X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RtCW- 5 ud af 6 på MSN


Svar
StriferStriferSkrevet 25/05-03 20:47, rettet 25/05-03 20:49 
Hvad sker der de har kun givet Wolfenstein 5 ud af 6 stjerner, og de skriver at frameraten er ustabil!
Personligt syntes jeg den er god og spillet fortjener klart 6 ud af 6 stjerner! :-/

Anmeldelse
XBL Gamertag: ZeNtiX
55 emne(r).
1 2 > »

Svar
StriferStriferSkrevet 25/05-03 20:47, rettet 25/05-03 20:49 
Hvad sker der de har kun givet Wolfenstein 5 ud af 6 stjerner, og de skriver at frameraten er ustabil!
Personligt syntes jeg den er god og spillet fortjener klart 6 ud af 6 stjerner! :-/

Anmeldelse
XBL Gamertag: ZeNtiX
SolaegSolaegSkrevet 25/05-03 21:15, rettet 25/05-03 21:18 
5 ud af 6, er da en rigtig god karakter. Der er desuden mange andre, der har brokket sig over en ustabil framerate.
StriferStriferSkrevet 25/05-03 21:21 
Smag og behag. Jeg syntes stadig at frameraten er god!
XBL Gamertag: ZeNtiX
APHAPHSkrevet 25/05-03 21:21 
...men multiplayer delen fortjener uden tøven 6/6, da det efter min mening er det bedste MP spil der nogensinde er udgivet på nogen platform.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 25/05-03 21:22 
Frameraten er ikke en ting som kan deles ind under smag- og begag, det er et fact. Hvis frameraten er ustabil, så ER den ustabil..=)
APHAPHSkrevet 25/05-03 21:23, rettet 25/05-03 21:23 
MartinM >
Smag og behag. Jeg syntes stadig at frameraten er god!

det har intet med smag og behag at gøre, det er et faktum at frameraten tiltider er ustabil..især i co-op

EDIT: igen er du hurtigst Wagner:/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
StriferStriferSkrevet 25/05-03 21:26 
Ja det kan godt være men fks i Vice city siger de også at frameraten er dårlig men den er da ikke irreterende!
XBL Gamertag: ZeNtiX
3of193of19Skrevet 25/05-03 21:40 
Paasch >
...men multiplayer delen fortjener uden tøven 6/6, da det efter min mening er det bedste MP spil der nogensinde er udgivet på nogen platform.

Har du prøvet at spille Death Tank Zwei?
JoachimMAJoachimMASkrevet 25/05-03 21:41 
Ja, ok, spillet er godt, men det bedste MP spil der nogensinde er udgivet på nogen platform? Er det ikke lige lidt i overkanten? Jeg prøvede det hos en ven med Live, og bevares, spillet er da sjovt, men så meget nyt fra pc versionen er der ikke i MP .
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
APHAPHSkrevet 25/05-03 21:44 
Joachim M Andersen >
Er det ikke lige lidt i overkanten?

personlig mening??
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 25/05-03 21:52, rettet 25/05-03 22:02 
3of19 >
Har du prøvet at spille Death Tank Zwei?

ja det har jeg...DTZ er et af de MP spil jeg har brugt allermest tid på(sammen med Dynablaster og Whacky Wheels), men alligevel syntes jeg RTCW har et dybere og bedre gameplay...men igen det er bare min personlige mening
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JoachimMAJoachimMASkrevet 25/05-03 21:55 
Paasch >
Joachim M Andersen >
Er det ikke lige lidt i overkanten?

personlig mening??



Ja ja, men jeg prøvede at skabe lidt debat. Undskyld.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
OmenOmenSkrevet 25/05-03 22:26 
Som det allerede er blevet sagt er Xbox versionens mp, meget lig den der er at finde i PC versionen, og dermed meget lignende mange af de Team Fotress kloner de fleste PC ejere har haft adgang til i årvis. Titlen som bedste mp spil er derfor nok lige i overkanten...
Vote Ficus!
enfenenfenSkrevet 25/05-03 22:50, rettet 25/05-03 22:52 
MartinM >
Hvad sker der de har kun givet Wolfenstein 5 ud af 6 stjerner, og de skriver at frameraten er ustabil!
Personligt syntes jeg den er god og spillet fortjener klart 6 ud af 6 stjerner! :-/

Jeg ville personligt selv give spillet 4.5 eller 5 ud af 6.

Frameraten er rimeligt stabil. Grafikken er ikke meget over middel. Singleplayer er mildt sagt ikke særligt god - har dog kunne spillet lidt af det, men spillede hele spillet på pc. Styringen kunne godt have været lidt mere hen af Halo. Det er ligesom om, at analog-pindende er for sensitive, hvis man bevæger dem meget lidt. Spillets force er uden tvivl multiplayer, hvor de fleste point bliver hentet.

Jeg savner dog nogle ordentlige servere, som kan trække 16 spillere lagfree.

Det er helt klart et spil, som kan tilfredsstille os, indtil Counter Strike og Halo2 udkommer. Unreal Championship er også blevet et ok spil, efter at updaten er kommet ud.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 25/05-03 22:54 
Enfen >
Jeg savner dog nogle ordentlige servere, som kan trække 16 spillere lagfree.

Prøv at joine Count Zero eller Jugo hvis du vil spille 16 player lagfrit
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 25/05-03 23:28 
Jeg har spillet RTCW over ved RaGe, og da jeg gamede med Soqrates,Griffen DK, og andre DK'ere, +englænder eller hvad de var, da kørte det lagfri.

Jeg ownede som Leut.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
jaesjaesSkrevet 25/05-03 23:48 
Paasch >
og Whacky Wheels

Oh ja disse minder - totalt gudespil :D

Atomic Bomberman 6-8 mennesker, kunne godt nærme sig en MP top 5 :)
RaGeRaGeSkrevet 26/05-03 00:05, rettet 26/05-03 00:05 
Synes nu også, at 5 ud af 6 er en passende karakter til RTCW.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/05-03 00:33 
Karakteren er ok, blot har der sneget sig en ganske enorm fejl ind, da man ikke kan spille splitscreen over Live.

>>I Live-delen er der flere spil typer, bl.a. Objective, Stopwatch og Checkpoint og man kan ligeledes spille i splitscreen hvis det er det man ønsker.<<

Jo tak, det vil jeg da gerne se...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PlaykidPlaykidSkrevet 26/05-03 06:52 
DeluxScan >
Karakteren er ok, blot har der sneget sig en ganske enorm fejl ind, da man ikke kan spille splitscreen over Live.

ØV! Det havde jeg ellers stærkt regnet med der var, nu bliver nogle af mine kammerater ret så skuffede:/
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/05-03 07:39 
ifølge IGN da prøvede System link med to spillere, så skulle det sutte..... Banerne er for store! Der er ingen bitte små som i halo:)

Ang. Karakteren, hvad er så stabil framerate?:D

Jeg har overlevet det i perfect Dark og Halo....... Og syntes det er nogen skide gode spil hvor imod, TS2 har super framerate(60 FPS), men stinker mht gameplay:)

Ingen tvivl om at Live faktoren er fantastisk.... Hvis Bungie vil gøre sig et håb om at føre samme form teamplay ind så må de hellere lette røven:)
Well crucify the insincere tonight...
StriferStriferSkrevet 26/05-03 08:26 
Enfen >
MartinM >
Hvad sker der de har kun givet Wolfenstein 5 ud af 6 stjerner, og de skriver at frameraten er ustabil!
Personligt syntes jeg den er god og spillet fortjener klart 6 ud af 6 stjerner! :-/

Jeg ville personligt selv give spillet 4.5 eller 5 ud af 6.

Frameraten er rimeligt stabil. Grafikken er ikke meget over middel. Singleplayer er mildt sagt ikke særligt god - har dog kunne spillet lidt af det, men spillede hele spillet på pc. Styringen kunne godt have været lidt mere hen af Halo. Det er ligesom om, at analog-pindende er for sensitive, hvis man bevæger dem meget lidt. Spillets force er uden tvivl multiplayer, hvor de fleste point bliver hentet.




Der er en til der syntes at frameraten er stabil! Det må da være lidt med "smag og behag"
XBL Gamertag: ZeNtiX
enfenenfenSkrevet 26/05-03 08:56 
Frameraten kan da falde, men det er intet imod Unreal Championship - altså før updaten kom.
What is the Matrix?
StriferStriferSkrevet 26/05-03 09:23 
Det kan jeg godt give dig ret i! Jeg håber der kommer en update til Wolfenstein! Både grafisk men også nye levels og våben!
XBL Gamertag: ZeNtiX
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/05-03 09:32 
Så du tror bare de vil proppe en masse nye våben i..... Det skulle være let?

Det er 3 baner på vej via DLC....

Intet andet.....
Well crucify the insincere tonight...
StriferStriferSkrevet 26/05-03 11:24 
De propper nok ikke en masse i men nye våben kan man jo altid finde på!
XBL Gamertag: ZeNtiX
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/05-03 11:29 
Spørsmålet er om en sådan simpel netkode også kan det.....
Well crucify the insincere tonight...
SolaegSolaegSkrevet 26/05-03 14:25 
Ville man ikke kunne lave en update, der gjorde, at man kan spille 2 over Live? Det er sq lidt synd, at det kun er én pr. box.
ckruseckruseSkrevet 26/05-03 14:51 
Patches er og bliver en skidt ting på konsoller, så det ved jeg ikke helt.. du kan også bare gå på nettet igennem xbconnect hvis du vil spille flere.
SolaegSolaegSkrevet 26/05-03 14:53 
Det ved jeg godt, at man kan, men det er nu engang ikke den samme kvalitet og de samme muligheder over XBC som på XBL.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/05-03 03:01 
Griberg >
det er nu engang ikke den samme kvalitet over XBC som på XBL.


Har ikke live endnu og vil gerne vide hvad forskellen på kvali er med live fremfor den anden løsning
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
juventus champjuventus champSkrevet 27/05-03 05:27 
Wolfenstein skulle have 6 ud af 6.Det er det bedste spil til xbox både online og offline.
Gametag:JUVENTUS CHAMP
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
BatemanBatemanSkrevet 27/05-03 08:35 
Okay...Må jeg lige påpege at Halo stadig er absolut det fedeste FPS-shooter på Xbox og er sjovere på xbc end RTCW er på Live.

Halo er altså bare noget specielt :)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
tastasSkrevet 27/05-03 09:08 
MartinM >
Jeg håber der kommer en update til Wolfenstein! Både grafisk men også nye levels og våben!

Men de burde nu alligevel sørge for, at sådan var right første gang, i stedet for at patche det. Nye baner er self fint, men framaraten kunne være lavet bedre, skulle den have været det ved launch.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ckruseckruseSkrevet 27/05-03 11:27 
Enig, Bateman.. hvis nogen har prøvet det online på xbconnect, så vil de også være enige ;)

Halo 2 på Live bliver.. ja, vildt.
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/05-03 12:12 
Bateman >
Okay...Må jeg lige påpege at Halo stadig er absolut det fedeste FPS-shooter på Xbox og er sjovere på xbc end RTCW er på Live.

Halo er altså bare noget specielt :)

GG..... Er jeg virkelig den eneste der kan huske de sene aftener vi på DKF havde sammen mod teambateman?:)

The man og sniperdad hed de?:)

.... Halo er det bedste CTF og Deathmatch online spil.....

RtCW styre mere på teamplay:)
Well crucify the insincere tonight...
BatemanBatemanSkrevet 27/05-03 12:27, rettet 27/05-03 12:28 
The Hest >
The man og sniperdad hed de?:)

Jeps, SniperDAD og The Mann er deres navne.

Vi kommer forresten på XBC på torsdag fra kl 15 :)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 12:43 
RTCW er total sjovt, men ved ikk rigtig om man ka sammenligne dem, da det er lidt mere "Soldier" agtigt (RTCW)

og HALO mere Classic-Gaming som vi alle kender, DeathMatch,CTF osv.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/05-03 14:53 
Halo ER sjovere - no doubt. Mest mht. de forskellige køretøjer... Scorpion Tank... Mmmm...!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SolaegSolaegSkrevet 27/05-03 15:00 
Ja, Halo er noget særligt!

Det villle dog have klædt det, hvis det havde understøttet XBL; nye baner m.m., Voice, flere spillere og bedre muligheder for at lave spil og invitere folk.
OmenOmenSkrevet 27/05-03 16:19 
Halo er i single player specielt, men i multiplayer er det det samme som næsten alle andre deathmatch/CTF... spil.

Med det pludselige udbrud af mennesker der omtaler hvor utroligt diverse spil er over internettet, skulle man ikke tro der var nogen der havde spillet FPS på PC'en de sidste 8 år...
Vote Ficus!
PlaykidPlaykidSkrevet 27/05-03 16:32 
DeluxScan >
Halo ER sjovere - no doubt. Mest mht. de forskellige køretøjer... Scorpion Tank... Mmmm...!

Ja, drøne ned mod fjendens base med 2 wartogs og 1 Scorpion tank som support. Lækkert!
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/05-03 16:35 
Omen >
Halo er i single player specielt, men i multiplayer er det det samme som næsten alle andre deathmatch/CTF... spil.

Med det pludselige udbrud af mennesker der omtaler hvor utroligt diverse spil er over internettet, skulle man ikke tro der var nogen der havde spillet FPS på PC'en de sidste 8 år...

Hmm....

Jeg spiller mange FPS på PC, og synes ikke der er noget der kan røre Halo.... Spil som BF1942 er totalt uden sammenligning, og intet ser ud til at være ligeså godt gennemført.

Jeg elsker Halo for de mange features.... Der er en hel del maps, og vehicles og kombinationen af forskellige våben, giver det en meget større balance end i de fleste PC FPS jeg har prøvet. UT2K3 har overdrevet våbendesign, BF1942 er buggy og uden "sjæl" etc...

Halo for altid:D
Well crucify the insincere tonight...
OmenOmenSkrevet 27/05-03 16:44, rettet 27/05-03 16:45 
Helt sikkert en smagsag, men jeg vil nu ikke mene at Halo kan nærme sig et spil som BF1942 eller for den sags skyld Planetside når det kommer til mp.

Halo mp er så begrænset af at spillet tydeligtvist kun er optimeret til singleplayer, og mp delen bare er blevet klistret på, fordi det ville give spillet lidt ekstra værdi.

Spil som BF1942, Planetside og CS kræver strategi og snilde hvis man tager spillene bare en smule seriøst, mens Halo "kun" har dets deathmatch agtige gameplay at byde på.
Vote Ficus!
APHAPHSkrevet 27/05-03 16:47 
Omen >
Spil som BF1942, Planetside og CS kræver strategi og snilde hvis man tager spillene bare en smule seriøst, mens Halo "kun" har dets deathmatch agtige gameplay at byde på.

en udtagelse fra en der tydligvis aldrig har spillet CTF blood gulch i halo
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/05-03 16:54 
Omen >
Helt sikkert en smagsag, men jeg vil nu ikke mene at Halo kan nærme sig et spil som BF1942 eller for den sags skyld Planetside når det kommer til mp.

Halo mp er så begrænset af at spillet tydeligtvist kun er optimeret til singleplayer, og mp delen bare er blevet klistret på, fordi det ville give spillet lidt ekstra værdi.

Spil som BF1942, Planetside og CS kræver strategi og snilde hvis man tager spillene bare en smule seriøst, mens Halo "kun" har dets deathmatch agtige gameplay at byde på.


Du har sikkert ret i at det er en smagssag.

CS er seriøst for folk med lynhurtige reflekser:) ..... Det siger mig ikke så meget. Måske har jeg ikke forstået det, men det virker da bare som CS.... Hurtigt og urealistisk!

Planetside har jeg ikke prøvet, men har hørt det skulle være en kop lag!


Halos MP er da begrænset. Ingen skins, kun 16 baner og 8 våben... Men jeg synes Halo er et eksempel på at alt det er overflødigt.

Jeg kan seriøst ikke huske, udover RtCW: TOW, at jeg har moret mig så meget som jeg gjorde i Blood Gulch CTF, sammen med andre DKF'ere:)

Jeg spiller meget desert storm moddet til BF... Det er rigtig cool, og det glæder mig at Bungie låner inspiration derfra... Det er også en fed fornemmelse når man sidder i en bird, over Irakisk territorium og en eller anden skriger bail out... og alle hopper ud....:)

Synes bare ikke det når Halo, når det virkelig gælder:)

Og det er det der gør det så fantastisk.... Hvilke odds har et FPS off line multiplayer spil?:)
Well crucify the insincere tonight...
BatemanBatemanSkrevet 28/05-03 09:25 
Omen >
Halo mp er så begrænset af at spillet tydeligtvist kun er optimeret til singleplayer, og mp delen bare er blevet klistret på, fordi det ville give spillet lidt ekstra værdi.

At sige at MP er klistret på Halo er den største usandhed, jeg har hørt længe.

Jeg har haft Halo i 1 år og jeg tør slet ikke tænke på hvor mange hundrede timer, jeg har spillet det med mine venner.
Det er jo ikke kun Deathmatch vi spiller, CTF kampene med 12 spillere har nogle gange varet 1,5 time med 5 captures og har indeholdt mange taktiske overvejelser.

Hvor meget har du egentlig spillet Halo??
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
ckruseckruseSkrevet 28/05-03 11:35 
Omen >
Halo mp er så begrænset af at spillet tydeligtvist kun er optimeret til singleplayer, og mp delen bare er blevet klistret på, fordi det ville give spillet lidt ekstra værdi.

Du har ikke spillet Halo MP én eneste gang, har du? ;)
OmenOmenSkrevet 28/05-03 14:26 
Halo fans unite ;)

Jo, jeg har spillet det over nettet, og jo jeg har været med til forskellige Deathmatches, CTF's osv. men det er ingen hemmelighed at mp delen var noget Bungie "klistrede" på spillet i sidste øjeblik, og det kan mærkes hvis man lige ligger fanboy mentaliteten lidt til siden.

Halo mp, bringer i modsætning til singleplayer delen, ikke noget nyt til bordet, og forbliver middelmådigt fordi dets gameplay tydeligtvis er optimeret til singleplayer. Våbene såvel som fartøjerne er smidt over i nogle mp baner, uden videre afbalancering, og mens de fungerer glimrende i sp, føles nogle af dem helt malplaceret, hvis man spiller mod spillere der kan finde ud af at udnytte disse "fejl".

Bungie er godt selv klar over det, og har til dels indrømmet det i flere interviews. Derfor har de også fra starten af udviklingen af Halo 2, afsat kræfter til en rigtig mp mode, som ikke bare er en gimmick fordi spillet skal indeholde en sådanne mode.
Vote Ficus!
APHAPHSkrevet 05/06-03 11:01 
idag vil det være muligt at downloade en ny MP bane til RtCW

Hvorfor trykker i på mig :/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
55 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig