X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
--Skrevet 29/06-13 22:34 
Azzkikr>
Fordi spillet er "sejlet ind i skidt og lort" så behøver det jo ikke nødvendigvis være defekt og så længe det reelle hardware ikke er defekt er der jo ikke noget at brokke sig over. At rengøre de pins har i hvert fald intet med en reparation at gøre, hvad bliver det næste? Det er en reparation at pudse en CD/DVD af så den kan afspilles?

Er godt klar over at det ikke er at reparere, men når jeg omtaler at noget er SEJLET IND, så mener jeg hvis det var så møget til, at det falder ud over hvad der er normalt, og hvad der kan fjernes med en vatpind.

Vedr. din fine sammenligning med CD´en, så tænk det som hvis en eller anden have fyldt denne op med klistermærker fra Elgiganten / gamestop. Så er det ikke "bare" noget der lige skal pudset væk, men noget der rent faktisk tager en god rum tid. Selve CD´en ville i dette tilfælde heller ikke være defekt, men der skulle alligevel et massivt stykke arbejde til for at få skidtet til at fungere. I sådan et tilfælde synes jeg det er på sin plads at få kompentation for at rydde op efter sælgerens sløseri.

Men ja, hvis problemet med Naiera´s spil har været begrænset til hvad der kunne ordnes på få minutter med en vatpind, synes jeg da også det er overkill at få pengene tilbage.

Naiera hvad fejlede spillet egentlig, og hvordan fik du det til at fungere?
Spiller nu: Animal Soccer World
NaieraNaieraSkrevet 29/06-13 22:37 
Gå et par sider tilbage i tråden og se video plus efterfølgende indlæg...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
--Skrevet 29/06-13 22:53 
Ja okay, så har jeg lige fået læst "hele historien" :D

På det billede du linker til, kan jeg godt de at nogle af kobberbanerne er slidte, men jeg synes ikke de ser defekte ud?

Skulle de bare have en tur med en vatpind så?
Spiller nu: Animal Soccer World
HankyHankySkrevet 30/06-13 01:46 
Azzkikr>
Når det er sagt så havde jeg heller ikke betalt pengene tilbage igen, men det er bare fordi jeg er et dumt svin.

This :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
millenniummillenniumSkrevet 30/06-13 08:22 
Aaaargh, kigger i kalenderen og ser at jeg dælme ikke når at gennemføre The Last of Us inden jeg rejer på sommerferie. Jeg mangler et kortvarigt liv som single studerende.
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 30/06-13 10:19 
Hvad er det lige der sker for Youtube? Nu er det ikke alle reklamer man kan springe over? Synes de 5 sekunder er nok til at man sidder og dør lidt inden i hver gang, men 20 sekunder????

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/06-13 11:29 
Ja, det er ret voldsomt belastende. Hvis det ikke er en specielt vigtig video, lukker jeg vinduet promte.
AV Intelligent Terminal
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 30/06-13 12:17 
Ad blocker :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/07-13 09:07 
Fuck yoouuuu!!! 1100kr i shipping for mit neo geo gear. Wtf? Er de lavet af bly?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkenDarkenSkrevet 01/07-13 10:44 
Husk bare lige at slå adblocker fra, når det er ting I faktisk ønsker der skal forsætte (kanaler man følger osv). Jeg kørte adblocker med fuld knald på, uden entenlig at tænke over det, før en af kanalerne netop tog emnet op.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
slk486slk486Skrevet 01/07-13 10:50 
Kunne være rart hvis man kunne få den til automatisk at slå til på specifikke channels. Jeg har iøvrigt haft den på "altid", så det gik først op for mig for ganske nyligt at der faktisk var reklamer på nogle videoer.
j/k
NaieraNaieraSkrevet 01/07-13 14:19 
ChronoSousa>
Fuck yoouuuu!!! 1100kr i shipping for mit neo geo gear. Wtf? Er de lavet af bly?

Hvad er det præcis der koster så meget i forsendelse?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 01/07-13 14:19 
En fragtmand, der får sendt det fra afsender til Danmark på 8 timer, hvorefter det kan få lov til at ligge og rådne på Internationalt Postcenter i 3+ uger. Alle pengene værd :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 01/07-13 14:28 
Det er sjovt som folk har så elendige erfaringer med Internationalt Postcenter. Jeg bliver kun røvrendt på pengepungen; formomsningen plejer at gå ret hurtigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/07-13 14:48 
13killo med fed ex. Så kommer uden om post danmark
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
NaieraNaieraSkrevet 01/07-13 14:56 
Fed Ex sender en regning senere. Alt bliver automatisk "ramt".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/07-13 16:00 
Fandt lige et dejligt insekt på størelse med en grashoppe i mit farsbrød, tak for mad :=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/07-13 16:24 
Føj :(
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/07-13 02:13, rettet 07/07-13 02:13 
KroeboCop>
Fandt lige et dejligt insekt på størelse med en grashoppe i mit farsbrød, tak for mad :=C

Hahahaha det lyder lækkert :D, god griner ellers, jeg fandt også et stankelben i tomatsovsen forleden.

Det værste ved sommeren er helt sikkert alle de lorte insekter, for få sekunder siden lykkedes det mig at smadre min egen lampeskærm i 5000 stykker i en desperat kamp for at nakke en natsværmer.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 07/07-13 10:12 
Haha, træls :=D Det er også fordi jeg ikke checker det øko fis jeg køber og ikke skyller det, sidst var det to larver jeg fandt i det ukogte vand fra en hel brocolli jeg havde kogt, den spiste jeg dog alligevel. Jeg er ret sikker på at det var en eller anden form for bi der lå i mit farsbrød, havde taget kartoflerne og kommet dem i vandet, uden at skylle eller checke dem først, som jeg plejer. Noget af vandet fra kartoflerne brugte jeg til at hælde over farsbrødet for at få lidt sovs til ganen :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
slk486slk486Skrevet 08/07-13 10:58, rettet 08/07-13 10:59 
Købte i sidste uge ny sub til mit gameroom, fordi den gamle brummede konstant. Hvad gør den nye? Same, same. Grrr.
j/k
SumezSumezSkrevet 08/07-13 11:16 
Kan du give den mere jordforbindelse? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/07-13 11:24 
Ha, jeg tænkte lige det modsatte :D

Det kunne netop godt være såkaldt "ground loop hum", hvor det er en uhensigtsmæssig jordforbindelse, der er synderen.
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 08/07-13 11:26, rettet 08/07-13 11:26 
Nej, det er bare "egenlyd" og kommer bare den er tændt - selv uden forbindelse til noget andet udstyr. Både med og uden jord :)
j/k
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/07-13 18:11 
Det burde være en lov at Harleyer kørte på el, shit de er trælse at høre på!
Hoid to colony C05 where the computer is...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/07-13 19:17 
Ja hader også lyden af harleyer.... http://www.youtube.com/watch?v=xGyKBFCd_u4
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/07-13 22:10 
LOL, elsker South PArk! :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
slk486slk486Skrevet 24/07-13 10:33, rettet 24/07-13 12:03 
Havde fuldstændig glemt min preorder af Ketsui Extra Limited PS3, som jeg egentlig havde besluttet at tage standard udgaven til 360 af istedet.

Your Play-Asia.com Order was sent out today!

Doh!
j/k
SumezSumezSkrevet 24/07-13 11:45 
- og jeg havde helt glemt at preordre!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 26/07-13 00:35 
Fandt et par guldkorn PS2/Xbox i GameStop i dag og hvad er de begyndt at gøre? Void stickers magen til Elgifanten.

Nogen det er lykkedes for, at få dem af?
j/k
KTCKTCSkrevet 26/07-13 00:50 
Tape fjerner det ret godt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
slk486slk486Skrevet 26/07-13 01:33, rettet 26/07-13 01:34 
Prøver jeg lige :)

Edit: Kom her og lad mig kysse dig. Det virker perfekt :D
j/k
SumezSumezSkrevet 26/07-13 08:18 
slk486>
Fandt et par guldkorn PS2/Xbox i GameStop i dag og hvad er de begyndt at gøre? Void stickers magen til Elgifanten.

Det har da alle dage været GameStop der har haft den på deres kappe? :) ElGiganten har jeg aldrig fået andet end fabriksforseglede spil fra.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 26/07-13 08:28 
Jeg har aldrig oplevet det i 'min' GamesTop i Valby }:-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 26/07-13 10:51 
^ At finde guldkorn?

@Sumez: Jeg mener ElGiganten er stoppet med det, men jeg har da et WII U cover, der er fuldstændig tyndslidt fordi jeg prøvede at få det af med en skurresvamp :D
j/k
SumezSumezSkrevet 26/07-13 11:00 
Jeg har aldrig været i en ElGigant der har gjort det :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 26/07-13 11:01 
Anyway efter KTC har vist mig vejen er jeg slet ikke så bange for det mere, så det er jo bare dejligt.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/07-13 11:49 
GameStop har da brugt de Void stickers de sidste 4-5 år :p Du må handle der virkelig sjældent :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 26/07-13 12:08 
Tak, jeg elsker komplimenter :D
j/k
ElgenElgenSkrevet 26/07-13 12:30 
Slk486: Nej, void stickers. Guldkorn har jeg skam fundet mange af der }:-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/07-13 16:37 
Void stickers:
- “Nuke it from orbit--it's the only way to be sure”
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
NaieraNaieraSkrevet 26/07-13 17:23 
Man vinder altid hvis man citerer Aliens.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ProzelProzelSkrevet 27/07-13 23:54 
Forfanden da. Mit værelse brændt som tidligere skrevet ned, og i dag var jeg så ude og købe dele til en ny PC. Skidtet bliver samlet, men der sker absolut intet. Det viser sig, at den ville ikke starte pga. grafikkortet, så det røg ud, men selv efter, kom der ikke noget billed (Der er grafikkort i CPUen). Nu er jeg så kommet frem til, at det enten er bundkortet eller CPU den er galt med.

Det bliver en lang dag i morgen...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/07-13 23:57 
Åh træls :( Jeg håber du finder problemet og får den op og køre hurtigt, trods alt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/07-13 00:19 
Prozel>
Nu er jeg så kommet frem til, at det enten er bundkortet eller CPU den er galt med.

Eller måske strømforsyningen. Har du husket at sætte P4-stikket i? :D

Det er også den tid på døgnet, hvor man laver de dummeste små fejl. Det går som regel en del nemmere, når man har fået en god nats søvn ;)
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 28/07-13 00:25 
Aaaaargh.... Sidste feriedag i morgen. Aaaaargh.
The medium is the message.
ProzelProzelSkrevet 28/07-13 10:52 
KillerBean2>
Prozel>
Nu er jeg så kommet frem til, at det enten er bundkortet eller CPU den er galt med.

Eller måske strømforsyningen. Har du husket at sætte P4-stikket i? :D

Det er også den tid på døgnet, hvor man laver de dummeste små fejl. Det går som regel en del nemmere, når man har fået en god nats søvn ;)

Jep, 8-pins stikket sad også i. :)

Jeg byggede den klokken 14 men det var bare først nu jeg fik frustrationerne ud. :D
Nu ringer jeg til Proshop som det først i morgen, og forhåbentligt kan jeg få ombyttet både CPU og motherboard, bare så jeg er ekstra sikker og ikke skal ud og køre en lang tur igen.
slk486slk486Skrevet 28/07-13 11:02, rettet 28/07-13 11:05 
Chancen for at få en dårlig CPU er så usandsynligt lav, at det næsten kun kan være psu eller bundkortet. Har du prøvet uden ram, nulstillet bios, prøvet med anden psu?
j/k
ProzelProzelSkrevet 28/07-13 11:19 
Har prøvet at rykke med ram, men ikke fjerne det helt. Har nulstillet bios og det virkede heller. Har ingen andre PSU desværre. Og så er jeg helt enig, tror heller ikke det er CPU, men jeg ville bare hade at skulle køre en tredje gang.
slk486slk486Skrevet 28/07-13 11:20, rettet 28/07-13 11:21 
Nogen fejlkoder i form af bip eller display?

Prøv at tage ram helt ud - det starter den selvfølgelig ikke af, men kan måske give en konkret fejlkode.
j/k
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig