X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2006 (Sony)


Svar
jaesjaesSkrevet 08/05-06 11:30 
Sonys presseevent begynder vist allerede lige omkring kl. 24.00 i nat, så skal vi ikke fortsætte stilen fra sidste år, med en E3-tråd til hvert firma?

Anyway, her er den første tråd :)
255 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar
ChronoChronoSkrevet 07/06-06 21:17, rettet 07/06-06 21:17 
De skriver jo at det er fordi deres software-løsning ikke er færdig endnu, at de måske vælger hardware, så RJK kan stadig nå at tage fejl hvis en senere revision af konsollen får en software-emulator :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 08/06-06 00:36 
Valkyrie>
Well vi kan nok blive enige om at der er rigtig meget crap ude om ps3 lige nu. Om hvor meget der er sandt eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men blandt andet den her fik mine øjne op; http://www.theinquirer.org/?article=32171

"ps3 hardware, slow and broken" summer hele nyheden ret godt op.

Nu er Inquirer kendt som nogle af de største løgnhalse og xbots denne side af Redmond, så sådan en artikel burde ikke komme som nogen overraskelse overhovedet og tages lige så lidt seriøst.
Her er en tråd på B3d der forklarer for dem der ikke allerede er sikre: http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=31313
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 08/06-06 14:25 
Chrono>
Der må da også være plads nok i den kasse :)

Er der kommet nogen officielle mål på størrelsen af maskinen?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 08/06-06 19:17 
Hvad er helt præcist grunden til, at opskalering ikke er mulig med hardwareemulering? Skaleringen behøver vel slet ikke være involveret i emuleringen, da det blot kan håndteres i sidste ende af videochippen inden output.

Jeg er sikkert helt galt på den, så gør mig lige klogere :-)
BeanoBeanoSkrevet 08/06-06 19:30 
Heller ikke ekspert ;)

Men det er ikke nok bare at opscalere framebufferen inden output som man ville opscalere en bitmap f.eks.
Hele "scenen" skal derimod renderes i højere opløsning... ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det ;)
255 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig