X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sæsonåbning 2006


Svar
RJKRJKSkrevet 03/05-06 00:16 
Sporup Arcade Museum åbner 2006-sæsonen lørdag den 27. maj på traditionel vis. Det vil sige masser af arcadespil og lidt grillpølser og cola. Der er åbent fra 12:00 til 18:00.

Blandt de nye spil der vil kunne spilles i denne sæson er titler som Zun Zun Block, Gauntlet Legends, Xevious, Gradius II, Q*bert og Klax.

Vi glæder os til at åbne igen og håber at se både mange nye ansigter og mange gengangere. Af hensyn til indkøb vil vi sætte pris på, at deltagere på åbningsdagen annoncerer deres ankomst. Vi ses.

Sporup Arcade Museum
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/05-06 00:18 
RJK>
Gradius II

Lækkert!!

Datoen kunne bare ikke være dårligere for mit vedkommende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Mecha_TailsMecha_TailsSkrevet 11/05-06 19:33 
Må jeg spørge hvor det ligger henne i landet :P
NaieraNaieraSkrevet 11/05-06 19:35 


Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 27/05-06 20:00 
Det var et hyggeligt første besøg på arcade museet. Lidt stressende at have en lille fyr på 2 år med, man han synes nu også især Outrun var sjovt (fordi maskinen bevægede sig).

Øv at Raiden Fighters Jet ikke findes til en konsol, for det var da ret sjovt. Meget tilgængeligt, og flot at se på også.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
solid snakesolid snakeSkrevet 27/05-06 22:29 
Det var rigtigt fedt at kommme op på Arcade Museumet og fyre en masse 2 kroner af på spil.... Genialt......
Det kan være vi vender tilbage senere på året...
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/05-06 23:09 
Er lidt trist over, at jeg fuldstændig glemte sæsonåbningen (hvordan kan man glemme sådan noget!), men så må jeg jo bare satse på at dukke op til en weekend-åbning engang i den nærmeste fremtid :D
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 03/06-06 23:40 
Lidt billeder fra dagen

her...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 03/06-06 23:47 
Man ser tydeligt at Gauntlet Legends er og bliver et kæreste-spil :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HolisticHolisticSkrevet 04/06-06 02:46 
Hehe

en alt for griner dag :)
og Kobsie din røv blev lammetævet i streetfighter :)
hvorimod dine skills i Golden Axe holdt 100% :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
KTCKTCSkrevet 08/06-06 14:36 
Jeg tror dette er første sæsonåbning jeg ikke har deltaget i, men den kolliderede desværre med andre planer :(
Håber ikke jeg blev savnet for meget (af Super Puzzle Fighter 2 Turbo selvfølgelig ;))
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FizbanFizbanSkrevet 08/06-06 14:59 
Bo og mig havde fuldstændig glemt alt om det.
Vi havde ellers planlagt at tage afsted =(
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig