X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
slk486slk486Skrevet 24/04-14 13:45 
men det er vel ikke helt usædvanligt indenfor miljøet

Nej, desværre.
j/k
ElgenElgenSkrevet 24/04-14 13:48, rettet 24/04-14 15:10 
Ironisk nok passer det jo perfekt med plottet i det spil der blev solgt...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
PapandPapandSkrevet 24/04-14 13:49 
Haha, ja. Så fik du et smil for 1500 kr. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ElgenElgenSkrevet 24/04-14 13:57 
^jeps };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/04-14 14:48 
Elgen jeg føler med dig!
Noget lort der ikke var meget info på nettet om spillet?
For de 1500kr kunne du havde købt et arcade boad ;)

Det kan også være ham der ga' 2000kr for det er en 1'er?
C64 mærkedet er ikke så stort. (som de andre konsoller)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ElgenElgenSkrevet 24/04-14 15:09, rettet 24/04-14 15:10 
Så er der i hvert fald mindst 2; for ham der kontaktede mig på ukvac, var ikke ham der købte det... han leder stadig og bad mig om at sende ham en pm, om jeg måtte se eet til salg igen.
Han kunne i øvrigt nævne FB-dudes fornavn (hvilket må være mere end et sammentræf), så jeg har bedt ham om at fortælle hvor han ved det fra. Om han evt. har haft det til salg på et forum eller noget. Kunne nemlig godt tænke mig at se hvordan han så har præsenteret et sådan salg... bare for at kunne svælge lidt ekstra i min egen gnavenskab };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
spectrespectreSkrevet 24/04-14 17:41 
Super Ghouls 'n Ghosts! Jeg er klar over at det er en hardcore serie og jeg nyder at spille det, men det der gør dette spil svært er de fordømte præcise jumps man skal foretage. Det gør bane 3 til den sværeste i hele spillet..
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 24/04-14 18:14, rettet 24/04-14 18:16 
Du må hellere holde dig fra Ghouls n Ghosts (arcade udgaven) så :P Det spil er så latterligt umuligt, at jeg er på nippet til at mene at MegaDrive-udgaven er at foretrække.
Må indrømme at jeg aldrig har været bare lidt i nærheden af at 1cc'e SGnG, men med uendelige credits har jeg været gennem det en del gange, helt klart et af favoritterne i serien.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 24/04-14 18:19 
Kan man få uendelig credits i sgng? Jeg har lige klaret første loop og har brugt 2/5 credits. Begge i bane 3...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 24/04-14 19:58 
Jeg plejer at spille Mega Drive udgaven på hard, men der er en del vej endnu, til mit 1cc :)
j/k
slk486slk486Skrevet 25/04-14 10:03 
Aaarg til at tøve for længe på ebay og se det billige spil glide igennem fingrene :(

Aaarg til at have været gået totalt ebay crazy den sidste uges tid :D
j/k
SumezSumezSkrevet 25/04-14 11:01 
1up>
Kan man få uendelig credits i sgng?

Vist ikke i snes udgaven.. Men mener man kan skrue godt op for ekstraliv?
Har spillet det for meget på psp på det seneste...

slk486>
Jeg plejer at spille Mega Drive udgaven på hard, men der er en del vej endnu, til mit 1cc :)

Md udgaven på hard svarer til andet loop, uden bosscheckpoints så vidt jeg husker?
Det værste sted det gør en forskel er imo lige i starten af bane 2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 25/04-14 11:13 
Sumez>
Du må hellere holde dig fra Ghouls n Ghosts (arcade udgaven) så :P Det spil er så latterligt umuligt, at jeg er på nippet til at mene at MegaDrive-udgaven er at foretrække.

Jeg gennemførte en gang Ghost'n Goblins på C64. :-P Tror faktisk ikke at udviklerne regnede med at det var muligt, for de havde klippet sidste level ud (fra arcade versionen), og lavet en spark-i-løgene latterlig kort ending.
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/04-14 11:23 
slk486>
Aaarg til at tøve for længe på ebay og se det billige spil glide igennem fingrene :(

Aaarg til at have været gået totalt ebay crazy den sidste uges tid :D

Hvad var det for et spil? :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/04-14 11:26 
Damn hvor jeg hader når folk på ebay ikke shippet spil på den måde som jeg ber om... Retardo bent har sendt et nes spil i en normal brev. >< heldig for ham at post danmark ikke havde spillet bold med det!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 25/04-14 11:44 
Sumez>
Md udgaven på hard svarer til andet loop, uden bosscheckpoints så vidt jeg husker?

Det ved jeg ikke, jeg havde bare en ide om at hard ville ruste mig godt :)

Sumez>
Det værste sted det gør en forskel er imo lige i starten af bane 2.

Med pildskaderne? Dem synes jeg ikke er et problem. Synes nu mere det er anden del af level 3, med tunge platformene.
j/k
slk486slk486Skrevet 25/04-14 11:45 
ChronoSousa>
Hvad var det for et spil? :)

Det var bare MKII til 32x, men det var under halv pris i forhold til de andre - ville bare sikre mig en 32x først. Skulle jeg ikke have gjort.
j/k
SumezSumezSkrevet 25/04-14 18:47 
slk486>
Med pildskaderne? Dem synes jeg ikke er et problem. Synes nu mere det er anden del af level 3, med tunge platformene.

Mindes ikke den del er så anderledes på hard? Hrm. Kan være jeg også snart skulle øve mig i 1cc af det spil, det virker ganske muligt med nok udenadslære...

Ghost n Goblins er ikke helt så slemt. Ville nok kunne klare det (arcade altså) hvis ikke detdet var for de satans Satan bosser på de sidste to baner...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 25/04-14 19:39 
Jeg mener da nok der kommer mere flyvende samtidig, men måske husker jeg galt.
j/k
3of193of19Skrevet 25/04-14 22:54 
Meh, åben beta weekend på Wildstar og nu kan jeg ikke logge min karakter på :(. Nå, NES Remix 2 istedet?
slk486slk486Skrevet 25/04-14 23:01 
Hvad der end flyder din båd ;)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 29/04-14 09:01 
Aaaaaaarghh! Bossen Jaguar Javier i Gacamelee! gav mig simpelthen så mange bøllebank i går aftes at nederlaget stadig sidder fast i mig.

Mon ikke jeg kan udtænke lidt taktik mens jeg arbejder i dag.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 29/04-14 09:13 
Øv, måtte lige aflive den ene kat. Damn det er hårde sager!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
3of193of19Skrevet 29/04-14 11:10 
:( /hugs
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/04-14 11:13 
Den slags er aldrig sjovt :( Jeg synes dyr er det sjoveste i verden, og jeg kender det godt selv.
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 29/04-14 11:23 
Begge vores katte blev også aflivet for et par år siden, da de var syge, og det var også en trist omgang. Havde aldrig troet at jeg som voksent menneske skulle sidde ved dyrlægen og tude som et barn.
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 29/04-14 11:34 
Man er mere knyttet til de små kræ, end man tror.
j/k
SonicSonicSkrevet 29/04-14 11:39 
Det er helt afsindigt. Kan slet ikke samle tankerne. Tuder som en stukket gris. Damn, man knytter sig så meget.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WonderboyWonderboySkrevet 29/04-14 18:52 
Nogle der skal på Noma og have kokage med creme fraise og lidt mos, pris 1100,-?
I love monster land
slk486slk486Skrevet 29/04-14 19:39 
Jeg spiser ikke Creme Fraiche.
j/k
slk486slk486Skrevet 29/04-14 21:02 
Aaaarg til at man er nød til at spille den forfærdelige PSP remake af Rondo, for at unlocke Symphony og Org. Rondo.
j/k
SumezSumezSkrevet 29/04-14 21:21 
Bare rolig, den er slet ikke så forfærdelig som den har ry for. Den spiller ganske hæderligt, og er næsten på niveau med originalen på trods af at den er noget grimmere. Når man har gennemspillet originalen så mange gange som jeg har, er det ganske sjovt at opleve variationen i den nye udgave, og det nye påfund de har tilføjet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 29/04-14 21:24 
Jeg har unlocket Symphony og jeg synes Rondo remaket er aldeles forfærdeligt :)
j/k
SumezSumezSkrevet 29/04-14 21:25 
Hvorfor? Det er ikke særlig anderledes end originalen, det eneste der skæmmer er 3D-grafikken, og selvom den ikke er pæn, gør den ikke spillet decideret dårligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 29/04-14 21:33, rettet 29/04-14 23:20 
Ja, det er ikke pænt, men jeg synes heller ikke kontrollen er helt i orden. Pisken føles hurtigere og control freeze, når man bliver ramt, er lidt længere. Det gør at jeg ikke kan spille det som jeg spiller normal Castlevania. Måske husker jeg forkert, men indtil videre har det ikke været andet end en frustrærende oplevelse. Det har jeg aldrig følt om de andre - heller ikke den originale Rondo.

Edit: Så fik jeg skidtet unlocked og jeg huskede ikke galt. Den originale Rondo er langt mere tight og har ikke den frustration forbundet med at remaken virker unfair :)
j/k
SonicSonicSkrevet 30/04-14 08:11 
Damnit, dyrehospital og diverse har tvunget min konto fuldkommen i knæ, så nu må jeg prøve at sælge min PS3 samling for at redde skindet :((
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 30/04-14 08:32 
Ja, det er sgu dyrt, selv når kæledyr går bort. Jeg måtte bruge min PS4 opsparing+ på det samme sidste år.
j/k
SonicSonicSkrevet 30/04-14 08:59 
Bare nitten den slags. Det ramler også lige sammen med bilsyn (+værksted) og diverse andre sjove ting.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 30/04-14 09:43 
Naturligvis :)
j/k
HankyHankySkrevet 30/04-14 21:22 
Min projektor er død. Det er noget værre pis, da symptomerne tyder på drillerier fra den termiske sensor. Noget der normalt vil kunne fixes ved et blidt tryk på den, men min sad mere eller mindre løs og kunne ikke trykkes ned, og jeg har virkelig ingen anelse, om komponenten findes i løs salg. Arghh :(

Den ser sådan her ud:
Aaarrrgh-tråden
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 30/04-14 21:33 
Hvad præcis er en termisk sensor og hvad skal en projektor med sådan en? :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/04-14 21:39 
Det kribler helt ufatteligt meget i mig efter at få lov til at pille i den :D
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 30/04-14 21:46 
Naiera> Jeg går ud fra at det er for at kontrollere temperaturen på miljøet i projektoren ved opstart (og nok også under drift). Jeg har Googlet mig frem til at det er et relativt almindeligt problem med dem efter noget tid, at sensoren driller, og projektoren derfor ikke gider at starte op. Efter power-knappen er trykket på, vil dækslet køre til siden, som den plejer at gøre når den tænder - derefter forsøge at tænde lampen, men efter ca. 10 sekunder, lukker dækslet blot til igen, og projektoren køler ned, før den slukker (som denne normalt ville gøre, efter at have været tændt i +30 minutter). Sensoren bilder nok maskineriet ind, at den er aaaalt for varm, og derfor ikke bør tænde pæren. Noget forbandet pis :P

Dræberbønne> Hvis du har nogen som helst idé, er du mere end velkommen til at rode med den. Som det ser ud lige nu, har jeg lidt opgivet det, og må vente til jeg får råd til en ny.

Jeg har kigget lidt på denne reservedel:

http://www.ebay.co.uk/itm/Sanyo-PLC-XE40-Projector-Thermal-Sensor-Switching-With-Housing-Fan-Board-/201078995247?pt=UK_Sound_Vision_Other&hash=item2ed13df92f

Som godt nok tilhører en helt anden model, men hvor sensoren til forveksling ligner på en prik. Tænker den må kunne flyttes over.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 01/05-14 00:45 
Phwoar Legend til SNES US er svært at finde til en fornuftig pris. Eeeen på ebay, cart only, til $70. Da fook?
j/k
SumezSumezSkrevet 01/05-14 00:52 
Det er helt åndssvagt så meget SNES priser er steget de seneste par år. Udviklernes andet spil, Iron Commando, er heller ikke for de fattige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 01/05-14 00:56 
Nej, sad lige og kiggede efter det. Tosset :)
j/k
scavengerscavengerSkrevet 02/05-14 17:02, rettet 02/05-14 17:03 
Opdagede lige mit nye job har tastet forkert da de oprettede mit kontonummer.
Så min løn er gået på en andens konto.
Banken har trukket faste udgifter, så min kassekredit er ikke alene maxed out, men er langt overskredet.
Må de det?
Nemo me impune lacessit
BeanoBeanoSkrevet 02/05-14 17:10 
Banken? Ja naturligvis, men hvis firmaet har lavet fejlen må de jo rette det ASAP og godgøre dig for udgifter.
SumezSumezSkrevet 06/05-14 17:26 
Man kan efterlade feedback hos alle amazon.co.uk resellers, men ikke ved varer købt direkte fra Amazon. Typisk. Har lige modtaget min Child of Light "Deluxe" edition med en tydeligt mast æske, fordi de ikke kan finde ud af at pakke deres varer ordentligt. Det har jeg aldrig været ude for ved deres resellers.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 06/05-14 18:00 
Hmm uheldigt Sumez. Min fra Amazon fejlede ikke noget...
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig