X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2006 (Microsoft)


62 emne(r).
1 2 > »

Svar Sortering
WehnerWehnerSkrevet 08/05-06 12:05 
En tråd dedikeret til Microsoft på E3.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 08/05-06 22:17 
Prøver spændt at hente Test Drive Unlimited demoen, men den kommer med fejlmeldinger konstant. Må tyde på at der er andre der er lige så interesserede som mig. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
enfenenfenSkrevet 09/05-06 09:15 
Test Drive demoen er ikke downloadtiden værd. Den virker ret ufærdig.

Heldigvis er der nogle måneder til september, og spillet kan uden tvivl forbedres. Hvis ikke, kunne 60-65 % på Gamerankings blive en realitet.

Jeg ser frem til at få prøvet Lost Planet demoen, når den bliver smidt på Live senere.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 09:41 
Enfen>
Test Drive demoen er ikke downloadtiden værd. Den virker ret ufærdig.

Heldigvis er der nogle måneder til september, og spillet kan uden tvivl forbedres.

Syntes klart den er download tiden værd - syntes spillet har stort potentiale hvis de udnytter tiden til september med at forbedre f.eks. grafik og styring :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/05-06 11:22 
Enig. Men halvdelen af tiden var der bare usansynligt meget lag. Det gjorde spillet dog som regel opmærksom på ved at skrive spillerens navn efterfulgt af (lag: ?,?). Så man i det mindste kunne undgå disse spillere. Forhåbentlig kan man i den færdige udgave vælge kun at møde spillere med en ordentligt ping.

Kan de få rettet dette så tror jeg det kan blive godt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/05-06 11:29 
HD-DVD addon'en skulle blive vist frem i dag, og prisen skulle blive afsløret.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/05-06 12:56 
Det jer ser frem til at se:

- Halo 3 teaser(KOM NU for dælen da!) - Og mere om filmen!?
- Viva Pinata - Rare tilbage i storform?
- Andet Rare?
- 360s webcam - De må vel vise det?
- De innovationer og opgraderinger til Live. Allard sagde noget med engang på sidste års e3 at der ville komme enorme forbedringer til servicen indenfor et års tid.
- Resident Evil 5 - uhhhhhh....
- Lost Planet - Ser ret frækt ud.
- Mass Effect
- Too Human
- Mere Bioware; Jade Empire 2/KOTOR3/Baldurs Gate 3/Dragon Age???
- Splinter Cell: DA - Inspireret af en af mine yndlings thrillers nogensinde, Infernal Affairs. Kan godt lide ideen om en double agent, og Splinter Cell har længe haft brug for enorme ændringer.
- Gears of War - Det er seriøst tid til at epic skal vise noget ordentlig noget andet end grafik, fordi ellers bliver det sikkert et Brute Force 2.
- Lost Oddysee / Blue Dragon - Mistwalkers
- Nyt fra Lionhead? Fable 2? Genoptagelse af B.C? Hvem, hvor og hvad?
- Spore - Will Wrights...(mener at det er annonceret til next gen consoles)
- DOA: Code Cronus - Ninja Gaiden agtigt action spil med Ayne og Kasumi i hovedrollerne.
- Forza 2 - Gad godt at se hvor meget det ser ud.
- Nye Live arcade spil. Gamle Rare og Genesis klassikere?
- Bioshock - Spirtuel efterfølger til mesterspillet, System Shock 2!
- Og bare generelt nye spil...

Jeg tror dog ikke at MS conference vil blive noget specielt. Det vil bare blive standard bla bla bla.
Dog skal MS gå langt ud af deres vej for at kikse ligeså slemt som Sony har gjort. Måske sende Mr. Gates nøgen ind, riddende på en Pony.
Well crucify the insincere tonight...
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 13:14 
Valkyrie>
Dog skal MS gå langt ud af deres vej for at kikse ligeså slemt som Sony har gjort. Måske sende Mr. Gates nøgen ind, riddende på en Pony.

LOL... det ville jeg faktisk gerne se :)
lightyear dklightyear dkSkrevet 09/05-06 13:27, rettet 09/05-06 13:29 
Valkyrie>
Det jer ser frem til at se:

- Lost Planet - Ser ret frækt ud.


Der er en ret fed gameplay video fra en lost planet demo her.

Lost Planet
are you CHICKEN?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 09/05-06 18:20 
Valkyrie>
- Bioshock - Spirtuel efterfølger til mesterspillet, System Shock 2!

Gah, det har jeg slet ikke hørt om! SS2 var helt fantastisk, det er lige før det her kunne få mig til at investere i en 360 :)
SnoopySnoopySkrevet 09/05-06 19:47 
Hvad tid kommer pressekonferencen? (Dansk tid)
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 19:55 
21.00
Bad AshBad AshSkrevet 09/05-06 20:27 
Hvor kan man se den gratis?
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 20:30 
Jeg tror snart, der dukker et link op her:

http://www.gamespot.com/e3/index.html
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 09/05-06 20:46 
lightyear dk>
Der er en ret fed gameplay video fra en lost planet demo her.

Jeg syntes den gameplay video var super tynd. Jeg troede det spil handlede meget om at hoppe rundt i fartøjer. Hvorfor gik han bare rundt i sneen og skød vildt omkring sig og hvorfor var det ikke mere overvældende?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 09/05-06 21:00 
Det er ikke gratis på GameSpot. Andre bud?
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 21:02, rettet 09/05-06 21:03 
Det vil jeg også gerne vide... :!

Ringe erstatning
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 21:04 
Lumines Live :)
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 21:12 
Forza 2 (300+ biler, til jul)
Fable 2

Nyt officielt tilbehør...
Rat, wireless headset og kamera. Til jul.
Bad AshBad AshSkrevet 09/05-06 21:16 
Halo 3 trailer på markedspladsen:

http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149725
KeenKeenSkrevet 09/05-06 21:17, rettet 10/05-06 10:43 
Fable 2

Hurra! Så er min dag reddet!
jaesjaesSkrevet 09/05-06 21:22 
jaes>
Det er ikke gratis på GameSpot. Andre bud?

Kan ses i super lav kvalitet (100k) på GameSpot kl. 23.30, eller downloades, i hvad der sikkert er 300k, samme tid.
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 21:28 
GTA4 nævnes...
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 22:05 
Er Pinata nu noget Animal Crossing-agtigt?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:12 
Det går lidt langsomt med Halo 3-traileren på Live, men den kan altså også hentes her.

B3st kept secret evah
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/05-06 01:26 
Jeg har lige set MS press conference på Gamespot.
Jeg er imponeret. Specielt over Halo 3... lagde lige en tåre, da jeg så vores gode gamle Chief.


We have missed you, buddy!
Well crucify the insincere tonight...
MrCaseMrCaseSkrevet 10/05-06 01:43 
Er det bare mig, eller er M$ godt igang med at tørre gulvet med konkurrenterne?
Have you considered sucking less?
HeroldHeroldSkrevet 10/05-06 02:51 
Det er bare dig :)

Nej, jeg syntes ikke der var de store overraskelser, men det var mere solidt end Sonys show, efter hvad jeg hører. Det hele løb faktisk ret professionelt af staben, og bagefter var der reception på et hotel nogle hundrede meter derfra, hvor man kunne se lidt nærmere på det hele :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 10/05-06 08:44, rettet 10/05-06 10:45 
Jeg havde ikke rigtigt hørt så meget om Windows Vista, men det lyder sku rigtigt fedt at man kan være på Live på sin pc!

Microsofts show var godt og solidt, mens at jeg rent faktisk faldt i søvn under Sonys...

Det fedeste var jo naturligvis Fable 2 traileren :)
BeanoBeanoSkrevet 10/05-06 09:00 
Jeg har endnu ikke set showet (håber MS snart gør det tilgængeligt via Marketplace), så jeg ved ikke hvad der blev sagt vedr. HD-DVD afspilleren... men der ingen HDMI port på drevet!

Det skulle ellers være et krav for at outputte i HD (720p+)... hvad sker der?

Artikel plus billeder
nerosnerosSkrevet 10/05-06 11:48 
Så kommer Forza Motersport 2 og jeg skal lige love for at det er flotte screenshots. Det bliver det fedeste.

Link...
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 10/05-06 11:58 
Beano>
Det skulle ellers være et krav for at outputte i HD (720p+)... hvad sker der?

Det er det jo ikke, som nævnt i Sony-tråden og i artiklen du linker til. HDMI eller DVI med HDCP kræves hvis firmaer har tænkt sig at bruge den mulighed for kopibeskyttelse HDCP giver. Det er så tænkt at man vil begrænse HD med HD-DVD og/eller Blu-Ray til folk der bruger HDMI. Som det så nævnes i den artiklen du linker til, satser Microsoft på at det ikke sker.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/05-06 12:35 
Forza 2 er ret flot, men jeg syntes godt nok også at Viva Pinata ser flot ud; http://www.xboxyde.com/news_2932_en.html

Og Mass Effect; http://www.xboxyde.com/news_2931_en.html
Well crucify the insincere tonight...
BaggyBaggySkrevet 10/05-06 12:41, rettet 10/05-06 12:43 
Hvad er der så fantastisk ved forza traileren? den er jo ikke in-game. Vis os nu nogle in game situationer i stedet for alle de replay agtige videoer. Forza 2 bliver helt sikkert lækkert som det første, men ud fra den trailer fatter jeg ikke i falder på halen.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
nerosnerosSkrevet 10/05-06 12:47 
Flot er det flot bliver det uden tvivl.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/05-06 12:56, rettet 10/05-06 12:58 
Naiera, hvilke firmaer mener du... hardware leverandører (i dette tilfælde MS) eller udgivere af HD-DVD film?

Er der sket et ændring af kravene til HD-DVD og/eller Blu-Ray... for jeg syntes da der var "nogen" der hårdnakket påstod at der ville være HDMI port på HD-DVD drevet da dette ville være et absolut krav for HD output fra HD-DVD film?

Positivt hvis det er ændret ihvertfald :)

Kan måske også bare være at drevet er en prototype eller mock-up (trods alt kommer den først til jul) og at porten ikke er kommet på endnu.


Baggy>
Forza 2 bliver helt sikkert lækkert som det første, men ud fra den trailer fatter jeg ikke i falder på halen.

Heller ikke her, det er åbenbart kun Sony der ikke må komme med pre-rendered trailers til kommende spil :)
NaieraNaieraSkrevet 10/05-06 13:10, rettet 10/05-06 13:15 
Beano>
Naiera, hvilke firmaer mener du... hardware leverandører (i dette tilfælde MS) eller udgivere af HD-DVD film?

Er der sket et ændring af kravene til HD-DVD og/eller Blu-Ray... for jeg syntes da der var "nogen" der hårdnakket påstod at der ville være HDMI port på HD-DVD drevet da dette ville være et absolut krav for HD output fra HD-DVD film?

Ja, en tid var opfattelsen blandt "folk" at HDCP fra starten ville blive krævet for at se HD-DVD og Blu-Ray i rigtig HD, i stedet for bare 480/576p. Den opfattelse har vist ændret sig lidt nu... Det er op til leverandørerne af HD-DVD film at bruge HDCP til at begrænse opløsningen, der er mulig uden HDMI eller DVI med HDCP. Jeg vil dog mene at det er meget tænkeligt, at firmaerne vil forsøge at benytte sig af dette. De er jo pænt vilde med at putte DRM på vores dyrt indkøbte musik... Sony har dog nævnt, at de ikke vil inkludere downsample flaget på deres Blu-Ray film, så man altså godt vil kunne se dem i ordentlig HD uden HDCP.

I øvrigt synes jeg dog det er temmelig fjollet at lave en HD-DVD afspiller uden digital udgang. Komponent er sikkert fint nok, men det virker bare lidt spøjst kun at lade folk bruge så gamle kabeltyper til HD-DVD. Men at satse på HD-DVD er jo fra starten temmelig fjollet alligevel...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 10/05-06 13:20 
Naiera>
I øvrigt synes jeg dog det er temmelig fjollet at lave en HD-DVD afspiller uden digital udgang. Komponent er sikkert fint nok, men det virker bare lidt spøjst kun at lade folk bruge så gamle kabeltyper til HD-DVD.

Helt enig... men vil dog gøre HD-DVD/BluRay lidt mere attraktivt for ejere af non-HDMI HDTV apparater når de kan få fuld udnyttelse af formatet :)

Giver ihvertfald lidt mere håb for mit vedkommende mht. den manglende HDMI udgang på PS3, hvis det ikke er at absolut krav længere.
NaieraNaieraSkrevet 10/05-06 13:32 
Nu er det jo kun den billige PS3 der ingen HDMI udgang vil få, og andre firmaer end Sony kan jo stadigvæk være lede og bruge HDCP til at begrænse den mulige opløsning.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 10/05-06 13:34 
Selvom tempoet virker ret lavt med de mange døde sekvenser, så synes jeg også Lost Planet ser ret spændende ud. Og sneen er da ret flot lavet...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BaggyBaggySkrevet 10/05-06 13:38, rettet 10/05-06 15:05 
neros>
Flot er det flot bliver det uden tvivl.

Men de 2 screens + trailer har jo ikke meget med spillet at gøre så hvad er det du fabler om er flot? (Kan jo være jeg har misset noget.. KAN VÆRE ;)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
nerosnerosSkrevet 10/05-06 15:19, rettet 10/05-06 16:49 
Ja kan være...!

Har du spillet forza Motersport? Hvis du har så må man umiddelbart gå ud fra at spillet bliver forbedret endnu mere og derfor mener jeg, at der er noget at glæde sig til. Derfor er det jo lækkert at se en trailer som denne. Nu er det nødvendigvis ikke sikkert at 2'eren skulle blive bedre end 1'eren, men hvis man skal gå ud fra, at det er de samme folk som laver 2'eren kan det jo kun gå godt, da de har lavet et af verdens bedste bilspil nogensinde.

Billederne er der flotte, men det er jo smag og behag.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/05-06 15:33, rettet 10/05-06 15:34 
Chrono>
Selvom tempoet virker ret lavt med de mange døde sekvenser, så synes jeg også Lost Planet ser ret spændende ud. Og sneen er da ret flot lavet...

Demoen er helt sikkert det flotteste der endnu har kørt på den maskine (ikke at det siger så meget ;)).
Gameplayet var nu også ganske underholdende, hvor største kritikpunkt må ha været måden man kastede granater på.

Der står "Coming next winter", så mon ikke der er god chance for at de får fikset det, og den tearing der opstod lidt for ofte.

Jeg tror det bliver godt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 10/05-06 16:52 
Naiera>
Nu er det jo kun den billige PS3 der ingen HDMI udgang vil få...

Er jeg klar over :)

Men (for diskussionens skyld) hvis HDMI er et krav for at få ægte HD fra BluRay film, så forudser jeg mange skuffede kunder der i god tro har købt en PS3 "lite" ved launch og nogle måneder efter pludselig vil bruge deres PS3 som BluRay afspiller til deres nye HDTV.
Detfor syntes jeg at det er farligt for dem at droppe HDMI porten... igen antaget at HDMI er et krav ;)
NaieraNaieraSkrevet 10/05-06 17:01 
Nu blev det jo også nævnt, at Sony ikke vil bruge HDCP til at begrænse opløsningen på deres Blu-Ray udgivelser. Sony har kun "så" meget indflydelse på de andre firmaer, men deres "true HD console"-ting omhandlende begge udgaver af PS3 holder jo stadigvæk. Spillene vil selvfølgelig kunne spilles i op til 1080p via VGA eller komponent. HDMI er noget dyrt stads og det virker da meget fornuftigt, at folk uden den slags stik på deres TV, kan købe en lidt billigere PS3.

Men det her hører vist ikke hjemme i denne tråd ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/05-06 15:42, rettet 11/05-06 15:42 
Præsentationen af Indiana Jones har da også fået mig til at se seriøst frem til den titel.

IGN
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GakuGakuSkrevet 12/05-06 16:24 


Lumines som Xbox Live Arcade spil
BaggyBaggySkrevet 12/05-06 17:13 
neros>
Ja kan være...!

Har du spillet forza Motersport? Hvis du har så må man umiddelbart gå ud fra at spillet bliver forbedret endnu mere og derfor mener jeg, at der er noget at glæde sig til. Derfor er det jo lækkert at se en trailer som denne. Nu er det nødvendigvis ikke sikkert at 2'eren skulle blive bedre end 1'eren, men hvis man skal gå ud fra, at det er de samme folk som laver 2'eren kan det jo kun gå godt, da de har lavet et af verdens bedste bilspil nogensinde.

Billederne er der flotte, men det er jo smag og behag.



Men billederne er jo ikke ingame så det siger stadig ikke meget om det endelige spil. Spillet skal nok blive godt.. men det er jo traileren du går amok over så ingen grund til at prøve at tvære mig ved at snakke om 1'eren.

Cool down Fanboy.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
dRxLdRxLSkrevet 16/05-06 17:46 
dRxL>
Jeg syntes den gameplay video var super tynd. Jeg troede det spil handlede meget om at hoppe rundt i fartøjer. Hvorfor gik han bare rundt i sneen og skød vildt omkring sig og hvorfor var det ikke mere overvældende?

Jeg vil bare lige tilføje at jeg siden har fundet ud af at det er væsentligt sjovere at spille Lost Planet demo'en end at se videoer af andre der spiller den.
Selvom det tydeligvis er meget ufærdigt har det alligevel en overraskende umiddelbar "sjovheds" faktor. Uden at jeg dog kan sætte fingeren præcist på hvad der gør det.

Kan også være at de kan nå at rense spillet for denne inden udgivelsen i 2007 ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 18/05-06 11:40 
Naiera>
Jeg vil dog mene at det er meget tænkeligt, at firmaerne vil forsøge at benytte sig af dette.

Der er i hvert fald stadig et par af de store studier, der ikke har meldt ud, om deres udgivelser til at starte med vil være uden HDCP. Hvis de rent faktisk har HDCP, vil det betyde, at deres film slet ikke vil kunne køres i HD via X360 HD-DVD drevet. Og det er jo mere end bare en smule sandsynligt, at alle studierne vil bruge HDCP, når de mener markedet når en vis procentdel af HDCP-kompatible displays. Når det sker, vil alle med Xbox 360 HD-DVD drev pludselig ikke kunne købe nye film, som kan køres i HD.

Mit køb af et HD-DVD drev kommer til at afhænge af to ting:
-Er der HDMI?
-Ligger regionslåsen kun i drevet og vil drevet virke med en EU-maskine?

Sidstnævnte er nok ikke vanvittigt sandsynligt, men man kan da håbe. Det europæiske HD filmmarked kan rende mig, men hvis jeg for et par hundrede dollar kan få adgang til alle de rare R1 HD-udgivelser, så er jeg ikke bleg for at springe på både Blu-ray og HD-DVD på én gang.
62 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig