X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Store japanske 360 titler på vej


Svar
SephirothSephirothSkrevet 05/04-06 00:42 
Microsoft afholder den 6. april en pressekonference i Tokyo, hvor der angiveligt bliver afsløret en masse store titler til det japanske marked.

Ifølge tidlgere rygter vil et Tales of-spil fra Namco blive afsløret (den skulle sikker), Phantasy Star Universe (også ret sikker), VF5 og Afterburner fra SEGA, ukendt titel fra Square Enix, Winning Eleven fra Konami og en ukendt titel fra Q? Entertainment (Lumines, N3).

Friske rygter fortæller nu, at Square Enix vil fremvise online-spillet Fantasy Earth, en ny Chrono-titel og en ny Seiken Densetsu-titel, samt at der er nyt fra Level 5 og Lufia. Et ny titel kaldet Heavy Nightmare vil også blive afsløret.


Hvis bare halvdelen af disse rygter er sande, er jeg sgu en glad mand, men for søren, hvor ville en ny Chrono-titel være godt. Vi får at se om et døgns tid!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ChronoChronoSkrevet 05/04-06 06:42 
Jeg tror ikke på så mange hotte titler til 360 nu. Det ville da være selvmord for SquareEnix? Medmindre det "bare" er konverteringer. Der kommer jo et Seiken Densetsu til PS2 f.eks.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
EchoEchoSkrevet 05/04-06 07:47 
Jeg synes det lyder meget sandsynligt - xbox er jo ved at komme ind på markedet, og det kan da godt være at japanerene ikke er glade for den men det er vi andre da (til en vis grad) så de skulle da nok kunne komme af med de spil (:
Jeg glæder mig til at høre mere...
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
MrCaseMrCaseSkrevet 05/04-06 11:19 
Det kunne da være pokkers interessant hvis m$ gjorde en seriøs indsats denne gang.
Spil i hobe-tal ville da være en start.
Spændende...
Have you considered sucking less?
SephirothSephirothSkrevet 05/04-06 14:28 
Square patenterede for noget tid siden navnet "Dawn of Mana".
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
EchoEchoSkrevet 05/04-06 16:50 
ja, og der går rygter om at det er den engelske titel for det seneste spil i serien som udkom på DS'en i japan i sidste måned.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
SephirothSephirothSkrevet 05/04-06 18:41, rettet 05/04-06 18:41 
Duh, nej, det er Children of Mana!
Sørg for at have de korrekte oplysninger parat næste gang du skal spille smart, fister!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SephirothSephirothSkrevet 06/04-06 09:11 
Buh, det var en tør omgang!
Eneste interessante var et nyt RPG fra Tri-Ace.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
jaesjaesSkrevet 06/04-06 22:18 
Der er da mere? :)

Jeg faldt i det mindste over Project Sylph. Tilsyneladende en slags fortsættelse af Silpheed serien. Lyder ganske lovende. Udviklet af Square Enix og Game Arts. Læs mere her:
http://www.gamespot.com/news/2006/04/06/news_6147242.html?part=rss&tag=gs_&subj=6147242

CGI-film, måske med lidt gameplay, det svært at se. I såfald ser det ikke ud til at blive en traditionel shoot 'em up, men en mere moderne tredjepersons-shooter:
http://www.xboxyde.com/news_2753_en.html
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig