X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf P:R 6.1


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 19/03-06 12:18 
Så afholder Play:Right omsider årets første konsoltræf. Det foregår den 28-30. april og igen i Århus. Kort sagt, sidste weekend i April vil blive et sandt mekka for konsolelskere i enhver afskygning.

Yderligere information kan findes i nedstående link, hvorfra tilmelding til arrangementet også skal ske. Når et maksimum af deltagere er nået, lukker vi for tilmeldingerne af hensyn til ... Se hele indlægget


Se arrangementet...
212 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
HankyHankySkrevet 03/05-06 16:26 
Jeg tror du skal have været med til træf, for at kunne udtale dig sådan.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
la0sla0sSkrevet 03/05-06 16:32 
Kan man tillade sig at mægle?

Det er supertræls for Solid Snake at have mistet noget, det er der ingen tvivl om, og han ville gerne have haft at en person havde spurgt.

På den anden side, burde han måske have mærket sine ting. Og skulle måske heller ikke med det første skrue den mistænkende tone på, men man må også huske at det jo bare er på grund af irritationen over at have mistet noget.

Det er hverken fedt at miste noget til et træf, ligesom det heller ikke er fedt at have løse mistænkeliggørelser flyvende i luften.

Kan man så ikke sige, med chance for redundans, at man skal mærke sine ting, og huske at spørge...
Hvad sker der?
T.L.OT.L.OSkrevet 03/05-06 17:27, rettet 03/05-06 17:33 
Nu da det var mit første træf, må jeg sige det var lidt af en blandede oplevelse. syntes det var et rigtigt dejligt sted træffet blev afholdt, nu når jeg selv er fra Århus var det rart det ikke blev afholdt i midtbyen, så det føltes nu aligevel som en udflugt jeg drog ud på. Syntes også alle jeg snakkede med var flinke og der var en dejlig chilled stemning. Jeg fik aldrig spillet så meget som jeg egenligt gerne ville, men fik da prøvet lidt af hvert. Jeg må nu nok sige at jeg var godt smadret da jeg tog den første morgen bus hjem, og at jeg med sikkerhed nu har fundet ud af at Gitarh3ro ikke lige er min kop te, men fred med det.
Tak for et godt træf.
SumezSumezSkrevet 03/05-06 17:30 
Jeg ligger inde med 4-5 composite kabler til PlayStation, var det ikke bare sådan et, Solid Snake havde mistet? Hvis ingen mener, de er kommet hjem med et ekstra, kan han da godt få et par af mine..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 03/05-06 18:27, rettet 03/05-06 18:38 
Knight Keen>
så burde han måske finde et andet konsoltræf at deltage i, i fremtiden...

Hvilket jeg kraftigt gør hvis ikke der kommer lyd om mit NGC video kabel - jeg har fået stjålet største delen af mine spil én gang nu, og jeg har ikke tænkt mig at risikere at jeg mister noget, mens jeg er i nærheden af mine ting nu (og jeg gider fandme ikke til at bruge penge på et nyt fordi nogen ikke gider ligge ting tilbage hvor de tog det, eller sige til når de låner mine ting).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Krans.KKrans.KSkrevet 03/05-06 18:48, rettet 03/05-06 18:49 
Så er der også lidt billeder fra mig... det er godt nok meget få, kun seks styks, og halvdelen af dem er faktisk fra da vi pakker sammen =D Nå men lidt har vel også ret, så her er de.

http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/Konsoltraef/P4290127.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/Konsoltraef/P4300128.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/Konsoltraef/P4300129.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/Konsoltraef/P4300130.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/Konsoltraef/P4300132.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v498/Krans_K/Konsoltraef/P4300133.jpg
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HeroldHeroldSkrevet 03/05-06 18:53 
Hanky>
Jeg synes stadigvæk den bedste ting man kan gøre, er at mærke sine ting :)

Det er vel moralen. Mærk lortet eller lad det blive hjemme :) Når folk slæber flere forskellige maskiner med, så sker der fejl, og sådan er det bare. Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange kabler og lignende jeg har mistet til konsol og computertræf andre steder.

Casualties of war!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
00Void00VoidSkrevet 03/05-06 19:15 
Hanky>
Jeg tror du skal have været med til træf, for at kunne udtale dig sådan.


Det har jo sådan set ikke noget med det at gøre.. Det er aldrig okay at låne noget uden at spørge om lov medmindre hele forsamnlingen er inforståede med det. Og det lyder det ikke til alle er..
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
HankyHankySkrevet 03/05-06 20:40 
Nej, men sådan har det jo kørt i praksis, samtlige de foregående arrangementer. Så er det jo en skam, hvis én enkelt person ikke kan indordne sig derefter, men jeg vil personligt bare ikke lægge øre til efterfølgende brok.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
00Void00VoidSkrevet 03/05-06 21:04 
Hanky>
Nej, men sådan har det jo kørt i praksis, samtlige de foregående arrangementer. Så er det jo en skam, hvis én enkelt person ikke kan indordne sig derefter, men jeg vil personligt bare ikke lægge øre til efterfølgende brok.

Well. Det er jo ikke ligefrem en "tradition" der ville skade at afskaffe.. Altså.. En smule organisering skader ikke. Og jeg tror altså ikke det ville påvirke noget eller nogen at man lige spørger om man må låne det eller det.. I er trodsalt ikke så mange at man ikke bare kan opråbe vedkommende (medmindre guitar hero larmer for meget (hvilket jeg ikke blander mig i) :D)
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
RJKRJKSkrevet 03/05-06 21:32 
Hold nu op. Dem der aldrig har været til træf, burde lade være med at kloge sig så meget på ting, de ingen forstand har på. Det er jo ikke fordi folk kommer og hugger ting ud af andres hænder. Det er ikke fordi folk generelt ikke spørger, om de må låne noget. Hvis der sidder en person ved en ting, så spørger man selvfølgelig. Det er åbenlys logik. Men nu er det rent faktisk sådan, at personer nogle gange sover, er ude at handle eller på anden måde er umulige at få fat på. Det er ikke altid muligt at spørge nogen. Og det BØR ikke være nødvendigt at spørge nogen, om man må låne den controller, der ligger ubenyttet fremme. Det må man selvfølgelig - ellers havde ejermanden selvfølgelig lagt den væk, da vedkommende gik. Eller i det mindste skrevet BRUNO på tingen, så man vidste at man hellere måtte lade være... Selvfølgelig forsvinder der ting i ny og næ, det må man acceptere. Ellers kan man - som sagt - pakke sine ting væk. Det er ikke fordi folk stjæler noget, men fordi folk ikke altid lige får checket deres ting, kan huske præcis hvad de havde med, og nogle deltagere slet ikke læser alt det vi skriver her.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/05-06 21:34 
00void, deltag venligst i et træf, før du udtaler dig.
Home is where the hardware is..
TLTLSkrevet 04/05-06 03:35 
Nu er jeg ikke moderator. Men er den her diskution ikke ved at været ret færdig efterhånden. Det er ikke en ret god måde at promovere vores træf på, som virkelig ikke kun handler om beskyldninger om tyveri. Det er selvf. trælst at nogen kommer til at tage andres ting med hjem (måske fordi personen ikke selv gør det), men man får dem jo igen hvis de findes. Jeg tror ikke på at nogen har intentioner om at stjæle noget.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
00Void00VoidSkrevet 04/05-06 09:46 
SøgAArd>
00void, deltag venligst i et træf, før du udtaler dig.

Det har jo som sådan ikke noget med det at gøre.. Jeg snakker om moralen i det. Om så det er til et træf. En hundeudstilling eller på en udannelsesinstution..
Og det er sært i ikke kan se det :\?
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
00Void00VoidSkrevet 04/05-06 09:48 
RJK>
Hold nu op. Dem der aldrig har været til træf, burde lade være med at kloge sig så meget på ting, de ingen forstand har på. Det er jo ikke fordi folk kommer og hugger ting ud af andres hænder. Det er ikke fordi folk generelt ikke spørger, om de må låne noget. Hvis der sidder en person ved en ting, så spørger man selvfølgelig. Det er åbenlys logik. Men nu er det rent faktisk sådan, at personer nogle gange sover, er ude at handle eller på anden måde er umulige at få fat på. Det er ikke altid muligt at spørge nogen. Og det BØR ikke være nødvendigt at spørge nogen, om man må låne den controller, der ligger ubenyttet fremme. Det må man selvfølgelig - ellers havde ejermanden selvfølgelig lagt den væk, da vedkommende gik. Eller i det mindste skrevet BRUNO på tingen, så man vidste at man hellere måtte lade være... Selvfølgelig forsvinder der ting i ny og næ, det må man acceptere. Ellers kan man - som sagt - pakke sine ting væk. Det er ikke fordi folk stjæler noget, men fordi folk ikke altid lige får checket deres ting, kan huske præcis hvad de havde med, og nogle deltagere slet ikke læser alt det vi skriver her.

Igen er det moralen i det..

Hvis de ikke er til stede er jeg vis på alle har en mobiltelefon.

Det er almindelig fornuft at mærke sine ting. Ja.

Alligevel er det almindelig høflighed at spørge..
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 04/05-06 10:22 
Jeg ved ikke med øvrige deltagere, men jeg har kun numrene på (nogle af dem) jeg har haft telefonkontakt med før. At alle skulle have alles numre virker yderst urealistisk. Desuden ville det irritere mig langt mere at blive vækket af min mobil end at nogle låner en controller uden at spørge først.

Du skriver hele tiden 'moralen i det', men jeg kan ærlig talt ikke se hvad der er så amoralsk ved opførslen Rune har beskrevet tidligere. Som det fremgår er der en uskreven accept af denne opførsel, da krav op at spørge alle om lov til alt ville medføre en helt anden type træf, hvor man ikke 'bare lige' kunne spille det meste.

Som det er sagt før vil jeg sige det igen: Vent med at udtale dig til du rent faktisk har et grundlag derfor; inden da kan jeg ærlig talt ikke tage dine udtalelser om dette specielt seriøst.
元気ですか。
SumezSumezSkrevet 04/05-06 10:40 
Det er rimelig klart. Når noget er pakket væk, tager man det selvfølgelig ikke.
Når jeg stiller mine MVS-spil frem på et bord, er det fordi folk skal have lov til at spille dem, og jeg gider ikke have at folk kommer og spørger mig hver gang, de vil spille Metal Slug 2. Hvis de lå i en lukket taske, ville det være en anden sag.
Alle kan ikke have deres egne kabler med, det ville være kaos, så når nogen skal sætte en PS2 til, må de finde de nødvendige kabler, så hvis der ligger et forladt og ubrugt kabel fremme, kan man virkelig ikke klage over at det bliver brugt.

jf. Lost & Found-tråden, blev Solid Snakes kabler iøvrigt efterladt på stedet, på det bord, han selv sad ved det meste af tiden. Så hvis man holder styr på, hvad man har haft med, burde det da være til at få det hele med hjem.
At nogen skulle stjæle et composite kabel til PlayStation er helt hen i vejret. Der er LANGT mere værdifulde ting til stede end et videokabel med elendig billedkvalitet, som de fleste af os i forvejen har for mange af.
Og så vidt jeg ved, har vi aldrig haft tilfælde, hvor noget er blevet stjålet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 04/05-06 12:35 
Et lidt forsinket tak for træffet.

Som sædvanligt var det hyggeligt. Rart var det og få spillet Serious Sam i 4 player co-op, samt at se det tilsyneladende bund solide Daxter.

Desværre fik jeg ikke set så mange Saturn spil, som jeg gerne ville, da maskinen ikke virkede, men det jeg nåede dog at se nok af Keio 2 til at få det på købelisten.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/05-06 13:27 
Når jeg læser alle indlæggene igennem, ser jeg det som om den negative kritik (lydniveau + kabeltyveri) er langt, langt under det samlede positive indtryk, og at disse ting slet ikke kan (eller bør) skræmme nogen væk fra et fremtidigt træf.

I ved jo nok at der SKAL være noget at brokke sig over. Intet arrangement er perfekt, og hvis disse to kritikpunkter er de eneste negative, har det da været et vældigt succesfuldt træf (ligesom de foregående jeg har været med til).

Jeg håber i hvert fald at jeg kan komme med næste gang.
CronossCronossSkrevet 04/05-06 14:33, rettet 04/05-06 14:33 
Pointen er også lidt at det VAR et utroligt godt træf, blandt de mest problemfri vi har arrangeret - i alle tilfælde i Århus.

Samtidig var der også en rigtig god blanding af brugere, så der hele tiden var gang i en masse forskelligt og så snakken gik frit.

Derfor er det dobbelt irriterende for Rune og jeg at opleve så megen negativ stemning i "efterspils-tråden", som altid har været proppet med kommentarer om at det har været et godt træf.

Diskussioner af støjproblemer har været oppe så mange gange før, og vi har altid sagt at vi så vidt muligt altid vil holde træffet samlet i eet rum. At vi så slet ikke HAR flere rum til rådighed i Århus er jo så en anden ting.

Beskyldninger om tyveri af et reelt set værdiløst kabel og deslige er helt hen i vejret, og hører ligeledes ikke hjemme her. Selvfølgelig må man kritisere et arrangement, det er nu engang bare rarest at man rent faktisk siger hvad man mener TIL træffet, så vi har en reel mulighed for at foretage ændringer. Det er altid meget nemt at spille bagklog, komme med kommentarer om noget man ikke ved noget om overhovedet når man ikke har været til træf før - eller gå mere eller mindre i vrede under et træf, uden at sige det mindste.

Det gør lysten fra, i alle tilfælde min side, meget lille i forhold til at afholde flere træf.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 04/05-06 14:43 
Det var et godt træf :)

Keep up the good work guys.
Home is where the hardware is..
WehnerWehnerSkrevet 04/05-06 14:54 
Cronoss>
eller gå mere eller mindre i vrede under et træf, uden at sige det mindste.

Det er godt vi kan være enige om at lukke den del af debatten og holde op med at stikke til hinanden...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 04/05-06 15:37, rettet 04/05-06 15:39 
Som udgangs punkt regner jeg ikke med at folk stjæler ting, og håber klart at de ikke gør det. Derfor har jeg reelt heller ikke noget imod at folk fra tid til anden ikke spørger når de låner mine ting - så længe de behandler det ordentligt (hvilket jeg selv gør med andres), og jeg i bund og grund ved hvor de er.

Men for at pointere min sag hvis ikke den var klar før; Min Gamecube bliver lånt fredag til DK (og der bliver spurgt) - fint, godt. Den ryger så på et tidspunkt over på den anden side af bordert - stadig fint, jeg ved hvor den er (regner ikke med noget mangler).
Da jeg så skal pakke sammen ser jeg det ikke er mit videokabel der sidder i (og selvom der ikke stod navn på var det "mærket") - jeg finder ud af at det forsvandt rimeligt hurtigt fra maskinen efter det blev lånt første gang.
Hvad jeg finder underligt, og rimeligt uacceptabelt er - når det var eneste Gamecube sat op (nej, ikke eneste der var med)- at folk tager det kabel eftersom der ingen grund er til det. Hvis folk vil bruge et andet kabel fordi de tror det giver bedre billedkvalitet - fint. Men det er ingen grund til at fjerne mit helt fra bordert.

Som sagt - jeg vil ikke tænke tyveri, men meget svært under de forhold (og jeg har sagt det var et fint træf udover dette ;))

P.S. Kan ikke se et kabel som acceptabelt tab. Hvis det var en lille ting som et NDS spil, eller memory card så ville jeg overleve det - surt, men det er en lille ting som kan blive skubbet ind under klaveret eller lign.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 04/05-06 16:06 
The Dane>
P.S. Kan ikke se et kabel som acceptabelt tab. Hvis det var en lille ting som et NDS spil, eller memory card så ville jeg overleve det - surt, men det er en lille ting som kan blive skubbet ind under klaveret eller lign.

Jo, kabler er noget nær identiske, hvis de ikke er mærket, og der kan langt nemmere ske fejl - især hvis det er et af den slags, der følger med som standard. Sådan er det jo. Spil er derimod en smule mere unikke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/05-06 21:00 
Bede-x>
Desværre fik jeg ikke set så mange Saturn spil, som jeg gerne ville, da maskinen ikke virkede, men det jeg nåede dog at se nok af Keio 2 til at få det på købelisten.

Var det mit Keio 2, eller havde andre det med?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 04/05-06 22:11 
Sumez>
Var det mit Keio 2, eller havde andre det med?

Det var dit :) Din discholder befandt sig ved den Saturn, der blev benyttet på det tidspunkt. Håber da det var okay?
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 04/05-06 22:35 
Selvfølgelig. Er glad for at der blev spillet andet end Parodius fra min cd-mappe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 04/05-06 22:40 
Du havde da et par titler, jeg godt liiige kunne have tænkt mig at se nærmere på i 60Hz, men nej, det skulle der ikke blive noget af ;P
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 05/05-06 00:19, rettet 05/05-06 00:21 
Hey, næste gang må du tage nogle reserve-sikringer med >__<
Hvad fik i da ellers kigget på af interessante ting?

Lidt ærgerligt at ingen fik spillet Silhouette Mirage, det spil skal ses, hvis man ikke har allerede.
(i det hele taget var alle mine PSX-spil US, det er ikke så smart, når der kun er én maskine til stede, der tager den slags. Ret sløset!)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 05/05-06 01:05, rettet 05/05-06 02:15 
Vel de fleste, bare i 60Hz. Kunne godt tænke mig at se Saturn-versionen af InTheHunt (elsker det navn). Men også KeioFlyingSquadron2 og selvfølgelig Parodius-spillene, hovedsageligt SexyParodius.

SilhouetteMirage har jeg endnu ikke set, men så udemærket at du havde det med. Hvor stor forskel er der egentlig på PSX/Saturn-versionen?
Ting om dét og pis.
The DaneThe DaneSkrevet 05/05-06 03:21, rettet 05/05-06 03:21 
Herold>
Jo, kabler er noget nær identiske, hvis de ikke er mærket, og der kan langt nemmere ske fejl - især hvis det er et af den slags, der følger med som standard. Sådan er det jo. Spil er derimod en smule mere unikke.

Du læser åbenbart ikke alt hvad jeg skriver. Så udtal dig venligst ikke om det.
Jeg taler om størrelse i nævnte eksempel - ikke om "almindelighed" - hvor et NDS spil har en meget lille størrelse og derfor ville være nemmere at "forsvinde" - men jeg spilder min tid når du ikke sætter dig ordentligt nok ind i sagen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 05/05-06 10:26 
Alf81>
SilhouetteMirage har jeg endnu ikke set, men så udemærket at du havde det med. Hvor stor forskel er der egentlig på PSX/Saturn-versionen?

vil ikke umiddelbart skyde på at der er nogen (stor?) forskel, men det er selvfølgelig kun et gæt.
Fordelen ved PSX-versionen er at den findes på engelsk. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 05/05-06 10:59, rettet 05/05-06 11:07 
The Dane>
Du læser åbenbart ikke alt hvad jeg skriver. Så udtal dig venligst ikke om det.
Jeg taler om størrelse i nævnte eksempel - ikke om "almindelighed" - hvor et NDS spil har en meget lille størrelse og derfor ville være nemmere at "forsvinde" - men jeg spilder min tid når du ikke sætter dig ordentligt nok ind i sagen.

Jeg gider ikke din tåbelige mudderkastning. Jeg kan godt forstå at et lille spil nemt bliver væk, men hvis du ikke kan indse hvor let ét kabel kan forveksle sig med adskillige andre, så er det ikke mit problem :)

Edit: Tone. Talte til 10. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 05/05-06 13:18 
Sumez>
Hvad fik i da ellers kigget på af interessante ting?

Vi nåede også at se Astal, selvom jeg ikke lige er sikker på om det kom fra din mappe. Det har jeg villet se i et stykke tid, faktisk siden et eller andet Sega blad havde en fire siders artikel om spillet.

Desværre nåede vi ikke så meget mere, end at finde en stak spil frem, som vi skulle se, før vi indså, at maskinen ikke virkede.

Ville nok med tiden være kommet til Silhouette Mirage, men det må blive ved næste træf.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Alf81Alf81Skrevet 05/05-06 14:32 
Sumez>
Fordelen ved PSX-versionen er at den findes på engelsk. :)

Og hvasså? :) Nej... Havde faktisk ikke tænkt over at det var en US-udgave du havde.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 05/05-06 14:47 
SM har en ret bizar humor, som ville være kedelig at gå glip af. Det bliver bliver kun værre af at spillet er oversat af Working Designs.

Bede-x>
Vi nåede også at se Astal, selvom jeg ikke lige er sikker på om det kom fra din mappe.

Det gjorde det. Smuk grafik, bestemt, og så er spillet jo ganske billigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 05/05-06 20:08 
Sumez>
Jeg ligger inde med 4-5 composite kabler til PlayStation, var det ikke bare sådan et, Solid Snake havde mistet? Hvis ingen mener, de er kommet hjem med et ekstra, kan han da godt få et par af mine..

Altså jeg synes det er flink af dig at tilbyde et nyt kabel. Men jeg synes ikke jeg vil tage imod dette tilbud...
Det er mere fordi du har jo ikke noget meed at gøre jeg har mistet mit scart-kabel til min Ps2..
Men jeg takker for tilbudet..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 05/05-06 20:10 
Herold>
Hanky>
Jeg synes stadigvæk den bedste ting man kan gøre, er at mærke sine ting :)

Det er vel moralen. Mærk lortet eller lad det blive hjemme :) Når folk slæber flere forskellige maskiner med, så sker der fejl, og sådan er det bare. Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange kabler og lignende jeg har mistet til konsol og computertræf andre steder.

Casualties of war!


Ja det har jeg så lært til næste træf..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 05/05-06 20:12 
Knight Keen>
Jeg er helt enig. Og hvis solid snake virkelig ikke kan klare at folk lige låner et stik fordi man ikke lige kan finde ham, eller ikke kan se hvis kabel det er når der ikke er navn på, så burde han måske finde et andet konsoltræf at deltage i, i fremtiden...

Jamen det er ikke fordi jeg ikke kan klare det.. Men det er da møg iriterene, at jeg ikke kunne spille på både min PS2 og min Super Nintendo resten af Wekenden, da nogen havde lånt det uden at spørger... Så derfor valgte jeg også at tage hjem lørdag, da jeg kun havde min Nes og spille på.. Og det var altså lidt træls...
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 05/05-06 20:19 
Sumez>


jf. Lost & Found-tråden, blev Solid Snakes kabler iøvrigt efterladt på stedet, på det bord, han selv sad ved det meste af tiden. Så hvis man holder styr på, hvad man har haft med, burde det da være til at få det hele med hjem.
At nogen skulle stjæle et composite kabel til PlayStation er helt hen i vejret. Der er LANGT mere værdifulde ting til stede end et videokabel med elendig billedkvalitet, som de fleste af os i forvejen har for mange af.
Og så vidt jeg ved, har vi aldrig haft tilfælde, hvor noget er blevet stjålet.

Det var ikke at finde da jeg valgte at tage hjem.. Jeg kigger omkring bordet flere gange, tro mig.. Så er det muligt der er en eller anden der har lagt det tilbage efter jeg var taget hjem.. Og det er ikke særligt smart tænkt af vedkommende.. Havde de bare spurgt om de måtte låne det havde jeg nok fået det med hjem..
Det havde personen rig mmulighed for, da jeg næsten var ved mit tv konstant..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/05-06 21:19 
Solid Snake, du kan quote flere i samme svar.
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 05/05-06 21:27 
solid snake>
Altså jeg synes det er flink af dig at tilbyde et nyt kabel. Men jeg synes ikke jeg vil tage imod dette tilbud...

Det ville jo nok også være lidt smartere at du fik dit eget tilbage, hvis du gad at reagere på at jeg i to tråde nu har skrevet, at jeg har det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 06/05-06 00:47, rettet 06/05-06 00:53 
Herold>
Jeg gider ikke din tåbelige mudderkastning. Jeg kan godt forstå at et lille spil nemt bliver væk, men hvis du ikke kan indse hvor let ét kabel kan forveksle sig med adskillige andre, så er det ikke mit problem :)

Edit: Tone. Talte til 10. :P

Jeg har ikke gang i nogen mudderkastning her (hvor får du det fra), og jeg ved ganske vist at to kabler kan forveksles med hinanden i det overordnede billede. Der er bare ikke så meget at forveksle i det her specifikke eksempel (da det var mærket og eneste maskine fremme), og jeg ville ikke selv forveksle kabler fra to forskellige typer maskiner.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 06/05-06 13:54, rettet 06/05-06 14:24 
Så er det logiske jo nok at du selv har smidt dit møgbillige gaffamærkede compositekabel væk, for man kan jo IKKE tage fejl af kabler, nej.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 06/05-06 14:54, rettet 06/05-06 14:56 
Er det virkelig allerede slut med billeder?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 06/05-06 14:55 
Vi venter stadig på 2 GB fra MIKA-L/Playkid...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 06/05-06 17:20, rettet 06/05-06 17:22 
Ja, det er ikke værd at huske på ;) men jeg skylder vist lidt PES-resultater fra træffet:

Single:

Gruppe A:
Har smidt resultaterne væk... Iqon vandt puljen foran Kristensen i en lige kamp, mens der blev gjort kort process med de andre to deltagere, herunder den bemærkelsesværdige 12-0 kamp.

Gruppe B:
RJK-Palsgaard 0-0
Fizban-Naiera 2-1
Naiera-Palsgaard 1-1
Palsgaard-Fizban 0-1
RJK-Naiera 2-2
Fizban-RJK 2-0

Gruppe C:
Cronoss-Hanky 1-0
Danni-Knight Keen 0-0
Cronoss-Knight Keen 1-0
Danni-Hanky 2-0
Hanky-Knight Keen 0-1
Danni-Cronoss 1-1

Gruppe D:
HN-Tazor 3-0
TL-Tazor 1-0
HN-TL 6-0
Tazor-Søgaard 2-0
TL-Søgaard 2-0
HN-Søgaard 4-1

Kvartfinaler:
Iqon-Naiera 2-0
Fizban-Kristensen 1-1 (2-3 efter forlænget)
Danni-HN 3-2
Cronoss-TL 2-1

Semifinaler:
Cronoss-Iqon 1-0
Kristensen-Danni 1-0

Bronzekamp:
Iqon-Danni 1-1 (Danni vandt på straffespark)

Finale:
Kristensen-Cronoss 2-1 (dommeren forærede Kristensen to straffespark og udviste en af Cronoss' spillere)


Double:
Iqon/Krans.K-TL/Tazor 3-1
RJK/Fizban-Cronoss/Kristensen 0-2
RJK/Fizban-TL/Tazor 0-0
Iqon/Krans.K-RJK/Fizban 1-0
Cronoss/Kristensen-Iqon/Krans.K 2-2
Kristensen/Cronoss-TL/Tazor 0-0

Iqon/Krans.K dermed samlet vinder.


Konklusion: PES 5 må være det hidtil ringeste og mest heldbaserede spil i serien, og PES 6 kan ikke komme hurtigt nok... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 06/05-06 17:29 
RJK>
RJK-Naiera 2-2

Med verdens bedste og suværent mest fortjente mål ever til mig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/05-06 17:59 
Lige så fortjent som slutresultatet i vores kamp ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
IqonIqonSkrevet 06/05-06 20:33, rettet 06/05-06 20:34 
Resultater i gruppe A, så vidt jeg kan huske dem:

Solid Snake-Iqon 0-4
Haha-Kristensen 0-12
Iqon-Haha 2-0
Kristensen-Solid Snake 6-0
Solid Snake-Haha 1-0
Iqon-Kristensen 3-1

Og så vil jeg da gerne lige bemærke at semifinalen mellem Cronoss og mig endte 0-0 i ordinær spilletid - først i 117. minut fik Cronoss sparket det fatale sejrsmål ind (vel ikke helt fortjent :P). At kampen mellem Kristensen og jeg var tæt må stå på din egen regning, RJK. Jeg producerede chancer i overflod (intet skal nævnes om at det samme skete i den anden ende - i hvert fald i første halvleg) :P
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
212 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig