05-12 22:49 
Sidder med Castlevania: Rondo of Blood også kaldt Akumajō Dracula X: Chi no Rondo til PC-Engine fortiden. Ved ikke helt hvor langt spillet er, men er måske sådan lidt over halvvejs igennem det. Det er nok en af de mest fantastiske spiloplevelser jeg har haft på det seneste. Spillet overrasker simpelthen på det groveste hele tiden.

2D Grafikken er nådesløst flot lavet, og kontrollen er skruet rigtig godt sammen, og så er der musikken! Musikken lægger en fantastisk stemning og jeg bliver totalt hooked på spillet og vil hele tiden have mere. Hvad gemmer næste bane på og hvordan ser næste boss ud? Fantastisk arbejde der er lagt i det her spil, og så åndsvagt fedt at man kan tage flere forskellige veje igennem spillet. Jeg har en fornemmelse af, at selv om jeg gennemføre det har jeg slet ikke set det hele endnu :-)

Hvis jeg skulle komme med et minus skulle det være at jeg tit er tvunget til at spille med den lille pige i stedet for Richter Belmont fordi hun ligesom kan lidt mere og spillet bliver nemmere af at bruge hende. Det ærger mig lidt da jeg gerne vil spille mest med Richter Belmont, men så må jeg vel bare tage mig mere sammen på den hårde måde.

Rigtig godt spil og nok det bedste Castlevania jeg har spillet nogensinde.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 20/05-12 01:21 
Heh, velkommen til klubben. Utroligt at der stadig kommer nye til, der opdager det spil for første gang, men trist at der stadig er så mange der ikke har. Det spil var grunden til at jeg overhovedet købte en PCE for mange år siden.
Jeg vil ikke kalde Maria for et minus i spillet, jeg synes hendes styring er fornuftigt lavet, men at spille som hende er jo Easy Mode, og ikke sådan spillet "rigtigt" skal spilles. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/05-12 03:02 
Sumez>
Jeg vil ikke kalde Maria for et minus i spillet, jeg synes hendes styring er fornuftigt lavet, men at spille som hende er jo Easy Mode, og ikke sådan spillet "rigtigt" skal spilles. :)

Jeg er skam rigtig glad for den måde hun spiller på hun kan rulle og double jump hvilket er ret så brugbart til mange ting, men ja det er nok easy mode med hende :-) Er nok bare lidt ærgelig på mig selv over, at jeg har svært ved at komme igennem det kun med Richter (See you at the party) Undskyld kunne ikke lade være :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 20/05-12 09:28 
Hvad spiller DU for tiden?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/05-12 09:52 
Haha :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 20/05-12 22:13 
Så fik jeg Castlevania: Rondo of Blood gennemført, men med kun 64 procent unlocked. Der er vist lang vej endnu :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 22/05-12 16:07 
Den alternative rute er den sjoveste :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 22/05-12 18:34 
Jeg har set et par long runs på YT som har givet mig lidt mere inspiration :-)
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/06-14 17:41 
Nu har jeg kastet mig over Landstalker for anden gang. Første gang for nogle år siden kom jeg til den labyrint, som leder til King Nole's palads, og så gik jeg død i hoppe-puzzles. Nu er jeg ved at være nået til det samme sted, så jeg skal virkelig tage mig sammen og finde min indre ro. Jeg VIL bare gennemføre denne gang! :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-14 17:53 
Kan du anbefale det ellers? Kørte lidt død i det 45 graders-halløj. Kontrollen kræver i hvert fald tilvænning :)

Med nostalgi-brillerne på kan jeg meget godt lide Dark Savior som tit regnes for efterfølgeren. Det er et meget rodet spil og nok egentlig ret middelmådigt. Synes dog at de parallelle universer var lidt af en genistreg for et så gammelt spil. Alt bliver afgjort af de første par minutter man spiller og hvor hurtigt man klarer skibet på. Mener der er 4-5 udfald. Det er super sejt synes jeg :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig