X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-07 13:41 
Wehner>
At se - og forstå - videoer af gode spillere kan forbedre ens eget spil markant.

Men det kan det da også at spille spillet :)

I øvrigt kan jeg høre, at du ikke har spillet Halo 2 på Legendary, det kunne du jo bare gøre, hvis du savner udfordring.

Jeg har gennemført Halo 2 en gang. Det synes jeg nu ikke der er nogen grund til at gøre igen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 13:43 
Wehner>
At spille fps er mere end aim :)

Der florerer også rygter om "shoot" ;)
HeroldHeroldSkrevet 21/09-07 13:43 
Playkid>
Nej og ja :)

Men så vidt jeg ved, kan man hoppe ud af sit spil, og starte på banen (eller er det seneste checkpoint?) i co-op. Så det er der halvt :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 21/09-07 13:46 
I Halo 2 på Legendary, er det således at hvis din co-op makker dør, så dør i begge. Så der er både udfordring og konsekvens :) Jeg ved det ikke, men jeg vil gætte på det er på samme måde med Halo 3 på Legendary.

Mht. flere spiller, så teg tror ikke fjendetallet, eller spillet ændres fordi du spiller 4 player co-op, det husker jeg ikke de har nævnt noget om. Det skulle dog være sådan at AI'en både blev smartere, og forøget i antal, på højre sværhedsgrader. Fjenderne kræver sikkert også flere skud, og du dør nemmere, sådan som det var i Halo 2.

Mht. saved filmes så er jeg enig med Bede :) Men jeg tror/tvivler stærkt på at folk kigger alle deres kampe igennem. Jeg kan forestille mig, det er tabte kampe der er udover det sædvanlige man vil kigge på, for at se hvordan de andre spillere har bevæget sig på mappet, og bare spillet generelt. Eller ting måske ting man undrede sig over hvordan blev gjort.
Ellers kunne det være kampe man har spillet rigtig godt, eller bare at der skete noget usædvanligt man simpelthen må dele med andre.
Om det bliver noget man skipper i det længere løb, tror jeg kun afhænger af hvor dedikeret til at vinde du er, og hvor meget behov du har for det.
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 21/09-07 13:49 
Herold>
Playkid>
Nej og ja :)

Men så vidt jeg ved, kan man hoppe ud af sit spil, og starte på banen (eller er det seneste checkpoint?) i co-op. Så det er der halvt :)


Hmm, det enste jeg kan huske, var Bungie sagde et eller andet med man kunne starte fra en del af banen, men man skulle starte spillet, med dem man ville spille sammen med, i lobbyen. Men jeg husker det svagt :)
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-07 13:50 
Lidt mærkeligt at udfordringen først kommer på sidste sværhedsgrad. Men så er det da ikke helt så åndsvagt som jeg troede :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/09-07 14:01 
Det må være hårdt at være så dygtig til at spille :-) Hvis Halo nu havde Ninja Gaiden-sværhedsgrad ville det jo slet ikke have den brede appel, hvor "normale" gamere kan være med og have det sjovt.
HeroldHeroldSkrevet 21/09-07 14:15 
Playkid>
I Halo 2 på Legendary, er det således at hvis din co-op makker dør, så dør i begge. Så der er både udfordring og konsekvens :) Jeg ved det ikke, men jeg vil gætte på det er på samme måde med Halo 3 på Legendary.

Det mener jeg ikke det er. Ikke med fire spillere, i hvert fald.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 21/09-07 14:17 
Playkid>
Jeg kan forestille mig, det er tabte kampe der er udover det sædvanlige man vil kigge på, for at se hvordan de andre spillere har bevæget sig på mappet, og bare spillet generelt. Eller ting måske ting man undrede sig over hvordan blev gjort.

Netop. Jeg kommer til at tænke på dengang vores ellers udmærkede Big Team hold mødte nogle af de helt skrappe svenskere på Headlong, vores ellers bedste map, to gange i træk og tabte begge spil 0-2, uden at vi rigtig nåede at lægge mærke til, hvad der skete. Det ville have været super at kunne se og lære af - og den slags situationenr skal der nok komme flere af.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 21/09-07 14:18 
Herold>
Det mener jeg ikke det er. Ikke med fire spillere, i hvert fald.

Det lyder godt. Det andet er ikke godt for et forhold.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 21/09-07 14:30 
Herold>
Playkid>
I Halo 2 på Legendary, er det således at hvis din co-op makker dør, så dør i begge. Så der er både udfordring og konsekvens :) Jeg ved det ikke, men jeg vil gætte på det er på samme måde med Halo 3 på Legendary.

Det mener jeg ikke det er. Ikke med fire spillere, i hvert fald.

Det vil måske også fungere en anelse kaget med 4 spillere, men måske stadigt, bare med kun 2 spillere så :)
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-07 17:56, rettet 21/09-07 18:10 
Hold da op en masse Halo 3 halløj vi fik nede i butikken i dag:

Halo 3-tråden

Halo 3-tråden
Halo 3 controller + figur. Koster 449,- så dvs. 50 mere end en normal controller. Den er faktisk rigtig flot.

Halo 3-tråden
Headset. Skidengrøn med rust. Jeg er ikke sikker på prisen.

Halo 3-tråden
Faceplate med klistermærker til siderne på konsollen. Og en Halo 3 Covenant controller + figur (figuren er en anden end den alm. halo controller).

Halo 3-tråden
Halo 3-tråden
Halo 3-tråden
Her står jeg med Halo 3 Legendary edition(?) og ligner en retard :p Hjelmen var lidt en skuffelse synes jeg. Den er lavet af billig plastik og vejer intet. Den jeg pakkede ud havde også nogle skrammer i plastikken :/

Den alm. collectors edition havde de ikke sendt med i dag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 21/09-07 18:26 
Nu ved vi endelig hvem der er inden i Master Chief!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 19:25 
SPOILER!!!
WehnerWehnerSkrevet 21/09-07 21:02 
Konsolkongen>
Hold da op en masse Halo 3 halløj vi fik nede i butikken i dag

Hva' dælen - fik I slet ikke nogle af disse?

Halo 3-tråden
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 21/09-07 21:18 
Jeg tror han holder dem for sig selv. Man scorer nok en del i sådan en Mjolnir-rustning.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/09-07 21:20 
Wehner>
Hva' dælen - fik I slet ikke nogle af disse?

Halo har altid været bedst i multi ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/09-07 21:26 
Beano>
Syntes replay muligheden i Halo 3 bestemt er en fed ting men syntes så også det hypes helt ustyrligt (åbenbart normen for alt der vedrører Halo 3) som det slet ikke fortjener. Det er bare replay for pokker og ikke helbredelse af kræft :)

Jeg glæder mig til halo 3 men kaster lidt op i min mund over den helt ustryrlige hype - som jeg selvfølgelig selv er blevet opslugt af ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-07 21:26 
Næ dem så jeg ikke nogen af :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 21/09-07 21:41 
Born2Play>
Jeg glæder mig til halo 3 men kaster lidt op i min mund over den helt ustryrlige hype - som jeg selvfølgelig selv er blevet opslugt af ;-)

Jamen det er jo netop os selv, der hyper det, selvom Beano også klagede over det tidligere i dag - Bungie kan jo ikke gøre for, at denne tråd nærmer sig de 700 indlæg.

Man kan jo bare skrive om...øhm...GTAIV...eller hvad der nu er på vej, man synes er mere interessant. Men det meste Halo 3-hype er viralt. Vi skriver om det, fordi vi ikke kan lade være. Og lige nu er det altså det mest interessante at skrive om - det vil sikkert provokere en masse, at jeg skriver det så firkantet, men antallet af indlæg i spiltrådene på P:R taler deres eget sprog.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 21:45, rettet 21/09-07 21:49 
Wehner>
Jamen det er jo netop os selv, der hyper det, selvom Beano også klagede over det tidligere i dag - Bungie kan jo ikke gøre for, at denne tråd nærmer sig de 700 indlæg.

Nu var det ikke specifik MS/Bungie-genereret hype som jeg "klagede" over men Halo 3 hype generelt. MS/Bungie og andre hardware/spil producenter kan selvfølgeligt ikke være ansvarlige for at fans og sites overhyper deres produkt.
SlothSlothSkrevet 22/09-07 00:19 
Den ultimative Halo 3 ending spoiler:

Rulletekster ;o)
Kiss me, would you kindly?
jaesjaesSkrevet 22/09-07 01:23 
Damn. Dave Gahan er Master Chief!

Jeg bøjer mig for hans holisnortiness.
Bede-xBede-xSkrevet 22/09-07 02:45, rettet 22/09-07 02:53 
Darknon>
bliver sværhedsgraden skruget op hvis man er 4?

Nej. Derfor skal man nok starte på en af de højere sværhedsgrader, hvis man er fire. Det skulle dog være muligt at hæve sværhedsgraden på andre måder, men det er mig bekendt ikke blevet uddybet nærmere af Bungie(Ud over skulls).

Wehner>
det vil sikkert provokere en masse, at jeg skriver det så firkantet, men antallet af indlæg i spiltrådene på P:R taler deres eget sprog.

Det er jo ikke engang en P:R specifik ting. På Rllmuk er Halo 3 tråden over 400 sider lang. Den længste spiltråd jeg kan erindre derinde og spillet er ikke udkommet endnu. På Neogaf har der været så mange Halo tråde, at jeg har opgivet at tælle dem og den officielle tråd er flere hundrede sider lang. IGN, Gamespot o.s.v. er samme historie.

Jeg tror skam brugerne hyper det mere end Microsoft, selv om de selvfølgelig hælder benzin på bålet. Og jeg kan godt forstå, hvorfor vi hyper det, for jeg elsker Halo. Det ligger helt naturligt at hype det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 22/09-07 10:04 
Halo 3 er jo uden tvivl det mest hypede spil.

Godt det ikke er mig der står for at designe det - det er sgu nogle store sko at skulle fylde.
Kiss me, would you kindly?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/09-07 11:15 
Ja, uden tvivl, men hvis der er nogen der udfylde de sko, så er det heldigvis Bungie.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 22/09-07 12:12 
hvad er "skulls"?
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 22/09-07 12:51, rettet 22/09-07 13:12 
Skulls kan vel bedst sammenlignes med oste i Perfect Dark eller rotter i PDZ. Easter eggs som er lagt ind i spillet. Den primære forskel er, at det i Halo ændrer spillet, hvis man finder en Skull, hvorimod en ost i PD ikke gør noget.

Hvordan spillet ændrer sig, afhænger af hvilken skull man samler op. Nogle eksempler fra Halo 2:

1: All enemies in game are permanently cloaked. Marines can't see them, so they can't help at all!

2: Your shield does not charge normally. To charge your shields you must kill something (enemy or ally) with a melee attack (anything but the Energy Sword). You can charge your shields into the Overshield range by doing this.

3: Your HUD becomes invisible. In other words, you cannot see your weapon (unless it's the Energy Sword), body, shields, ammo, or motion tracker, or use your flashlight. Good luck aiming with no reticle!

4: The mass of certain objects is severely reduced, making them fly farther when smacked with a melee hit, or when they are near an explosion. Weapon damage seems to have strengthened slightly. It also has the added effect of making enemies turn around when you hit them, allowing you to kill them in two hits. With the Sputnik Skull's effect in place, players can reach nearly impossible to get to places and much higher altitudes using grenade jumps. Also you can move dead bodies.

http://halo.wikia.com/wiki/Halo_2_Skulls

Her er en video som demonstrerer, hvor de forskellige skulls lå i Halo 2:

http://uk.youtube.com/watch?v=2rnyfUw1tSU&mode=related&search=
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 22/09-07 12:56 
Det skulle endda være muligt at slå de forskellige effekter til før man starter et spil (for eks. at øge sværhedsgraden), det kæver dog vist at du finder som samler skullsne op :)
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/09-07 15:09 
@ Konsolkongen - Er det mandag eller tirsdag nat I har midnatsåbent? Min lokale EB mand sagde nemlig mandag nat - men det lød for godt til at være sandt?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/09-07 15:15 
Natten til udgivelses datoen. Men hvad dag det er ved jeg ikke. Det er ikke mig der skal på arbejde der :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/09-07 15:28 
Halo 3 kommer onsdag 26/9, så midnats åbent må være mellem tirsdag og onsdag...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 22/09-07 17:10, rettet 22/09-07 17:11 
Elgiganten på Fisketorvet sælger allerede Halo 3. Hvis man ikke kan vente, er det bare at nuppe et eksemplar der.

Prisen er for øvrigt 399,- fra på mandag.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 22/09-07 17:24 
MEN NU ER DER JO LUKKET!!! :'(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/09-07 17:26 
Hvis det her sker med min collector edition

Så tuder jeg mig selv i søvn!!!!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 22/09-07 17:39 
Herold>
MEN NU ER DER JO LUKKET!!! :'(

Tough luck :)
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 22/09-07 17:41 
enfen>
Elgiganten på Fisketorvet sælger allerede Halo 3. Hvis man ikke kan vente, er det bare at nuppe et eksemplar der.

Prisen er for øvrigt 399,- fra på mandag.

Det er vist ikke til alle, en af mine venner var nede og høre.
Elgiganten indrømmede de havde solgt Halo 3 før tid, men det var en fejl som de så er stoppet med nu.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 22/09-07 17:55 
Microsoft har nok talt med store ord til dem :)
What is the Matrix?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/09-07 18:02, rettet 22/09-07 18:03 
Hvor mange af jer har forudbestilt limited edition? Næsten alle discene ligger og bliver ridset!!!

Han prøver at skjule det - hvor sødt :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 22/09-07 18:32 
Jeg vælger i hvert fald at åbne mit eksemplar i butikken, så jeg kan bytte med det samme, hvis det skulle have ridser.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 22/09-07 18:35 
No-bullshit-edition her... uden forudbestilligt ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/09-07 18:40 
Jeg downgrader med det samme til standart Halo3 hvis alle LE versionerne er løse!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 22/09-07 18:47, rettet 22/09-07 22:05 
Hvis du har bestilt i en fysisk butik, så er det vel ikke værre end du bare checker disken inde i butikken når du køber den.

Lavede de ikke et lignende nummer med Halo 2 LE hvor de to DVD'er bare lå stablet oven på hinanden og endda lå løse i nogle tilfælde?
KalicolaKalicolaSkrevet 22/09-07 20:52 
Det er dårlige nyheder med den limited edition der. Jeg har bestilt 4 af dem.
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 22/09-07 22:37, rettet 22/09-07 22:38 
De holder midnats åben i EB, Lyngby storecenter.

Tror ikke jeg tager derud da jeg skal arbejde næste dag. Torsdag har jeg fri, så... GAME ON!
nerosnerosSkrevet 22/09-07 22:59 
Haha! Nu er der godt nok ikke lang tid til at måske det mest ventede computerspil i historien kommer hjem i stuerne. Glæder mig meget.

Det bliver Halo weekend snart :D!
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 22/09-07 23:31 
neros>
Haha! Nu er der godt nok ikke lang tid til at måske det mest ventede computerspil i historien kommer hjem i stuerne.

Kan det nu også passe? Jeg mener, ever?! ;P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ValkyrieValkyrieSkrevet 22/09-07 23:34, rettet 22/09-07 23:35 
Nogen af os sagde det... Ja... Selv før da Halo kom ud!

Halo ER the future of gaming! Jeg glæder mig bare ikke til Halo 5... Cel shaded?:o

http://loadingreadyrun.com/videos/view/228/Halo%3A+The+Future+of+Gaming



EDIT: Halo Nights musik videoen er også fantastisk. Aldrig har jeg været så glad for noget. YES! http://www.superdeluxe.com/sd/contentDetail.do?id=D81F2344BF5AC7BBFFE3587F10E93131C90D27BA743FF37E
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 23/09-07 05:56 
Nu har jeg gennemført Halo 3, det tog ca. 8½ time på Heroic, men det var helt klart bedre end Halo 2, og jeg kan slet ikke vente med at spille det i 4 player online co-op :)
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 23/09-07 09:42, rettet 23/09-07 11:44 
Så er den første Halo 3 anmeldelse oppe:

Everything has come together in Halo 3 to form a comprehensive product that has been developed without fear of failure; a game that corrects the vast majority of the mistakes of the past; a game which combines user creativity and interaction across the campaign itself and Bungie’s own website to an extent never before seen in a console release. It’s not a Return of the Jedi, then, but a triumphant Return of the King.

Halo 3 is just a game, yes. But what a game. It’s probably the easiest Gold Award we’ll ever give, as well as being the first. Bungie will be sleeping in beds made of dollar bills after this, and their comfy currency duvet is well deserved.

Hail to the Chief. Believe.

http://www.pressstartonline.co.uk/view/287
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig