X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oblivion - indeholder spoilers


Svar
CronossCronossSkrevet 22/03-06 18:13 
Jeg ved at jeg har :)
406 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/04-06 15:04 
Beano>
"money-glitch":)


Hvad går det ud på?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/04-06 15:20 
Hvor ligger thieves guild henne, kan simpelthen ikke finde det :-(
Er der forresten mulighed for at åbne kister og døre der er andet end very-easy? Jeg knækker hele tiden mine lockpicks når jeg sætter den på auto, og når jeg prøver manuelt, kan jeg kun trykke én dims op ad gangen :-(
Er der en måde man kan få dem alle sammen trykket op så man kan åbne kister og døre med en højere sværhedsgrad end very-easy? :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RuneSPRuneSPSkrevet 08/04-06 15:35 
Du skal klikke hver gang du skubber en af de der dimser op. Og så skal du sætte alle sammen fast... Mht thieves guild så skal du bare snakke med nogle folk i Imperial City

***hint***

hvis du stadig har problemer med at finde guilden så snak "godt" på tiggerne :)
HeroldHeroldSkrevet 08/04-06 15:35, rettet 08/04-06 15:36 
Jeg har svaret Rites :P

Thieves Guild kommer du ind i ved at spørge rundt omkring. Gør det i Imperial City, og husk at tiggerne er tyvenes øjne og ører.

Det er er meningen at du kun skal kunne gøre det med én ad gangen. Når du har fået en op, skal du videre til den næste. :) Det kræver bare en smule øvelse, og er ikke særlig svært. Alternativt kan du bruge spells eller få den magiske lock pick, der ikke kan gå i stykker. Den får du ved Nocturnals Shrine NE for Leyawiin.

Edit: *slaps RuneSP*
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/04-06 15:43 
Men mit problem er bare at når jeg har trykket en op, ja så falder den ned igen, og jeg kan ikke flytte min lockpick når den er trykket op så jeg kan trykke den næste op, den første falder ned igen, og så kan jeg godt flytte min lockpick :-(
Vil jo så gerne hjælpe folk af med nogle af deres værdigenstande ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RitesRitesSkrevet 08/04-06 15:46, rettet 08/04-06 15:46 
Skub den op og tryk på A når den er helt oppe. Så sidder den deroppe og du kan gå videre til de andre.

Det har intet at gøre med at få dem hurtigt op.

Edit: Og man skal være level 10 for at få den quest Herold snakker om.
» a winner is you «
lightyear dklightyear dkSkrevet 08/04-06 15:49, rettet 08/04-06 15:51 
Man skal trykke en op af gangen til de sidst sidder fast alle sammen, misser du bare en, f.eks den sidste falder alle ned igen.

Et godt råd da jeg selv nu kan klare hard på 3,4 knækkede lockpics, er at blive ved med at trykke den op inden du trykker a for sætte den, derved kan man se et mønster hvornår det er bedst at trykke a.

Husk at det bedste tidspunkt at sætte den, er når låsen går op og sidder længst tid før den igen falder ned, som kan ses når man bliver ved med at trykke op.

Virker lidt forvirrende på skrift, men heldigvis nemmere i praksis .


Edit: For langsom.
are you CHICKEN?
RuneSPRuneSPSkrevet 08/04-06 16:25 
Generelt så synes jeg dog at det nemmere at bruge auto funktionen, i hvert fald ved hard og very hard :)
lightyear dklightyear dkSkrevet 08/04-06 16:31, rettet 08/04-06 16:33 
Det syntes jeg også i starten, da det er svært at lære at åbne Hard uden at miste en del lockpics, men nu har jeg faktisk lært det, til gengæld bruger jeg ihvertfald 5 min på at åbne en hard.

Hvor mange mister du på auto attempt?

Jeg mister rigtig mange. Men når man selv gør det bruger jeg ca 3, 4 stykker nogen gange uden at miste.
are you CHICKEN?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 08/04-06 17:03, rettet 08/04-06 17:09 
De gange jeg har prøvet auto-attempt har jeg også mistet en masse lockpicks før skidtet gik op...

Heldigvis er det ikke længere noget større problem at klare very hard låse, selvom min security skill er ret lav. Jeg bliver bare ved med at trykke "tumbleren" op indtil jeg kan se den bevæger sig hurtigt. Så ved jeg at den næste vil være langsom og ret nem at få op.

Nu blev jeg også endelig fri for det s**** vampyrism :) Jovist, der er nogle fede bonusser ved det, men nu blev jeg sgu træt af at miste energi i dagslys og ikke kunne hoppe frit rundt på kortet.

Fik også lige nakket grand champion i arenaen... Stakkels, bedrøvede ork :) Det burde næsten være muligt at skåne ham efter man er trådt ind i arenaen, men så vidt jeg kunne se var der ikke den mulighed.
(...)
RuneSPRuneSPSkrevet 08/04-06 17:13, rettet 08/04-06 19:21 
lightyear dk>
Det syntes jeg også i starten, da det er svært at lære at åbne Hard uden at miste en del lockpics, men nu har jeg faktisk lært det, til gengæld bruger jeg ihvertfald 5 min på at åbne en hard.

Hvor mange mister du på auto attempt?

Jeg mister rigtig mange. Men når man selv gør det bruger jeg ca 3, 4 stykker nogen gange uden at miste.

Mister også i gennemsnit de 3-4 stykker der på auto... very hard er det i gennemsnit det dobbelte... om ikke andet så kan man jo bare lige tage en quick load hvis det ikke gik så godt :) Desuden så skal man jo også "faile" for at få security til at stige hurtigere i level...?
lightyear dklightyear dkSkrevet 08/04-06 17:55 
Hmm, jeg mister altid over de 7, 8 stykker.
are you CHICKEN?
ChronoChronoSkrevet 08/04-06 18:36, rettet 08/04-06 18:48 
Man kan høre på lyden hvornår man skal trykke. Lytter man efter en bestemt lyd, og husker kun at trykke når den er der så bliver det meget lettere.

EDIT: Her er en video der viser det - husk lyd
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RitesRitesSkrevet 08/04-06 19:23 
Jeg mister vel i gennemsnit 1-2, men klarer det dog ofte uden at miste nogen. Så sker det også bare at det går helt galt, og jeg bliver utålmodig.
» a winner is you «
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/04-06 20:51 
Fox McCloud>
Nu blev jeg også endelig fri for det s**** vampyrism :) Jovist, der er nogle fede bonusser ved det, men nu blev jeg sgu træt af at miste energi i dagslys og ikke kunne hoppe frit rundt på kortet.

Hvordan kom du af med det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 09/04-06 21:04 
Smut ind i en kirke og bed ved alteret. Det virker dog kun hvis dit infamy ikke er højere end reputation. Så er du nemlig for ond til at guderne vil hjælpe dig.
HeroldHeroldSkrevet 09/04-06 21:10 
Virker altermetoden ikke kun, hvis den ikke er i udbrud? Jeg mener at i dagene op til at du bliver vampyr, kan du fjerne det i et tempel, men når først den er i udbrud, så skal der questes.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 09/04-06 22:42 
Ja, er man smittet får man tre dage til at helbrede sig hvorefter man bliver vampyr... det suger ;)
JmogJmogSkrevet 09/04-06 23:09, rettet 09/04-06 23:10 
Godt spørgsmål. Det healer i hvert fald ailments, men om det så også gælder regulær vampyrstatus ved jeg ikke.
HeroldHeroldSkrevet 09/04-06 23:20 
Det gør det ikke. Questen der er til det er lidt for omstændig til at der kan være en så nem workaround - fame eller ej.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 10/04-06 11:40 
Mere Oblivion DLC annonceret.

Link
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-06 11:50 
Er det muligt at få Soul Gems der ikke forsvinder ved brug?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 10/04-06 11:53 
Jmog>
...men om det så også gælder regulær vampyrstatus ved jeg ikke.

Ikke når du først er blevet vampyr (efter 3 dage) :)
HeroldHeroldSkrevet 10/04-06 12:35 
Konsolkongen>
Er det muligt at få Soul Gems der ikke forsvinder ved brug?

Du kan få én, Azuras Star, som belønning fra et Daedra Shrine.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 10/04-06 15:57 
Konsolkongen>
Hvordan kom du af med det?

Jeg glemte at lade mig kurere for det indenfor de 3 dage, så jeg måtte igennem quest'et.

Vampirism cure
(...)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-06 17:13 
Tak. Begge to.

Nice at man kan blive fri for vampyr halløjet igen hvis man vil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/04-06 18:51 
Wehner>
Er der nogen, der kan oplyse mig lokationen på en handelsmand, der har mange penge? Jeg er træt af at skule sælge Daedric Armour til max 1200,- fordi min dealer ikke har flere penge per transaktion.

Fandt du en god dealer med dybe lommer? :)
(...)
WehnerWehnerSkrevet 15/04-06 19:12 
Nej :(

Hvis en anden har, må han meget gerne skrive...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TKTKSkrevet 17/04-06 18:01, rettet 17/04-06 18:02 
Min bror befinder sig i imperial city; Han siger at han skal klare følgende:

Active quest
Heartfire 14

The path of Dawn

Tar-Meena has discovered the message in the books: "Green Emperor Way where tower touches midday sun". I should go to green emperor way by the imperial tower and see what can be found.

Han ved åbenbart ikke hvad han skal her, og siger der ikke er noget ved det sted, som han skal være på ifølge kortet.

Nogen der kan hjælpe?
TLTLSkrevet 17/04-06 18:03 
Der står at han skal stå der ved middag, altså kl.12 pm. Så det kan nok være en af de ting han gør forkert.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TKTKSkrevet 17/04-06 18:07, rettet 17/04-06 18:10 
Sikkert, drengen er 11, så jeg mener jo spillet er for svært for ham!
TLTLSkrevet 17/04-06 18:21 
Tjah. Det lyder da til at han er nået længere end jeg er :P. Børn er blevet meget bedre til at gennemføre spil, som færre børn på deres alder kunne gennemføre i f.eks. 1990
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/04-06 19:22 
Så vidt jeg husker, stillede jeg mig bare i det område kl. 12, og så kontaktede en eller anden fyr mig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KeenKeenSkrevet 17/04-06 20:40, rettet 17/04-06 20:41 
Så husker du forkert :) Når klokken bliver 12pm kommer der er kort frem på den der grav(eller hvad det nu er) med en prik der viser hvor man derefter skal hen...
TKTKSkrevet 17/04-06 21:36 
Hehe, nu spiller min bror også meget, TL.

Ja, han er ihvertfald kommet derfra og "meget længere" som han siger! Tak for hjælpen;)
BeanoBeanoSkrevet 25/04-06 21:46 
Rygter om at Oblivion også kommer til PS3 og PSP.

Ret "spændt" på at se den på PSP :)

Link
BeanoBeanoSkrevet 29/04-06 10:23, rettet 29/04-06 10:26 
Vedr. de manglende downloads til Oblivion i Danmark (og andre europæiske lande), så forsøgte jeg at kontakte Bethesda Softwarks via deres forum og flere e-mail. Fik endelig svar fra dem hvor de påstod det var MS's problem.

Jeg kontaktede så MS og fik at vide at det var Bethesda's problem (surprise!!). Insisterede så på at de skulle checke en ekstra gang og situationen viste sig så pludselig at være en lidt anden.
Det har åbenbart været en forsinkelse i MS for frigivelsen af Oblivion DLC til flere lande (aner ikke hvorfor!) men supporteren mente at der ville gå 1-2 uger før det ville være tilgængeligt i Danmark.

Om det bare var for at slippe for mig ved jeg så ikke, men lad os se ;)
JmogJmogSkrevet 30/04-06 11:09 
Hvis man er utålmodig, er det jo heller ikke værre, end at man blot kan oprette en ny silver-account som amerikaner. Så vil de amerikanske downloads være tilgængelig. Det kan man lige så godt gøre, da nogle af filmtrailerne kommer tidligere der.
BeanoBeanoSkrevet 30/04-06 11:13 
Korrekt - det er ikke specielt elegant (for at sige det pænt) at man skal have to konti og købe points til begge.
WehnerWehnerSkrevet 30/04-06 23:42 
Fox McCloud>
Wehner>
Er der nogen, der kan oplyse mig lokationen på en handelsmand, der har mange penge? Jeg er træt af at skulle sælge Daedric Armour til max 1200,- fordi min dealer ikke har flere penge per transaktion.

Fandt du en god dealer med dybe lommer? :)

Stadig ingen, der har fundet en rigere handelsmand end Smeden i Chorrol?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/05-06 00:38 
Så vidt jeg har forstået er 1200,- max for normale købmænd, men når du opnår expert rank i mercantile kan du investere i en forretning og hæve købmandens tilgængelige beløb med 500,-
(...)
KeenKeenSkrevet 02/05-06 09:05 
Hvis du er master i mercentile har de lidt flere penge at handle med dig ed normalt
RitesRitesSkrevet 02/05-06 10:28 
Hvad gør man, hvis man lige pludselig ikke kan finde sin hest efter at lave fasttravel til en by og så gå ud af hovedporten?

Har ikke læst alle 15 sider, så hvis der er blevet svaret på det, så beklager jeg.
» a winner is you «
fumfumSkrevet 02/05-06 10:58 
Ved en af udgangene er der en hestestald. Der bliver dyret smidt hen ved fasttravel. Det skriver spillet også ved 'landingen'
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RitesRitesSkrevet 02/05-06 14:24 
Jeg var ude for at dette ikke skete igår, nemlig.

Har ikke været ude for det før.
» a winner is you «
HeroldHeroldSkrevet 02/05-06 14:35 
Hvis det er en særlig hest, kan du finde den der hvor du fik den - fx. Shadowmere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RitesRitesSkrevet 02/05-06 15:14 
Var nemlig Shadowmere...

It's good to be bad -man får ihvertfald en hest.
» a winner is you «
SnoopySnoopySkrevet 03/05-06 23:35 
Det her er nok et dumt spørgsmål, men hvordan for man sine skills tilbage på sit normale niveau hvis man fx er belevet angrebet af en zombie og tallene er blevet røde?
WehnerWehnerSkrevet 03/05-06 23:40 
Gå til et altar i et af templerne i byerne og aktiver det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KeenKeenSkrevet 03/05-06 23:42 
Du hopper ind i en af kirkerne og ber' ved det store alter i midten... du skal dog have flere fame points end infame points og du skal ikke have nogen bounty hængene over hovedet på dig, før du kan gøre dette...
406 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig