X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 21/11-08 23:09 
Det er selvfølgelig ikke umuligt :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/11-08 00:41 
Her er lidt til tandlæge folket ;-)

The toothfairy is my bitch!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/12-08 18:33 
Politiet kom forbi i dag med 12 af mine spil og coveret til GBA playeren til GC. Så dvs. at jeg nu har alle mine PS2 spil igen :) Men mangler så stadig en hel del til Xbox og GC...

Forsikringsselskabet har desuden lovet at jeg får penge her ommkring d. 9. Så hurra for det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/12-08 18:37 
Det er da fedt at de kunne skaffe noget af det. Jeg troede helt ærligt at politiet var ligeglade med indbrud og bare lavede papirarbejdet så man havde til forsikringen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/12-08 18:40, rettet 01/12-08 18:51 
Det var nogle spil som de solgte til forretningen hvor jeg arbejder (ikke til mig). Så de var konfiskeret hos politiet og nu skulle de altså ikke bruges mere.

Politiet var endda så flinke at komme ud med dem, selv om jeg tilbød at hente dem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
lightyear dklightyear dkSkrevet 02/12-08 09:08 
Vildt de kom ud til dig med dine spil.

De ville ikke komme ud til en tyv, der skabte sig i en vens netcafe, her i forgårs, så han fik sig desværre en lille tur.

Men ok politiet gør vel hvad de kan.
are you CHICKEN?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/12-08 17:45 
Jeg modtog i dag min nye primære HDD, der skulle erstatte den jeg brændte af, under opgraderingen af min X360 HDD. Den er så DOA, og skal sendes tilbage og byttes, hvilket nok betyder at jeg kommer til vente LÆNGE på en ny HDD! ARGH!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/12-08 18:04 
nedgang :-(
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/12-08 18:14 
Helt vildt der!!1!

Spørgsmålet er om jeg skal købe et helt andet produkt - det lover ikke voldsomt godt, og jeg vil helst undgå datatab, da jeg ikke er for god til at tage back-up.

Oh well, tilbage til tegnebordet...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ElgenElgenSkrevet 05/12-08 20:20, rettet 05/12-08 20:21 
1) Ville prøve den nye RE5Demo der lige er kommet på JAP Live i dag.
2) Man skal have en JAP Gold account.
3) Fandt flere steder på nettet (også danskere) hvor folk beskrev at de havde downloaded fra ikke-japanske lande.
4) Brugte een af mine 'gratis' 1 måneds-Gold fra boxen på en nylavet japansk konto (fandt en guide på nettet der beskrev præcis hvordan man skulle gøre, og det havde lykkedes for andre danskere).
5) Logger ind og prøver at downloade, men får: 'This item isn't available from your current location'.
6) Googler, og finder ud af at andre verden over har haft det samme problem ca. den sidste time.

DE HAR SGU LUKKET SMUTHULLET BARE EEN FU.... TIME FØR JEG PRØVEDE AT DOWNLOADE!

AAARRRGH!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-08 20:50 
Ejjj! Fuck hvor ærgeligt :(
Den kunne jeg også godt have tænkt mig.
ElgenElgenSkrevet 05/12-08 21:44 
Jeg fandt en vej udenom, men er ikke sikker på at man må snakke om det her };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-08 21:46 
Har du prøvet det endnu? Er det godt så? :)
ElgenElgenSkrevet 05/12-08 21:51 
Nej, har bare lige haft den boot'et for at se at det virker. Skal svælge i det senere når resten af familien er gået i seng.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GreaseballGreaseballSkrevet 18/12-08 11:01 
Pokkers til... Her finder man et spil på Play.com man godt vil havde, bestiller det hjem... venter i en evighed på det. Så er det blevet nappet i tolden.. 197,- i told for et spil der koster 191,- DE ER IKKE HELT RASKE DER UDE I TOLDVÆSNET!!!
Det spil kan få lov til ryge return, jeg ser ingen pointe i at betale tolden. Skriver bare til Play at det er blevet taget, så sender de et nyt med 0,- i værdi da det er en "erstatning". Det gjore de sidste gang ;p
Men bliver så nød til at vente længere på mit spil.. ØV!
SonicSonicSkrevet 18/12-08 11:56 
Vil lige tilføje lidt galde over Post Dumnok. Her står man med en hjemmearbejds-plads, og min mus er gået istykker. Jeg bestiller en ny igår, og ved den vil ankomme idag. Kl. godt 10 går jeg ned i postkassen, for at se, at det dovne postbud bare har valgt, at smide en "Kan afhentes imorgen" seddel i min postkasse, fremfor at gå de 10 skridt op af trappen, og banke på. Jeg er fanme træt af post-danmark! Det er uhyggeligt at de yder en så elendig service, i forhold til hvad det koster at bruge dem.

Det en ommer!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/12-08 13:11 
Det har jeg også oplevet et par gange. Til forskel er min postkasse dog lige ved siden af døren så det gir INGEN mening at han vælger at slæbe rundt på min pakke resten af dagen frem for at forsøge at aflevere den.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkenDarkenSkrevet 18/12-08 13:11, rettet 18/12-08 13:18 
Greaseball>Så er det blevet nappet i tolden.. 197,- i told for et spil der koster 191,-
Det spil kan få lov til ryge return, jeg ser ingen pointe i at betale tolden. Skriver bare til Play at det er blevet taget, så sender de et nyt med 0,- i værdi da det er en "erstatning". Det gjore de sidste gang ;p
Men bliver så nød til at vente længere på mit spil.. ØV!

Føler med dig, min "A Vampyre Story" blev også snuppet med en toldopkrævning på 189,- =(
Vælger du bare "I have not received" og så kommentere at den er taget i tolden? og det har de det fint med?, jeg ville ellers vente på den der 21 dags regl de har før jeg ville reporte spillet, men hvis din metode virker sååå ;)


Sonic>
for at se, at det dovne postbud bare har valgt, at smide en "Kan afhentes imorgen" seddel i min postkasse

Den har jeg også været ude for fornyeligt. Og så en dag hvor jeg var hjemme hele dagen så ingen undskyldinger der.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
GreaseballGreaseballSkrevet 18/12-08 15:07 
Darken>

Føler med dig, min "A Vampyre Story" blev også snuppet med en toldopkrævning på 189,- =(
Vælger du bare "I have not received" og så kommentere at den er taget i tolden? og det har de det fint med?, jeg ville ellers vente på den der 21 dags regl de har før jeg ville reporte spillet, men hvis din metode virker sååå ;)


Det gjore jeg sidst. Denne gang, der sendte jeg en besked gennem deres return item, med at den var beskadigt med en forklaring. De er som regl meget forstående.
SonicSonicSkrevet 19/12-08 21:29 
Lige for at gøre det hele værre... Post-Danmark havde jo valgt at stikke mig en "Kan afhentes senere" seddel, istedet for at udlevere pakken til mig den dag de var her. Gud hjælpemig om fjolserne jeg har købt musen ved, ikke har sendt mig den forkerte mus tillige med :S

En knotten Sonic ringede så derop klokken 10 til morgen, og forklarede dem, at den mus venligst skulle være på min adresse imorgen. Manden fablede noget om lørdags-ekspress, og at han ikke anede om det kunne nåes pga. jule travlhed hos Post-Danmark. Jeg fortalte ham, at det var værd at prøve, og det ville han så gøre.

Så lige nu sidder jeg med en gammel Creative mus der giver mig krampe i hele hånden :S
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/12-08 00:18 
Ikke for at være fræk, men der findes jo også fysiske butikker der sælger mus, ganske vist ofte lidt dyrere!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 20/12-08 01:04 
Tjah, men Razer mus er ikke til at opstøve i Sønderborg :S
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JesperJesperSkrevet 20/12-08 08:41 
Vi havde også lidt problemer med posten her i julen. Vi havde bestilt nogle julegaver, hvoraf den ene blev "leveret" her den anden dag. Min kone var hjemme, men posten ringede ikke på, men istedet _smed_ han pakken ind i vores garage! (ja, smed som i kastede). Da den i første forsøg ikke røg helt ind i garagen, gik han hen og sparkede til den.. what the f...?!?

Min kone gik desværre ikke ud og fortalte ham hvad han var lavet af - det havde han ellers fortjent!
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/12-08 08:56 
Sonic>
Jeg er fanme træt af post-danmark! Det er uhyggeligt at de yder en så elendig service, i forhold til hvad det koster at bruge dem.

Det en ommer!

Jeg er bestemt ikke uenig. Men det virker faktisk som om det er blevet værre efter de er blevet privatiseret. Det var vel ikke tanken. :)
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 14/01-09 15:07 
Her efter nytår fik min klasse nyt klasselokale og det fik jeg gjort en anelse mere hyggeligt ved at hænge nogle af min 'spray-art'-værker op (de samme som har fulgt klassen siden 1. år) - jeg fik hængt dem op i går og her i morges var et af dem forsvundet!!!! og det var et jeg havde brugt særlig meget tid på at lave!
Har sat efterlysningplakater op på skolen og det sårer mig dybt at man ikke bare har ladet det ligge hvis det var faldet ned...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
SumezSumezSkrevet 14/01-09 15:44, rettet 14/01-09 15:44 
Hmm, i det mindste må det da være en kompliment at nogen ville stjæle et af dine værker?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JesperJesperSkrevet 14/01-09 18:57 
hehe
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/01-09 19:02 
hoho
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/01-09 14:45, rettet 21/01-09 14:45 
Fik lige Astro City panel i dag og der var told på 212kr X=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
fumfumSkrevet 26/01-09 13:58 
Så gik min xbox ned, for anden gang.
Lige som jeg havde brugt fem timer på at reinstallere svigermors pc, og brugt halvdelen af tiden på at svare på underlige spørgsmål fra hende.
Da havde jeg lige brug for en omgang geometry wars da jeg kom hjem.
Men nej den rrod'ede på mig.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
GreaseballGreaseballSkrevet 28/01-09 23:56 
Havde fået et skummelt udslæt ved det ene øje... viste sig det var reaktion på nikkel, fra en mobil jeg havde lånt fra arbejdet. Siden jeg havde et foråget forbrug med den og grundet dens dårlige microfon som jeg gjorde at jeg var nød at holde den lidt højt så kanten var lige under øjet.
Så den er ude og sat SIM kortet over i en anden mobil.. af alle tåbelige ting XD
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/02-09 11:10 
Aaarrrgh!! Hvad er det for nogle nossefår, der bliver ved med at lave flash-reklamer, som hiver CPU-forbruget op på nær 100% og tvinger min stakkels lille PC helt i knæ, når jeg går ind på "reklametunge" hjemmesider?! Det kan sgu da ikke passe, at man skal have et gaming-monster af en PC for at kunne surfe smertefrit på nettet. Det er noget sjusk!!
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/02-09 11:13 
Kan du ikke bruge et program til at fjerne det, jeg bruger ABP.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/02-09 11:30 
Hvorfor har jeg ikke selv tænkt på det?... Nogen gange må man bare bekæmpe ilden med en stegepande :D

Men jeg er stadigvæk pizzed over, at det overhovedet er nødvendigt med den slags!!!
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 22/02-09 13:17, rettet 22/02-09 13:17 
Du behøver jo også kun at surfe her (og her er ingen flash) };-)
Problem solved.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkenDarkenSkrevet 22/02-09 15:03 
suk køleskabs delen af mit køleskab (ja haha =P ) er gået i stykker, fryser delen virker fint, men intet jeg har prøvet har hjulpet på køle delen =(
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/02-09 15:10 
Har det lagt ned? eller er det bare sket uden vidre?
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkenDarkenSkrevet 22/02-09 15:41, rettet 22/02-09 15:41 
Skete bare, ville smide noget frosen kød i køleren om morgen og synes at det lugtede underligt. Forsøgte at justere på temperturen (blidt og så aggresivt), slukket kun køler delen og har forsøgt at slukke hele køleskabet i håb om at få en respons.. nada. Måtte junke en del madvarer og resten står på altanen som er noget koldere end de 15+ grader der er i køleren.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/02-09 15:44 
Mega træls :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/03-09 13:58 
Alle mine tre pakker fra Play med Wii spil er blevet underlagt toldopkrævning på 198,- stykket :s Nu gik det ellers lige så godt med de forsendelser fra Play.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
QQSkrevet 17/03-09 14:38 
Strange.... Har modtaget 3 Blu-Ray film fra Play idag, alle mærket €14.49 af Play. To af dem var stemplet "FRIGIVET". Mærkeligt, har jeg ikke prøvet før.
Er toldgrænsen blevet sat op fra de 80 kr?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 17/03-09 14:42 
Ifølge post.dk er den på 80kr, men i praksis er den vist snarere omkring 130-150 stykker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 19/04-09 15:05, rettet 19/04-09 15:07 
Jeg har købt en brugt udgave af Halo 3 i en byttebørs i Næstved. Min 360'er står i Kbh, så jeg har ikke haft mulighed for at teste spillet før nu. Netop hjemvendt sætter jeg spillet i maskinen og får en af de der "spillet er snavset"-beskeder. Jeg kigger på disken og opdager til min gru, at spillets tidl. ejer har haft en launchmaskine, der har sat de karakteristiske ridser i en ring yderkanten af disken. Skønt..

Og hvad kan man så lære af det? Køb nyt!
[inspirational quote here]
WonderboyWonderboySkrevet 19/04-09 15:13 
Du kan få den slebet i Game butikkerne, mener det koster 50,-.
I love monster land
XiwanaXiwanaSkrevet 19/04-09 15:20 
Wonderboy>
Du kan få den slebet i Game butikkerne, mener det koster 50,-.

Jeg byttede mig til spillet. Han havde angivet en pris på 85kr. Spillet koster 150kr. fra nyt i ElGiganten, så det vil nok være lidt overkill at få det slebet for en 50'er. Men tak for tippet under alle omstændigheder!
[inspirational quote here]
dpldplSkrevet 19/04-09 17:35 
Her for 3 dage siden købt jeg lige 1 måned WoW igen for bare kort spil med leveling(imens jeg venter på nye spil udkommer ><).

Så idag kunne jeg ikke logge på. Hurtig finder jeg ud af jeg en har gættet mit "secrurity code" og brugt den til ændre min email på account.
Så jeg er lige blevet hacket. Heldigvis må hackeren så overleve det er et gamle account med max 400g på. SÅ hah til ham!

Enlig dårlig fra blizzards side man kun skal bruge "secrurity code" og gamle email for ændre email. Da secrurity code often er lette at gætte sig til, da man for et hint om hvad den kan være(spørgelsemål man har valgt).

Nå ja wow er ikke vigtig for mig og kun noget jeg spiller en eller 2 gange om året. Så lidt ligeglad, selvom jeg gerne vil have mit account tilbage. Så overlever, men stadig irriterene.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 19/04-09 17:46 
Hvordan kan folk have let ved at gætte dit mors navn før hun blev gift eller den by du er født i? Meningen med spørgsmålet er jo at det skal være noget som kun du kan svare på - det burde ikke være til at gætte, med mindre man kender dig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 19/04-09 17:57 
fordi mange steder kan man angive favorit film, band, farve også videre.

Lige de 2 du nævner er så rigtig nok ikke så lette. Nu lige har jeg min mors efternavn som mellemnavn(Selv valgt det) så vil aldrig bruge den og glemmer tit mit føde sted da det er en ligegyld detajle for mig. ><

Kan også være jeg endt i en phishing scam uden at opdage det. Men kan ikke komme i tanke om hvor det skulle have skete.(Men er jo menneskligt at fejle)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/04-09 12:04 
Nogen har prøvet at hæve 30.000 rubler på mit kort. Iht netbank er det til vladivostok.ru som er noget russisk fly-selskab. Nu er mit kort ihvertfald lukket og jeg skal til at udfylde nogen blanketter og have et nyt kort tilsendt osv... Træls når man betaler alt med plastik efterhånden og er helt broke indtil jeg får det nye kort.

Må hellere gå ned med flasker så.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/04-09 12:11 
Ja, men hellere det end at blive fralusket 30.000! ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig