X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden

Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'308 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/10-09 22:51 
Halo 3: ODST runder 2,5 millioner på 14 dage - sender serien over 27 millioner i alt.

Ikke dårligt
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/03-10 14:16 
Det har jeg aldrig hørt om... et præ-Halo FPS. Yay!

Marathon (1 og 2)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/03-10 14:42 
Marathon var stort på Mac i sin tid...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 16/03-10 14:46 
Og giver søsyge på Xbox Live.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XsaneXsaneSkrevet 28/07-10 17:43 
Er der nogle der vil hjælpe mig med og få disse Vidmaster Challenge?

Vidmaster Challenge: Annual Halo 3
Vidmaster Challenge: Déjà Vu ODST
og nået Firefight.

Gamertag, FAT PORK
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/07-10 18:52 
Jeg er med på noget random Firefight og Deja Vu (DV kan godt være lidt træls). Jeg kender dog ikke andre p.t. der vil lægge tid i Firefight achievs.
dRxLdRxLSkrevet 10/07-14 12:26 

Det sidste easter-egg i Halo 3 fundet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DunwichDunwichSkrevet 03/08 09:39 
Min ven og jeg er - vi ved ikke selv hvilken gang - i gang med at gennemføre Halo 3, og kommet til den konklusion, at verden i 2007, ikke helt var klar til Halo 3's, meget ofte, nærmest majestætiske udformning og design. Ja, der var meget snak om opløsning tilbage i 2007, og jeg, som andre, tog gerne et lille nøk ned i opløsning, hvis det var det der skulle til, for at vise de - både dengang og sandelig også nu - ekstremt ekspansive baner og miljøer.

Det er selvfølgelig tydeligt at hver bane og miljø er stramt instrueret fra designernes side, men ikke desto mindre, er det helt tydeligt, at flere af banerne i Halo 3, var forløberen for flere open world spil's form og design - ikke mindst Bungie's egne Destiny spil. Jeg bliver stadig imponeret over Mission 7 The Covenant, og måden den hele tiden udvider sig på, for så momentant at blive tæt på en corridor shooter, for så igen at åbne op og blive ekspansiv; Det så vi bare ikke i spil dengang, og selv i dag, har jeg svært ved at finde nye spil, som gør det så mesterligt, som i Halo 3.

Nå, jeg kunne skrive i lang tid om hver enkel mission og bane i spillet, men det orker jeg ikke. Hvad jeg dog orker at skrive om er, at man bør tage et grundigt kig på det originale Halo 3, som Bungie selv har finpudset til Series S/X - egentligt Xbox One X, men senere finpudsninger og justeringer, er jeg ret sikker på, også er blevet foretaget til Series S/X.

Det er SÅ flot det spil, og vi foretrækker faktisk at spille originalen, fremfor MCC udgaven. Jo jo, MCC kører med 60 fps, men Halo 3 var aldrig designet til det, og noget momentum og vægt forsvinder i dette tilfælde, i Halo 3's håndtering af fysik og våben feks, og det virker bare mere "rigtigt" i sin oprindelige, tiltænkte, framerate. Læg dertil, at frameraten er 30 fps, og ikke under eller over - den er solid 30 fps, som er en smoothere oplevelse end mange andre og nyere spil, som ikke kan holde en solid fps, eller feks bruger unlocked framerate. Halo 3 leger ikke med sådanne ting; Det kører bare, uanset hvad der bliver smidt efter det, mens man spiller det.

Man har også mulighed for, at rode med Graphics og Performance indstillingerne, som oprindeligt blev lavet til Xbox One X, men jeg anbefaler at man sætter disse indstillinger til Graphics af disse årsager; Series S/X er selvfølgelig kraftigere hardware end XBX, så man får altså IKKE højere framerate af at sætte den til Performance, og sætter man den alligevel til Performance, så bliver grafikken lige et my mere udetaljeret. Et levn fra XBX, hvor man formentligt kunne presse lidt mere FPS ud af spillet på denne måde. Men på Series S/X kører det allerede optimalt, så bare lad indstillingen stå på Graphics.

Vores næste projekt, er at spille 4 player co-op, da det var THE business back in the day; 4 player co-op på Legendary mod bla Scarabs, er noget man stadig husker. Personligt er jeg blevet imponeret over, at mine rustne skills i dag, stadig er nok til Heroic i singleplayer ;) Det kan tælles på meget få fingre, hvor mange gange jeg har gennemført Cortana missionen på Legendary alene dog.

For nuværende, går vi rundt og finder de skulls, vi aldrig fandt, og/eller gik efter dengang, og slår dem til og fra i spillet, for at måbe over hvilke nye elementer osv de kan hænde at tilføje til gameplay. Catch fandt jeg den anden dag, og det er helt gak hvor vildt spillet kan blive, alene på Heroic, med Catch slået til, så det gemmer vi til vores co-op sessioner.

Halo 3 - det er stadig spillet som bliver ved med at give.
1'308 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig