X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf P:R 6.1


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 19/03-06 12:18 
Så afholder Play:Right omsider årets første konsoltræf. Det foregår den 28-30. april og igen i Århus. Kort sagt, sidste weekend i April vil blive et sandt mekka for konsolelskere i enhver afskygning.

Yderligere information kan findes i nedstående link, hvorfra tilmelding til arrangementet også skal ske. Når et maksimum af deltagere er nået, lukker vi for tilmeldingerne af hensyn til ... Se hele indlægget


Se arrangementet...
212 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 19/03-06 12:18 
Så afholder Play:Right omsider årets første konsoltræf. Det foregår den 28-30. april og igen i Århus. Kort sagt, sidste weekend i April vil blive et sandt mekka for konsolelskere i enhver afskygning.

Yderligere information kan findes i nedstående link, hvorfra tilmelding til arrangementet også skal ske. Når et maksimum af deltagere er nået, lukker vi for tilmeldingerne af hensyn til plads.

Se arrangementet...
Alf81Alf81Skrevet 19/03-06 13:12 
Nu kan jeg da ikke forestille mig, at indlægget er lukket pga. At tilmeldingen er fuldendt?
Ting om dét og pis.
HankyHankySkrevet 19/03-06 13:14 
Tror ikke tilmeldingen er lagt op endnu :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
The DaneThe DaneSkrevet 19/03-06 17:58, rettet 19/03-06 17:59 
Nu håber jeg bare at jeg husker det denne gang - og at jeg har tid :D (hvilket jeg skulle, da jeg ikke laver noget i et stykke tid fremover).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
solid snakesolid snakeSkrevet 21/03-06 21:06 
Jeg vil denne gang gøre alt for at komme med, da jeg blev forhindret de sidste par gange.. Jeg vil gøre mit til at konkurrencen jeg snakker om sidst kommer på benene..

Det er så ledes man vælger 1 eller 2 spil som man vil dyste i mod de andre. max noget der tar 3-5 min pr spil
Du må gerne være mega hård til det spil du vælger, det er til din egen fordel..
Men det må dine modstander også gøre, så det kan betale sig at øve i nogen spil.. Spillene vi dyster i vil blive offenligt gjort den weekend vi spiller..
Så du kan ikke vide på forhånd hvad der er godt at øve i..
Der deles point ud efter, hvor mange kampe man vinder eller taber..
Der er flere regler men i får alt sammmen at vide den weekend i Århus..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 21/03-06 21:47 
Er der stemning for sådan en konkurrence?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WehnerWehnerSkrevet 21/03-06 21:51 
Næh...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
solid snakesolid snakeSkrevet 21/03-06 21:56 
Hvis der er nogen der vil donere en præmier må de gerne det... :O)
Er der andre der har lyst til at deltage?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
NaieraNaieraSkrevet 21/03-06 21:57 
Næh.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TLTLSkrevet 21/03-06 22:28 
Hvor er i da positive... Hvorfor ikke? Det lyder da som en fin idé.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WonderboyWonderboySkrevet 21/03-06 22:31 
Jeg syntes også det lader til at være en rigtig fin ide.
I love monster land
dRxLdRxLSkrevet 21/03-06 22:33 
Jeg synes da også det lyder som en fin idé hvor man tvinges til at kommes hinanden lidt mere ved (ikke at jeg har oplevet det som et problem tidligere)...


Ej nu kom jeg i gang med at tænke på tidligere P:R (dem jeg stod for var altid de bedste :-p) og nu ærgrer det mig faktisk lidt at jeg ikke kan komme.
Så har I andre bare at nyde det dobbelt så meget, nu jeg ikke er der ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 21/03-06 22:42 
dRxL>
(dem jeg stod for var altid de bedste :-p)

Ja, jeg husker også noget om at du altid render rundt og er glad og smiler, når du selv er med til at arrangere... ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-06 00:18, rettet 22/03-06 00:19 
Jeg har lige for sjov siddet og regnet nogle tal sammen og derved fået et indtryk af hvor lang tid en sådan konkurrence vil tage hvis alle deltager. Tallet var skræmmende højt.

Jeg har ikke lyst til at bruge størstedelen af dette længe ventede træf, på alverdens elendige spil i en ligegyldig konkurrence.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 22/03-06 00:20 
Jeg er helt enig med Konsolkongen.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
RJKRJKSkrevet 22/03-06 00:36 
Man kunne jo gøre, som jeg foreslog en anden gang: Trække lod mellem de ønskede spil, og således nøjes med at spille et overkommeligt antal af dem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PapandPapandSkrevet 22/03-06 01:51 
Wehner>
Næh...

Naiera>
Næh...

Hvad er det da for en flabet og nedværdigende måde at svare på? En mand bruger tid på at skrive et foreslag, og så bliver han mødt med to nedladende svar som dette. Tror da vidst lige, der er et par herre der, som trænger til at komme ned fra deres højere luftlag...

Jeg synes det er en sjov ide', omend det dog bliver noget af en omgang hvis det skal udføres udfra det beskrevne koncept. Ikke desto mindre et godt foreslag til at blande mængden, og få prøve kræfter med nye spil.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RJKRJKSkrevet 22/03-06 02:06 
Nu har Bruno jo immervæk foreslået det samme til de sidste mange træf, og det plejer jo at ende med at han ikke kommer eller ikke gider holde konkurrencen alligevel...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PapandPapandSkrevet 22/03-06 08:56 
Problemet er bare, hvis nye brugere kigger på dette emne som det første. Så kan jeg i hvert fald godt forstå, hvis de aldrig tør skrive noget herinde... ;P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ChronoChronoSkrevet 22/03-06 09:24 
Enig. Hvis jeg kom (men det gør jeg nok ikke), så ville jeg da gerne være med. Forudsat at der kun var 4-6 deltagere, da man ellers kan bruge hele træffet. Det er da en god måde at finde ud af hvem der er sejest.

En kæmpe PES-turnering ville dog være endnu bedre - og måske endda kunne lokke mig med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 22/03-06 09:27 
Jamen jeg har ikke lyst og synes ikke, det er en god ide. At dømme efter de sidste træfs er det den generelle holdning.

Det er fint, hvis andre synes, det er en god ide, men nu kan jeg se at I, der tilsyneladende gør det, ikke engang er tilmeldt træffet...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 22/03-06 09:40 
Jeg har immervæk heller ikke lyst til at bruge størstedelen af træffet på at konkurrere i spil.

Jeg kommer udelukkende til træffet, for at gense de mennesker man har mødt førhen, snakke og diskutere nogle spil, og så ellers spille multiplayer i en del forskelligt - bare have det sjovt og være social.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/03-06 11:17 
Konkurrencer er også sjældent sjove eller sociale. ;)
Home is where the hardware is..
HankyHankySkrevet 22/03-06 11:20 
Ikke hvis de forpligter, og strækker sig over hele træffet, så man skal afbrydes i hvad man nu ellers havde gang i, nej :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/03-06 12:08 
Umiddelbart kunne det være sjovt med en række mindre genre-turneringer med "signup limit".
Home is where the hardware is..
solid snakesolid snakeSkrevet 22/03-06 12:38 
Konsolkongen>
Jeg har lige for sjov siddet og regnet nogle tal sammen og derved fået et indtryk af hvor lang tid en sådan konkurrence vil tage hvis alle deltager. Tallet var skræmmende højt.

Jeg har ikke lyst til at bruge størstedelen af dette længe ventede træf, på alverdens elendige spil i en ligegyldig konkurrence.


Da vi er mange til træffet der har tv med kan der afholdes flere konkurrencer i de spil der bliver valgt samtidigt, men jo det vil da tage nogen timer og komme igennem..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 22/03-06 12:39 
RJK>
Nu har Bruno jo immervæk foreslået det samme til de sidste mange træf, og det plejer jo at ende med at han ikke kommer eller ikke gider holde konkurrencen alligevel...


Jeg er blevet forhindret de sidste 2 gange. Men denne gang står jeg fast på jeg kommer.. jeg gider godt at afholde en konkurrence.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KTCKTCSkrevet 22/03-06 12:46 
Vi plejer gerne at dyste i diverse spil til træffene, og det har fungeret fint når det ikke er lagt efter et skema. Det er sådan noget man lige så stille finder ud af til træffet, og så hører man andre om de vil være med...
På denne måde bliver træffet hyggeligt og ikke så stressende, som hvis det var opbygget omkring en masse faste konkurrencer.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Krans.KKrans.KSkrevet 23/03-06 20:32 
Jeg kunne nok sagtens tænke mig at deltage i dette konsoltræf... desværre ved jeg bare allerede nu, at jeg nok ikke vil have mulighed for at troppe op den 28. april (der er en fødselsdag jeg skal til), men er det tilladt først at dukke op dagen efter?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HankyHankySkrevet 23/03-06 20:46, rettet 23/03-06 20:46 
Det er jeg sikker på, er tilladt :)
Til tidligere træf, er adskillige først ankommet ud på lørdagen.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 23/03-06 22:08 
Aalborg-gruppen, der måske er mindre end sædvanligvis denne gang, kommer altid kun lørdag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Krans.KKrans.KSkrevet 24/03-06 08:44 
Jamen det lyder rigtig godt! Så har jeg hermed tilmeldt mig. Så må vi se, hvor voldsomme tømmermændene er - der skal sikkert ikke være nogen bemani til mig den dag, ellers mange tak ;)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
RJKRJKSkrevet 27/03-06 16:46 
Herfra lige en advarsel om, at vi kan blive nødt til at lukke reservationen af pladshensyn, så lad være med at vente med tilmelding til sidste øjeblik.

Derudover: Dem der er usikre eller finder ud af de alligevel ikke kan komme, må godt lige gøre en ekstra indsats for at få gjort opmærksom på det, i stedet for bare at blive væk.

Tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
00Void00VoidSkrevet 29/03-06 21:22 
Er det muligt at overnatte (den smule man har behov for) på den pågældende skole?

Samt hvad er gennemsnits alderen normalt ca. på?.
Jeg skal vide hvor rig mulighed jeg har for at ydmyge ældre spillere i Halo, Counter Strike xbx og Super Mario Smash Brothers ;)
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
WehnerWehnerSkrevet 29/03-06 21:41 
Ja, man sover på skolen. Jeg tror majoriteten af deltagerne er i tyverne.

Nogle af os er lige lidt ældre, men du skal nok få tæsk i Halo 2 alligevel :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
00Void00VoidSkrevet 29/03-06 22:02 
Skønt. Så kommer jeg jo til at ligge et godt stykke under gennemsnittet. Men jeg håber da alle er velkommne. Jeg melder mig anyways nu. så må vi jo se på det der halo ;)
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
HNHNSkrevet 08/04-06 12:37, rettet 08/04-06 12:37 
Er der lukket for tilmelding???

Hvis ikke vil jeg gerne tilmelde danni christensen
The DaneThe DaneSkrevet 17/04-06 02:03 
Eftersom der jo er en små 2 ugers tid til skulle der måske laves et emne om hvad folk kan tage med :p.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 17/04-06 02:06 


Godt set, Sherlock ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The DaneThe DaneSkrevet 18/04-06 13:23 
tjaa - hvis ikke den er øverst et stykke tid så ser man den jo ikke.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 18/04-06 13:27 
Vi har faktisk en søgefunktion...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Krans.KKrans.KSkrevet 20/04-06 21:40 
Jeg skulle lige høre fra en anden, om I har lukket for tilmeldinger? Eller er der stadig mulighed for at klemme en ekstra ind? Jeg kan ikke se nogen steder, at I har skrevet, at der er lukket.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
BobbeBobbeSkrevet 20/04-06 22:15, rettet 20/04-06 22:15 
Så ser du dårligt :P

RJK>
Herfra lige en advarsel om, at vi kan blive nødt til at lukke reservationen af pladshensyn, så lad være med at vente med tilmelding til sidste øjeblik.

Derudover: Dem der er usikre eller finder ud af de alligevel ikke kan komme, må godt lige gøre en ekstra indsats for at få gjort opmærksom på det, i stedet for bare at blive væk.

Tak.
Spiller nu: Wii
CronossCronossSkrevet 20/04-06 22:18 
Tilmelding er lukket.
Krans.KKrans.KSkrevet 20/04-06 23:49 
Bobbe, så vidt jeg kan se, står der ikke noget i det citerede indlæg om, at tilmeldingen på det tidspunkt var lukket =)

Men okay, det er den så. Ærgeligt, men det er der ikke noget at gøre ved.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
RJKRJKSkrevet 24/04-06 22:52 
Da der vist er en del nye deltagere denne gang, skal der endnu en gang opfordres til, at man:

Sørger for at mærke sit medbragte udstyr og sine medbragte spil, så man får sine egne ting med hjem igen!
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 26/04-06 16:02 
Adgang til skolen, vil blive fra fredag kl. 18.00.

Træffet slutter søndag kl. 10.00.
TazorTazorSkrevet 28/04-06 12:02 
Cronoss>
Adgang til skolen, vil blive fra fredag kl. 18.00.

Træffet slutter søndag kl. 10.00.

Ved godt at jeg er ret sent ude (sikkert for sent), men jeg vil godt lige påpege at der i indbydelsen står følgende:

Det vil være muligt at møde op fra klokken 16:00 fredag eftermiddag, og vi kører til omkring klokken 11:00 søndag formiddag. Adgang koster 50,- og kræver tilmelding her på siden.

Hvis man, som mig, ikke har læst alle indlæggene i dette forum , har man ingen mulighed for at vide at der først er adgang fra kl. 18

Nu håber jeg blot at RJK og Fizban sidder og spiller PES 3 timer før træffet starter (lissom de plejer), så der er nogen til at lukke mig ind...
RJKRJKSkrevet 28/04-06 12:17, rettet 28/04-06 12:19 
Nogen (host... Johannes...) kom til at kludre i tiden ;) Der skulle være folk på stedet "godt 16", men vi regner først med at have fået stillet borde etc. op til 18 pga. dette. Så du kan bare få lov at slæbe borde, som du alligevel er vant til, Flemming :) Er du der på slaget 16, må du nok vente nogle minutter. Det beklager vi, jeg har rettet i indbydelsen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 28/04-06 12:19 
Det er derfor man altid kigger tråde om dette igennem. Jeg har også arbejde, og kan derfor ikke være på stedet før 16.30.
Og da jeg skal have ordnet en masse dernede, skal folk ikke komme tidligere end !aller!-tidligst 17.30.

Det er så i orden med Tazor, da han ikke har læst det tidligere, men ellers: Husk at læse opdaterede informationer generelt.
212 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig