X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Revolution


Svar
ChronoChronoSkrevet 24/03-06 07:51, rettet 24/03-06 07:53 
Da der i den kommende tid sikkert begynder at komme de første annonceringer af spil til Revolution, kan denne tråd bruges til at informere om det.

Iwata har lige annonceret at der kommer Turbo Grafx og MegaDrive-spil på Revolutions Virtual Console. Dem har jeg spillet alt for få af, så det glæder jeg mig rigtigt meget til nu. Ikke at jeg lige kan nævne en titel jeg bør spille, men det kan i andre sikkert :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 24/03-06 13:50 
Stor nyhed, hvis det da ikke bare bliver et par håndfulde titler, som måske allerede findes som genudgivelser.

Hvad med Saturn og et par shmups, nu de er i gang? ;)
JmogJmogSkrevet 24/03-06 14:06 
Shmups? Turbografx vrimler med dem.
jaesjaesSkrevet 24/03-06 14:12 
Jaeh, men nu er grafikken "lidt" bedre på Saturn - for ikke at tale om et vist Treasure-spil :)
ChronoChronoSkrevet 04/04-06 08:33 
Så er det første spil annonceret... ikke lige hvad jeg havde håbet på :!

Hvem er Bob Ross!?

Joy of Painting
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CronossCronossSkrevet 04/04-06 09:05 
host*gimmick*host ;)
jaesjaesSkrevet 04/04-06 12:49, rettet 04/04-06 12:50 
Lugter lidt af gimmick, ja, men ser vi mange af den slags spil-program-hybrider, bliver maskinen i sandhed en revolution, og Nintendo vil sælge i bundter.

Det er ikke brænde på bålet, men bare en tanke og et håb, for det kunne da være spændende - Sjov måde at lære at tegne, male eller spille musikinstrumenter på. Eller hvad med gør-det-selv-arbejde? Ja, jeg drømmer, men bliver bare 2% af de mulige scenarier til virkelighed, er det da et stort skridt fremad.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/04-06 13:08 
Hmm...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 04/04-06 13:10 
Jeg er enig med dig så langt, at det bliver et stort skridt, jaes...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 04/04-06 13:35 
Det er jo ikke så meget et spørgsmål om at være enig, jeg tænker bare højt om, hvad der kunne være fedt at se - Ved udmærket godt, at det bliver _meget_ svært at opnå bare lidt af dette (som allerede skrevet). Men fx Brain Training til DS giver i hvert fald et billede af, at "genren" er umådelig populær i Japan, så hvem ved...
SephirothSephirothSkrevet 04/04-06 14:34 
Ubisoft arbejder på KATANA.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
jaesjaesSkrevet 04/04-06 16:52 
Der er i øvrigt også et madlavningsspil* på vej, i det mindste semi-officielt annonceret. Google for mere info.

*Mere foder til Rev-skeptikerne :P
jaesjaesSkrevet 12/04-06 12:23 
NIBRIS arbejder på gyserspillet Sadness. Ikke helt ny info, men vist ikke nævnt herinde.
http://revolution.advancedmn.com/article.php?artid=6547
http://revolution.ign.com/articles/694/694589p1.html
The BruceThe BruceSkrevet 12/04-06 13:19 
Det bli'r åbenbart i sort/hvid...! 8oO

Freaky stuff...!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/04-06 14:17 
Sjov ide, hvis det bliver til noget.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WikzoWikzoSkrevet 12/04-06 15:37, rettet 12/04-06 15:39 
Hjemmeside for Red Steel.

Teaser for Ubisofts' spil til Revolution
EchoEchoSkrevet 12/04-06 16:10 
det er jo ikke rigtig en decideret hjemmeside. Den er i hvert fald rimelig blanket for info og screens.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
RuneSPRuneSPSkrevet 12/04-06 16:55 
En eller anden *VIP* bruger på IGNs fora har tilsyneladende "afsløret" at der vil komme en masse nyt torsdag d. 20 april:

Paladin69: I don't care about the secrecy anymore so I'll just say it.

You'll see a lot more of these 3rd party exclusives April 20th. Not sure if it will be from IGN or elsewhere, but that is the -TON day to look out for. Red Steel videos and more game screens/info of other titles.

The NDA's end for most 3rd party titles.

Dette har en anden random VIP bruger også bakket op om:

TazedSoul: To anyone doubting Paladin: what he says is true.

Dette i sig selv er selvfølgelig ikke garanti for at det sker. Spilmagasinet Game Informer udkommer netop også denne dag og ONM er også af en eller anden grund blevet rykket til netop at udkomme denne dag, hvilket bestemt kun bakker op om påstanden :)

http://www.revo-europe.com/forum/showthread.php?t=5499
SonicSonicSkrevet 12/04-06 17:18 
Jeg mener at have læst, at den 20. april er dagen hvor 3rd parties NDA kontrakt udløber (er det det den hedder?), altså, den kontrakt de har skrevet med Nintendo om at holde mund med Rev :)

Bliver spændende.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 12/04-06 17:32 
Ja, NDA=Non-Disclosure Agreement :)
EchoEchoSkrevet 12/04-06 17:40 
jeg glæder mig da til at se hvad der sker - bestemt (:
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
RuneSPRuneSPSkrevet 12/04-06 18:14 
Sonic>
Jeg mener at have læst, at den 20. april er dagen hvor 3rd parties NDA kontrakt udløber (er det det den hedder?), altså, den kontrakt de har skrevet med Nintendo om at holde mund med Rev :)

Bliver spændende.

Ja, det er også det som "Paladin69" skriver :)
SephirothSephirothSkrevet 12/04-06 18:31 
Sonic>
Jeg mener at have læst, at den 20. april er dagen hvor 3rd parties NDA kontrakt udløber (er det det den hedder?), altså, den kontrakt de har skrevet med Nintendo om at holde mund med Rev :)

Bliver spændende.

Det er vel ikke garanti for, at udviklerne farer ud og annoncerer alt, hvad de har til Revolution.
Mon ikke de gerne vil gemme lidt spænding til E3?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ZøvnigZøvnigSkrevet 12/04-06 18:53 
Sonic>
Jeg mener at have læst, at den 20. april er dagen hvor 3rd parties NDA kontrakt udløber (er det det den hedder?), altså, den kontrakt de har skrevet med Nintendo om at holde mund med Rev :)

Bliver spændende.

Ifølge Matt fra IGN er der IKKE noget specielt omkring den 20 April. Han maner 100% det rygte i jorden i sin seneste blog. Det er noget folk har misforstået fuldstændig. Så du skal nok ikke gøre dig de store forhåbninger :)
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
WikzoWikzoSkrevet 13/04-06 12:13 
Ubisoft leger med Revocontrolleren i Red Steel

Jeg er et link, klik på mig
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig