X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Manglende achievement i Kameo?


Svar
anderskaasanderskaasSkrevet 12/03-06 11:50 
Hejsa. Jeg har et enkelt spørgsmål. Under gennemspilningen af Kamo: Elements of Power til Xbox 360 fik jeg, da jeg ikke havde signet in, ikke en achivement for at befri Hallis (det første familie medlem). Er der nogen der ved, hvordan jeg, efter at jeg jo egentlig har befriet ham, kan få denne achievement?

Tusind Tak

mvh
Anders
JesperJesperSkrevet 12/03-06 13:47 
Hvordan kunne du spille spillet uden at være signet in?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/03-06 16:14 
Havde du signet ind på en anden account? Så er der, så vidt jeg ved, ikke andet at gøre end at bide i det sure æble og klare det igen :(
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 12/03-06 16:15 
Så burde han reelt ikke kunne have fortsat spillet, kunne han?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/03-06 16:36, rettet 12/03-06 16:36 
Man kan sagtens spille uden at være "signed in" - spillet gemmer bare ikke ens achievements. Der er ikke andet at gøre end at gennemføre banen igen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 22/03-06 02:08 
Efter at have gennemført kan jeg se at Kameo også snød mig for to achievements undervejs. Det auto-signin-system virker vist ikke lige godt hver gang...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JesperJesperSkrevet 25/03-06 13:39 
Det er muligt - jeg har ikke haft problemer med det endnu (og har også alle de achievements jeg burde have).
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig