X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Test Drive: Unlimited


Reply
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/03-06 13:50 
Efter den lidt skuffende oplevelse med PGR3, kigger jeg nu efter et ordentlig bil spil, med noget ræs.

Test Drive: Unlimited ser rigtig fedt ud.

I stedet for lobbyer, kører man rundt på vejene på Hawaii, og ser man nogen man gerne vil ræse imod, kan man udfordre dem ved at blinke med lygterne - lissom NFSU faktisk.
Til gengæld ser bilerne og stilen ud til at være meget mere som PGR.

Teknisk gør spillet vist det, at når man kører ræs, får man sin egen "kopi" af banen til at køre på, så man ikke bliver forstyrret af de andre spillere.
Nærmest som i Guild Wars må det være.


den officielle hjemmeside
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BaggyBaggySkrevet 19/03-06 17:44, rettet 19/03-06 17:45 
The sims møder NFS.. hmm.. tiltaler mig godt nok ikke vildt.. godt nok er der også bikes med, og grafikken ser da lead ud, men at de bruger tid på at man skal kunne skifte tøj, købe huse og andet gøjl... comon..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-06 17:20 
MMO og bilspil i et. Det bliver da interessant, og hvis det, der loves bliver holdt, så tror jeg, det bliver stort.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 28/03-06 17:59 
Jeg kan godt nok stadig ikke se hvorfor the sims og gta skal blandes ind i det.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
HankyHankySkrevet 28/03-06 18:01 
Det har da ikke meget med The Sims at gøre?
Og egentlig talt heller ikke med GTA, udover free-roaming..
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/09-06 23:54 
Byttede min klamme udgave af Prey til TDU i Eb i dag. Lækkert spil! Grafisk meget imponerende, om end styringen ikke helt falder 100% i min smag.
Interiørs er alt for fede - meget, meget bedre end de - pænt sagt - skuffende ditto i PGR3.
Mit internet er nede for tiden, så Live har jeg stadig til gode. De mange challenges er sjove og Ai'en virker umiddelbart ganske god.
Det skal nok blive et godt bekendtskab indtil Forza 2.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/09-06 12:47 
Jeg er også rigtig godt tilfreds med TDU.

Det er en skam, at bilernes handling ikke er lidt mere realistisk, men det kan ikke ødelægge den rene køreglæde.

Mange folk brokker sig over den fraværende skadesmodel, men jeg synes det er helt fint, at man ikke skal bruge sin tid og penge på reperationer.
Og hvis bilen fik forværret sine køreegenskaber af sammenstød, som i Forza, ville løbene jo også bare blive til en restart, reastart, restart affære.

Der er nogle småfejl rundt omkring, som man lige skal vænne sig til.

Du skal ikke forvente ALT for meget af Live delen.
Det er nemlig ikke så nemt igen at møde nogen.
Men når det lykkedes, er det rigtig sjovt, og køre lidt rundt, men fordi bilerne er så forskellige, gider de fleste kun sjældent "instant challenges" medmindre man lige kører i matchende biler. Hvilket er synd, for det er ellers rigtig sjovt.

På samme måde synes jeg også at Online Challenges er lidt fesne. Der er groft sagt et par enkelte biler, som man bare skal have, og de skal tilmed være tunet til max, hvis man skal have en chance. Men sådan synes det er altid i bilspil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/09-06 14:06, rettet 26/09-06 14:07 
SeventhSun>
På samme måde synes jeg også at Online Challenges er lidt fesne. Der er groft sagt et par enkelte biler, som man bare skal have, og de skal tilmed være tunet til max, hvis man skal have en chance. Men sådan synes det er altid i bilspil.

Ja, det er bilspillenes svøbe. For det meste er der en eller to biler, der er alle de andre overlegne - så det er selvfølgelig bedst at køre i dem, hvilket fjerne behovet for alle de lækre biler, der er med i spil i dag.
En undtagelse er NFS Most Wanted, hvor selv en 'ydmyg' 3.2 A4 kan tunes så vildt, at den kan køre op med Gallardo m.fl. SÅ bliver det sjovt, specielt fordi man kan køre - og vinde - i den bil man bedst kan lide.
RalliSport 2 har også en hel del biler, der alle kører nogenlunde lige op, hvilket helt klart gør spillet meget, meget sjovere online.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/09-06 00:57 
Hvor forfriskende med et spil, hvor man endelig får serveret et rigtig ledt løb, hvor det gælder om mere end blot at kunne tage et par sving efter hukommelsen:
Island Tour - Næsten 200 km. hvilket tager ca. 50 min at køre i en hurtig bil. Nu er det anden gang, jeg taber 2-3 sekunder bag den klamme McLaren F1...! Mere af den slags, i stedet for de små rookie af slagsen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 17/04-08 22:53 
hvordan er det her spil idag? Nu har det jo været ude meget længe og har fået nogle updates ovs. Så hvordan er spillet idag? Er det blevet forbedret siden det blev released?`

Jeg har fornyligt købt en xbox elite, og der lå demo'en på harddisk, og da jeg spillede den blev jeg faktisk ret overrasket over det. Grafikken især er jo kilometer foran forza 2. Farverne og lyssætningen er lækker, bilerne er rigtigt flotte, med super lækkert interiør (driver view). Der er lækker motionblur, og miljøet virker dejligt varieret, med by, strand, skov alt muligt. Det er ikke lige så flot som DiRT, men det er da på højde med PGR4.

Jeg har overvejet at købe det, men ved ikke lige helt hvad det har at byde på som ikke er i demoen, som f.eks hvordan er tuningen af bilerne? hvor meget kan man ændre på bilen mht til bremsning, speed, control osv? Og hvad er der blevet tilføjet til spillet siden `release` andet end flere biler?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 02/03-09 08:54 
Der er en 2'er på vej - spillet kommer også til at foregå offroad og skulle være multiplatform :)


Screens og artwork hos The Magic Box
nerosnerosSkrevet 02/03-09 09:04 
Fedt! Jeg har aldrig rigtig spillet det første spil til 360'eren. Det her ser da lovende ud.
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/03-09 10:11 
Holy smokes!

Det ligner jo nærmest at det originale spil er blevet udvidet med off road.

Dét vil jeg glæde mig til.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KnightrideRKnightrideRSkrevet 03/03-09 11:28 
Uhadada.... Ser dælme godt ud! Var meget overrasket over 1'eren, så kan næsten ikke vente på dette spil :D

Ser ud, som om de har lavet en form for benzintank-måler? :O
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
nerosnerosSkrevet 06/04-10 12:24 
Hvis man nu går ud og køber det gamle spil her. Er der så folk som stadigvæk spiller det online? Så vidt jeg husker er det vist mest et onlinespil ikke?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/04-10 13:06 
Du kan sagtens spille det alene da der er masser af single-player events... hvis jeg husker det korrekt.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/04-10 13:50 
Det er langt fra kun et online spil - tricket er at mens du kører rundt og løser dine opgaver (læs: kører bil), så kan du møde andre IRL spillere, som kører i samme område som dig. Og dem kan du evt. udfordre.

Om der så er ret mange der spiller i øjeblikket er et andet spm, sikkert ikke, men der er da lidt liv på det officielle forum.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nerosnerosSkrevet 06/04-10 16:08 
Det lyder da meget godt :-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Username
Password
Remember me