X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/10-09 22:51 
Halo 3: ODST runder 2,5 millioner på 14 dage - sender serien over 27 millioner i alt.

Ikke dårligt
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/03-10 14:16 
Det har jeg aldrig hørt om... et præ-Halo FPS. Yay!

Marathon (1 og 2)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/03-10 14:42 
Marathon var stort på Mac i sin tid...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 16/03-10 14:46 
Og giver søsyge på Xbox Live.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XsaneXsaneSkrevet 28/07-10 17:43 
Er der nogle der vil hjælpe mig med og få disse Vidmaster Challenge?

Vidmaster Challenge: Annual Halo 3
Vidmaster Challenge: Déjà Vu ODST
og nået Firefight.

Gamertag, FAT PORK
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/07-10 18:52 
Jeg er med på noget random Firefight og Deja Vu (DV kan godt være lidt træls). Jeg kender dog ikke andre p.t. der vil lægge tid i Firefight achievs.
dRxLdRxLSkrevet 10/07-14 12:26 


Det sidste easter-egg i Halo 3 fundet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DunwichDunwichSkrevet 03/08-21 09:39 
Min ven og jeg er - vi ved ikke selv hvilken gang - i gang med at gennemføre Halo 3, og kommet til den konklusion, at verden i 2007, ikke helt var klar til Halo 3's, meget ofte, nærmest majestætiske udformning og design. Ja, der var meget snak om opløsning tilbage i 2007, og jeg, som andre, tog gerne et lille nøk ned i opløsning, hvis det var det der skulle til, for at vise de - både dengang og sandelig også nu - ekstremt ekspansive baner og miljøer.

Det er selvfølgelig tydeligt at hver bane og miljø er stramt instrueret fra designernes side, men ikke desto mindre, er det helt tydeligt, at flere af banerne i Halo 3, var forløberen for flere open world spil's form og design - ikke mindst Bungie's egne Destiny spil. Jeg bliver stadig imponeret over Mission 7 The Covenant, og måden den hele tiden udvider sig på, for så momentant at blive tæt på en corridor shooter, for så igen at åbne op og blive ekspansiv; Det så vi bare ikke i spil dengang, og selv i dag, har jeg svært ved at finde nye spil, som gør det så mesterligt, som i Halo 3.

Nå, jeg kunne skrive i lang tid om hver enkel mission og bane i spillet, men det orker jeg ikke. Hvad jeg dog orker at skrive om er, at man bør tage et grundigt kig på det originale Halo 3, som Bungie selv har finpudset til Series S/X - egentligt Xbox One X, men senere finpudsninger og justeringer, er jeg ret sikker på, også er blevet foretaget til Series S/X.

Det er SÅ flot det spil, og vi foretrækker faktisk at spille originalen, fremfor MCC udgaven. Jo jo, MCC kører med 60 fps, men Halo 3 var aldrig designet til det, og noget momentum og vægt forsvinder i dette tilfælde, i Halo 3's håndtering af fysik og våben feks, og det virker bare mere "rigtigt" i sin oprindelige, tiltænkte, framerate. Læg dertil, at frameraten er 30 fps, og ikke under eller over - den er solid 30 fps, som er en smoothere oplevelse end mange andre og nyere spil, som ikke kan holde en solid fps, eller feks bruger unlocked framerate. Halo 3 leger ikke med sådanne ting; Det kører bare, uanset hvad der bliver smidt efter det, mens man spiller det.

Man har også mulighed for, at rode med Graphics og Performance indstillingerne, som oprindeligt blev lavet til Xbox One X, men jeg anbefaler at man sætter disse indstillinger til Graphics af disse årsager; Series S/X er selvfølgelig kraftigere hardware end XBX, så man får altså IKKE højere framerate af at sætte den til Performance, og sætter man den alligevel til Performance, så bliver grafikken lige et my mere udetaljeret. Et levn fra XBX, hvor man formentligt kunne presse lidt mere FPS ud af spillet på denne måde. Men på Series S/X kører det allerede optimalt, så bare lad indstillingen stå på Graphics.

Vores næste projekt, er at spille 4 player co-op, da det var THE business back in the day; 4 player co-op på Legendary mod bla Scarabs, er noget man stadig husker. Personligt er jeg blevet imponeret over, at mine rustne skills i dag, stadig er nok til Heroic i singleplayer ;) Det kan tælles på meget få fingre, hvor mange gange jeg har gennemført Cortana missionen på Legendary alene dog.

For nuværende, går vi rundt og finder de skulls, vi aldrig fandt, og/eller gik efter dengang, og slår dem til og fra i spillet, for at måbe over hvilke nye elementer osv de kan hænde at tilføje til gameplay. Catch fandt jeg den anden dag, og det er helt gak hvor vildt spillet kan blive, alene på Heroic, med Catch slået til, så det gemmer vi til vores co-op sessioner.

Halo 3 - det er stadig spillet som bliver ved med at give.
DunwichDunwichSkrevet 10/02-23 12:42 
Hvorfor er det tilladt, at trolle Halo 3 i Vurderingssektionen, med useriøse "vurderinger"?
HankyHankySkrevet 10/02-23 13:26 
Hvad får dig til at tro, at du skal diktere det enkeltes spils vurdering?

Nu er det heldigvis min uforbeholden mening, og den må da være lige så rar at have for andre, som det er at have en fra en die-hard fan. Du kan sagtens bilde mig alt mulig ind med, at jeg så ikke har lagt nok timer i det osv, men det er der heldigvis taget højde for, da der også står oplyst, hvor længe jeg har brugt på spillet.

Der er også folk der mener at f.eks. Perfect Dark Zero er fremragende, hvis man bliver ved længe nok. Eller at Sonic: Lost World er under middel og kikset, men jeg har da ingen trang til at brokke mig over "useriøse" vurderinger i sektionen.

Move on.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DunwichDunwichSkrevet 10/02-23 14:48, rettet 10/02-23 14:56 
Perfect Dark Zero er rigtig godt, specielt i co-op.

Personlig smag er som bekendt personlig, og uanfægtelig. Men i tilfældet 4/10 til Halo 3 - har du siddet og ladet spillet gennemføre sig selv, på Easy? Der står nemlig ikke, hvor lang tid du har brugt på spillet, i din vurdering af det - kun at det er gennemført.

EDIT: Mht PDZ så kalder du spillet godt i din vurdering, og forstår ikke at folk kalder det dårligt, i spillets egen tråd...

Godt / fremragende, er selvfølgelig ikke det samme, men man får indtrykket, at du godt kan li' spillet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-23 15:54 
Han har gennemført spillet. Hvad mere kan du dog forlange at han skal igennem før hans mening kan accepteres? :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 10/02-23 20:30 
For mig, giver det ingen mening, at spille et spil man ikke gider, og / eller rigtigt har lyst til at spille ordentligt og gå i dybden med, men alligevel partout vil skrive en vurdering af. Det er ikke rationelt.

Det virker ulogisk, at give sig i kast med et spil, man ikke har en reel interesse i og som man ved man ikke kan li', i en genre man heller ikke gider - og så skrive en vurdering af spillet. Det vil svare til at jeg giver mig til at spille Oblivion, Morrowind og andre RPG'ere, og giver dem 4/10 fordi jeg ikke forstår de dybere mekanismer i spillene, og synes de er trælse, dårlige og kedelige. Det bliver irrationelt og en vurdering som ikke kan bære.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-23 21:20 
Det kan jo være at den vilde ros fra en højlydt flok herinde gjorde ham interesseret i at give det et skud? Med håb om at spillet måske er helt fantastisk og 10/10 som I siger, synes jeg det giver meget god mening at give det en chance i håb om at man også selv ender med en lignende oplevelse.

Helt ærlig det er smag og behag. Accepter det.
Du fremstår ikke ret heldig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 10/02-23 21:58 
https://www.metacritic.com/game/xbox-360/halo-3

"Halo bragte funktionel FPS-multiplayer til konsollerne, men så heller ikke mere. Campaign-delen er vanen tro dårlig, MP er fin, men som helhed er Halo3 et middelmådigt produkt, der endda er smågrimt."

Har du egentligt nogensinde spillet Halo 3, i mere end tyve minutter, på Easy, på et defekt TV med et knækket scart kabel, der gjorde det hele "smågrimt" ?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/02-23 04:09 
Metacritic tæller trods alt stadig 688 negative, ud af totalt set 5406 user reviews for Halo 3.

For mit vedkommende vil det nok ligge over middel for den oprindelige udgivelse, og lidt ekstra for MCC versionen... Der er uden tvivl også spil jeg elsker, som andre vil give en lav vurdering - og det samme er sikkert også tilfældet den anden vej.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/02-23 13:50 
Dunwich>
https://www.metacritic.com/game/xbox-360/halo-3

"Halo bragte funktionel FPS-multiplayer til konsollerne, men så heller ikke mere. Campaign-delen er vanen tro dårlig, MP er fin, men som helhed er Halo3 et middelmådigt produkt, der endda er smågrimt."

Har du egentligt nogensinde spillet Halo 3, i mere end tyve minutter, på Easy, på et defekt TV med et knækket scart kabel, der gjorde det hele "smågrimt" ?

Jeg tror jeg spillede det på hard. Det gør jeg næsten alt. I den anden tråd hvor du også tuder over negative vurderinger skrev jeg at jeg kom til sidste mission og stoppede der. Der var ikke længere nogen chance for at spillet ville overbevise mig og derfor så jeg ingen grund til at bruge mere tid på det når der var flere, og bedre, spil der ventede på mig.
Teknisk er Halo 3 ikke ret godt. 30 frames med framepacing problemer i lavere end HD opløsning, mod 60fps i COD4 som var langt flottere også. Der er flere brugere der deler samme opfattelse, at spillet ikke var super flot. Bare læs tråden her igennem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 11/02-23 15:02 
Hvordan havde du forestillet dig, at en 360'er, i 2007, skulle køre de kæmpe åbne miljøer, i Halo 3, i 60 fps? De ambitioner man havde med det spil, udelukkede om noget, en framerate på 60 fps. Men 30 fps var nærmest standard dengang, og Halo 3 var ingen undtagelse. Magisk spil, i alle henseender.

I dag er det endnu mere mums, frameraten i Halo 3. Både Bungie's eget spil og i MCC, kører det fantastisk. Alene 360 versionen på en Series S. Solidt 30 fps. Smukt.
enfenenfenSkrevet 11/02-23 15:07 
Konsolkongen>
Helt ærlig det er smag og behag. Accepter det.
Du fremstår ikke ret heldig.

Det er Okotta for helvede. Hvad havde du forventet? :D
What is the Matrix?
DunwichDunwichSkrevet 12/02-23 17:20 
En regulær komiker, men dine kommentarer omkring side 20 er altså sjovere. Der hvor du har nogle "facts" omkring opløsning i spil.
HankyHankySkrevet 12/02-23 22:35 
Mon ikke de fleste er et helt andet sted i dag, end for 16 år siden (...nu du vælger at referere til en kommentar fra 2007) - synd det ikke gælder alle :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
enfenenfenSkrevet 13/02-23 19:35, rettet 13/02-23 19:43 
Dunwich>
En regulær komiker, men dine kommentarer omkring side 20 er altså sjovere. Der hvor du har nogle "facts" omkring opløsning i spil.

Du går simpelthen helt tilbage til 2007 for at se, om du “kan finde noget”. Altså 16 år siden. Tak for at bevise min pointe. Tak :)

Og mine svar har egentligt ikke ændret sig. Dog er man blevet klogere på, at spilfirmaer fortsat lover lidt for meget engang imellem.
What is the Matrix?
DunwichDunwichSkrevet 13/02-23 20:07 
No offence, men du havde ikke en pointe; Du fremsatte en påstand (højere opløsning = altid flottere spil, uanset grafisk lir) som du tog fejl i :)

Lad den bare ligge; Jeg orker ikke gå ind i en yderligere del af en diskussion, jeg ikke var en del af dengang.
DunwichDunwichSkrevet 13/02-23 20:24 
Jeg er i gang med et nyt solo Legendary run i Halo 3, og efter at have gennemført de første tre baner i går, og godt nok syntes at jeg blev bombarderet med granater fra Grunts, opdagede jeg bagefter, at Catch skull stod som ON...

Damn, det gav smæk for skillingen!

Har set flere videoer om Bungie, og deres Halo tid, men denne er helt ny, og kommer godt rundt, på sine kun ca 12 minutter:

Good enough sucks:

https://www.youtube.com/watch?v=kgJAXw7E_rw
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig