X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar Sortering
NaieraNaieraSkrevet 09/08-22 21:48 
4K scaleren til 20k (som var en heldig og lav pris) skal tilbage til England til reparation, og jeg har muligvis ikke råd til reparationen... Øv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3'660 emne(r).

Svar Sortering
HeroldHeroldSkrevet 10/04-06 15:55 
Jeg vil lige opdatere mit indlæg med et spændende klimaks.

Her i dag mellem 12 og 16 skulle mit TV vende tilbage fra reperation. Yay, lidt over 13 ringede de på, og kom op med skærmen, satte den på plads, og smuttede så igen.

Jeg ventede tålmodigt en lille times tid, satte stikkene i, og bootede op for Xbox 360'en, så jeg atter kunne forsikre mig selv om at min investering udi HD-æraen var det hele værd.

Tomb Raider-demoen stod først for skud, og efter 20 minutters spil kunne jeg konstatere at Frk. Crofts bagparti kun bliver bedre af at være i High-Def. Hurra! En tur ind i Oblivion for at lufte min high elf fightermage med overfølsomhed over for magi skulle det også lige blive til. Der var vist noget med en Arena Champion, hvis slægtstræ jeg skulle klatre lidt i.

*KLIK**KLIK**KLIK**KLIK**KLIK*

Og sort skærm.

Et lille opkald til reperatøren resulterede i 20 minutters telefonkø, fem minutters idiotsikret gennemgang af fjernbetjeningen og et klimaks, hvor manden i telefonen konstaterede at de først kunne komme efter påske.

Jeg er begyndt at tro at "i stykker" er en del af HDTV-standarden...

AAARRRGH!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 29/03-06 11:59, rettet 29/03-06 12:00 
MrCase>
Der er så frit optag på 90% af uddannelserne, og der er ikke nogle reele stop-prøver før efter 1½ til 2 år.

Bortset fra at vi har "rigtige" stop-prøver i slutningen af andet semester. I øvrigt er det jo ikke vanvittigt mange på universitet der har vildt meget lyst til at blive ingeniør, så det ville nok være lidt dumt at prøve alt for mange dage på Ingeniørhøjskolen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/03-06 11:46 
Ja, jeg har så selv besøgt Københavns Universitet i flere omgange... og ja, I har ret... jeg trækker min tidligere udtalelse tilbage :D
MrCaseMrCaseSkrevet 29/03-06 11:34, rettet 29/03-06 11:36 
Folk på Uni har desværre ikke så meget ret til at brokke sig.
Prøv en dag på Ingeniørhøjskolen. Der er så frit optag på 90% af uddannelserne, og der er ikke nogle reele stop-prøver før efter 1½ til 2 år. Hvor mange tåge-hoveder tror i så der tjalder rundt derude?
Have you considered sucking less?
dRxLdRxLSkrevet 29/03-06 10:46 
Tænk ikke over det med uni, de lukker efter hånden hvem som helst ind. At man går der udelukker ikke noget, men det garanterer helt sikkert heller ikke noget :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/03-06 08:36 
Jeg har desværre ikke tid til virkelig at gå i gang med at brokke mig nu, men jeg ville lige pointere at det var et godt grin at starte dagen på, da jeg læste Herolds historie ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/03-06 08:24 
Hmmm... kan der ikke være tale om en ny og mere begavet udgave af serien? Kvinden går jo tydeligvis på uni, så...
JmogJmogSkrevet 29/03-06 01:52 
Jeg tror vi alle kan blive enige om moralen i denne historie.

...det er farligt at se Beverly Hills 90210 ;-)
RaGeRaGeSkrevet 29/03-06 00:24, rettet 29/03-06 17:51 
Jeg vil fatte mig kort:

Ødelagde for omkring 2 uger siden min Zen Micro mp3 afspiller på arbejde. Jeg var så i den heldige situation, at jeg kunne skaffe en brugt Zen Micro til billig penge hos en ven (han brugte den alligevel aldrig), så jeg købte den for 500 kr. bobs og glædede mig over at kunne høre musik på arbejdet igen... Så om morgen, hvor jeg i al travlhed står og børster tænder og har mp3 afspilleren i den anden hånd, taber jeg den selvfølgelig på gulvet og ødelægger derved harddisken i den :(

Altså 2 Zen Micro fik jeg ødelagt iløbet af få dage + min Xbox360 bukkede under med 3 red lights, for sætte prikken på i'et dagen efter igen.

Arghh!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker. Ikke bare sådan tænd-sluk-i-stykker, nej, jeg tror jeg var 20 sekunder fra stikflamme og et bål på mit TV-alter (en venlig tanke til ham der opfandt HFI-relæet).

Jeg havde siddet og spillet Oblivion i lidt over en time og 20 minutter, da min kæreste annoncerede sin ankomst på adressen i Sydhavnen. Hun havde lige noget tid inden hun skulle på Seminar på universitet, og ville lige komme forbi til noget kvalitetstid (og så kunne hun se Beverly Hills 90210, nu det alligevel var der).

Sådan ca. 10 minutter inde i det - kom der en række små knald, og en knitren et eller andet sted i lejligheden. Min første tanke var "Min Xbox?!?!?" - et kig på den, afslørede at den var slukket. Jeg kiggede derefter ind mod den bærbare, der stod inde på sengen. Heller ingen ting at se der. Halvt i panik uden egentlig at vide hvad jeg skulle slukke for, farede jeg lidt rundt, og kort efter kom der atter en række små knald, lidt flere, og HFI-relæet gik, alt imens mit TV begyndte at ryge og en sær lugt bredte sig i hele lejligheden. Jeg fik hevet stikket ud, og undersøgte om TV'et skulle væltes ned i et eller andet, der kunne slukke det, men der var ikke rigtigt spor af hverken varme eller noget. Æv. Ikke mere Oblivion i dag.

Heldigvis var aftenen alligevel booket ud med den ugentlige rollespilssession med gutterne, så jeg smuttede et tur ind mod centrum, så Fona kunne få besked om TV'et.

Inde i Fona slår fyren det op, og meddeler mig at "jeg bare skal ringe til deres værksted, og så vil de låne mig et TV, mens de reparerer det andet". Jeg oplyser ham så om de seks måneders udvidet reklamationsret (som Fona iøvrigt selv reklamerer med er 12 måneder hos dem), der lader mig vælge om jeg vil have det repareret, eller om jeg vil have et nyt TV. Jeg fortæller ham at jeg vil have et nyt, da jeg ikke har den store lyst til at have et TV stående, der har sendt røg ud i min lejlighed. Han kigger lidt mærkeligt på mig, og søger så hjælp hos en lidt mere erfaren sælger ude i butikken. Resultatet er at jeg skal ringe til dem i morgen. Jeg er på nuværende tidspunkt skuffet over deres manglende viden, men alligevel glad for at jeg valgte at købe det lokalt, istedet for at spare et par tusinde på at købe det i Tyskland - øv for et gedemarked.

Så langt så godt. Jeg tager så metroen ud mod Amager, hvor jeg skal mødes med de andre. Men nej. Metroen kører ikke mellem Christianshavn og Lergravsparken, som er min endestation, så jeg må tage en superproppet Metrobus istedet, så jeg ender med at komme for sent.

Som om det ikke er nok, så mister min figur brugen af højre arm i spillet - hvilket ikke er så lækkert, når man trods alt lever af at skyde med bue og svinge med sværd.

Så AAARRRGH for en lortedag. Har du noget du har lyst til at skrige over?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig