X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/05-13 17:52 
Min forrige chef sagde bare at jeg skulle true børnene med tæsk, siden alkohol blev for dyrt til en hel institution, når det ikke var med henblik på julefrokost.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 09/05-13 18:32 
Kummefrysere skulle også virke godt, hvis man har pladsen.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/05-13 11:40 
Aaarrrgh, for en måned siden kylede jeg en pæn slat penge efter en SFC med tilbehør og et enkelt spil, men den er ikke dukket op i posten endnu, selvom den skulle være sendt fra England, og manden svarer ikke, når jeg prøver på at kontakte ham :(
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 17/05-13 12:14 
eBay?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/05-13 12:32 
Nej, et forum. Så ja, det var lidt at spille hasard med mine penge, men jeg er nu stadigvæk pænt skuffet :(
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 17/05-13 12:36 
PP Gift?
j/k
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/05-13 14:02 
Ja, jeg kunne sikkert godt hive pengene tilbage, men det dummeste var, at jeg valgte at få det sendt uden tracking. Så det kan sagtens tænkes, at pakken bare er forsvundet i postsystemet.
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 17/05-13 14:04 
Aaaargh :)
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/05-13 14:32 
Paypal gift? Hjælper ikke en , hvis der er noget der er gået galt?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
NaieraNaieraSkrevet 17/05-13 18:53 
Så er det jeg går og venter på min XRGB Mini, men kl. 18.00 giver jeg op, og går ned til pizzariaet for at hente aftensmad. Hvem mon der lige beslutter sig for at kigge forbi i de tyve minutter det tager? Så sent har jeg aldrig oplevet at pakkeposten har været her.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WonderboyWonderboySkrevet 17/05-13 19:32 
Det er surt,kender det selv at man har gået og ventede på pakkeposten, og til sidst opgiver og tror den ikke kommer og er taget afsted, og så når man kommer hjem lægger der en sedel i postkassen at de har været forbi, men næsten gang må du heller få bragt din pizza ud :-).
I love monster land
OlimarOlimarSkrevet 17/05-13 19:34 
Naiera>
Så er det jeg går og venter på min XRGB Mini, men kl. 18.00 giver jeg op, og går ned til pizzariaet for at hente aftensmad. Hvem mon der lige beslutter sig for at kigge forbi i de tyve minutter det tager? Så sent har jeg aldrig oplevet at pakkeposten har været her.

Hvem henter pizza nutildags, få det bestilt istedet :D http://www.gametrailers.com/videos/li1guy/mega64-pizzatron
NaieraNaieraSkrevet 17/05-13 19:45 
Det tager ikke engang to minutter at gå derned, så det er simpelthen så tåbeligt at betale for udbringning :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WonderboyWonderboySkrevet 17/05-13 19:49 
Okay.
I love monster land
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/05-13 19:32 
ARGH! Efter at være stoppet halvvejs igennem Hitman: Absolution, besluttede jeg mig for at starte forfra for et par dage siden og få det gennemført. I dag kom jeg så endelig forbi det sted jeg var nået til, og følte naturen presse sig på, da spillet er i gang med at loade. Da jeg kommer tilbage er spillet frosset, og jeg genstarter derfor konsollen. Spillet loader, og jeg kan ikke fortsætte mit spil. AL min progression er væk, jeg kan ikke engang vælge level, så alt er spildt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
fumfumSkrevet 18/05-13 21:13 
Tøseblære
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/05-13 21:20 
Hvem der bare havde viget et par timer til knibeøvelser hver dag.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 18/05-13 21:37 
X360 eller PS3....? (Tror jeg kender svaret)
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/05-13 21:39 
Xbox 360.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 20/05-13 11:36, rettet 21/05-13 10:16 
Edit: Wrong thread - oops.
j/k
PlaykidPlaykidSkrevet 26/05-13 11:35 
Betterplace er gået konkurs :(

Link...
Spiller nu: Halo 3
ElgenElgenSkrevet 30/05-13 16:54, rettet 30/05-13 16:55 
Lorte-Boxer!!!

Har fået et brev ind ad døren, hvor man til en rimelig pris kan købe en bedre modtagebox end den vi har...bla kan man også leje film OndeMand.

Problemet er blot, at det ikke er muligt at flytte de ting man har på harddisken i sin gamle box over på den nye.
PIS!

Kan ikke forstå hvorfor hel... man ikke har tænkt på det?!
Mine unger har timevis af tegnefilm osv de meget nødig vil være foruden...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 30/05-13 16:57 
Aaarrrgh-tråden
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 30/05-13 17:05 
@elgen: Du må have misforstået noget, TDC er her jo ikke for at varetage forbrugernes interesser, men for at profitmaksimere for investorerne. Jeg ved at materialet er krypteret på boksene så det er ikke bare en "ups det havde vi ikke tænkt på", men et bevidst og gennemarbejdet valg.

At du ikke kan få tingene ud gør det givet også mere spiseligt for opretshaverne bag materialet du gerne vil kopiere ud.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ProzelProzelSkrevet 31/05-13 14:35 
Søndag nat var jeg en uheldig mand, der mildest talt fik taget næsten alt fra mig.

Sakset fra min status på facebook:
I nat havde vi desværre et bette uheld udenfor Halling, hvor er forholdsvis stort dyr (muligvis grævling) løb ud foran vejen, og resulterede i vi kørte galt. Peugeoten er totalskadet (RIP) men Jesper, Mark og jeg er okay. Små knubs men det er dét.

På vej til skadestuen finder jeg ud af, at den lampe jeg lod være tændt på mit værelse, var blevet ekstrem varm og knækket, da en bøjle hang på den. Så nu er alt i værelset ødelagt. Det heldige er, at de gamle sov, og blev vækket af Jespers far, fordi vi ikke kunne få fat i dem, så de blev heldigvis vækket inden røgen nåede ind til dem.

Værste søndag nogensinde?

Værelset
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-13 14:39 
Jeg kan ikke se billedet. Men det var da super godt at der ikke skete mere end der gjorde :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 31/05-13 14:41 
Jeg kan heller ikke se det, men da godt der ikke skete mere :-).
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/05-13 14:45 
Ja, godt at det kun var ting, der kom til skade. Men stadigvæk trælst da :(
AV Intelligent Terminal
ProzelProzelSkrevet 31/05-13 14:47 
Dette link burde virke. Men ja, helt sikkert. Bilen rullede ville jeg gætte på to gange, så det er helt fantastisk at der intet skete. Man skal i hvert fald ikke tage fejl af sikkerhedselen og fartgrænser :)

Link...
jaesjaesSkrevet 31/05-13 14:58 
Godt at fingeren var uskadt! :P

Vildt med to så store ting samme dag.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/05-13 16:24 
Hold kæft en lorte dag!
Nu er vel alt dit gaming ikke i det værelse vel? :/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ProzelProzelSkrevet 31/05-13 17:38 
Jo. Jeg havde dog ingen betydelig samling. Det var lidt xbox, ps2, og gamecube samt nogle ps3 spil. Mine Nintendo 64 spil har fået sod på toppen, som dem har jeg valgt at beholde, og så rense dem. Så skal jeg selvfølgelig blot finde en maskine at spille dem på igen :)
SumezSumezSkrevet 01/06-13 15:59, rettet 01/06-13 16:00 
Playkid>
Betterplace er gået konkurs :(

Damn, havde misset den her. Det er eddermame sørgerligt, håber ikke det er et tegn på hvor verden er på vej hen.
Elbilen kan slet ikke blive overtage markedet hurtigt nok, hvis det stod til mig.

Prozel: Den historie er virkelig forfærdelig, jeg ved slet ikke hvordan jeg skulle reagere hvis det var mig det var gået ud over.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 07/06-13 15:50, rettet 07/06-13 15:53 
Havde lige en... interessant... udveksling med en sælger på dba.

MIG:
Hvad er din samlede pris?

Sælger:
Kom med 1 seriøst bud, tak

MIG:
Aner det ikke. 600,- ?

Sælger:
Ja, hvis der kommer du 1 tak foran, altså 1600 kr. Der er ca 35 spil til ml 50 og 100 kr stk. Plus gameboy og oplader.
Sælger:
Mener selvfølgelig, et 1tal foran.

MIG:
40,- pr spil er alt for meget, men tak for svaret.

Sælger:
Det er ok, men har lige solgt nogle for 100 kr stk og de 600 kr du byder er alt for lidt.

MIG:
Fair nok, men ud fra billederne at dømme er det - bortset fra Pokemon spillene - mest "smid-væk" titler.

Hvis du har en komplet liste?

Ikke noget personligt, men desværre tror mange at alt retro er guld værd.

Sælger:
Tror du skal finde 1 anden og købe fra, for vi bliver aldrig enige om 1 pris. Og jeg ved at jeg kan få dem solgt til 1 der værdsætter retro spil og til 1 bedre pris.

MIG:
Wow, så fordi jeg giver dig et reality check værdsætter jeg ikke retro spil? Det er sørme en spændene argumentation. Så vil jeg modargumentere med at det er guldgravere der ødelægger retro markedet og dermed ikke værdsætter retro spil.
Heldigvis har du ret i at vi slet ikke behøver at handle sammen.

*SUK*
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/06-13 15:58 
Elsker dba.....
Også som sælger bliver man fuck i hoved!!!!

Havde en der ville købe et billig spil af mig til 30kr. Og spurte til fri fragt :D

Jo da, lille hatte mand, jeg går ned og står i kø på post huset . Pakker dit spil ind og sender det , og bruger tid på at gå hjem igen. Til 5kr i lommen til mig selv ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 07/06-13 15:59 
Som du da kan sige det, lol :D
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/06-13 16:02 
Gi mig link til de gameboy spil... Så byder jeg 10 p spil :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 08/06-13 12:47 
Police 24/7 kan åbenbart ikke spilles med G-Con 1/2! Mega råddent!
Spiller nu: Animal Soccer World
scavengerscavengerSkrevet 08/06-13 14:08 
Så står man og roder i kasser med PS2 spil på et loppemarked, hvor over halvdelen er fodbold- og andre sportsspil. Hvem faen har dog købt alle de skide fodboldspil i sin tid?
Nemo me impune lacessit
DarkenDarkenSkrevet 13/06-13 16:59 
Nå men jeg har mistet min pung på vej til arbejde idag. GG, GL & HF og alt det gøjl.

Der var ikke så mange penge i, men alle kortne (især dankortet og klippekort) er bare svært at undvære i dagligdagen.

Fååårk hvor er det bare blevet en dårlig dag!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 13/06-13 18:02, rettet 13/06-13 18:06 
Gg, gl og hf?

Edit: nå, Google ku hjælpe.
Håber den dukker op på hittegodskontoret!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 16/06-13 00:57 
Arrrrrrrrg den nye Spiderman film er skrækkelig i forhold til de 3 andre.. Så spildte jeg lige min aften på sådan en lorte film.. Argggggggggg
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/06-13 02:02 
m1chelsen>
Police 24/7 kan åbenbart ikke spilles med G-Con 1/2! Mega råddent!

Waaaat? Jeg har ikke selv testet det endnu, men det troede jeg da at man kunne.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/06-13 02:19 
Det minder mig om at jeg burde finde en G-Con 2, og få købt Starsky & Hutch til PS2.
... Og måske en ven der kan finde plads til at lægge sin værdighed et sted i samme rum som min.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/06-13 02:25 
Starsky and Hutch er fedt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/06-13 02:44 
Hvis jeg skal spille det, så skal det være lige så autentisk som den anmeldelse jeg læste af det i tidernes morgen, i et dansk Playstation magasin.
Altså med komplet kostume og hele pivtøjet. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 25/06-13 12:33, rettet 25/06-13 12:33 
Luksusproblemer:

Order Date: June 16, 2013
Shipped On: June 25, 2013

Her har man gået og kigget spændt i postkassen de sidste par dage, og så får man den mail!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 25/06-13 13:14, rettet 25/06-13 13:14 
SÅ fik jeg betalt min restgæld til SKAT, lige før sidst udkald.

Det gør så ondt inden i....

Aaarrrgh-tråden
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 25/06-13 14:07, rettet 26/06-13 20:24 
SKAT kan få enhver voksen mand til at græde.

Fik penge tilbage i April og brugte dem, størstedelen endda til noget fornuftigt. :-) For en uge siden kom der så en opkrævning og nu vil de have 10K retur over 3 mrd. efter sommer... :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 26/06-13 20:19 
Ikke det største problem nogensinde, men stadig træls.

1165 + 407 kr. i moms og dummebøde, og nedenstående er hvad jeg får, når jeg sætter mit ellers så fine nye eksemplar af King of Fighters 2002 i maskinen.

Røv og nøgler
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig