X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 12/04-14 09:33, rettet 12/04-14 09:41 
Arrrgh .... Jeg har lige set Spilmuseet er sat til salg !

Artikel fra JV
slk486slk486Skrevet 12/04-14 09:37 
Er det ikke lige meget, nu det er lukket alligevel?
j/k
SonicSonicSkrevet 12/04-14 09:38 
...
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/04-14 11:28 
Kommer maskinerne så på handels siden?
SonicSonicSkrevet 12/04-14 11:39 
Ifølge presseteksten her på siden er maskinerne vist ikke til salg?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 12/04-14 12:44 
Stram lidt op de herrer:

Læs nedenstående der blev annonceret på siden for nogle dage siden:
http://www.playright.dk/forum/emne/36088-spilmuseet-opgiver-danmark#667419
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/04-14 13:56 
Byder 100kr (skal bruge penge til at nyt hus så det er plads! )
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JuggernautJuggernautSkrevet 14/04-14 20:07, rettet 14/04-14 20:07 
Arghhhhh havde håbet på st få min fiksede PS2 retur fra Fyn inden alt for længe. Så viser det sig at herren der skal modde den, leger Katamari med stumperne. Doh!
Kunne ikke lade være Martin.;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-14 20:24 
Haha din røv :D

Metalskjoldet som også er heatsink røg ved et uheld på gulvet, og resulterede i at det tynde ribbonkabel blev revet i stykker :(

Heldigvis er der masser på ebay, så jeg har selvfølgelig bestilt et nyt for egen regning :)
http://www.ebay.co.uk/itm/LASER-LENS-FLEX-CABLE-RIBBON-70000X-Slim-Line-PS2-NEW-/261397844783?pt=UK_VG_Replacement_Parts_Tools&hash=item3cdc86932f

Moddet blev ganske fint ellers. Kun lyserøde ledninger som herren ønskede. Det kan åbenbart ikke blive tøset nok til hele playrights træfprinsesse :D
Aaarrrgh-tråden
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 14/04-14 21:37, rettet 14/04-14 21:37 
Aaarg. Org. Progear til 2500,- So tempting...
j/k
ElgenElgenSkrevet 15/04-14 00:36 
Hvor?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 16/04-14 20:15 
Fik netop tilsluttet min Dreamcast igen, så jeg kunne spille alle de nye spil og så siger den *pop* og lugter brændt.
Aaarg :(
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 16/04-14 22:21 
Mon ikke bare at det er sikringen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 16/04-14 22:26 
Desværre. Formentligt noget cap værk. Må hellere åbne den i påsken :)
j/k
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/04-14 19:44 
Hvornår er de begyndt at smide automatiske import gebyr på ebay auktioner? Jeg lagde slet ikke mærke til det og købte bare spillet som normalt og så da jeg skulle betale var prisen pludselig 300 kr~ højere pga automatisk import gebyr?

Det er da helt tilgrin, der går sikkert ged i den så postDK også vil have penge så jeg kan betale dobbelt.
slk486slk486Skrevet 18/04-14 19:57 
Det er en ebay "service" og ja - fucker totalt import op. Heldigivs er der stadig sælgere derude, der ikke benytter ebay's internationale shipping "service".
j/k
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/04-14 20:07 
Det er da virkelig irriterende og noget jeg skal obs på fremover.

Men man kan så forvente den går igennem tolden eller hvordan virker det?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/04-14 21:03 
Det krydser jeg også fingre for. Hvis trolden alligevel vil ha' penge, kan de få lov at babbe mine løg.
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 18/04-14 22:17 
Azzkikr>
Det er da virkelig irriterende og noget jeg skal obs på fremover.

Men man kan så forvente den går igennem tolden eller hvordan virker det?

Ja, så er den deklareret, forudbetalt og går frit igennem.
j/k
--Skrevet 19/04-14 20:46 
Havde lige købt DK Jungle Climber på Ebay, og det skulle angiveligt være "nyt".

Da jeg åbnede pakken står det dog soleklart at der er tale om et fake. DS logoet er uklart, folien er noget stift underlidt noget, som mest af alt minder om indpakningen fra billigt legetøj.

Manualen er underlig, med sløret tekst / billeder, og den virker generelt bare i ringe kvalitet. Cartridget i sig selv bekræfter blot det hele.

Har lige oprettet en sag, hvor jeg kontakter sælger, med følgende:

Hi, The game that i bought from you is clearly a fake / bootleg. I had no intentions of buying a fake game, as it was presentet as an original. Therefor I want you to give me my money back. It´s up to you if you want the game back (You will have to pay the shipping cost) or if i should throw it out. - Thomas

Det som pisser mig mest af, er at skulle bøvle med det. Argh!
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/04-14 20:52 
Surt :( eBay er desværre ikke stedet at købe spil til Nintendos håndholdte, chancerne er for høje for at man får fat i noget pirathalløj :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/04-14 15:37 
Hm jeg synes det er fantastisk at man kan betale moms ved checkout og på den måde undgå postdk's latterlige import"service"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 22/04-14 15:46 
Ja og man er også 100 % sikker på import. :/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 22/04-14 15:58 
Overpris for fragt, samt tvivlsom ompakning på ebays internationale central. Helt sikkert fantastisk.
j/k
SumezSumezSkrevet 22/04-14 16:17 
De første par gange jeg stødte på det var fragten ganske rigtig dyr, men er på det seneste stødt på mange ting jeg kunne købe inkl. importmomsen hvor forsendelse kun var på $10, altså meget standard fra USA, og så er det 100% at foretrække over alt andet. Går gerne efter de sælgere der understøtter det, så jeg ikke skal bekymre mig om dummebøder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 22/04-14 16:40 
Og ebays ompakning har været i orden? Har hørt en del skræmmende historier :)
j/k
SumezSumezSkrevet 22/04-14 16:41 
Jeg har intet bemærket
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 22/04-14 16:54, rettet 22/04-14 16:54 
Hvis det bare er told (og moms), der kommer oven i, så er det i orden, men det har jeg ikke set på nogen annoncer endnu.
j/k
slk486slk486Skrevet 22/04-14 20:25 
Hvem faen sender en vinyl plade pakket i papier? Den sælger jeg lige har modtaget en plade fra. Fjols. Oven i købet er det så den forkerte plade inden i :D
j/k
Soren47Soren47Skrevet 22/04-14 22:05 
Min PS3 er begyndt ikke at ville læse DVD'er nogle gange.. :(
ElgenElgenSkrevet 24/04-14 09:31, rettet 24/04-14 09:32 
Har lige brug for et sanity-check her, for at afgøre om det bare er mig der ser spøgelser eller hvad...

Random (vi er begge med i samme lille gruppe om retro-gear) dude kontakter mig på Facebook for lidt over en måned siden, fordi han har læst i et gammelt indlæg i "Hvad kom ind ad døren"-tråden her på kanalen, at jeg har Duck Tales (C64) på cart. Han spørger om jeg vil sælge og skriver bl.a.:

"Har det til Amiga men mangler at prøve C64' er cart version. Hver sin lyst :)"

Jeg prøver lidt at poste på div. retro-forums (også her) for at få en ide om hvordan det bør prissættes, men ingen ved rigtig noget om det og jeg ender med at sige 500kr. Han forsøger at presse prisen ned til 300kr fordi der mangler manual og spillet har en velkendt bug med at resette, men ender til sidst med at købe til 500kr.

I går bliver jeg så kontaktet på ukvac (et af de forums jeg har postet på) af en gut der siger:

"I never seen it anywhere and if you sold it for 56£, then the buyer get the century deal ^^"

og

"I would have paid 200 and maybe more ..."

Jeg tænker, ok bad luck... men Facebook-dude lød som om han var glad for at have fundet spillet efter lang tids søgen... og jeg ser det hellere spillet på end på min hylde. Men jeg skriver til ham:

God damn...
Du må hellere holde godt fast i det der Duck Tales (C64) jeg solgte dig. Inden jeg solgte, postede jeg på div forums for at høre folk hvad de mente det var værd (med fotos osv). Er lige blevet kontaktet af een på ukvac der havde set min gamle post, og gerne ville købe det for £200 };-O
Var ikke klar over at det var SÅ sjældent... Det er muligvis kun blevet udgivet i meget lille oplag på cart };-)

hvorefter han svarer:

Sikkert vedkommende som også kontaktede mig.
Da jeg ikke er samler og spillet ikke virkede ordentligt (kun meget få baner efter lidt større test af cartet), kombineret med jeg faktisk manglede penge, valgte jeg at skille mig af med det.
Fik faktisk noget i det lag også.
Tror måske det er et fejloplag. Ikke meget ved spillet hele tiden resetter.
Så hellere spille det på diskette.

Jeg spørger for at være sikker, om han virkelig har solgt det videre for ca. £200, hvilket han bekræfter...

Er det kun mig der har svært ved at tro på, at han ikke fra starten har vidst at det var så meget værd?

Bid venligst mærke i det faktum, at HAN starter med at kontakte MIG; det er ikke mig der har udbudt det til salg nogen steder...

Hvad mener I?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 24/04-14 09:37, rettet 24/04-14 10:05 
Jeg sagde jo de C64 samlere var skøre :D

Det virker pænt usandsynligt, hvis han ikke er samler og alligevel giver 500,- for et spil han lige vil prøve, for dernæst "tilfældigt" at sælge til omkring £200.

Not bloody likely.
j/k
ElgenElgenSkrevet 24/04-14 09:39, rettet 24/04-14 09:41 
Ok, Aaarrrgh!!!!!!! Så!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 24/04-14 09:58 
Der er ikke andet at gøre end at lave en aftale med hans nærmeste nabo, gerne imod en passende betaling, om at låne naboens lejlighed en weekend hvor du ved stodderen (stodder er den helt rigtige betegnelse for den slags mennesker) er hjemme og så få sat et rimeligt kraftigt anlæg til at spille temaet fra Ducktales på repeat uafbrudt indtil han knækker ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 24/04-14 10:05 
Eller den med dansk tale fra serien.

DER ER LIV OG HURLUMHEEEJ
HER I
ANDEBY
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 24/04-14 10:16 
En en medley af nogle af de mindre gode renderinger af temaet fra nettet og eller bare C64 versionen i en super-duper voicebox forvrængning og/eller "hardcore" versionen :-p


Kan godt være at den samlede udgift løber op i lidt mere end 2K, men det er ikke længere pengene det handler om. Jeg smider gerne 500 i puljen til finansieringen af operation "anti-stodder" >:-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-14 10:20 
Det er fandeme dårlig stil hvis han har solgt det videre til den pris, vel vidende at spillet ikke virker ordentligt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 24/04-14 10:22 
Hvis han ved det har en velkendt bug med at resette, er han helt sikkert også klar over hvad spillet koster.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 24/04-14 10:25 
KK: Mht. det skriver han

Ja. Men lad os lige blive enige om, at det er spillet ikke værd!!! Slet ikke defekt (oplyst til køber) nostalgi eller ej. Kr. 500 var endda mere end jeg ville give, men måtte bare eje det igen....

Iøvrigt er jeg ret sikker på, at det ikke er defekt, men at det er en decideret bug i spillet.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 24/04-14 10:29 
"Men måtte bare eje det igen" <- fucking stodder.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 24/04-14 10:32 
Denne her perle passer vist heller ikke helt sammen med "Da jeg ikke er samler..."

Ok. Jeg mangler det i min samling. Og 500 er ok. Der er så meget nostalgi forbundet med det.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
amnesiaamnesiaSkrevet 24/04-14 10:49 
Something is definitely rotten in the state of Denmark.
Græsset ER grønnere på den anden side!
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/04-14 12:32, rettet 24/04-14 12:42 
Jeg er lidt delt her... Virkeligt ked af du solgt spillet for billigt. Jeg prøver altid at hjælpe med priser (til de konsoller jeg kender) men det er altid sælger som skal kende prisen.!

Jeg har også fået fat i mange ting der var solgt for billigt ( selv om jeg viste prisen var meget højre i virkeligheden!) nu hvor du har mistanke , skulle han bare sige det som det er!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 24/04-14 12:55 
Bah, du skal sgu bare fokusere på hvad du selv synes spillet er værd :)
Jeg syNes stadig 500 er alt for meget for den udgave af det spil!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 24/04-14 13:18 
@ChronoSousa: Enig, hvis Elgen havde sat det til salg, men jeg synes den er shady, når fyren rent faktisk fisker det af ham på den måde og smører tykt på :)
j/k
PapandPapandSkrevet 24/04-14 13:20 
Er man så også en stodder, hvis man malker Elgigantens weekendtilbud og bytter det til penge i GameStop? :P

Rigtig ærgerligt at du solgte for billigt, men sådan er det jo ind i mellem. Han fik sig en god handel denne gang og fred være med det.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
slk486slk486Skrevet 24/04-14 13:35, rettet 24/04-14 13:35 
Jeg har lige forklaret forskellen, Papand.
j/k
ElgenElgenSkrevet 24/04-14 13:36, rettet 24/04-14 13:39 
slk486>
@ChronoSousa: Enig, hvis Elgen havde sat det til salg, men jeg synes den er shady, når fyren rent faktisk fisker det af ham på den måde og smører tykt på :)

Præcis også min anke... men det er da korrekt... life goes on.

Papand>
Er man så også en stodder, hvis man malker Elgigantens weekendtilbud og bytter det til penge i GameStop? :P

Nej for det er ting der er udbudt til salg; ikke noget man "fisker" (for at bruge slk486s glimrende udtryk).
Havde jeg selv udbudt det til salg, ville det bare være ham, der havde gjort et godt fund.

Hvis jeg kommer hjem i din stue og ser en skitsetegning du har fundet i din oldermors dødsbo hænge på din væg og siger: Hey, den er flot og passer lige over min sofa, vil du sælge den for 500kr?
En måned efter besøger du mig og ser at pladsen over sofaen er tom fordi jeg har solgt den til flere tusinde kroner, fordi jeg hele tiden har vidst at det var en ægte Asger Jorn, er det også bare: Jeg fik mig en god handel?

Men ja, life goes on... jeg er blevet en erfaring klogere og handler (eller snakker/skriver) ikke mere med den dude... }:-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
PapandPapandSkrevet 24/04-14 13:43 
slk486 / Elgen ->
Ja jeg ser den. Jeg er også med på, at den er til grænsen af tvivlsom moral. Jeg er bare ikke sikker på, at jeg synes det er over grænsen, for du kunne jo altid have sagt nej eller undersøgt det grundigere. Der er lidt golddigger over hans ageren, men det er vel ikke helt usædvanligt indenfor miljøet?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ElgenElgenSkrevet 24/04-14 13:44 
^hence this "og handler (eller snakker/skriver) ikke mere med den dude... "
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig