X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2006 (Nintendo)


Svar
ChronoChronoSkrevet 08/05-06 11:46 
Så skal Nintendo da også have en E3-tråd. Hvornår er deres pressekonference, og hvor kan den ses?

Jeg har læst 9.30 PST, og at 1up streamer gratis. Andre bud for deres stream bryder sikkert sammen når alt for mange vil kigge med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
110 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 09/05-06 22:37 
jaes>
Har I set Super Paper Mario til GameCube? Et af messens flotteste spil indtil videre IMO:
http://www.gamespot.com/gamecube/rpg/superpapermario/screenindex.html

Det ser godt nok forvirrende ud..
E3 2006 (Nintendo)
Men alligevel bekendt..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 09/05-06 22:45 
Sumez>
Det ser godt nok forvirrende ud..

I hvert fald lidt specielt. Bliver både 2D sidescroller og i 3D.
ChronoChronoSkrevet 10/05-06 09:27, rettet 10/05-06 09:27 
I mine øjne er det spil da slet ikke pænt. Nærmere temmeligt grimt... Ikke engang på videoerne synes jeg det ser godt ud. Leveldesignet ser dog enkelte steder spændende nok ud - der er horisontal tyngdekraft f.eks.

Donkey Kong Jungle Blast til trommerne er også annonceret. Noget air-racing agtigt ser det ud til. Jeg har det sjovt med Jungle Beat lige nu, så lidt nyt til trommerne skal nok blive godt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 10/05-06 11:23 
Nej jeg bryder mig heller ikke om stilen i Paper Mario-spillene generelt. Så hellere nogle ordentlige, store Mariosprites.
Men spillet ser alligevel spændende ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BlossomBlossomSkrevet 10/05-06 12:35, rettet 10/05-06 12:43 
kan man ikke se det forb.... show nogensteder?

eller blev det kun sendt live?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RuneSPRuneSPSkrevet 10/05-06 12:49 
Det kan downloades her...

http://media.revolution.ign.com/articles/706/706429/vids_1.html

Imens kan du da lige se en trailer af nogle spil der kommer til wii på http://wii.nintendo.com/home.html
jaesjaesSkrevet 10/05-06 12:50, rettet 10/05-06 13:17 
Du kan se det på GameSpot.

EDIT: @Blossom.

Ang. Super Paper Mario, smag og behag selvfølgelig. Jeg har bare en svaghed for, den måde de ser ud til at blande 2D, 3D, klassisk "happy" Mario-grafik med de udetaljerede teksturer og de geometriske objekter og figurer. Er nok meget til grafiske eksperimenter generelt, og grafik hvor stilarter blandes. Loco Roco, Rez, Killer7 osv. Der er for mange klassisk udseende Mario-spil i denne verden, i min solbestrålede Pixibog.
ChronoChronoSkrevet 10/05-06 13:04 
Det der kommer til DS ser da ikke klassisk ud, men er alligevel ret flot. I mine øjne da :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 10/05-06 13:15 
Derfor kan der jo stadig godt være for mange :P

Men tilbage igen, hvis det er New Super Mario, du tænker på, så kan det vel ses som både og. For ser man bort fra 3D-objekterne, er stilen jo ret Mario-agtig.

Men selvfølgelig: Der skal ikke laves for meget om, ellers er det jo ikke et Mario-spil.
ChronoChronoSkrevet 10/05-06 15:47 
Det er rigtigt. Jeg synes bare Super Paper Mario forlader den klassiske stil lidt for meget så.

Jeg tror ikke det er nævnt, men Zelda: TP til Wii bliver i 16:9, mens det til GC bliver i 4:3. Måske er det snart på tide jeg får mig et 16:9 tv...

Og så er Resident Evil annonceret til Wii. Jeg håber man kan få lov at save zombier i stykker med en wiimote-styret motorsav :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 10/05-06 16:04, rettet 10/05-06 16:04 
Nu er det ikke fordi, jeg vil have jer til at ændre holdning, men prøv at tjekke traileren (kan ses flere steder), det ser (endnu) bedre ud i bevægelse, nam nam :)
SumezSumezSkrevet 10/05-06 18:17 
Det er primært figurdesignsne og konceptet med at det er "flade", og derfor NETOP ikke 2D, jeg ikke bryder mig om. Ville også være rart med flere detaljer i stedet for de noget kedelige, kantede former, der ligner at grafikken er blevet tvunget ud i en højere opløsning end den er lavet til. Kan godt lide 2/3D stilen ellers.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 10/05-06 20:20, rettet 10/05-06 20:59 
Billeder af pistol shell og normal controller plugget i wiimoten:
http://users.skynet.be/fa036594/wiimote.jpg
http://f5.putfile.com/5/12914075137.jpg

Der er en Mario Galaxy video på vej (ny), linker til den lige så snart jeg har linket, so keep that browser reloaded. ;)

Edit:
Hvis I er heldige kan i få hul igennem til den her: ftp://www.jeux-france.com/Nintendo_Wii/Super_Mario_Galaxy_1.wmv

YouTubed: http://www.youtube.com/watch?v=g8TwAyIdKI0

"Wow wow wow!" er alt hvad jeg kan sige. Det her kunne godt gå hen og blive lige så stort som Mario 64.

Edit: Læg mærke til hvor god kontrol hende der styrer har med curseren (den lille lysene ting), og det er med garanti første gang hun prøver. Meget lovende.
Selve spillet ser ekstremt dynamisk og sjovt ud, selv om det er en øvelsesbane.
Grafikken er sublim, både teknisk og designmæssigt.
Faktisk synes jeg, at det er det flotteste nextgen spil vi har set indtil videre.
Born to kill space
SonicSonicSkrevet 10/05-06 20:41 
Bedste E3 evah :D
Syntes det har været meget spændende alt sammen, og det kulminerer jo konstant :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 10/05-06 21:34 
Zzap!>
"Wow wow wow!" er alt hvad jeg kan sige. Det her kunne godt gå hen og blive lige så stort som Mario 64.

Jeg ved ikke helt hvorfor... måske pga Sunshine, måske fordi Wiimoten stadig virker som en gimmick for mig, måske fordi jeg mistænker det for ikke at være gennemprøvet nok.. men jeg er i hvert fald skeptisk indtil jeg selv sidder med det! Det skal nok blive et godt spil, men der er LANG vej op til Mario 64.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/05-06 21:49 
Det skyldes jo også den revolutionerende effekt, spillet havde i sin tid.
Home is where the hardware is..
Zzap!Zzap!Skrevet 10/05-06 22:06, rettet 11/05-06 23:50 
Helt enig i at Mario 64 er den klareste stjerne på platformhimlen, men jeg kan (hvor utroligt det end lyder) stadig huske hvordan jeg følte første gang jeg så Mario 64, og Galaxy giver mig den samme vibe.

Hvis du har prøvet mouse-gesture pluginen til Firefox så vil du vide hvor meget lettere og "lige ved hånden" gestures er. De to store fordele ved at bruge gestures er 1. de er lettere at huske 2. der kan være mange flere af dem, end der kan være knapper på en controller.
Derudover så er det også en mere dynamisk følelse at udføre en rigtig bevægelse for f.eks. at snurre rundt, end bare at trykke på en knap.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 10/05-06 22:36 
SøgAArd>
Det skyldes jo også den revolutionerende effekt, spillet havde i sin tid.

Men primært skyldes det at spillet stadig står ligeså stærkt i dag. Det er stadig en fantastisk fornemmelse at spille. Mario Galaxy bliver jo muligvis også temmelig revolutionerende, men jeg er i tvivl om hvor godt det holder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/05-06 22:51 
Jeg venter med at udtale mig til, at jeg sidder med spillet mellem hænderne.

Dog synes jeg det ser interessant ud og håber selvfølgelig også på det bedste.
Home is where the hardware is..
3of193of19Skrevet 11/05-06 00:16, rettet 11/05-06 00:28 
Sad lige og kiggede pressekonferencen igennem.
Og hvad skimtede jeg bare et sekund da de viste nye DS spil? Elite Beat Agents, US versionen af Osu! Tatakae! Ouendan med helt nye sange! Hold da kæft det bliver et dyrt efterår og vinter. Og jeg skal ikke engang have en PS3 før VF5 kommer til forår!
The BruceThe BruceSkrevet 11/05-06 04:29 
The good come to those who wait! Kl. er nu kvart over poelleroev her i DK og Nintendo har lige lavet en sniger og vist billeder Super Smash (Brothers) BRAWL!!!

...og gaet, hvem der blandt andet joiner flokken denne gang...

...hvem ville have troet?
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
The BruceThe BruceSkrevet 11/05-06 05:12 


...og lidt mere- i Top-kvalitet!!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
happyEDhappyEDSkrevet 11/05-06 07:39, rettet 11/05-06 07:39 
ser lækkert ud. Gad godt se ingame animation.

og Snake :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 11/05-06 07:58 
Nintendo dominerer det her E3 temmeligt voldsomt. Super Mario Galaxy ser ganske rigtigt meget lovende ud! Super Smash Bros. har jeg aldrig rigtigt spillet, men det skal da nok sørge for at maskinen sælger godt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 11/05-06 10:14, rettet 11/05-06 14:18 
Ny, dejlig lang, SMG film: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2660
Vælg den der hedder E3 2K6 Gameplay (nederste lige nu).
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-06 15:23, rettet 11/05-06 15:25 
Jeg er også meget imponeret over Nintendo ved dette E3. De gør stort set alting rigtigt.

Man kunne næsten ikke være andet end forelsket i de spil, der blev fremvist på deres konferende. Samtidigt holdte de fokus på spillene, i modsætning til de andre, som snakkede og snakkede, men viste meget lidt, og endnu mindre interessant.

Ligesom det har gjort ved Zapp, så minder Super Mario Galaxy mig også om den følelse man havde, da man så Super Mario 64 første gang. følelsen af at komme til noget nyt og anderledes og magisk. Settingen i rummet virker velvalgt og synes befriende for spilleren. Elsker når man ser Mario flyve rundt fra astroide til astroide.

Spillet har et meget stort potientiale.

Skulle jeg sige noget negativt, er det, at jeg ikke er så vild med, at Zelda kommer i to versioner. Spillet så selvfølgelig fantastisk ud, men det virker som om, at det vil være lettere at styre med den normale controller. Men det er et mindre kritik punkt i den samlede E3 Nintendo oplevelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 11/05-06 16:07 
Hvis du vil spille Zelda med standard controller på Wii, kan du jo bare købe GCN udgaven og spille den via bagud kompatibilitet :)
jaesjaesSkrevet 11/05-06 17:04 
Metroid Prime 3 bliver lanceringstitel.
BeanoBeanoSkrevet 11/05-06 17:30 
Mario Galaxy bliver måske ikke en launch titel, men inden for ca. 6 måneder efter.

Så må vi nok "nøjes" med Zelda og MP3 ;)

link (med lille L)
ChronoChronoSkrevet 11/05-06 20:48 
Zzap, den gameplay video du anbefaler der er godt nok fed. Jeg er vild med den planet med et sort hul i midten. Genialt - jeg havde ellers lige tænkt om der så slet ikke var nogle huller at falde i, når planeternes tyngdekraft var så kraftig. Der skal jo være huller man kan falde i når det er Mario :)

Det spil kan ikke komme hurtigt nok.

Kotaku rapporterer at det er Rare der udvikler Diddy Kong Racing til DS. Nyheden skulle dog stamme fra Rares egen web-side, og der kan jeg godt nok ikke finde den. Men de har nok bare taget nyheden ned igen for at tilføje et par Wii-titler til den :p

Peter Moore siger at han er vild med Wii, så det er vel ikke helt utænkeligt...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GreaseballGreaseballSkrevet 11/05-06 23:47 
Se virkelig ud at Nintendo har domineret E3 i år. Der bliver talt mest om Wii næsten lige meget hvor man kigger hen.
Mario, Zelda og Resident Evil, hvad mere kan man ønske sig :)

Rare's side er oppe igen http://rare.co.uk/ og et enkelt billede af DKR er alt hvad jeg lige kunne finde
http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_2006/ds/13_diddyracing/ss01.html
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/05-06 00:40 
Chrono>
Zzap, den gameplay video du anbefaler der er godt nok fed. Jeg er vild med den planet med et sort hul i midten. Genialt - jeg havde ellers lige tænkt om der så slet ikke var nogle huller at falde i, når planeternes tyngdekraft var så kraftig. Der skal jo være huller man kan falde i når det er Mario :)

Det spil kan ikke komme hurtigt nok.

Jeg fik også en "Mario64" følelse! Er helt solgt. Yes! Endelig - Var lige ved at give op!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/05-06 10:08, rettet 12/05-06 10:11 
Jeg er jo én af de få, der var ret vild med Sunshine, og Galaxy minder mig om mine yndlingsbaner i Sunshine, hvor man kravlede rundt på sådan nogle kæmpe træklodser, der svævede i "rummet".

Fantastisk!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Zzap!Zzap!Skrevet 12/05-06 12:01, rettet 12/05-06 12:40 
En kommenteret playthrough af Metroid Corruption demoen:
http://www.gamespot.com/wii/action/metroidprime3/media.html

Ser godt ud, men jeg ville ønske, at der er en mulighed for at enten merge eller unmerge view og sights ved tryk på en knap, så det kommer til at virke fuldstændig som en mus, dog selvfølgelig med den vigtige forskel at man stadig kan sigte mens "musen" er "løftet".
Jeg kan virkelig ikke lide den der "skub skærmen rundt", måde at styre på.
Born to kill space
seebergseebergSkrevet 12/05-06 12:27 
Sadness trailer:
http://media.revolution.ign.com/media/816/816122/vids_1.html

Rayman Raving Rabbits trailer: http://www.youtube.com/watch?v=7QduvwetDFQ&eurl=http%3A%2F%2Fngcfrance%2Ecom%2Fnews%2Ephp%3Foperande%3D0%26idx%3D5067%26r%3D1
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/05-06 13:19, rettet 12/05-06 13:21 
Der var en der nævte Saturn spil på Wii'en. Hvor sikkert er dette? Og vil det i så fald være helt urealistisk at jeg kan bruge mine egne org. spil i maskinen?

Nogen der har hørt hvordan betalingen af retro spil skal foregå? Jeg går ud fra at det bliver meget billigere end de sindsyge priser MS kører på deres arkade spil.

Bliver den regionsfri?

Jeg håber at Jmog eller andre vil lave en "Nintendo Wii FAQ" tråd før udgivelsen, ligsom med xboxen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 12/05-06 13:40 
At jeg skrev Saturn var ren spekulation. Det er der ikke sagt noget som helst officielt om. Men selvom det blev muligt, så ville du sikkert ikke kunne anvende dine gamle spil.

Regionsfrihed vides der ikke noget om.

EGM havde en artikel hvor de afslørede forskellige facts, inden Nintendo selv kunne nå at gøre det på pressekonferencen; blandt andet det med lyd i remoten. Her afslører de også en pris på 250$ for maskinen og 5-10$ for virtual console spillene. Om det passer vides ikke, for Nintendo afslørede jo som bekendt ingen priser.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
The BruceThe BruceSkrevet 12/05-06 23:04 
Prøv at se denne GULD-video...

...det er video-optagelser om morgenen, når E3 åbner... Sony's stand til venstre...Nintendos, gerader aus!

Man ved næsten ikke om man skal grine eller græde...

...it's a NEW World Record!!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
The BruceThe BruceSkrevet 12/05-06 23:10 
...og der er mere!

Videoer som denne må få enhver Nintendo-Fanboy til øjeblikkeligt at sparke sine bukser af i bar begejstring! ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=aGlvLQzvJNA
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
dRxLdRxLSkrevet 12/05-06 23:16 
Jeg må indrømme at jeg græder lidt.

På den ene side burde man kunne glæde sig over at Nintendo tilsyneladende har success med at prøve noget nyt, på den anden side synes stupiditeten hos de "meget nintendo trofaste" at nå nye højder i disse dage. Givetvis ansporet af førnævnte success...

En verden uden Wii men til gengæld med lidt mindre overgearede NintenBoys™ synes i disse dage som et attraktivt alternativ...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RuneSPRuneSPSkrevet 12/05-06 23:19 
misundelig :p?
BeanoBeanoSkrevet 13/05-06 08:02 
dRxL>
...på den anden side synes stupiditeten hos de "meget nintendo trofaste" at nå nye højder i disse dage.

Ja, utroligt nok at der er muligt :)
Zzap!Zzap!Skrevet 13/05-06 15:11, rettet 13/05-06 15:15 
http://www.gccafe.com/ har de bedste videoer hidtil (højreklik og "gem som"). Man kan rent faktisk høre musikken og lydeffekter! Eneste lille minus er lidt interlacing problemer.
Born to kill space
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/05-06 15:31 
Beano>
Mario Galaxy bliver måske ikke en launch titel, men inden for ca. 6 måneder efter.

Så må vi nok "nøjes" med Zelda og MP3 ;)

og smash bros brawl. Det bedst sælgende spil til GC(Over 6 millioner kopier solgt)!
Well crucify the insincere tonight...
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/05-06 15:33 
dRxL>
Jeg må indrømme at jeg græder lidt.

På den ene side burde man kunne glæde sig over at Nintendo tilsyneladende har success med at prøve noget nyt, på den anden side synes stupiditeten hos de "meget nintendo trofaste" at nå nye højder i disse dage. Givetvis ansporet af førnævnte success...

En verden uden Wii men til gengæld med lidt mindre overgearede NintenBoys™ synes i disse dage som et attraktivt alternativ...

Siger du at du ikke kan lide Nintentards?>:( De mest farverige og energiske fanboys du overhovdet kan finde. De bedste.
Well crucify the insincere tonight...
Zzap!Zzap!Skrevet 13/05-06 15:46 
De er i hvert fald ikke så sørgelige som Zegalots, der bare ikke kan give slip.
;D
Born to kill space
The BruceThe BruceSkrevet 15/05-06 00:13 
På opfordring fra dRxL ;-) poster jeg her en lignende video af "The Death of Mufasa", men fra en anden vinkel...

"MUFASAAAAAAA......!!!!!!!"
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
SumezSumezSkrevet 17/05-06 21:24 
Nintendo

Wii
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ZøvnigZøvnigSkrevet 18/05-06 09:01, rettet 18/05-06 09:43 
dRxL>
på den ene side burde man kunne glæde sig over at Nintendo tilsyneladende har success med at prøve noget nyt, på den anden side synes stupiditeten hos de "meget nintendo trofaste" at nå nye højder i disse dage.......

En verden uden Wii men til gengæld med lidt mindre overgearede NintenBoys™ synes i disse dage som et attraktivt alternativ...

Ja det er vel nok forfærdeligt med NintenBoys....
Lad os istedet for allesammen være så negative så muligt, når der endelig er noget at være begejstret over...

Jeg vil enhver tid foretrække hardcore Sony, Microsoft eller Nintendo fans der viser deres glæde, fremfor tørre, negative mennesker der går mere op i at spille vigtige og alvorlige, end at dyrke deres hobby med glæde og entusiasme.
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
mikkelpmikkelpSkrevet 18/05-06 14:27 
Arh... Måske ikke fanboys der rakker ned på alt andet end lige det de går op i. Folk skal trods alt have respekt for andre for at få det selv. Men ellers er jeg da enig ;)
"Color, size or brand - Who cares?"
110 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig