X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fedt at få en stak nye spil !!


Svar
BlossomBlossomSkrevet 27/05-03 11:14 
Lige nu har jeg temmelig ondt af mig selv.
Posten har lige været med ialt 7 nye spil til mig, og det er jo lækkert nok.
MEEEN, for en halv time siden kom jeg hjem fra en tur på skadestuen.
Jeg skulle vaske et par af mine dejlige skarpe Global knive af, da en stor kødhakker smutter for mig og skærer lige ned i midterste led af tommelfingeren. Nu er min tommeltot ca. 3-4 c´m tyk af skinne og gazebind, og jeg har fået strenge ordre på ikke at bruge den...
Hvor fedt er det ???!
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dchangdchangSkrevet 27/05-03 11:22 
Surt show. Både det med fingeren, og det med at du ikke kan spille nogen af dine nye spil. Du kan evt øve dig lidt med pege- og lange-fingeren. Hvis du er helt desperat. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 27/05-03 11:24, rettet 27/05-03 11:26 
Du kan evt øve dig lidt med pege- og lange-fingeren. Hvis du er helt desperat. :-)



Gris! :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
fumfumSkrevet 27/05-03 11:24, rettet 27/05-03 11:30 
Min nevø på 8 år fik næsten klemt det yderste led af tommelfingeren af i en dør, sidste år. Lægen (Min søster, som tilfældigvis også er drengens mor) anbefalede en playstation, idet man der brugte tommelfingeren meget, og derfor forøgede blodgennemstrømningen og derved fremskyndede helingen.
Nevøens tommelfinger var fuldstændig sort, og var tæt på at blive amputeret, ihvertfald det yderste led. Idag kan man næsten ikke se det.
Spil du bare lystigt løs. Og husk fremover at bruge halvdøve knive.

Edit: Hvor lang tid tog det dig at skrive indlægget?
:=)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RonaldoRonaldoSkrevet 27/05-03 11:25 
Hvem spiller også 7 spil ad gangen ?
KTCKTCSkrevet 27/05-03 11:25 
Surt show. Det er bare typisk at sådan noget sker, lige når man skal til at grovgame. Jeg har også prøvet at brække begge håndled (ikke samtidig), og det var også et helvede, for man kan ikke game med én hånd, og slet ikke venstre...

Shit happens!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
olmeolmeSkrevet 27/05-03 11:26, rettet 27/05-03 11:26 
Man siger jo at forventningens glæde er den største. Det kan du jo sidde og hygge dig med, til skinnen kommer af :-)
dchangdchangSkrevet 27/05-03 11:29 
dRxL >
Gris! :-p

Skulle vist have omformuleret det lidt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BlossomBlossomSkrevet 27/05-03 11:35 
Bare rolig, jeg forstod den. (men jeg må da indrømme at det er et spørgsmål om tolkning.)
Ikaruga kommer jeg ihvertfald nok ikke til at spille, da jeg ihvertafld ikke kan undvær emin tommelfinger i det spil...
Tak for medlidenheden... ;-D
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
PlaykidPlaykidSkrevet 27/05-03 11:37 
Surt:(
Ved godt hvor ondt det gør, har selv selvskåret tommelfingeren midt over (eller næsten altså).
Den blev lappet sammen med nogle sting, men den er stadig øm og hård hvor snittet kom:/
Spiller nu: Halo 3
BlossomBlossomSkrevet 27/05-03 11:37 
fum >

Edit: Hvor lang tid tog det dig at skrive indlægget?
:=)

Det tager lidt tid, hvis man vil undgå dumme tastefejl ;-)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 12:23 
Jeg har også prøvet at snitte mig dybt i fingeren, og kan bare sige, det gør af, det var dog tommelfingeren, og det gør ikk længere ondt.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SumezSumezSkrevet 27/05-03 13:12 
Blossom >
Nu er min tommeltot ca. 3-4 c´m tyk af skinne og gazebind, og jeg har fået strenge ordre på ikke at bruge den...
Hvor fedt er det ???!

Jeg sidder her med en kæmpe klump forbinding på hver storetå, som jeg stadig kan mærke bløde indenunder, og det gør pissenas. Jeg skal hele tiden sidde med fødderne oppe, så der ikke kommer for meget blod til tæerne.
Jeg kan slet ikke have ondt af dig :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 27/05-03 13:15 
Den må vi have en nærmere forklaring på. Begge storetæer på en gang?.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KTCKTCSkrevet 27/05-03 13:15 
DDR, der tog overhånd eller hvad? ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 27/05-03 16:28 
fum >
Spil du bare lystigt løs.

Nok ikke det smarteste hvis man vil undgå at såret springer op ;)
SumezSumezSkrevet 28/05-03 00:29 
KTC >
DDR, der tog overhånd eller hvad? ;)

Der bliver nok ikke noget danse i lang tid :((
Til gengæld skal operationen nok sørge for at jeg kan danse mere i fremtiden...
Der er tale om behandling af nedgroede negle.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 28/05-03 02:28, rettet 28/05-03 02:28 
Sumez >
KTC >

Der er tale om behandling af nedgroede negle.

Ouch!!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
TLTLSkrevet 28/05-03 11:18, rettet 28/05-03 11:18 
Sumez >
KTC >
DDR, der tog overhånd eller hvad? ;)

Der bliver nok ikke noget danse i lang tid :((
Til gengæld skal operationen nok sørge for at jeg kan danse mere i fremtiden...
Der er tale om behandling af nedgroede negle.

Jeg har været igennem precist det samme. Men det var dog kun én tå ad gangen. At ligge med to fødder oppe i så lang tid, er lidt vildt. Men så er der mere tid til at game, hvis du bare spiser nok smærtestillende piller... På den anden side skal du nok have så mange, at du er helt afkræftet før smærterne forsvinder...

Jeg føler med dig :-!_/_/
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
fumfumSkrevet 28/05-03 11:22 
Hvordan er det lige man får nedgroede negle? Er det ikke når man er for doven til at bukke sig ned og klippe dem?
:=)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
TLTLSkrevet 28/05-03 11:31, rettet 28/05-03 11:32 
*Advarsel. Læs ikke længere hvis du har sart mave*

Nej, det er arveligt. Og det er hvis de er langt nede i tåen. Ikke at de er klippet for langt ned, men noget af neglen sidder under "overfladen"...

Hvis man så klipper dem for langt ned, kan de ikke vokse op igen, uden at der går betendelse i. Og det gør også ret ondt.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 28/05-03 21:28 
TL >
hvis du bare spiser nok smærtestillende piller... På den anden side skal du nok have så mange, at du er helt afkræftet før smærterne forsvinder...

Min mor har købt nogle til mig, men jeg kan ikke helt se idéen. Ok, det gør lidt ondt i den ene tå en gang imellem, men det må jeg da bare leve med. Synes ikke det er nogen grund til at begynde at tage piller. Det er jo kun en smule fysisk smerte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 28/05-03 22:13 
Når hele verden driller, kan du ligeså godt ta' piller !
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig