X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Aaarrrgh-tråden


Reply
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Reply
SumezSumezSkrevet 08/10-08 08:41 
Udtales det så "Tørke-Rens" som Hyako foreslår? Altså den nye cilit bang mod tørre tallerkener?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 08/10-08 08:45 
Hmm... Det gør det vel. Eller; tørker'ns.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/10-08 10:40 
Nåååh! Så det er slang for "nederen"?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-08 15:37 
Sumez>
Udtales det så "Tørke-Rens" som Hyako foreslår? Altså den nye cilit bang mod tørre tallerkener?

Det skal mere udtales som om Tørkeren er en person, og at det er hans ting vi snakker om :D
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 10/10-08 10:11 
Min projektor, som jeg købte for under et år siden, besluttede sig for at sprænge pæren i går aftes, lige som jeg havde fået gæster og vi skulle til at bruge den.

Pæren holdte ikke så lang tid som den var specificeret til, så jeg havde ikke lige købt en ekstra.
Med en vejl. udsalgspris på 4000 kroner, er sådan en projektor da lidt dyr i drift, hvis man skal skifte pære en gang om året...
Heldigvis kan man finde pæren til en pris på 2700-3000 kroner, hvis man kigger sig lidt omkring, men det er stadig mange penge.

Aaaaargh!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/10-08 17:16 
Aaarrrgh!

Jeg ville forsøge at opgradere systemdrevet i min pico-itx PC fra et IDE-drev til et SATA-drev og måtte konstatere, at der ikke var plads til SATA-kablet i kabinettet. Selvfølgelig kom jeg til at ødelægge IDE-kablet i processen, så lige pt. er min stationære PC en mursten :(
AV Intelligent Terminal
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 27/10-08 19:12 
AAARRRGGHHHHHHHHHHH!

(skriver fra backup puter)
Der skete en eller anden JAVA-fejl installation på min main-PC så nu kan jeg ikke bruge min browser, bruge hjælpefunktioner og nu virker mit antivirusprogram heller ikke - gang på gang kommer der sådan en 'send info om fejlen til Microsoft'-box frem... snøft...

Prøver nu at reparere... og i værste fald formatere :(
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
ComradeComradeSkrevet 27/10-08 20:00 
KTC>
Min projektor, som jeg købte for under et år siden, besluttede sig for at sprænge pæren i går aftes, lige som jeg havde fået gæster og vi skulle til at bruge den.

Pæren holdte ikke så lang tid som den var specificeret til, så jeg havde ikke lige købt en ekstra.
Med en vejl. udsalgspris på 4000 kroner, er sådan en projektor da lidt dyr i drift, hvis man skal skifte pære en gang om året...
Heldigvis kan man finde pæren til en pris på 2700-3000 kroner, hvis man kigger sig lidt omkring, men det er stadig mange penge.

Aaaaargh!

Er der ikke en form for garanti på dette? De fleste pærer lover da i hvert fald plus 2000 timer, og når den så er under et år gammelt synes ja du har et godt argument at gå til forhandleren med?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
LarsGLLarsGLSkrevet 28/10-08 15:05 
Aaaaaaargh!

Modtog Dead Space til Xbox 360 i går, og glædede mig til at bruge hele dagen i dag på at spille det igennem - DIRTY DISC. Nu virker ingen af mine spil længere, og har prøvet DVD cleaning disc og at slukke maskinen + alt andet man nu finder på.

Andre der har oplevet dette og fundet en løsning, eller skal jeg bare have UPS til at hente den?
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
ElgenElgenSkrevet 28/10-08 16:08 
I would go for UPS };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
LarsGLLarsGLSkrevet 28/10-08 18:26 
Heldigvis ser det ud til at jeg har fundet en midlertid løsning ved at lægge den ned i stedet for at have den stående :-) den kommer stadig med meldingen med jævne mellemrum, men jeg er lige i stand til at trække mig igennem. Derefter ryger den tilbage til Microsoft!

Fint spil btw.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
KilroyKilroySkrevet 28/10-08 18:27 
Jeg hørte at Merlin gik i betalingsstandsning igår. Men hvad jeg ikke har hørt, var at dagen i dag åbenbart skulle bruges på at tømme butikkerne. Ingen steder jeg har surfet har nævnt dette med et enkelt ord. Hvorfor har jeg ikke hørt noget?
Gik jeg glip af noget? ARGH!
Kilroy Was Here
John DoeJohn DoeSkrevet 28/10-08 18:32 


*Host*
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
KilroyKilroySkrevet 28/10-08 18:37 
Heh, og jeg som ledte efter "MERLIN LUKKET! UDSALG"-tråde eller noget lignende. Men da godt at høre at spillene ikke just var billige...
Kilroy Was Here
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/11-08 19:24 
SHIT! Microsoft synes at Hotmail skulle have en makeover og lige siden har jeg ikke kunne besvare emails eller skrive nye. Kan ikke skrive noget i tekst feltet i hverken Firefox eller Konqueror. Har prøvet at emulere Internet Exploror og det ser egentlig ud til at virke men kører forbandet langsomt og starter ofte først op 5 min efter jeg har forsøgt at starte det.

For fanden da! Det bliver så tungt at skulle lave ny email og ændre min email alle steder jeg handler, paypal, herinde osv.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 07/11-08 20:16 
Well... Så kan du lære at holde dig fra MS-produkter :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/11-08 21:00 
Jeg har skam haft den email før jeg fik 360. Nu ved jeg bedre :)

Nå jeg må jo hellere få oprettet den Gmail konto...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/11-08 21:24, rettet 07/11-08 21:25 
Ej hvor er det træls det her... PayPal var forbavsende nemt at skife email på. Men eBay er da et sandt helvede. Jeg fik beskeden at min email ikke kunne være det samme som mit bruger ID. WTF? Det var det jo allerede bare hos Hotmail. Så jeg prøvede at skifte bruger ID og tilføje et _dk. Men jeg får stadig samme besked.

Når jeg prøver at kontakte eBay får jeg besked om at mit spørgsmål er for indviklet. Jamen hvad fanden sker der? Nu skal der oven i købet gå 30 dage før jeg kan få mit gamle bruger ID igen. Så må jeg bare håbe at jeg ikke går glip af nogen beskeder fra eBay... :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/11-08 23:02 
Alt hvad eBay sender dig af beskeder kommer også inde i din "my ebay" inbox.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-08 23:21 
Ja det er rigtig nok så derfor er det nok ikke super nødvendigt at jeg får skiftet min email der. Jeg følger jo stadig med i hvad der kommer af mails på den gamle konto, og hvad eBay angår så kan man heldigvis svare på beskeder fra deres side :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/11-08 22:04 
AAAARGHHHH! Jeg har haft indbrud i går!! :( Kom heldigvis hjem tidligere end jeg normalt skulle og da de hørte jeg rodede med postkassen har de skyndt sig ud. PS3(60GB), PS2(chip), 360 og ca 40 spil er væk. Heldigvis har de ikke fattet en hat, og alt SEGA står uberørt, det samme gør TVet men det var pillet fra og altså bare et spørgsmål om tid før det også var væk. Forstærkerne hang forover i højtalerkablerne, det gjorde godt nok ondt at se. Heldigvis virker de og fjernsynet stadig fint. Code Veronica Dreamcasten var sat på gulvet og er stadig i perfekt stand, pyha!

24/25 Xbox spil, alle på nær et GameCube og 360 spil og PS2 A-E var væk. Egentlig havde jeg mistænkt Neros da jeg samme formiddag havde bitchet over GOW2, men det spil lå der fandeme endnu!! Naiera var også kort oppe og vende da tvet ikke var taget ;p

Alle andre PS2,PS3 & PSP spil var væltet ned i min sportstaske men den nåede de heldigvis ikke at få med. Jeg har også stadig begge 360 controllere og strømforsyningen...

Det værste der blev taget var min computer inkl taske og tablet. F...! Heldigvis er min søsters lige kommet retur fra rep. så den låner jeg indtil jeg kan få en ny fra forsikringen.

Jeg meldte det omgående til Politiet der stillede på addressen en times tid efter. Mens han gennemgik det hele med mig fik han en opringning og fik at vide at min nabo også havde haft indbrud. Hendes værelse ligger ud mod gavlen så det var altså ikke et indbrud der var planlagt mod mig specielt, jeg var bare den næste i rækken.
Jeg tog ud til en ven for at låne værktøj og tog så i Silvan på vej hjem. Købte en masse vinkelbeslag og har nu skruet det vindue de kom ind ad og bagdøren de kom ud af fast. Jeg skruede også min nabos vindue fast på samme måde.

I dag var jeg så nede for at hente min søsters computer og var bagefter inde og snakke med min chef i GameStop der havde lovet at holde øje med mine ting. Efter få minutter kommer så tre indvandrere ind og vil sælge PS2 spil... Nå tænker jeg og kigger lidt nærmere på de titler de har med og ganske rigtigt, det er mine.

Selvom jeg flere gange i går havde ønsket dem al mulig dårligdom formår jeg at holde mig i ro, går ud i gården bag butikken og ringer til chefen der står bag desken. Jeg siger at spillene er mine og han forsøger så at holde dem så længe som muligt uden at sige noget.
Jeg ringer derefter til Politiet igen og beder dem komme ASAP. Det kan selvfølgelig ikke lade sig gøre og da jeg kommer ind i forretningen igen var ham med mine spil gået.
Chefen fortæller derefter at han ikke mente at han fik nok for dem og gik igen... Hans ven solgte dog to spil der ikke var mine, men Chefen var så snu at han forlangte at se ID før han købte noget. Han skrev under på den der seddel med navn og telefon nummer, og selvom nummeret måske er forkert så har Politiet nu et navn at gå efter.

Så ned på Politistationen med mig og forklare en betjent hele lortet samt gi et signalement af popdrengene. Jeg fik ikke rigtig besked på hvad der nu ville ske, men jeg synes da jeg selv gør hvad jeg kan uden at ty til voldeligheder.

Da jeg kom hjem igen ringede jeg til Blockbuster og der havde han så solgt nogle af mine spil. Det meldte jeg så tilbage til Politiet der vidst ville prøve at få et signalement fra hende. Senere på dagen ringede min kollega Peter og sagde at der nok lige havde været nogen inde og sælge Xbox spil som han mente var mine. Han skrev samme navn men telefon nummeret er et andet :/ Om ikke andet så har Politiet da et navn at gå efter så de må da bare komme i omdrejninger, nu har jeg jo lavet alt arbejdet for dem :)

Men FUCK alligevel, det har da ødelagt de sidste to dage for mig totalt og jeg bryder mig slet ikke om at tage hjemmefra. Skal satme ned og snakke med boligforeningen i morgen og finde et andet sted at bo i en fart.

Lige nu sidder jeg og skal udfylde hvad der er stjålet. Godt der er noget der hedder Samler på P:R det gør det hele lidt lettere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 12/11-08 22:12 
Det var da en rigtig øv historie.. Håber de fanger dem og du enten får dine ting tilbage, eller at forsikringen dækker til fulde. Nu håbe jeg heller ikke at du føler dig for utryg der hjemme. Det er jo en kedelig bivirkning af den slags. Husk på at de ikke gik direkte efter dig, som du selv skriver.

Held og lykke med det hele.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/11-08 22:16, rettet 12/11-08 22:19 
Jeg kan fryde mig lidt over at min Computer i lang tid har haft opstarts problemer der blev værre og værre. Hvis han regnede med at han bare kunne starte lortet og bruge den så bliver han nok noget skuffet når den booter Fedora :p Hvis han så alligevel vælger at rodde med det og installerer windows så kan man håbe at lortet bryder i brand :)

Men godt jeg valgte at få tegnet en forsikring for et halvt år siden. Havde levet flere år uden så pænt heldigt at der ikke skete noget der :)

Var lidt nærvøs for at de skulle komme tilbage og hente det de ikke fik med. Nu har de jo set hvad jeg har af ting (HDTV, forstærkere, højtalere osv.). Der har været tre indbrud på kollegiet i Lørdags fandt jeg så ud af, og i dag har det været i aviserne. Mon ikke de holder sig væk når der nu er fokus på dem? Men jeg vil helst ikke tage nogen chancer :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 12/11-08 22:22, rettet 12/11-08 22:24 
Jeg havde også indbrud sidste torsdag. Man havde tiltvunget sig adgang gennem terrassedøren og tyven løb så med min gamle bærbare computer samt Eliten, Hddvd drev 7 film og 8 sprit nye spil !!!
Men jeg forstår bare ikke, hvorfor det lige er det man som tyv går efter, der var så uendelig mange andre ting, der er mere værd.

Men det kan selvfølgelig være, man prøver at sælge skidtet, ligesom det var tilfældet med konsolkongens stuff.

Men MØG irreterende er det helt sikkert.
KamekKamekSkrevet 12/11-08 22:30 
Hvor er det dog irriterende at man ikke kan få lov til at have sine ting i fred.

Held og lykke med det til jer begge.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/11-08 22:40 
Ja alt for nederen, håber de finder dem, men bliver desværre nok svært.

Godt du har forsikring, men du opnår desværre sjældent den virkelige værdi, pga alle spil taxeres ens, med mindre du *pynter* lidt;)

Skete for en kammerat for et par år siden også imens han var udenlands med arbejde. Der slap de ikke afsted med så meget, men tilgengæld havde de/vedkommende skidt udover hele lokummet... En tyv med ekstremt dårlig mave åbenbart. Der findes nogle sære mennesker rundt omkring.
la0sla0sSkrevet 12/11-08 22:51 
Damn den slags er noget crap, i har begge min sympati
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 12/11-08 23:24 
Det er godt nok skrækscenariet for spilsamlingen (udover brand), så held og lykke med det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/11-08 23:49 
Jo tak for støtten alle sammen :) Jeg er bare lykkelig for at anlæg, tv og SEGA samlingen står komplet endnu. Ellers skulle i ha' set en voksen mand græde snot :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 12/11-08 23:54 
Ja jeg håber også at det ender godt, og politiet får fat i dem, har du snakket med Thomas i EB-Games i Odense at han skal lægge mærke til hvis det kommer nogle der vil sælge dine spil?.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-08 00:07 
Min Chef har faktisk kontaktet begge butikker i Odense og de skulle holde øje med 60GB PS3'er. Det var hans eget initiativ så det var meget sejt af ham.
Jeg har nu ikke den store lyst til at få mine ting tilbage nu hvor de har fedtet med dem. Hvis der er ridser i de skiver de har købt nede på arbejde har jeg i hvert fald ikke den store lyst til at tage dem tilbage.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-08 10:30 
Det er satmer nederen K. Jeg ville ikke bevare roen på samme måde hvis jeg blev bestjålet hvis de stod lige over for mig. Jeg håber politiet får fingre i de bavianer.
ChronoChronoSkrevet 13/11-08 10:34 
Er der ikke noget som hedder en civil anholdelse? Sådan en skulle du da lige have foretaget :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-08 10:45 
Der er vidst lidt indviklet hvornår det tæller som civil anholdelse og hvornår det tæller som selvtægt. :/
CoreCoreSkrevet 13/11-08 10:53 
Bare lave en Bronx Tale-reaktion, og roligt og fattet gået over låst døren og grebet et bat. Så bliver han hvor han, og får endda selv lov til at tage stilling til om han vil modsætte sig en civil anholdelse.

Seriously, jeg føler med dig Martin, og jeg syntes det er sejt at du har kunnet komme så langt i din egen efterforskning, ved simpelthen bare at tage på arbejde. Jeg håber da virkelig på at politiet følger op på dine informationer.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-08 13:20, rettet 13/11-08 13:20 
Politiet har lige haft ringet. Han sagde at de har haft fat i ham jeg gav signalement af. Han havde ikke mine ting men han sagde at en af hans venner havde dem. Åbenbart en dansker med et meget mærkeligt navn (kan ikke huske det) og bumser i hele fjæset.

Det går da lidt fremad :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 13/11-08 13:23 
De skal satme straffes...!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/11-08 13:34 
Core>
Bare lave en Bronx Tale-reaktion, og roligt og fattet gået over låst døren og grebet et bat...

Jeg havde åbnet en æske Guitar Hero og givet whoop-ass med spaden :-)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/11-08 13:34 
Ja f...... ergnerng#%!!! er de, de skal ned med nakken!
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-08 13:43 
Hvis de kommer igen mens jeg er hjemme eller prøver en anden lejlighed så overvejer jeg at svinge dem en med GameCuben. Den lavet til den slags.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 13/11-08 13:51 
Hyakotake>
Jeg havde åbnet en æske Guitar Hero og givet whoop-ass med spaden :-)

Den knækker for nemt pga samlingen i halsen, men Rock Band-guitaren derimod, den må være god, og så får man samtidig bekræftet at der i det mindste er et eller andet den er god til :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 13/11-08 15:03 
kan også bruge en gamle Xbox.. men det er vist reg. som et dødligt våben pga. vægten :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-08 15:26 
Konsolkongen>
Hvis de kommer igen mens jeg er hjemme eller prøver en anden lejlighed så overvejer jeg at svinge dem en med GameCuben. Den lavet til den slags.

Nintendium! Hardest metal known to man!
jaesjaesSkrevet 13/11-08 16:56 
neros>
De skal satme straffes...!

Død ved Barbie Horse Adventures, Horsez 2 og All Star Cheer Squad!

Og hvis de stadig spjætter, får de en time med My Horse and Me 2 og Littlest Pet Shop.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-08 17:48 
Jeg ved ikke hvad du tror men jeg har aldrig ejet nogen af de titler. Jeg har kun hardcore spil ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 14/11-08 02:01 
Nå, så vi må ikke kalde dig Hestekongen fra nu af, eller? :)

Men det var bødlens værktøj jeg talte om, ikke hvad din spilsamling indeholder eller ikke indeholder :)
PapandPapandSkrevet 14/11-08 18:47 
Din sag er i 24 timer / Xtra.. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-08 19:11 
Er 24 timer den der avis? Og hvor ser du det henne? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 14/11-08 19:17 
Her skal du se, med tegning og det hele: http://www.fyens.dk/article/1119763:Svendborg--De-skulle-nok-have-valgt-et-vaertshus

Selve artiklen var også i avisen i dag.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-08 19:24 
Bortset fra at det er vildt overdrevet, ikke skete om natten, Morten er rødhåret og jeg har langt hår, så er det da meget sejt ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3'660 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me