X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad spiller DU for tiden?


Svar Sortering
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 29/05-03 19:46 
ja, overskriften siger vist det hele...

jeg spiller selv sega soccer slam...hehe...og et enkelt spil fifa 2003 bliver det også til. desuden spiller jeg gta3 for første gang...bare kald mig n00b ;)

hvad med jer andre?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
156 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar Sortering
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/06-14 18:55 
Jeg kan helt klart anbefale det :)

Styringen er ret brutal, ja. I manualen skriver Climax dog, at det er noget, de har gjort med vilje for at gøre spillet ordentligt svært :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-14 19:21 
Haha det er den fedeste undskyldning :D

Desværre står der ikke det i min US manual :/

Caution: Due to the three-dimensional nature of Landstalker, all game movement is directed by the diagonal direction controls on the Control Pad. Landstalker cannot be used with certain joysticks that use vertical/horizontal movements only.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/06-14 19:44, rettet 17/06-14 19:45 
Jeg har måske også tolket lidt på det :D

Der står:
Landstalker introduces a new form of perspective to the role-playing game. Because of the new angle and the three-dimentional effects, it has become much harder to gauge where to jump. If a platform is moving, observe it carefully from a safe place. Plan all of your moves in advance. And keep trying!"

Men det er virkelig et fedt spil. Jeg bruger en lidt mere forsigtig stategi denne gang. Når jeg har fundet en nøgle eller et nyt stykke udstyr backtracker jeg lidt og finder et sted, hvor jeg kan gemme spillet. Det tager lidt ekstra tid, men så undgår jeg i det mindste de episoder, der gør mig mest blå i hovedet :)
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 17/06-14 20:31 
Jeg spillede det også for ganske nyligt og var fint underholdt. Havde ikke de store vanskeligheder med at bedømmer hop, men spillede også kun et par enkelte dungeons igennem.
j/k
WonderboyWonderboySkrevet 17/06-14 20:32 
Spiller meget på alle mine Pong konsoller :-)
I love monster land
CamousCamousSkrevet 20/06-14 17:24 
Har lige givet op på Far Cry 3 fordi den er så røv kedelig. Jeg spiller normalt ikke mange spil lavet i vesten fordi jeg oftest ikke bryder mig om deres tilgang til game design. Købte Far Cry 3 nu mest ud af impuls fordi jeg fik sådan lyst til en god open world spil efter at have set Zelda Wii U og MGS V traileren. Vidste intet om spillet på forhånd ud over at det var open world og foregik i tropiske områder som får en til at tænke på eventyr, så tænkte om jeg ikke skulle give den en chance nu hvor den var så billig brugt.

Det er fandme deprimerende og se at udvikler i vesten fortsat holder sig til GTA3 template til open world. Godt nok en template der var ret broken til at starte med, men sådan er det når en spil introducere en ny design koncept. Folk bruger bare den som blue-print warts and all istedet for tage filosofien bag den og starte på frisk.

Gad vide om der nogensinde vil komme et nyt open world spil som vil kunne tilfredstille mig. Shadow of the Colossus er nok den sidste spil der kom tættest på, hvis ikke Wind Waker. Ellers skal vi hele vejen tilbage til Link to the Past og Ocarina of Time. Håber bare at Nintendo ikke bruger den vestlige definition af begrebet når de laver deres nye "open world" zelda.
156 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig