X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Battlefield 2: Modern Combat (360)


Reply
enfenenfenSkrevet 28/03-06 17:18 
Faldt lige over en film på gametrailers. Det er en comparison af BF2:MC på Xbox og X360. Den er helt klart et kig værd, hvis man overvejer at investere i dette spil.


X360 vs. XBX
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-06 17:21 
Kan ikke få filmen frem. Hvad ser man?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
lightyear dklightyear dkSkrevet 28/03-06 17:36, rettet 28/03-06 17:38 
Download denne


Tryk
are you CHICKEN?
enfenenfenSkrevet 28/03-06 17:42 
Den jeg linker til er i høj kvalitet - den fylder også 90 mb.

Undrer mig, at du ikke kan få filmen frem. Prøv at gå ind på www.gametrailers.com. Vælg Xbox360 under platforms. Filmen skulle meget gerne være på første side, du ser. Den hedder 'Battlefield 2: MC - 360'. Husk at vælge den store udgave.
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-06 11:37 
Så er demoen kommet, og den lever helt op til mine forventninger. Grafisk er spillet ikke noget vildt, men det kører godt og alt ser fornuftigt ud.
Tiden flyver på samme måde som med oblivion, så jeg tror det bliver et spil, jeg kommer til at pumpe nogle timer i...
Det kører i øvrigt eksemplarisk over Live.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 30/03-06 12:30 
Hvor mange spillere understøtter det over Live?
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 30/03-06 12:40, rettet 30/03-06 12:41 
24. Pc-versionen understøtter over 100, så det er vel pga., at dedikerede servere (med stor båndbredde) ikke er standard på Live.

Irriterende efter min mening, og en af årsagerne til, at jeg ikke regner med at købe spillet, da pointen med BF ligesom er store slag ;)
enfenenfenSkrevet 30/03-06 12:48, rettet 30/03-06 12:51 
Så længe, det ikke kun er 8 eller 16 over Live, er det da et plus :)

Edit: Efter at have set den film, jeg har postet link til i mit første indlæg i denne tråd, er jeg blevet lidt mere hooked på spillet. Grafikken i filmen ser jo udemærket ud.
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/03-06 12:52 
jaes>
Pc-versionen understøtter over 100

I teorien måske, men i praksis er max. vel 64. Anyways, jeg ved sgu ikke om pointen med BF er store slag. Gameplayet skifter karakter alt efter hvor mange der er med. Men jeg er da enig i at det er vildt fedt når der rigtig mange med.
jaesjaesSkrevet 30/03-06 12:57, rettet 30/03-06 13:03 
Ja, men stadig en fjollet ting ved Live, synes jeg.

Synes generelt ikke, at standardprisen på de 50/60 kr. per måned giver ret meget for pengene.

/looks at tagline.

EDIT: Det var til Enfen.
jaesjaesSkrevet 30/03-06 12:59, rettet 30/03-06 13:23 
King Chaos>
I teorien måske, men i praksis er max. vel 64

Skulle jeg lige til at skrive, men det er stadig en markant anden oplevelse end med 24 spillere.

Anyways, jeg ved sgu ikke om pointen med BF er store slag. Gameplayet skifter karakter alt efter hvor mange der er med. Men jeg er da enig i at det er vildt fedt når der rigtig mange med.

Battlefield - slagmark, fly, køretøjer. Det ligger da i konceptet, at det ikke skal føles som CS på store baner ;)

EDIT: Det bør nok understreges, at det samtidig er et teoretisk synspunkt, at mange spillere er bedre i den slags spil. For antal spillere skal selvfølgelig passe med banens størrelse. Fx er der tilsyneladende en del, der synes, at banerne til 64-spillere er for store i BF2.
dRxLdRxLSkrevet 30/03-06 14:35 
Jeg har kun prøvet demoerne af henholdsvis PC og xbox 360 versionerne, men mon ikke man kan sige at det bliver forskellige spil? Jeg har f.eks. ikke kunnet finde den "sprint" funktion som jeg syntes var så fed i PC versionen. Nu var det omkring dens udgivelse at jeg prøvede PC demoen så der er sikkert også andre ting, som jeg har glemt, der er blevet "dummet ned" til konsol-versionen.

Jeg gad også godt vide om der vil være baner der er store nok til at man kan flye rundt i kampfly i dem. Ville være ærgerligt hvis man ikke kunne.


Men det er alt sammen så godt for jeg har aldrig moret mig så godt med en demo før. Jeg bliver nok nødt til at slette den for at nå at kunne lave noget de næste par dage :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-06 17:31 
Jeg synes Battlefield gør flere af de ting rigigt, som jeg tidligere har brokket mig over her:

1) Det er ikke svært at dø. 1-2 skud med shotgun, 1-2 skud med sniper, en kort maskingeværsalve. Alt er nok til at dræbe, hvilket fungerer langt bedre end i forhold til f.eks. PDZ og til dels Halo, selvom Halos multiplay slet ikke er dårligt.

2) Miner er dødelige. Det gør spillet meget mere strategisk og fyldt med overvejelser, når man ikke bare kan drøne afsted i sin tank.
Jeg ELSKER miner! :)

Can't wait!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-06 19:20, rettet 30/03-06 19:22 
Jeg har hentet demoen - Og jeg har dælme også slettet den igen!

Startede skidtet op. Og da jeg nåede ind til Press Start skærmen, dukkede der pludselig 2 emails fra EA op på min computer.

Det var da lige godt pokkers tænkte jeg, da jeg IKKE havde fået valget om jeg ville spammes af EA og alle deres venner.

Men JO! Jeg skulle da ikke snydes for at have fået EA account og hvad ved jeg. Jeg var tosset.

Så jeg ringede til dem, og fik ellers hældt (lidt voldsomt måske) ud af min mening om dem og deres markedsføring. Jeg kom så igennem til en xbox 360 gut der forsikrede mig om at han personligt ville få mig slettet fra alle deres arkiver. Fik også nogle bekræftelses emails ret hurtigt derefter.
Men lur mig om jeg ikke lige ringer derind igen i morgen og dobbeltjekker...

Jeg vil gerne understrege at jeg IKKE fik valget, om jeg ville ha spam eller ej!

Jeg skal ALDRIG spille nogen af deres spil på min maskine igen. Jeg har aldrig kendt magen til så svinsk en markedsføring.

Anyways, fik spillet et par minutter af demoen. Det så grimt ud... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 30/03-06 21:04, rettet 30/03-06 21:05 
Nu har jeg også nappet en enkelt runde, og slap fra det med 56 point.

Jeg syntes at der er stor forskel på den gamle version og den her, på den fede måde. Grafisk er det nu meget flottere, og jeg er vild med eksplosionerne heri. Rigtigt nok er jeeps'ne lidt mere ude af kontrol end før, og et par gange sad min tank ubehjælpeligt fast i et rækværk. Ikke desto mindre glæder jeg mig ufatteligt meget til at sidde med spillet.

Og ja, jeg lagde også mærke til at der poppede en mail op, med det samme jeg loggede på. Sjovt nok tænkte jeg også lige så hurtigt, at jeg nok kendte en fyr der ville blive fantastisk rasende, og straks gå til modværge (Martin) ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/03-06 21:19 
Jeg fik også lige prøvet det kort og synes faktisk det er lykkes DICE ganske godt, at overføre konceptet til konsol. Det mangler en masse facetter i forhold til PC-udgaven og der er selvfølgelig ikke så mange spillere, men underholdende var det ikke desto mindre.
(...)
KalicolaKalicolaSkrevet 30/03-06 21:54 
Jég har spillet demoen... Og jeg må indrømme, at det ligner jo langt fra de "ingame" klip man har set på nettet (gametrailers) .. skuffende siger jeg bare. Det er jo fup og fidus
For The Love Of The Game
dRxLdRxLSkrevet 31/03-06 01:02 
Argh lige som jeg er blevet rigtig afhængig begynder demoen at sige "No available games found, please try later." Er der andre der ikke har det problem?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/03-06 01:04, rettet 31/03-06 01:04 
Ja, også her. Giver det en pause til i morgen...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 31/03-06 01:25 
Det virker for mig igen nu =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/03-06 11:51, rettet 31/03-06 11:51 
Øv, hvor er jeg ked af, at jeg ikke ventede til kl. halv to om natten :)
Er du sikker på, du bør købe Oblivion? ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 01/04-06 01:51 
Det er allerede for sent mht. Oblivion, tror dog ikke jeg får noget problem med at spille det ukontrolabelt meget, men jeg skulle lige fejre at jeg har fået mig et godt job =)

Jeg er i øvrigt bange for at forelskelsen i BF2 er ved at høre op. Dybest set havde det nok mest med den guddommelige følelse af magt det gav når man mestrede helikopteren mod spillere der endnu ikke havde fundet ud af hvor let den egentlig er at skyde ned. Nu kender de fleste jeg kommer op i mod i hvert fald et af de forskellige tricks der findes (konstante raketter i hovedet er en tilsyneladende en glimrende motivator for indlæringen) og der er alt for lange køer ved helikopter spawn-punkterne.
Denne udvikling har suget kraften ud af mit power-trip, eller med andre ord: Magien er væk.

Hvilket kun er godt når man tænker på at jeg også skal leve et rigtigt liv =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
APHAPHSkrevet 01/04-06 23:41 
Jeg må indrømme at jeg er blevet positivt overrasket over denne demo, og er ret overbevist om at det er en titel jeg køber til lanceringen.

Nu har jeg aldrig rigtigt prøvet et Battlefield spil før, så i kampens hede kan spillet godt virker en smugle uoverskueligt, men alligevel er det rigtigt underholdende. Dog kræver det nok at jeg får en del flere kampe under huden, før jeg får styr på de forskellige aspekter i spillet.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/04-06 23:48 
Jeg savner sku mere.. Operation Flashpoint Elite.. når det gælder om køretøjer...
især når man skulle flyve Cobra, Apache og blackhwark på de gigantiske kort.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KalicolaKalicolaSkrevet 02/04-06 20:33 
Jeg blev skuffet over grafiken, efter at have set deres "in game footage", for sådan ser det jo ikke ud når man spiller desværre...

Men nu har jeg så spillet spillet et par timer, og blev positivt overrasket, spillet er jo rigtigt sjovt, når altså lag ikke får ens tank til at gøre mærkeligt.

Grafiken er faktisk rigtig go alligevel, selvom den ikke ligner det som de viser frem på f.eks gametrailers.com
Explosionerne kunne godt ha været lidt bedre syntes jeg (se black og mercenaries), men ellers kan jeg godt li den motion blur der er i spillet, og de effekter der kommer når f.eks har smidt i flash-granate, top nice. Tror sagtens at det kunne være et spil som jeg ville købe, og så håbe på at der er nogle fede baner

Lydene er fede, kan specielt godt li helikopterens lyd, og musikken kan jeg også rigtigt godt li :)
For The Love Of The Game
dRxLdRxLSkrevet 02/04-06 20:49 
Er der nogen herinde der har spillet PC-versionen meget? Jeg installerede lige den næsten et år gamle pc-demo for lige at sammenligne, og det var alt for svært at styre f.eks. helikopteren. Kunne godt virke som om at de samtidig med at de har "dummet" konsolversionen lidt ned (læs: forsimplet) har de også sørget for at det er sjovere at spille.

Jeg ville så lige høre om der er sket tilsvarende ændringer med pc-spillet via patches siden demoen blev frigivet, eller om der grundlæggende er tale om 2 forskellige spil med samme spil-koncept og grundlæggende grafik maskine men forskelligt gameplay.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 02/04-06 21:14 
Jeg tror godt du kan regne med at det er meget sværere at styre helikopteren i pc-udgaven. Det kræver nærmest ekspertise. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/04-06 22:04 
Eller et joystick :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 02/04-06 22:07 
Jeg brugte en controller S (med moddet USB stik) så sammenligningsgrundlaget skulle være i orden. "Problemet" med helikopterne i pc versionen var for mig at de var meget mere "levende" på en super ustabil måde hvor jeg aldrig kunne rette op når det først var gået galt.

Hvad det angår er x360 versionen langt mere tilgængelig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/04-06 22:08, rettet 02/04-06 22:08 
Darknon>
Jeg blev skuffet over grafiken, efter at have set deres "in game footage", for sådan ser det jo ikke ud når man spiller desværre...

Jaeh, grafisk er det lidt en blandet landhandel.

Men nu har jeg så spillet spillet et par timer, og blev positivt overrasket, spillet er jo rigtigt sjovt, når altså lag ikke får ens tank til at gøre mærkeligt.

Jeg har kun haft momentan lag 2 eller 3 gange - altså nærmest intet. PDZ og BF2 er helt klart de spil, der kører bedst over Live.
MEN! Hvad er lige ideen med de forbistrede tønder, der ligger i vejen og fucker ens køretøjer fuldstændig op? Det gælder i øvrigt også det 'skrald', der bliver tilbage, efter et køretøj er blevet pulveriseret. Belastus maximus!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 03/04-06 10:31 
Hvornår udkommer det?
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/04-06 16:59, rettet 03/04-06 17:00 
Det udkommer midt i april. Ved ikke lige den eksakte dato.
Hold op, hvor er det sjovt! Det er Wolfenstein om igen - bare med tanks!
Når man kommer ind i spillet og kender banerne (Eller rettere; banen), så bliver det utrolig sjovt og meget, meget vanedannende. Det stinker dog lidt, når man uheldigvis kommer på et lortehold, hvor de andre kun bruger tid på at bekæmpe hinanden om helikopteren. Den er i øvrigt skod.
Næh, giv mig en tank og et par mål, så er der noget ved det!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/04-06 18:11, rettet 03/04-06 18:16 
dRxL>
Er der nogen herinde der har spillet PC-versionen meget?

Ja ;)

Helikopteren er skam svær at styre i PC-versionen, men den udfordring der ligger i at tæmme bæstet har været noget af det sjoveste for mig i det spil (det fungerer iøvrigt fint bare med mus og keyboard). At styringen på konsol er gjort mere tilgængelig sker så på bekostning af alsidighed. Men sådan som jeg har forstået det var helikopteren i Battlefield: Vietnam faktisk endnu sværere at styre end i BF2 til PC og nogle mener den blev "dummet ned" i sidstnævnte.

Men ja, der er tale om to ret forskellige spil med det samme grundlæggende koncept. Som nævnt tidligere synes jeg dog at Modern Combat, ud fra demoen, virker sjovt på sin egen facon.
(...)
APHAPHSkrevet 08/04-06 18:14, rettet 08/04-06 18:19 
dRxL>
Dybest set havde det nok mest med den guddommelige følelse af magt det gav når man mestrede helikopteren mod spillere der endnu ikke havde fundet ud af hvor let den egentlig er at skyde ned. Nu kender de fleste jeg kommer op i mod i hvert fald et af de forskellige tricks der findes.

Vil du dele ud af guldkornene? Jeg tror nemlig ikke at jeg har formået at nedskyde en helikopter. Man skal måske vælge at være en speciel klasse, før det er muligt? (Spiller næsten kun som infanteri eller en sjælden gang som sniper)

Er der i øvrigt nogle der ved hvad man kan bruge radioen til når man er sniper? Og hvad med laser taget?

I øvrigt så har jeg forudbestilt spillet, og er klar på at spille i påsken, hvis nogle er interesseret.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
lightyear dklightyear dkSkrevet 08/04-06 22:38, rettet 08/04-06 22:39 
Sniper har en laser designator ting, du holder bare skydeknappen inde med helikopteren i sigte indtil målet er låst.


På banen er der ellers 4 (måske flere) anti air missile launchers (ligesom stationary machineguns), dem går du bare hen til og trykker a, og skyder helikoteren ned præcis på samme måde som laser designatoren.

Hvis man er hardcore, så sniper du bare piloten.
are you CHICKEN?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/04-06 05:26, rettet 09/04-06 05:29 
En tank kan også gøre kort proces, hvis helikopteren flyver lavt nok.
Jeg er klar interesseret i at spille i påsken :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 09/04-06 09:01 
lightyear dk>
Sniper har en laser designator ting, du holder bare skydeknappen inde med helikopteren i sigte indtil målet er låst.

Men hvad sker der præcist, når man benytter det laser sigte? Hvem skyder efterfølgende efter det mål, men har låst?

Sniperen har jo ikke andet end sin riffel og en pistol.

Alex>

Radioen bruges vist til at kalde et airstrike.
What is the Matrix?
lightyear dklightyear dkSkrevet 09/04-06 09:14, rettet 09/04-06 09:18 
Det er jo nok fra et flåde skib eller fly jeg ved ikke hvor langt væk, faktisk tager det også lige en små 15 sekunder før det varme missil ankommer.


Husk når du sidder i helikopteren, så kan du høre en hyletone der bliver hurtigere, hvis der sidder en og prøver at laser target dig, med lidt øvelse kan du faktisk undgå at folk prøver at "laser target" dig, ved første tegn på hyletone skal du dykke ned bag cover af f.eks huse, derved kan du hurtig udelukke hvor nogenlunde de er henne, pga de skal ha dig in "line og sight".

Og man kan hurtig lære hvornår man skal jumpe ud af helien inden missilet når dig, ved brug af hyletonen, men hvis du ikke er piloten, men passager, så er der ikke nogen hyletone.
are you CHICKEN?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/04-06 13:37 
Har endnu ikke fået den fulde version, så jeg vil lige høre, om man i den kan skrue ned for den idiotiske announcer, der går komplet amok, når et flag skifter hænder: "THE ENEMY HAS TAKEN FLAG FOUR!!!!"... eller endnu mere hovedpine-fremkaldende på kinesisk: "MAJAAAAROII NUHUUTII!!!". Det er jo til at blive idiot af!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Username
Password
Remember me