X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

vaskerier og GBA SP


Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 28/05-03 08:28 
min kæreste og jeg er begge godt træt af af gå på vaskeri. så nu har hun givet mig tilbuddet, hun giver mig en gba sp, og så klarer jeg vasketøjet resten af året(dvs en gang om ugen i 1 time og 30 min som det cirka tager).

hvad synes i, er det tilbuddet værd at tage sig tilgengæld for vasketjansen for resten af 2003.

og hvad hedder det metal slug ligende spil til gba?
evt andre spil som man lige kan spille en time i ny og næ.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 28/05-03 08:39, rettet 28/05-03 08:40 
Hvis du var en sød kæreste, gjorde du det uanset om du fik en SP eller ej. Det gør min :=) Måske lidt OT, men du bad selv om det :=)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
tastasSkrevet 28/05-03 09:45 
Ja det skal jo gøres.
Så hvis du under alle omstændigheder ikke har noget i mod at skulle bruge en 1:30 syntes jeg det er en god handel.
SP'en har fanme mange gode spil, som kvalitetsmæssigt nemt kan hamle op og slå flere af de nye spil der bliver udgivet til High-end konsollerne.
Men få fixet den deal, så du også får et spil med i købet (Advanced war/Zelda: Link to the past/Golden Sun), så skulle du være godt kørende resten af året.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AmbyAmbySkrevet 28/05-03 10:15 
vaske tøj ? Det har man da ikke tid til som mand. Det er jo os der skal holde hjulene i gang.
Næ nej, mens maden alligevel står og småsimre kan hun jo lige så godt vaske tøjet. :D
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
keddeweddekeddeweddeSkrevet 28/05-03 10:22 
Du kan jo spille på din sp imens du vasker tøj, så hvorfor sige nej?

Er det Metal Slug lignende spil Contra Advance?
In your face space coyote...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 28/05-03 10:40, rettet 28/05-03 10:40 
nej det er ikke.

det er kun lavet til gba.

Edit: det er CT speciel forces jeg tænkte på
Mortal Kombat the mother of all fighting games
AmbyAmbySkrevet 28/05-03 10:41 
jeg troede alle GBA spil også virkede på SP ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
la0sla0sSkrevet 28/05-03 10:44 
det gør de også.... jeg ved heller ikke hvad de andre fabler om...
Hvad sker der?
DarklynoonDarklynoonSkrevet 28/05-03 11:08 
jeg er ikke helt med. hvordan kommer i frem til at vi er inde på at spil ikke virker til GBA SP men kun GBA.(det er vist kun et kirby spil som ikke virker pga en inbygget tiltfunktion)


det jeg mente med at det kun var til GBA (sp) var at contra er en serie som har været på mange forskellige konsoller. Ct special forces er kun udgivet til GBA (Sp)(ret mig hvis jeg tager fejl).
Mortal Kombat the mother of all fighting games
la0sla0sSkrevet 28/05-03 11:21 
jeg tror vi har fået solstik
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig